Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Minden aktivitás

Ezt a folyamot egy kahrei masina automatikusan frissíti.     

  1. Today
  2. Történelem

    Benned biztam Bele is vetem magam.
  3. Történelem

    Üdv! A Hirokin birodalom elnevezés eredetileg nem része a MAGUS-nak. Amund (Gulandro) találmánya, aki az amund nép nagy rajongójaként sokat foglalkozott a területtel, és az Amundok könyve című rajongói kiegészítő megírása során tette közkinccsé ezt a nevet. (sokat gondolkodtam rajta, hogy felkerülhet-e a nagytérképre az ország neve, de hát a MAGUS ezt a rendszert követi, az elfeknek, törpéknek is vannak országaik, amiket jelölnek.) Amennyiben többet szeretnél tudni az amundok birodalmáról - elsősorban a második manifesztációs háború utáni időkből - akkor javaslom ezt a kiegészítőt: Amundok könyve
  4. Történelem

    Sziasztok. Kérdés: Tudnátok mesélni nekem a Hirokin birodalomról, mert fingom sincs hogy ők kik Elsőre egy amolyan "arany-hordának" képzeltem. De talán ti kijavítjátok tévedéseimet.....
  5. Tegnap
  6. Élménybeszámolók

    A szállás jó volt. Nem volt tömegnyomor és meleg víz is volt mindíg. Az ajtó se hullott ki a falból, mint legutóbb. A problémám a helyel csak annyi, hogy nincsenek nagyon meg azok a közösségi terek, ahol mindekibe bele tudott botlani régebben az ember. Az udvaron voltak ugyan sátrak, de mindegyik csak egy asztalravalót fedett le. Ha az egész udvar le lenne fedve, és lennének lámpák valszeg többen maradnának kinn és jobb lenne a hangulat is. Apropó lámpák. A legtöbb mobilis lámpából hiányzott az égő. Ezt mindenképp orvosolni kell. A kaja jó volt. A várakozás engem inkább csak a reggelinél bosszantott, mert ha nem jó ütembe jött az ember nem maradt tojás, meg zöldség stb.. és az újratöltést sem siették el. A mese jó volt, a mesélőnk is. Kicsit lassan kezdtünk és nehéz volt a csapat koherenciát összehozni. Ez annak is köszönhető volt, hogy a csapat egésze nem egy helyen lakott sztem. Túl sokat tököltünk olyan dolgokkal, amivel nem kellett volna, de sztem alapvetően jól szórakoztunk. A sötét bárdom hátba dobott egy Dreina papot egy láthatatlan tőrrel, szal valamit ő is teljesített. Sajnálom, hogy kimaradtam a FATE ből. Igaziból már nem emlékeztem a nevére sem, amíg nem láttam a többieket játszani. Majd legközelebb én is jövök, és hozok egy szokáshoz híven elmebeteg karaktert.
  7. Élménybeszámolók

    Remekül éreztem magam a táborban. A szállás szerintem jobb volt, mint az eddigi (és nem csak azért, mert nem csipkedtek össze csúnya jószágok), annak ellenére is, hogy nem mindenki volt egy helyen. Szerencsére nekem ez nem okozott nehézséget, de el tudom képzelni, hogy másnak kényelmetlen lehetett. Az étkezésünkről a csapat két szakácsa gondoskodott, így minőségben, mennyiségben és időben is rendben volt minden. Újabb plusz pont a táborhelynek a bográcsozási és grillezési lehetőségért. Ami a modult illeti, kellemes meglepetés volt, tetszett, hogy egy összetett világba kerültünk, ahol több szálon el lehetett indulni (és persze el is lehetett veszni, ha az ember belefeledkezett a játékba és nem tartotta szem előtt "A küldetést"). Szerencsére a csapat elég célirányos volt ahhoz, hogy ne negedjen a csábításnak. Köszönet Antailnak a szuper mesélésért és a csapattársaknak a jó hangulatért és játékélményért! Idén az esti programok változatosabbra sikeredtek, mint korábban, szerdán Felonnal játszottunk egyet (esélyesen lesz folytatása is valamikor), csütörtökön Hulla patch-ét teszteltük, amiben van több igen jó gondolat és hasznos javítás, de azért még csiszolni kell kicsit (pl. a világot leigázó első szintű varázslót ). Pénteken az elmaradhatatlan Kult, az elmaradhatatlan nagyszerű élményt adta, ismételten köszönet a társaknak és Sir Tomnak. Szombaton pedig Azathoth-tal csaptunk össze és ugyan csak hajszállal, de sikeresen megakadályoztuk a mérhetetlen vén ébredését (azért karakter halál volt, nem csalódtam a játékban). És ha már ott szóba került, ez itt a reklám helye: Arkham Horror LCG, ami két személyes, kártyás verziója a játéknak, ahol küldetésről-küldetésre göngyölíthetjük föl a szálakat, a döntéseknek akár több küldetéssel később is akadhatnak következményei és még a karakterek is fejlődnek. Már-már szerepjáték hangulat.
  8. A Karakterek jellemei

    Sziasztok! Hali Vörös Fácán! A Codexben gyakorlatilag fel van sorolva 50-100 emberi jellemvonás kb a pesszimistától a szereti a titokzatos dolgokat-on át a hazugig, ebből kell választani ötöt és priorizálni. Semmi extra, picit árnyaltabban határozza meg a jellemet, mint a MAGUS vagy D&D négypólusú története. Ott annyi jelentősége van pluszban, hogy bizonyos mágikus hatások könnyebben hozhatóak létre, bizonyos léleklenyomatos tárgyak könnyebben használhatóak, ha jelen vannak bizonyos jellemvonások. Pl egy kegyetlen ember könnyebben (kisebb nehézségre dob) hoz létre kínzó varázslatot, mert közelebb áll a személyiségéhez vagy egy varázskardot, amit az istencsászárhoz vakon hű légiós (fő jellemvonásai pl hűséges, bátor, egyenes...) száz éven keresztül használt, nem fog tudni kihasználni egy sunyi, megalkuvó, hazug tolvaj, mert nem "harmonizál" a lelkének a lenyomatával, sőt bizonyos esetekben még hátráltatni is fogja. Gondolom ilyen jellegű hatás nálatok a Magusban nem lesz, de ha a mesélő ezt kéri akkor ezt kell csinálni :). A lényeg lemaradt, így utólag: https://www.scribd.com/document/110870747/Codex-alapkonyv 35-36. oldal
  9. A Karakterek jellemei

    Üdv! Igen, a Kódex (Codex) egy másik, szintén magyar fejlesztésű szerepjáték. Biztosan lesz, aki eligazít az abban található jellemvonásokban is. Azt mindenesetre furcsállom, hogy ha már a KM-etek ezzel az eszközzel él (hogy ti. egy másik játék vonatkozó megoldásainak használatát kéri tőletek), nem segít abban, hogy meg is találjátok a kért forrást...
  10. A Karakterek jellemei

    Nekem többször volt, hogy nem választottam jellemet a könyvb?l, mert a KM nem engedte, mert azt mondta, hogy ez marhaság és válaszunk a Kodex jellem vonásai közül ki 6-7-et és azok fognak minket meghatározni Mit jelent az, hogy a Kodex-ből? Az egy másik szerepjáték? Leírjátok az ottani jellemvonásokat, vagy még jobb, ha azt hogy hol találom meg? Előre is köszönettel: A Vörös Fácán
  11. utolsó hét
  12. Boszorkány

    Kate felelf nőkkel alapíts szektát azzal az ígérettel hogy elfekke válhatnak. Ez ennél a fajnal eleg nagy motivációs erő. Nekik is sikerult ha eleg kitartoak hisz te vagy ra az élő példa nekik is fog.ha nem jon osze nekik az a sajat hibajuk természetesen.
  13. Versenymodul - Előre gyártott karakterek

    Üdv! Rodrigóhoz csatlakozva: én is el tudok képzelni olyan versenymodult, ahol a felhőtlenebb szórakozás és a gördülékenyebb játék (ill. értékelés) kedvéért ajánlásokat teszünk a játszható karakterekre, kasztokra - akár a fent említett módon. Az I. Kalandozók Napján is előre körvonalazott karakterek közül lehetett választani, s szerintem ez a konstrukció (játékosként) egyáltalán nem volt problémás. Én is évek óta vissza-visszatérek egy készülő modulhoz, amelyet csak bizonyos karaktertípusokkal lesz majd érdemes végigcsinálni (ha egyszer elkészül ), de egy percig sem gondolnám, hogy emiatt lesz majd vacak a történet, ha az lesz. (Remélem, nem.) Ha a szervezők valóban a modulhoz illeszkedő/illeszthető, ugyanakkor érdekes és izgalmas karaktereket (vagy karaktervázakat) alkotnak, s tesznek bele a választékba, marha jó kis játék kerekedhet belőle. Játékosként nyilván egy kicsit másként kell készülni egy effajta versenyre, de szerintem ez nem lehet gond.
  14. Versenymodul - Előre gyártott karakterek

    Sziasztok. Tudom rég volt a legutolsó hozzászólás, de hátha érdemes újra megnyitni. Anno vagy 15-20 éve Debrecenben volt egy verseny, ahol a mesélőknek (mindenki a "sajátját" hozta) előre kiadták a játszható karaktereket. Nem voltak kidolgozva az értékeik, képzettségeik, de az előtörténetük és a motivációjuk igen. Mi játékosok láttunk egy listát, amin a karakterek kasztja és szintje (8-10 körül) volt megadva, az alapján választottunk. Shadonban játszódó modul volt, próbáltunk csapatkoncepció szerint válogatni. Lett egy Domvik pap, Domvik paplovag, egy félnomád íjász shadon külsőből, meg én hoztam egy erioni származású bárdot. A leírásnál amit privátban olvastam picit megnyúlt az arcom, mert kiderült, hogy kráni megbízásból dolgozó kém. Amúgy tök jó volt részben a csapatért, részben a csapat ellen játszanom, úgy hogy nem hazudhattam az inkvizítor jelenlétében (még azt is elmondtam, hogy szerintem van egy kráni kém a csapatban). Utóbb átolvasva volt több kakukktojás is a cskarakterlistában (shadoni varázsló, aki tulképp BM; yllinori harcos, aki Anat Akhan fv... ). Ez a verzió egy versenyen nekem bejött (nem kizárólag ilyen, de adott esetben egyszer simán emészthető). A karaktert tulajdonképp te alkotod meg a keretek között, de az konkrét részcélokat, célokat határoz meg neked, amik olykor ellentétesek a csapat céljaival, olykor a modulban megnevezett céllal is. Ezek teljesítése értékelhető akár karakterre lebontva is. Tudom, hogy egy jó modulírónak, jó mesélőnek nem kell ilyen módon korlátozni a játékost és generálni a konfliktusokat, de azt gondolom néha pont a szerepjáték kedvéért fel lehet vállalni ilyet egy verseny (vagy akár otthoni játék) erejéig. ui: Persze csak akkor ha a csapat elbírja, és nem lesz belőle sértődés utólag (mert ez a papsajt kinyírta a karakterem a versenyen)
  15. Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Hmm most hogy láttam az Altered Carbon 1 részét jobban el tudom képzelni EP világát
  16. M.A.G.U.S témájú versek (!!saját!!)

    Megtisztulás Hideg fejjel, hideg szívvel, Urunk elé járulunk, Valljuk bűnünk, tudjuk árát, s Teste most az oltárunk. Itt fekszik Ő, mi térdelünk, közös most a fájdalom, Nemes út és közös cél ez, kínja az én fohászom. Biztos kézzel metsz a szike, minden vágás új szentség, Minden seb és minden vércsepp részvétmentes istenség. Kínok között, véres szárnyán a szellemem mindent ért, Agónia nászruhámban imádkozom lelkemért. Tart a varázs míg a test él, a kín ura bennem ég, A halálban eltávozik, s fogadja a teljesség. Tiszta lelkem kínban érett, s a gyötrelem bűnbe mart, Szabad ember ki itt maradt, a szolga oltáron halt. Wan-Artionis (Rien-Moss) Assir Zorawa papja, a Wan-Artion Ház ezüst signumos nemese Sytis
  17. Boszorkány

    A francba hogyan buktam le??? A magam részéről kihagynám a nekrofil mókát még úgy is, hogy a csonti még mozgásképes. De el tudom képzelni, hogy egy szakszerűen eltávolított és kezelt lesath kéz bizonyos (nem szexuális jellegű, ámde az aurán nyomot hagyó) praktikákban tök hasznos.
  18. Boszorkány

    Csubi, elcseszted! Észrevettem! Nem is lesath a férje Hanem egy gerincferdüléses, dadogos kisnemes. Csak a szeretője egy fél-aquir lovag Bár probáltam elképzelni egy félig rohadt élőhalott boszorkánymester testét kéjesen vonaglani egy elf nő fölött, csak nem állt össze a kép. Importált nemsek, sírok!!!! Jól indul a napom köszi, Rodrigo.
  19. Boszorkány

    Daraboló, most ne figyelj ! Akkor csináld úgy, hogy ne vegye észre Hogy tanult kollégámtól bűvdudástól idézzek" (Han Solot idézve: "Csubi, lopd a távolságot, de úgy, hogy ne vegyék észre, hogy lopod a távolságot" ) ". Tulajdonképpen nem is ezt akarod felépíteni, de a kalandok megoldásához folyamatosan pont azok a dolgok kellenek, amik ehhez. Ha meg már félig kész van minek álljon ott kihasználatlanul . Meg amúgy is ő a hibás, minek adott neked egy negyed hercegséget, meg a lesath kezét hozománynak . Bocsi szolgálok példával: A tartományt be kell népesíteni. Az frankó hogy a helyi és importált nemesek, lovagok, katonák kimennek a terepre helyreállítani, meg harcolni, meg jövőt építeni. De a gyerekeknek, főleg a kislányoknak ez nem praktikus. Ezért TE a megértő és gondos és felelős vezető biztosítasz nekik egy kényelmes, védett szállást, ahol gondoskodsz a boldogságukról meg képzésükről és látogathatóak a szülők által. Nyilván első körben a nemeseknek (és leendő nemeseknek) van fenntartva, de azért nyitott a lehetőség. Nyertél társadalmilag-politikailag, mert jófej vagy (elősegíted az újjáépítést, betelepítést) és építed a saját dolgod is. (Plusz vannak "túszaid", nehogy idővel kiénekeljék a hercegséget a kezeitek közül.) Idővel meg piaci alapokra helyezheted, ha már eddig működött...
  20. Boszorkány

    Köszönöm szépen! Csak attól félek a drága KM-nek az ilyen nem fog tetszeni ebből minde , mert közben Elf vagyok...
  21. M.A.G.U.S témájú versek (!!saját!!)

    Tél Pusztító isten Lelkem őszi szennyétől Megtisztító kín. Wan-Artionis (Rien-Moss) Assir Zorawa papja, a Wan-Artion Ház ezüst signumos nemese Sytis
  22. Boszorkány

    Sziasztok, Szia Kate, Nálam a 8-9 (mire beavatod őket 10-12-15) szint előny simán elég volna arra, hogy a rendtársaid ne nőjenek a fejedre. Alapból egy szekta vagytok, olyan személyi kultuszt építesz ki amilyet akarsz. Legyen meg a bizalom feléd, és hazudj az elejétől fogva, csak ne kapjanak rajta. Legyenek beavatási körök, csak a hűségesek lépjenek előre. Találj ki valami frankó dolgot, amit csak a te karaktered tud és épüljön arra a szekta (pl. amit tetra mondott: kapcsolat az istennővel, aki sugallatokkal irányít téged, idővel néhány beavatott szintén részesülhet a kegyből - akiket jól megsugallsz álommágiával pl.). Így bármit teszel, lesz egy felsőbb hatalom akire foghatod. Korkülönbség miatt kb 10-20 évig az anyjuk/nagynénjük leszel nem a riválisuk, addig építgetheted a rendszert. Ha ügyes vagy az elején 2-3 tanítvánnyal kezdesz, annyira összeugraszthatod őket, hogy benned jobban bízzanak, mint egymásban. Figyelsz arra, hogy a többi tanítvány köréjük szerveződjön és megmaradjon az egyensúly. Legyen köztük két-két tégla, hogy tudd mi zajlik benn. Ha gyanúsan kezdenek összefogni, akkor kiemelsz alóluk valakit és adsz neki hatalmat, had utálják jobban mint téged. E mellett nyilván kell valami elkötelezett népség, aki fizikailag is vigyáz rád, de ez gondolom megoldható. Én a rend álcájának valami mást választanék. Bentlakásos leánynevelde, vagy valami hasonló. Alapból nemesek, gazdag polgárok leányai jönnének, akik utána hasonló (vagy még kiemeltebb) pozícióba mennének férjhez, ami egész szépen növekvő befolyási övezetet hozna létre belátható időn belül. Adott elegendő idő a képzésre, adott a bevétel a legelejétől (a partiképes kiházasítandó lány minden pénzt megér kéremszépen). A külvilágnak meg kamuzhatnád pl, hogy Alidari leány vagy, de a férjed elhunyt, kisemmiztek a középnemesi körökből, de itt megvetetted a lábad, mert az istenek is ezt akarták. Új életet kezdesz és tudod hogy kell kincset érő lányokat képezni, mert tapasztaltad. vagy valami ilyesmi...
  23. Boszorkány

    No, igen ez már csak rajta múlik h mit választ. No meg rajtatok, hogy milyen tanácsot adtok neki esetleg. Én már csak a végkifejletet várom, az esetleges gyenge pontokkal. Bruhhahahahahaaaaa (gonosz nevetés)
  24. Boszorkány

    Azért írtam az eltekintésről, mert ettől el kell tekintenünk, hiszen nem ismerjük a miérteket. Ezek mind nagyon fontosak lehetnek abban, hogy a boszorkányoknak hogyan is kéne rejtezniük, de ugye nem ismerjük a ti világotokat. Szóval eltekintek, és építek a "közös" Ynevre. Hűségre még mindig csak annyit tudok mondani, hogy indoktrinálni kell a Magasságos Monyók istennővel a kislányokat, hogy az ő akaratát viszitek végbe a világban.
  25. Boszorkány

    Bezony. ez mind így volt.
  26. Boszorkány

    Meg kell védenem a KM-et. Engem Több mint egy éve nyirják a karaktereiket, több halálközeli élménnyel, egyik se ott tart ahol kezdte. Nyilván az aquir-ság is egy szerzett képesség, mint ahogy az elf-ség Kate-nél. Probálom a játékot mozgalmassá tenni, és eddig úgy vettem észre meg tudtam velük szeretettni a müfajt. Vallom, hogy a játékosok csak akkor tudnak táposok lenni, ha nem kapnak méltó ellenfeleket. Az ő Ynevüket inkább egy apokaliptikus utó-kórnak kell elképzelni a nyolcadkor hajnalán. Ahol az örült Syburi lovag-király hadat üzent a pyar eszméknek, ahol az amhe-hábórúk megtizedelték a seregeket és a népességet, a térkapúkón érkező régi- új fajok folytatnak egyfajta honfoglalást, ahol Új- Pyaront egy hatalmas szőkőár tette semmivé ( és rengeteg kissebb eseményről még csak szót sem ejtettem). A játékosok megéltek kb 20 kalandot ezekkel a karakterekkel, és nagy nehezen kiérdemelték az újraalkotott (bábállam) sybur területén, hogy egy hercegséget írányithassanak. A népesség gyakorlatilag kihalt, ork és goblin hordák járják az országrészt, a kráni erősítésből visszamaradt szakadár légió maradványok fosztogatják a falvakat nem beszélve az őket írányító lesathokról. Ne haragudj, ha kicsit kesze-kúsza az írásom de most tóltam le egy műszakot és fáradt vagyok. Remélem a lényeg átment.
  27. Boszorkány

    Köszi, de sajnos a csókmágia ha magától adja, 30 napig hat csak, én úgy tudom :/ Másrészt a karakterem nem biszex
  28. Boszorkány

    nem értek hozzá de a csókmágia egész véletlen nem csak az ellentétes nemüekre vonatkozik? Kivétel talán az élet csókja.
  1. Több aktivitás betöltése
×