Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Sindeon Tábor - 2012. augusztus 5-18.


kalandozok

Két hetes, a Gyűrűk Ura mondavilágára épülő szerepjáték tábor, saját harcrendszerrel. Augusztus első két hetében a káli medence az Alsó-Birodalommá változik, ahol Sindeon királyságának lovagjai, varázslói és nemesei küzdenek egymással, vagy félelmetes mágikus ellenfelekkel. Egyedi készítésű, gyönyörűen kidolgozott (fa)kardokat és páncélokat, illetve jelmezeket a szervezők biztosítják. Epikus, sok éven átívelő történetek, ahol azzá válhatsz amivé szeretnél! Két hét folyamatos játék, mely során keresztül-kasul bebarangolhatod és elfoglalhatod a Birodalom legszebb területeit, a Kőtengertől a Fekete-Hegyen át az Unikorn-csúcsig. Csak rajtad múlik hogy mivé válsz, Te leszel a Birodalom uralkodója, hősies lovag vagy varázsló.

 

[ATTACH=CONFIG]36[/ATTACH]

 

Részletek:

 

Érdeklődni lehet:www.sindeon.hu weboldalon, vagy Baracsi Gábornál (06-30-655-4933, tabor@sindeon.hu)
Programok szervezésére facebook oldalunkat használjuk, itt mindig megtalálhatóak az aktualitások:www.facebook.com/sindeontabor
Időtartama: minden évben augusztus első két hete, pontos dátumokért lásd a honlapunkat. Idén 2012. augusztus 5-18-ig.
Odautazás módja: egyénileg, vagy a seniorokkal közösen, Pestről induló vonattal
Tábordíj: 54.000 Ft két hét teljes ellátással, szállással.
Étkezés: napi háromszor a tábor területén biztosított.
Szállás: 6-8 ágyas (nem koedukált) szobákban, egy gyönyörű nádtetős köveskáli vendégházban.

 

Szabályok:

 

Az országláson belépsz Sindeon kapuján, felveszed új neved, megkapod az életgyűrűd és az lehetsz aki mindig is szerettél volna lenni. Elfelejthetsz minden mást: az, hogy mit érsz el, mivé válsz, innentől Rajtad múlik.
Nem attól leszel gazdag nemes, hogy mennyi pénzed van otthon. Sindeonban csak a káli aranyat ismerjük, ami nem váltható át semmilyen más valutára.
Fizikai erőddel sem mész sokra: harci képességedet, testőreid hadát gyűrűk jelképezik.
Fegyvereket se hozz: Sindeon mágikus birodalmában csak a gyűrűvel felszerelt fegyverek támadóképesek.
Az sem számít, hogy felnőtt vagy vagy gyerek: Sindeonban mindenki csak egy polgár, legyen az táborvezető, senior vagy táborozó.
Hogyan érhetsz el mégis bármit? Alakítsd szerepedet meggyőzően. Az első lépés, hogy Sindeon uralkodója elé járulsz. Bemutatkozol, és elmondod miért jöttél – vagy legalábbis azt, hogy miért bízzanak meg benned annyira hogy megengedjék letelepedésed. Megismered az uralkodó által hozott törvényeket, Sindeon többi polgárát, a területeket, a nemesi házakat. Szövetségeseket, csatlósokat toborzol hogy elérd a célod, meggyőzéssel, rászedéssel, fegyverrel.

 

Harcrendszer

 

(Rövidített leírás, részletesen lásd a honlapunkon. Nehéznek tűnik? Az általunk rendszeresen szervezett játékokon, lovagi tornákon gyorsan elsajátíthatod Te is, általában egy óra alatt mindenki megtanulja).
A nyakadban lógó gyűrű(k) az életgyűrű(k). Egy életgyűrű azt jelképezi, hogy élsz. A további gyűrűk testőreidet jelképezik, kik életüket adják azért, hogy megvédjenek, a királynak kettő, nemesuraknak egy-egy testőrgyűrűjük van. Az életgyűrűk elvesztése a karaktered halálát jelenti.
A csuklódon is van gyűrű: ez a harci gyűrű, azt jelképezi, hogy képes vagy harcolni. További harci gyűrűk a harcban való jártasságodat mutatják, lovaggá ütött harcosoknak már két harci gyűrűje van. A harci gyűrű elvesztésével élsz, de harcképtelen vagy, túszul ejtettek, vagy leütöttek. Ilyenkor azt kell cselekedned, amit legyőződ mondd, különben egy kardsuhintással véget vethet életednek.
A fegyvergyűrűk nem hozzád, hanem fegyveredhez kötődnek. Bárki, aki éppen magánál tart egy fegyvert, a harcban felhasználhatja az azon lévő fegyvergyűrűket. A fegyverek erősségétől függően lehetnek egy, kettő vagy nagyon ritka esetben három gyűrűsek. A rajtad lévő páncél védelmet biztosít, a páncélgyűrű életgyűrűdet védelmezi. Egy teljes vértezet három gyűrűnyi védelmet ad.
Ha meg akarsz támadni valakit, megérinted, és közben azt mondod: Taccs. Ezzel elkezdődik a csata. Az egymással harcoló felek hátuk mögé teszik kezüket, és felhúzzák gyűrűiket bal kezük középső három ujjára. A támadó fél célja, hogy eltalálja, a védekező hova húzta gyűrűit. Ha sikerült eltalálnia, az találatnak számít, ilyenkor a támadógyűrűk számát kell összevetni az eltalált ellenfél ujján lévő harci gyűrűk számával. Ha nem találta el, a védő következik: visszatámad a támadójára. Ezt hívjuk egy harci körnek.
Ha elvesztetted életgyűrűidet (csatában, mérgezés által, vagy ténylegesen elvesztetted), az karaktered életének végét jelenti. Következő napfelkeltéig kimaradsz a játékból. Megírod életed történetét, majd elfelejted azt: hiszen karaktered többé nem létezik, Te nem emlékezhetsz semmire amire ő emlékezett (titkokat, hogy ki ölt meg, stb). Amíg halott vagy, nem beszélhetsz senkivel, nem árulhatsz el nekik semmit arról amit tudsz. Pihenés közben (amíg a seniorok ágyba-reggelivel kényeztetnek) kitalálod az új szerepet amit el akarsz játszani. Másnap reggel országláson már új karakterként érkezel.

 

Birodalom és gazdaság

 

Sindeon egyetlen elismert fizetőeszköze a káli arany. Mint más birodalmakban is, nálunk is elsősorban munkával, másodsorban egyéb sötét praktikákkal szerezhető. Sindeon királyságában az uralkodó feladata a rend fenntartása, így kincstárából fizeti a királyságot kiszolgáló polgárokat.
A királyi megbízáson felül biztosan jól kereshetsz, ha valamilyen szakmával rendelkezel, vagy kitanulod azt. Egy birodalomban mindig szükség van jól képzett fegyver és páncélkovácsra, vajákosokra, de napszámosokra is. Szolgálataidat kínálhatod pénzért bárkinek, vagy védelmükért és támogatásukért cserébe akár egyetlen nemesi háznak is.
A király területe Sindeon, és ő uralkodik az egész birodalom felett. Az Õrzők segítségével rendet tart a négy égtáj felé vezető utakon, ellátja a királyi udvart. Azonban a birodalmi területek zászlósurakhoz tartoznak, az ő feladatuk ott rendet tartani, és a területek hasznát is ők hajtják. Sindeonban a királyi ház mellett három nemesi ház küzd folytonosan a hatalomért, egymás területeiért és javaiért, azonban a Birodalmat fenyegető külső veszélyek idején felfüggesztik az ellenségeskedést, és összefognak. Az egyes házak másféle népeket vonzanak, de mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő társaságot: a lovagi erényeket szigorúan betartó Főnix (Anarvil) ház, a folytonosan hatalomra és tudásra törekvő Unikornis (Norvenil) ház, illetve a kereskedőket (és egyes pletykák szerint az orvgyilkosokat) tömörítő Farkas (Draug) ház.

 

Várunk mindenkit sok szeretettel!


Kalandozók véleménye

Recommended Comments

Nincsenek megjeleníthető megjegyzések.



A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés

×
×
  • Új...