Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Sir Thomas

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1 681
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Róla: Sir Thomas

  • Születésnap 1976/01/16

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    gladiátor
  • Mi a kedvenc regényed?
    Dűne, Legenda, MAGUS-ból talán az Észak lángjai és a Karnevál
  • Ki a kedvenc íród?
    Frank Herbert, David Gemmell, Michael Crichton
  • Melyik a kedvenc novellád?
    Minden Malcolm J. Hunt-tól ;-)
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    nem jut egy sem eszembe
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    nincs, én szoktam mesélni és rengeteg karakter halt már meg a kezeim közt :)
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    gyakorlatilag mindenre, amire képes vagyok.
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    mindent, ami a kezem ügyébe kerül és tetszik.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1989
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    nem emlékszem
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    nincs
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Az elmúlt évben két csapatom is volt (A és B), akiknek heti váltásokban meséltem Kultot.
  • Mi a kedvenc sportod?
    Most jelenleg a bringázás
  • Mi a kedvenc csokid?
    Toblerone, illetve minden étcsokoládé.
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    Be young, have fun, taste Ostromjáték!

M.A.G.U.S. Kódex

  • Táboraim
    NYT2004 - Selyp
    NYT2005 - Selyp
    NYT2007 - Selyp
    TT2007 - Öregbakony
    NYT2008 - Selyp
    TT2008 - Öregbakony
    NYT2009 - Selyp
    TT2009 - Öregbakony
    NYT2010 - Selyp
    TT2010 - Öregbakony
    NYT2011 - Selyp
    TT2011 - Öregbakony
    NYT2012 - Selyp
    TT2012 - Öregbakony
    NYT2013 - Gyömrő
    TT2013 - Hosszúház
    NYT2014 - Gyömrő
    TT2014 - Hosszúház
    NYT2015 - Gyömrő
    TT2015 - Hosszúház
    NYT2016 - Gyömrő
    TT2016 - Hosszúház
    NYT2017 - Gyömrő
    NYT2018 - Gánt
    NYT2019 - Tokaj
    NYT2021 - Mórahalom
    NYT2022 - Mátrafüred

Legutóbbi látogatók

3 176 adatlap megtekintés

Sir Thomas's Achievements

Kalandozók hadura

Kalandozók hadura (15/16)

  1. Sir Thomas

    Gyűjtői ETK errata

    Figyelemre méltó mennyiségű különbség. Több kérdést vet fel, mint amennyit megválaszol. Gratula a Deltának
  2. Korábban volt egy "elszólásom", ami lényeges lehet, ebből adódóan megosztanék még 1-2 részletet Acyutáról és a hitvilágról, amit követett, illetve próbált átadni nektek. A Nirvána kifejezés az Ő értelmezésében a világ szövetének meghasadására utal. Ő a szikh vallást követte ugyanis. Az összeomlás (Nirvána, ford: “elfújni”) előtti időkben közel 30 millió követője volt a szikhizmusnak. A szikhek az összeomlás kezdetekor önkéntesen és dalolva csatlakoztak a Metropolisz erőihez, úgy hitték, hogy ez a Nirvána, ahol megszűnik a reinkarnáció, végső találkozásukban feloldódnak Istenben. Nem egészen így lett. A követőket hatalmas táborokba terelték, majd könyörtelenül kivégezték, alig páran tudtak megmenekülni a mészárlás elől. Ezek egyike volt Acyuta is. Szóljon, aki nem tudja követni Megj: Alga, amint látod semmi nem véletlen.
  3. A karakterek egyik legnagyobb értékű eszköze az alábbi képen látható, teljesen működőképes, közvetlen a Nirvána előtt egyedileg módosított tank. Az eszközben egy gépi tanulással támogatott, humán interfésszel rendelkező robotpilóta szoftver fut. Pontos eredetét nem ismeritek, de ez már a nem emberi lények elleni harcra készült. Azt biztosan lehet tudni, hogy bevetették és harcolt, de azt nem, hogy kik oldalán és mikor, miért. A gép belseje 6 emberre lett kialakítva, illetve a benne ás rajta lévő okkult jelek, rajzolatok, szövegek sejtetik, hogy egy kicsi, talán gerilla csoport használhatta, biztosan nem hagyományos militáns alakulat része. Az eszköz kettős természetű, de álcázott, nem emberek számára veszélytelennek tűnik, de ti jól sejtitek, hogy nagy dolgokra képes. A gyakorlatban nem harcoltatok még vele (Acyuta igen), utazásra használjátok jelenleg, ha tovább kell állni. Remélem tetszik a kütyü, fogadjátok szeretettel. @Artu, @Eric
  4. Nálam is felkészülés, napok (hetek) óta minden szabad időmben (amiből általában nincs túl sok) Kult és CP, utolsó két napra marad majd a versenymodul átnézése. Na jó, lehet, h az utolsóra. Lényegében az már csak ismétlés, hogy neki tudjak kezdeni majd a mesélésnek a Falkánál. A többi majd akkor, ha már ott vagyunk, akkor majd ciklusonként fogok felkészülni az épp aktuális napra. Nem megy másképp, csapatra formálom a kalandot, így előre nem tudom, mit fogok bevetni. Addig marad a kaland jegyzetelés - a Kulthoz már 4 oldalam van gépen és egy papíron és még csak a töredékénél vagyok annak, amit akartam - aki ismer, az tudja, h ez mit jelent. Egyetlen oldal jegyzetből napokig tudok mesélni, szóval fogalmam sincs, hogy vágom majd meg mindezt 5-6 órányi játékra. Nagy kérdőjel. Vélhetően már kedd este a környéken leszek, valszeg olvasgatni fogok (modult) és kihasználom az időt egy kis bandázásra.
  5. A karakterek gyerekkorban kerülnek össze, egy Acyuta nevű ember menekít meg benneteket a biztos haláltól. Gondoskodik rólatok, megvéd, ápol, táplál. Olyan Ő, mint egy kőszikla, akire mindig lehet számítani, aki soha nem hagy el. Folyamatosan tanítgat benneteket, példázatokon és a mindennapok eseményein keresztül próbál benneteket bölcsességre nevelni. Acyuta sem mindenható azonban, pár év telik el és szerencsétlen körülmények közt, titeket utolsó lehelletéig védelmezve hal meg. A karjaitok közt. Ti temetitek el és indultok vándorlásnak az öregtől tanultak segítenek a túlélésben. Nem gyerekeket fogtok játszani, hanem hasonló korú felnőtteket, akik alig rendelkeznek használható emlékekkel a múltból, ellenben élénken él bennük mindaz, amire az öreg tanított benneteket. Még egy kép Acyutáról, aztán a kaland alatt majd innen folytatjuk.
  6. Nem tudom, lesz-e még lehetőségem írni, így akkor még pár szót most a játékról... Karakterek: nem kell előre készülni vele. Természetesen nem lesznek statisztikák, sem képzettségek, sem lényegi felszerelés. A karakterek a helyben életre hívott személyiségek lesznek; saját célokkal, érzésekkel, a világhoz való hozzáállással, emlékekkel. Ezt ott, helyben fogjuk megalkotni, közösen, workshop szerűen. A legfontosabb dolog a csoportdinamika, illetve a világhoz való kötődés jellege, amihez minden szükséges metodológiát biztosítok. Játék jellege: Semmi kockacsörgés vagy számolgatás, zéró random elem. Ami viszont lesz, az kooperatív történetvezetés, élő jelenetek, immersion, bleed, filozófia, moralizálás, gore, misztikum, okkult, vallás és hit. Nem lesz a kaland PC, az egész Kult világa nem PC, szóval ilyet ne is várjatok. Nem lesz csendes sem a játék, sokat fogunk hangoskodni, vitatkozni, üvölteni vagy bármi egyebet. Ezért félre is fogunk vonulni egy jól elkülönített terembe, hogy ne zavarjunk másokat. Felkészülés: karakterrel nem, de mással lehet készülni. Egy szakadt öltözék (posztapokaliptikus), egy pár gyertya, bármilyen okkult jellegű díszlet elem, prop, zene, hangszer, személyes előadás (vers/dal/próza/akármi) erősen támogatott. Pár példa: Panka első alkalommal egy francia sanzonnal érkezett, Tao hangszeres játékkal (amit most is hoz, ugye?). De álljon itt példának egy Babits vers, ami elég passzos (egy perc alatt találtam) és egyben záró sorok is e bejegyzéshez. Babits Mihály ÁLOM AZ ÁLOMBAN Vedd csókom homlokodon, s míg bucsúzom, angyalom, hagyj ennyit vallanom - igazad van im, álmok voltak napjaim, de ha elment a reményem, nappal ment-e vagy csak éjben, vízióban, vagy valóban: nincs-e épúgy pusztulóban? Hisz látszat a látomás álomban álom, semmi más. Állék hullámgyötört parton - a hab zúgva tört. Szorítám kezemet s pár arany homokszemet. Míly semmi! mégis mint oson a mélybe ujjamon, míg siratom! - míg siratom!- óh Istenem! hát nem lehet jobban szorítni kezemet? óh Istenem! nem sikerül megvédni egyet ez elül? Minden látszat s látomás álomban álom? Semmi más?
  7. Még egy aprócska adalék. Zenei aláfestés a kezdéshez. Szeretném ezt majd meghallgatni a játékülés elején. Jól keretezi majd a kalandunkat. A szimbólumok is játszanak: a fa, experience, in a time lapse
  8. Helyes, helyes! Mindhárom attitűd/érzés (félelem, bátorság és várakozás) előfeltétel! Ezek hiányában senki ne próbálkozzon ezzel a játékkal!
  9. Szia Zoli! 6 fő a maximum, amit vállalok ehhez a játékhoz. Az most betelt. Van egy szubjektív elem is ezen kívül. Ehhez a játékhoz kell egy játékosi érettség és erős bizalom a csapaton belül, ami ez esetben veled még nincs meg (én legalábbis nem ismerlek), így üresedés esetén sem támogatnám a csatlakozásodat. Az összes kalandhoz, meséhez szabadon lehet csatlakozni, ehhez az egyhez nem. Ez a játék jellege miatt van így. Félreértés ne essék, ez nem valamiféle elitizmus vagy kirekesztés, hanem a meséléstechnika és a játék jellege erősen 18 karikás. Erősen épít a bleedre, pszichodrámára és egy halom dologra, amivel más asztali játéknál vagy mesélőnél sosem fogsz találkozni, de itt ez a sava-borsa a játéknak. Ezért nem lehet csak úgy becsatlakozni. Minden játékülés alapja a játékosok előválogatása, és egyetlen nem 100%-os döntés el is viszi a játékot egy olyan irányba, ami itt nem cél. Hát röviden ennyi, sry. A jelentkezést ettől függetlenül értékelem, majd mutatkozz be pls a táborban, hogy megismerhessünk!
  10. *** update *** Sziasztok! A játékok nagy részében kevés infó jut el a karakterekig a háttérről és a miértekről, az egész nagyon lassan áll össze számotokra, ráadásul a sokféle parti és összetétel miatt ez az infó is rendkívül töredezett. Ez alapvetően jó így, de nemrégiben volt egy bemelegítőnek is tekinthető Kult játék, ahol Kata, Alga és Artu is jelen voltak. Úgy éreztem, h egyre jobban felmerül az igény - főleg, h kevesebbet Kultozunk, mint régebben - h jobban átlássátok, mi is történik a színfalak mögött. Ezen morfondíroztam a napokban és arra a gondolatra jutottam, hogy egy kicsit csavarnánk idén annyiban a meneten, hogy a másik (nem emberi) lapokba is belelássatok. No nem arra kell készülni, hogy a fátylon túli karakterekkel menne majd a játék. Annyit próbálnék bevinni a kalandba, hogy karaktereink ne csak elszenvedői/túlélői/megoldásai, hanem részben okozói is legyenek a történéseknek. A megszokott elemekkel dolgoznánk, de mélyebbre süppedhetnénk az emberi elme sötét, kevésbé erkölcsös zugaiban. Legalábbis ebben reménykedem. @Shordanus, @Whooni gatyeszt felkötni, egész biztosan nem azt kapjátok, amire számítotok - ha bármire is - de nem kell aggódni, szuper élmény lesz. Nem mellesleg az első kis videó ebbe az elképzelésbe tökéletesen illeszkedik. Öveket tehát becsatolni, a szenvedés garantált!
  11. Sziasztok! Végre eljutottam a felkeszulesi szakaszig, olvasom a könyvet, megszereztem a magyar verziót is. Mondjuk a fordítás így elsőre nem tűnik túl alaposnak, de ezt majd a táborban ti is csekkolhatjatok (ha meg nincs meg). Látom, h crow és tetra karija kész, Antal és scylla rutinos, de akkor @Xannerfelé jelzem, h ne aggódjon a szerda este miatt, lesz jatek, varom a karaktert. Én tábor előtt keveset forumozok, főleg most, h extra terheket kaptam a nyakamba, Szóval ezért vagyok csendes... de ez nem jelent semmit, kezdek felporogni és nagyon várom a tábort, a nonstop meselest! Ahol cimbik, nemsokára tali!
  12. Nincs valahol egy random karaktergeneráló Magushoz? Na mindegy... nyomogattam a gombokat, egyelőre ez jött ki. https://kalandozok.hu/karakteralkoto/?lelekkristaly=kar_cb25de
  13. Update a jatekosi vonalon, beteltunk. Ha lesz még időm kicsi tábor előtt- erősen kerdeses- akkor jön meg hangulatkelto, de lényegében úgy is minden onthefly alakul majd. Oveket bekotni, rázós utunk lesz. Shordanus és Whooni sztem nem látja át, mire vettek jegyet, de ha a vonat elindul, nincs kiszállás...
  14. Vajon mire utal itt a kedves KM? @Cz van tipped esetleg?
×
×
  • Új...