Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Minden aktivitás

Ezt a folyamot egy kahrei masina automatikusan frissíti.     

  1. utolsó hét
  2. Élménybeszámolók

    Sziasztok! Tudom, hogy már eléggé megkésett a beszámolóknak az ideje, de én akkor is szeretném leírni a saját és a csapat véleményét a táborról. Aki nem tudná, mi voltunk az egyetlen csapat, akik nem küldték el időben a karaktereiket, így a KM választásnál sem azt a Km-et kaptuk, akit szerettünk volna. Így kicsit szomorúan ugyan, de tudva, hogy a mi hibánk, vártuk a tábort. A csapatban többen is hangot adtak annak, mi lesz, ha Frosty nem lesz jó mesélő, mi lesz akkor, ha nem jól meséli a kalandot? Visszagondolva talán pont ők élvezték a legjobban a kalandot, és nagy köszönet Frosty-nak a remek mesélésért. Mindannyian bántuk, hogy nem maradt éjszakára a KM-ünk, hanem bejárós volt, ráadásul nem is kért étkezést, így talán nem tudtunk annyi időt tölteni a KM-el, mint amennyit szerettünk volna A reggeli/ebéd/vacsora tökéletesen megfelelő volt. A kaja minősége és mennyisége sem hagyott kivetnivalót, ráadásul a "Szakács Úr", akinek a nevét elfelejtettem, az első reggeli után mindig megkérdezte, hogy készítheti-e a kávékat, szóval a kiszolgálás is király volt A kalandról pedig, őszinte leszek, nekem a vége nem hozta el azt az emelkedett érzést. De ez valószínűleg csak én érzem, mert nem sikerült olyan halált találni a karakteremnek, amilyet szerettem volna. Nem volt elég "szép" halálom De mind mondtam, ez csak az én véleményem, mert mit is mondhatna az a lovag játékos a csapatunkból, aki egymaga lemészárolt 3 kráni légióst, egy felfegyverzett óriást és ehhez még hozzá tartozik, hogy nem volt rest átlagosan napi kettőször tripla nullát dobni, a legnagyobb harcok kellős közepén Ő például neki például a városban eltöltött sok idő nem volt annyira az ínyére, de amint harcra került a sor, és a végén bizony arra került, teljesen kiélte magát, így a karaktere is megkapta azt, amire a végén várt. Ugyan ez elmondható aki egyedüliként élte túl a kalandot. Ő egy Messorral végzett, mielőtt elhagyta volna a várost, de itt megemlíteném, hogy a "Messor" 4 szer egymás után dobott 20-nál alacsonyabbat. Összefoglalva a kaland tökéletes hangulatot teremtett mindenkinek, hogy megkapja azt, amiért eljött. Néha, egy-egy alkalommal kissé lapossá kezdett válni a kaland, de ekkor Frosty remek hangulati elemekkel szemléltette az ostrom alatt lévő várost, ami teljesen visszahozott a játékba. A LARP-ot nagyon élveztem, köszönöm szépen Hullának, hogy engem is meghívott, és részese lehettem az egésznek. Nagyon érződött, hogy kezdő vagyok, de hatalmas élmény volt számomra. A többiek játéka pedig elismerésre méltó, Sir Thomas és Jadis-tól néha átfutott a libabőr a hátamon Remek volt, a helyszínt pedig nagyon jól átadta a kis folyosó. Eclipse Phase -ről annyit, hogy magával ragadott. Fogalmam sem volt, mire kell majd készülnöm, és elképesztően agyalós játék volt. Köszönöm Sir Thomasnak, hogy részese lehettem ennek is. Mikor a táborból hazatértem nem győztem mesélni az ismerőseimnek a Larp-nak köszönhető vérnyomás emelkedést és az Eclipse Phase -ban történő helytállást. Hihetetlen, hogy utóbbinak a történéseit hogyan rögtönözte Sir Thom, le a kalappal, főleg, hogy a hangja is kissé cserbenhagyta, de még így is belevágtunk aztán jól meghaltunk a végére A OneNightWerewolf még mindig ugyan annyira jó, mint eddig is volt. Most se hagyott cserben, nagyon jó kis köröket lehetett vele játszani, de túl sok másik dolog is volt egyszerre. Az asztali tenisz például kiváló volt, annak ellenére, hogy a háló kissé selejtesnek számított. A Gyilkosos Játék nem igazán nyerte el a tetszésemet. Ennek két oka volt: az egyik, hogy ott volt 25 ember, akik szimultán beszéltek folyamatosan és hatalmas hangzavarrá alakult az egész játék, de ha úgy vesszük, akkor gyilkosok voltak közöttünk, minimum, hogy ekkora nyüzsgés volt, hiszen a gyilkosokat elő kellett keríteni. Másodszor pedig valószínűleg akkor és ott nem igazán volt kedvem ehhez a játékhoz. Ez a játék inkább szól arról, hogy hogyan befolyásold a másikat, és találj valakit, akire több szavazatot is összeszedhetsz. Nem ért semmit a logika, ráadásul rengeteg körön keresztül az volt a legnagyobb érve az embereknek, hogy "ott hallottam mozgást". Értem én, hogy ahhoz, hogy rámutassunk valakire meg kell mozdítani a kezünket, de ez egy olyan játéknál, ahol az ember ül, és bármikor megvakarhatja a fülét/fejét/haját, megdörzsölheti a szemét, leveheti szemüvegét/sapkáját stb. ez nem egy érv. Szóval nagyon sok volt a találgatás, és ha valaki kiesik a legelején a játékból, akkor, mivel megszavaztuk, hogy szellemek ne legyenek, várnia kell 20-30 percet, hogy újra játszhasson. Az "Igenis, sötét Nagyúr" társasjáték rendkívül szórakoztató volt A nagy nevetések között néha játék is zajlott. A négyesfekvő is nagyon jó volt, főleg ahogy az egész kezdődött. Ahogy valaki kilépett az ajtón Szenti már rá is kérdezett, hogy "négyesfekvő"? Később pedig egyre többen lettünk, és sikerült összeszedni elég ember, hogy elkezdhessük. TAO nak még így is gratulálok, elképesztő, hogy mennyi ideig nyomta, többször is váltanunk kellett az emberek között, a végére pedig már majdnem el is fogytak az emberek, akik beállhatnának. Tetra hozzászólásában írta, hogy kíváncsian figyelte mit fogunk szólni Hullához, aki belekezdett az egészbe. Először azt hittem poén az egész, azt hittem csak a móka kedvéért emelte fel a hangját, ahogy beszél az is csak játék, de egyre komolyabb lett az egész, és úgy voltam vele, hogy akkor már miért ne szálljak be én is ebbe a "játékba". Hulla rendkívül jól megteremtette az atmoszférát a négyes fekvőhöz, köszönet érte neki is. Nagyon jó volt a tábor, én nagyon jól éreztem magam, annak ellenére talán, hogy a vérpisti versenyen 1 pillantás alatt szétrobbantottak Cserébe kárpótolt, hogy a csapattársam, egy törpe harcossal széjjel püfölt minden ellenséget. Először a fejszéjével, majd miután rájött, hogy a pajzsával is hatalmasat tud ütni utána azt sem volt rest használni a Vasgólemek ellen És sikerült is neki meglepnie a vérpisti KM-et, Mosquitot, csak hármat emelnék ki, a legemlékezetesebbeket: Erdőjárás jégmezőre, de mivel ez még nem szüntette meg a hátrányokat, így egy mithrill szögecses bakancsa is volt A harmadik pedig egy olyan drágakő, ami kifogott még a KM-en is, és egy 100 manás Asztrális félelem varázslatot csökkentett le 1 másodpercre Jó volt a helyszín is. Legelső nap a zöldséges néni kertjében ettük meg az óriás dinnyét, amit nála vásároltunk. Köszönet a szervezőknek, kitettek magukért, külön köszönet az ajándékért Felon nak, nagyon hasznos kis mappa ez Remélem lesz még alkalmam találkozni veletek, érződött, hogy most pár ember nyitottabb volt, mint a téli táborban, ami nagyon jó volt, de még így se volt ideje az embernek sokakkal beszélgetnie. És valószínűleg ez később sem lesz másképp, amíg ennyien vagyunk és legalább ugyanennyi külön program van addig ez nehéz lesz, de én azért igyekezni fogok Várom már, hogy a következő alkalommal is indulhassak a vérpisti megmérettetésen, és remélem eljutok legalább addig, hogy szembeszálljak TAO val És majdnem elfelejtettem: Antail-nak üzenjük, hogy már nagyon várjuk a kalandot
  3. Ynevi ismert civilizációk pontos leírása

    Üdv! A MAGUS-ban tényleg sok a KM feladata, elolvashatatlan lenne az anyag, ha nem így lenne... Gondolj csak a Toronra, ami 500 oldal és sok-sok kérdésre nem ad választ még így sem... Ugyanakkor ezeket a kérdéseket ki lehet dolgozni, erre valók a házi kiegészítők, hogy ha már valaki elgondolkozott rajta, kiszámolta, leírta, kidolgozta, és ÖSSZEFÉSÜLTE Ynev kidolgozott részével, akkor az más számára is elérhető legyen. Itt (is) kiválóan meg lehet beszélni egy-egy ország ügyes-bajos dolgait. Hajrá. Én örülnék, ha használható anyag is születne belőle. Melyik országra vagy egyébként kíváncsi?
  4. Sziasztok Egy olyan téma létrehozását tervezem ahol jó pár kérdésemre amelyekre a könyvekben, a törvénykönyvben nem találtam választ itt megkapom. Mint tudjuk Yneven sok ország található, és sok leírás is készült róluk. De én nem nagyon találtam olyan rendezett ország leírásokat ahol leírják pontosan a hadseregek létszámát, a dinasztia történetét, a főúri ligákat és az intrikákat a múltból. Nagyon kevés országban említenek várakat ami elég vicci hiszen a feudalizmusba a hatalom szimbóluma volt és még utánna is. Nem találtam nagyon olyan leírásokat amelyek tartalmazzák a kisebb országok elleni hadjáratokat ( mert a nagyobb hadjáratok igen jól kivannnak dolgozva de kis háborúk netán a belháborúkról szinte semmit nem olvastam) Megelőzzem azokat a válaszokat hogy a M.A.G.U.S. a KM fantáziájára van bízva és ő mondja meg a szemben álló feleket azért jól jönne egy példa amihez lehet viszonyítani A válaszokat előre is köszönöm Üdv
  5. Delta Vision MAGUS tesztelés

    Gemmel történelmi jellegű könyvei nem jók. A jó könyveitpedig angolul olvastam már, mire kiadtátok.
  6. Delta Vision MAGUS tesztelés

    A szerepjáték nem autó. Ez nem egy fejlődési ív. De ami leginkább zavar, az a kezdet. Azért egy ekkora háttérrel rendelkező kiadó igazán biztosra mondhatná, ha nekikezd egy könyvnek...
  7. Korábban
  8. Delta Vision MAGUS tesztelés

    Aki kedvet érez egy kis felméréshez, véleményt nyilváníthat ITT
  9. A képzettségek használata

    Javaslatkent konyvtar mellett, helyett internet a felkeszuleshez. Nagyon fontos a birkozas kepzettseg,ahogy Crowstone szokta mondani: Ezzel az egy kepzettseggel a kalandban minden feladattal megbirkozol… Meg egy tortenet KM-eknek: Ha olyan jatekossal talakozol aki valamihez nagyon ert:Nalam konkretan a koszbor leirasanal derult ki a Kacaj cimu modulnal, hogy a jatekos olyan szinten ismerte a koveket, kozeteket, megmunkalas technikat, hogy kopni nyelni nem tudtam mikor elkezdett a leleklopo szobrarol kerdezni.Igy bevontam ot a szobor reszleteinek kitalalasaba. Nem kell szegyelni ha valamihez KM-kent nem ertesz profi modon (es kaland szempontjabol nem eletbe vagoan fontos az adott ismeret). Vagy peldaul : Egy orvos jatekosnal a sebgyogyitas kepzettsegnel vagy elettannal ha kiboviti az adott resznel a meslesedet apro de fontos reszlettel,nem hinnem hogy haragudni kellene ra, hogy mit szol bele (nem a magikus gyogyitasra gondolok : ) )
  10. A hét képe Szentély A hét idézete „Valakinek engedni kell, és ha én nem, majd a világ fog.” (Forrás: Merész álmok, sötét titkok 2,25/4) A hét kifejezése Akroll Sazaddin - Dorani (dor) Északi tollforgató, aki a Dorani Varázslótanács kérésére írt átfogó munkát a törpék népéről. Jó 300 esztendőt töltött műve elkészítésével, alaposságára jellemző, hogy e célból még Beriquelre is áthajózott. A mű olyan részletes és tökéletes lett, hogy egyből titkosították. Csupán két másolata készült, egyiket Lar-Dorba, másikat Új-Pyarronba vitték. Igaz, az Új-Pyarronba szánt soha nem érkezett meg a térkapu túlsó oldalára… (Forrás: Summárium, 98/1/1) A hét cikke A képzettségek használata A hét kalandötlete Egy húszas éveiben alig járó nemes kisasszony keres talpra esett kalandozókat egy olyan feladatra, ahol nagyon résen kell lenniük, és nem szabad megriadniuk a törvénytelen dolgoktól sem. De vajon egy finom úrhölgy milyen törvénytelen dologra akarja rávenni a csapatot? Úgy esett, hogy a gyerekkori legjobb barátnője hozzáment egy fiatal és tettre kész nemeshez. Szerelem volt első látásra, hiszen az udvarlója kiváló bajvívó és nagy hős hírében áll. De miután összeházasodtak, a barátnőjét messzi vidékre vitte, és sokáig nem is hallott róla. Majd egyszer egy hosszú levelet küldött neki, amiben elpanaszolta, hogy rettegésben él, gyakorlatilag rabként a kastélyban. A nemes úrnak csak dísznek kellett, hogy legyen egy jó családból származó felesége, de már az élete is veszélybe került. Segítséget kér, hogy valahogy megtudják menekíteni, míg nem késő. A hét aranyköpése JK (a kocsisnak): - Várj meg minket! Gondolj arra, hogy minél szörnyűbb dolog történik, annál több pénzt kapsz.
  11. A kráni fejvadász

    A kasztnak a tiltasa idejet mult.Azert szerepJATEK hogy lehessem ezzel a kasztal is jatszani. Alcazas Mf nagyon ajanlott a krani fejvadasznak. A Harcmuvesz kasztba szamito fejvadaszokat pontosabban ,egyertelmubben leirhattak volna!
  12. Fejvadász trükkök

    Jol osszerakott cikk. A vegen okos,hasznos otletekkel nem csak fejvadaszoknak. Azert tobb trukk leirasat olvastam volna meg,mert a cikk inkabb a fejvadaszok altalanos modszereinek leirasa.
  13. ,eddig:
    A verseny M.A.G.U.S. Etk. rendszerben zajlik. Elsődlegesen 4-6 fős csapatok jelentkezését várjuk, de a kisebb-nagyobb kompániákat is szívesen látjuk, max. változtatunk rajtuk, megegyezés szerint, hogy mindenkinek /mesélőknek és csapatoknak/ jó legyen. Részletek: Helyszín: Gyöngyös Mátra Honvéd Kaszinó Megközelíthetőség: 3200 Gyöngyös, Fő tér 09. Busszal: Budapest Stadion autóbusz-pályaudvar - Gyöngyös autóbuszpályaudvar Vonattal: Budapest Keleti P.u. - Vámosgyörk (1 átszállás) - Gyöngyös Időpont: 2017.Szeptember 23. (szombat) 09.00-20.00 óráig Programterv: / a változtatás jogát fenttartjuk! / 09:00 - 09:30 Érkezés / Regisztráció 09:30 - 10:00 Megnyitó / Mesélő "osztás"/ Megbeszélés 10:00 - 19:00 Játék / közben opcionális ebédszünet 13:00-14:00 / 19:00 - 19:30 "Vég"játék és értékelés 19:30 - 20:00 Eredményhirdetés és levonulás Részvételi díj: 2.000 HUF/fő Azon játékosoknak, akik messzebről érkeznek, és az utazás nagy terhet ró rájuk. Ezúttal, 500Ft-os kedvezményt tudunk biztosítani. Ezen igényüket kérjük előre jelezni. A befizetés és regisztráció határideje: 2017. Szeptember 8. Kérjük betartani, késedelmes jelentkezést szankciókkal büntetünk. Regisztráció a weboldalon. Kérünk, hogy őrizd meg a befizetést igazoló szelvényt vagy nyomtatványt! Amennyiben jelentkezésed ellenére mégsem tudsz részt venni a találkozón, azt kérlek, előre jelezd valamelyik szervezőnek, különben a nevezési díjat nem áll módunkban utólag visszatéríteni! Karakteralkotás Facebook oldalunk Hangulatkeltő Facebook eseményünk Regisztráció Hozott étel-ital fogyasztása megengedett. A találkozó ideje alatt több pizzéria és étterem kínálatából lehet egyénileg választani. Közös ebédrendelést "az eddigi találkozók tapasztalatát figyelembe véve" nem áll módunkban biztosítani. A helység tisztán tartására fokozott odafigyelést kérünk. - A Farkasodú Csapata
  14. Feenhar (3)

    Ez egy teljsen felesleges leiras es kidolgozas.Nem is teljes es csak egy reszre fokuszal.Ami meg a lenyege lenne a varazslatai azok meg eleve kepessegei a fajnak.
  15. Feenhar (2)

    Ez mar jobb faj leiras.De elegge elnagyolt.Mi az hogy leiratst lasd a bestariumba? Egy cikkben legyen bent a leiras es ne csak masolgassunk, hanem legyen benne sajat otlet gondolja tovabb az eddigieket a cikk iro.Amugy szamarfulvezetonek a feenhar fajhoz ,osszefoglalonak jo ez a cikk.HOgygondolt kulon a legelemental harcosra az is tetszik.
  16. Feenhar

    Nalam most az aktualis meselesemben van egy NJK Feenhar kalandozo.A JK-k eleg sokat vannak kapcsolatban vele igy sokat kell hasznalnom. Kommunikacio: A cikkben is bent az ellentmondas Egyszer MF pszivel kell rendelkeznie annak akivel kommunikalni kepes. MAszor meg akit lat azzal tud telepatia szeruen beszlegetni.Akkor most mi van? Mivel kalandozo, de mindenkepen a sajat tarsadalmatol tavol levo fenharokrol van szo, igy szerintem erti a kozos nyelvet vagy az adott orszaget ahol sok idot tolt el. Valaszolni viszont az elme utjan kepes.Szerintem csak azoknak akiknek minimum pszi Af van vagy maguk is termeszetes telepatiaval rendelkeznek.A tobbieknek mutogatnak,rajozolnak. A MF rendelkezokkel ugy tarsalognak ahogy fajtarsaikkal.Ebbol adodoan egy feenhar eleve a kalandozok es a tanult emberek tarsasagat keresi,mert azokkal konnyebben megerteti magat. A hivhato madarakat beosztanam szinthez.2 szinten megkapna a 2k10 madarat. Es minden 2. Szinten valaszthat egy madarat amit hivni kepes.Illetve 5. Szintol tudna legelementalt hivni. 10 szintol engednem neki a legur hivasat de vele egyezkednie kellene, nem utasitgathatna. Nalam a partiba van egy Arel pap.Termeszetesen a jatekos viselkedesetol is fugg, de adodott hogy joban lettek a Feenharral a solymok es a termeszet tisztelete hamar kozos nevezore hozta oket.Igy ha NJK kent hasznaljuk erdemes ugy jatszani ezzel a fajjal, hogy a termeszethez kozeli kalandozokhoz baratsagosabb.Gondolok itt az barbarokra, torpekre, elfekre is.
  17. Denevérek völgye

    Kis könnyed modul, jó csapattal azonban kellőképpen izgalmas. Jó volt játszani
  18. Rungachys Tőre

    Üdv Kalandozók! Kikerült az oldalra a Rungachys Tőre című írás, Magyar Gergely tollából. A régi Lavarhion magazin egyik számában megjelent cikk egy ereklye körüli vizsgálódásokat írja le egy ynevi karakter szemszögéből. Jó olvasást, játékot és mesélést mindenkinek! Rungachys Tőre
  19. Rungachys Tőre

    A cikk egy varázstárgy körüli rejtélyekről és nyomozásról szól, ynevi karakter szemszögéből, részletes leírással, játéktechnika nélkül, 4 és fél oldalon. A kahrei varázskönyveden mágikus alma rúnát észleltem! Kattints hát ide, hogy a varázskönyv kiolvassa a PDF-et! A böngésződ nem támogatja a PDF tekercsek megjelenítését. Ide kattintva töltsd le a cikket és olvasd úgy!
  20. Karakterlapok

    Üdv! Köszi az észrevételt, fel is tüntettem akkor a javasoltakat!
  21. Karakterlapok

    Üdv! Szép, alaposan megszerkesztett karakterlap, kár, hogy ÚTK-s, így az általunk játszott MAGUS-hoz nincs olyan sok köze, aki viszont ilyet keres, annak jó lehet. Más dokumentumokat kutatva-kezelve kialakult véleményem szerint azt tanácsolom, hogy ha már ennyit dolgoztál vele, akkor az aljára biggyeszd oda a nevedet, mint készítőt, és esetleg a készítés dátumát is. Ez most a bejegyzésed után mind egyértelmű, de letöltik, használják, ide-odakerül, és később senki nem emlékszik majd rá, és úgy kell utánakutatni, ha lehet egyáltalán.
  22. Karakterlapok

    Üdv Kalandozó társak! Jó ideje kerestem már igazán praktikus karakter lapot, de miután nem igazán találtam a társaságomnak valót, készítettem egyet és gondoltam megosztom a közösséggel. Nulláról rajzoltam a dolgot, de innen onnan átvettem designokat, amik tetszettek 3 lapos, az első lapon található testalkatot könnyen tudom cserélni. Ha van érdeklődés feltöltök többet is belőlük, vagy akár, ha személyesen rám írna valaki és küldd képet, be tudom rakni azt is. A cél az volt, hogy minden sűrűn kezelt érték és információ az első lapon legyen, áttekinthető és praktikus módon, valamint, hogy minél kevesebb információért kelljen fellapozni a könyvet. Kifejezetten a mi játékstílusunkra találtam ki, (mi például nem írtuk külön a különböző pénznemeket, így azok nem is szerepelnek a lapokon) szóval nem biztos, hogy alkalmas mindenki számára, de ha valakinek mégis, hát szíves örömest megosztom UTK-t használunk egyébként. UTK_karakterlap_Renegor.pdf
  23. A hét képe Kedves házikó A hét idézete „Nem csak a kiváltságosok joga a bosszú.” (Kék éjszakák árnyai,123/2) A hét kifejezése A Kagjú-ház és a barbár Itekija - Enoszukei (eno) Egyike Enoszuke leghíresebb Daimai színműveinek. (Forrás: Enoszuke, 90/5) A hét cikke A tolvajok enciklopédiája A hét kalandötlete Az egyik JK régi jó barátjának halálhírét kapja, s meghívják a temetésre. Mikor odaér a csapat az eltávozott barát családjának kúriájába, kiderül, hogy még a teste sincs meg. Valami rejtélyes dolog történt, mert csupán néhány személyes tárgyát, egy ruhadarabot, a fegyverét és nagyon sok vért találtak, ezeket is a kúria egyik használaton kívüli szobájában. Mi történhetett? Ki ölhette meg és miért? Egy régi barát erőszakos halála nem maradhat felderítetlen... A hét aranyköpése KM: - Inkább ne is dobj, mert aztán még elrontod…
  24. Tapasztalati pontok, értékelés

    Üdv kalandozók! Kikerült az oldalra egy újabb meséléstechnikával foglalkozó cikk, Magyar Gergely tollából. A Tapasztalati pontok, értékelés című írás elsősorban a mesélőknek és kalandmestereknek szól, és a tapasztalati pontokkal foglalkozik. Jó olvasgatást és mesélést! Ne feledjétek, mindenki értékelhet és véleményének helye van a cikkek utáni (alul) részben. Tapasztalati pontok, értékelés
  25. Tapasztalati pontok, értékelés

    A cikk a tapasztalati pontok fogalmával, jelentésével, odaítélésük módozataival, problémáival foglalkozik a játékosok szemszögéből, új szemléletű módszert mutatva be, 6 oldalon. A kahrei varázskönyveden mágikus alma rúnát észleltem! Kattints hát ide, hogy a varázskönyv kiolvassa a PDF-et! A böngésződ nem támogatja a PDF tekercsek megjelenítését. Ide kattintva töltsd le a cikket és olvasd úgy!
  26. Csevegő

    Vérpisti verseny nem lett befejezve sajnos, a selejtező körök java lement, de a döntő már nem lett megtartva szervezés és idő hiányában. Talán jövőre. Bővebben Mosquito tud nyilatkozni.
  27. Csevegő

    Üdv, a kalandmodul már jó ideje kint van, az élménybeszámolóban is meg lett említve, csak ide fórumra felejtettük el kiírni. A vérpisti versenyről @Mosquito tud nyilatkozni.
  1. Több aktivitás betöltése
×