Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Neko

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    78
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Több is van. Sokszor, amivel épp játszom. :)
  • Mi a kedvenc regényed?
    Éjangyal trilógia
  • Ki a kedvenc íród?
    Brent Weeks, David Gemmell
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    Ha lesz időm, előkeresem.
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Szerepjáték táborok, versenyek. "Kamara LARP hétvége..."
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    KULT, LARP. Régen D&D.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    Hű... talán 1998-ban...
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    A nyári táborba hívtak játszani a barátaim.
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Nincs egy kedvenc.
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Mostanában kezdtünk újra játszani a kicsi fiúnk mellett alkalmanként, amikor és ahogy összejön. :)
  • Mi a kedvenc sportod?
    úszás, bicajozás, tollas
  • Mi a kedvenc csokid?
    Toffifee
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    "Szerintem mi nagyszerűen tudunk mesterfokon kopogni!" (Karin)

M.A.G.U.S. Kódex

  • Táboraim
    NYT2014 - Gyömrő
    TT2014 - Hosszúház
    NYT2015 - Gyömrő
    NYT2016 - Gyömrő
    NYT2017 - Gyömrő
    NYT2018 - Gánt
    NYT2019 - Tokaj
    NYT2021 - Mórahalom

Legutóbbi látogatók

1 165 adatlap megtekintés

Neko's Achievements

Kocsmák bajnoka

Kocsmák bajnoka (7/16)

  1. Rendhagyó szellemidézéssel kezdődött a jubileumi táborzárás után, de valami hiba csúszott a rendszerbe... Vajon lesz, aki túléli az éjszakát? JELENTKEZZ! Ha megvan benned a gyilkos hajlam, netán kikezdhetetlen a logikád és zseniális a nyomozói vénád, akkor jelentkezz bátran! A min. 10 fővel induló játék során a kommunikációé, a meggyőzésé és megtévesztésé a főszerep. De ha csak szívesen hallgatod a többiek érvelését, akkor is itt a helyed! A túléléséért persze mindenki maga felel. időpont: szombaton 22:03-tól játékosok száma: min. 10 fő Ez alkalommal rendhagyó Gyilkos partira invitálunk benneteket! Ha lesz erőm a forgatási nap végén 31 hetes terhesen, ismét megpróbálunk bevonni titeket ebbe az intrikus, közösségi játékba. Gyertek és éljétek túl... ha tudjátok...
  2. Neko

    Élménybeszámolók

    Kedves kalandozótársaim! Már nem is számolom, ez hanyadik alkalom, amikor nekikezdek... pláne két áramkimaradással spékelve... DE: Ami késik, nem múlik... hát íme az én beszámolóm is: Először is szeretném elmondani, hogy nekünk ez a tábor már úgy kellett, mint egy falat kenyér. Mondjuk ilyen mocsok fáradtan még nem érkeztem táborba, de szerintem ennyire "kipihent" sem voltam a végére még soha. Nagyon élveztem az idei tábort és nagyon klassz élményekkel gazdagodtam most is. Hatalmas köszönet jár először is a szervezőknek ismét, hogy erőt, energiát, időt nem sajnálva és talán néha magukat sem kímélve megszervezték ezt a tábort nekünk. A helyszín: szerintem nagyon jó választás volt. A környezet is nagyon szép, rendben tartott. Előnye és egyben hátránya is kicsit talán a hatalmas terület. Az mindenképpen pozitív, hogy voltak elszeparált helyek, ahol nyugodtan lehetett játszani és hogy most nem voltak külsősök annyira, mint a tokaji helyszínnél. A nagy tér viszont kicsit eltávolította a társaságot, nekem legalábbis néha úgy tűnt. Kevesebb volt a "véletlen összefutás". Mi az emeleten kaptunk szobát, ami teljesen megfelelő volt. Ránézésre nekem a földszinti szobákkal sem lett volna bajom, ott is simán aludtam volna akár. Az emeleti női fürdőszobával nem volt gond, bár a felmosó, amit egyszer kértünk sajnos elég hamar eltűnt. A földszinti fürdőszobát nem láttam, így arról nem tudok nyilatkozni. A mosdókkal nem volt gond, talán kicsit több női jól jönne máskor, de így is viselhető volt szerintem. A játékterek nekem teljesen rendben voltak, bár el tudom képzelni, hogy aki mondjuk az ebédlői-folyosói részre került, annak kevéssé volt komfortos, nyugodt a terep. Nekünk ilyen szempontból szerencsénk volt. Sajnos a kemény székeket sem a csapattársam, sem az én gerincem nem preferálta, de erre is találtunk végül megoldást. Szóval alapvetően én jónak találtam ezt a helyszínt, szívesen mennék ide legközelebb is. Étkek: Menza koszt, de minőségileg rendben volt. Néha a reggelinél mondjuk egy finom meleg tea jól esett volna. Az ételosztásnál az elején volt némi gubanc, volt, aki még nem evett, miközben más már a repeta repetájánal tartott. De idővel úgy láttam, belejött a "konyhás néni" az elosztásba. Egy ilyen tábori környezetben ez teljesen rendben volt szerintem. Örültem, hogy első nap Hulláék éttermét is kipróbálhattuk a csapattal, nagyon hangulatos hely. Külön köszönet illeti meg Whooni-t a finom szarvaspöri kóstolóért és a rendkívül kreatív sör készítményért. Az ajándékok: Felon csodálatos ajándékötletei, alkotásai mindig lenyűgöznek. Az idei kulcsnak külön örültem... mondjuk hazafelé kissé aggódtam, hogy hogyan szerzem majd vissza a kisfiamtól, akinek szintén nagyon megtetszett de végül sikerült... vagy hát kissé közös holmivá vált vagy mi Azóta is gyakran használjuk ezt a nem csak mutatós, de praktikus ajándékot. Köszönjük! A modul: Amit láttam belőle, nekem tetszett, bár gyanítom ebben nagy szerepe volt Silvernek, aki mesélt nekünk. Így azok a hiányosságok, amikről a KM-től és más mesélőktől is hallottam, nekem menet közben nem jöttek elő annyira. A kaland helyszíne mindenesetre új izgalmas színezetet adott, illetve nekem a váltott kaszt kipróbálása is új élmény volt. Köszönet az ötletekért a modulíroknak. A mesélőnk: Idén Silver mesélt nekünk. Először volt részem ebben az élményben, de nagyon klassz volt. Felkészült, alapos, gyakorlott módon mégis kellő rugalmassággal állt a csapatunkhoz. Engedett játszani minket, ugyanakkor azért nem mindent engedett meg, voltak határok, ami szerintem kell is. Azt gondolom, hogy az hogy idén ennyire élveztük a versenymodult, abban a csapat aktív részvétele mellett nagy szerepe volt a KM-ünknek is. Tetszett, hogy félidőnél röviden összefoglalta mi is történt eddig. Imádtam, hogy rajzolt terepet és elhelyezte rajta a karaktereinket szimbolizáló bábukat, amikor szükséges volt. Együtt nevettünk a poénokon, de az epikus pillanatoknál is szívvel-lélekkel velünk volt... és persze olykor szinte ördögi reakciókat is mutatott. Egy momentumot hiányoltam, de azt is inkább csak így utólag kicsit, hogy hallottam mi hogy volt másoknál... mi az NJK-ról nem igazán láttunk képeket... ami egyfelől lehet jó is, hiszen szabad teret ad a fantáziának... ugyanakkor én úgy vagyok vele, ha vki dolgozott ezen, hogy összegyűjtse, én szívesen megnézném mik az elképzelések egy-egy nem játékos karakterhez. Ezt leszámítva maximálisan elégedett voltam, hogy egy ilyen szuper KM jutott nekünk. Nálam egyértelműen bekerült a TOP KM-i körbe. Ezúton is köszönöm az irányunkba mutatott türelmét, az értékelést és a klassz mesélést. A csapat: Az idei csapatversenyen olyan csapattársakkal indultunk, akikkel még azelőtt nem játszottunk együtt. Mindez rejtett magában kihívásokat, meglepetéseket és új élményeket egyaránt, de azt mondhatom tiszta szívből, hogy a csapat abszolút megérdemelte az elért helyezését. A hangulatkeltőket olvasva alaposan felkészülünk, közösen ötletelünk... végül megszületett a Sorsfordítók. Dryen - Aki saját elmondása szerint, "néha sárkány, néha királylány" zseniálisan hozta a bájos, ám félelmet nem ismerő fejvadász-boszorkányt (Eristanát). Látszott, hogy nem először játszik bájkeverővel. Emlékezetes pillanat volt, amikor a boszi és a bárd a csatornában "felderítést" végeztek egy csatornatisztítóval... aki azóta persze szívvel, bélyeggel segíti a lányokat. Xanner - Kemény dió - ezt gondoltam az egyeztetések során... élőben aztán olyan "kedvesen" hozta a nagytudású dzsen varázslót (Shariffot), hogy tudtam, nem lesz itt semmi gond. Persze a varázstárgyak készítésében kissé túlbuzgónak bizonyult... dehát ilyenek ezek a varázslók... Leginkább persze az fogott meg, ahogy dzsadnak álcázva magát kalmár módjára ledumálta még a csillagos eget is... "Dhráága bahrátom... " hihi... Shordanus - A mindig figyelmes és abszolút megbízható csapattag. Csapatkapitányként rá mindig számíthattam már az előkészületek során is, pedig épp esküvőre készült. (Ezúton is gratulálunk az ifjú házasoknak!) A tábor végén még a defektünk kerékcseréjében is nagy segítségünkre volt. Ezer hála érte ezért is. Azért amikor a bárdom megtudta, hogy a fejvadász-Arel pap (Q'varthass) nem tud olvasni... nah azt azt hiszem, nem felejtjük el soha... Dekker - Az én drága férjem, aki még most is képes meglepni Csodálatos játékos, aki Grawidar a kutató harcos-Krad pap karakterét is képes volt humorral "megfűszerezve" kijátszani és aki kreatív ötleteivel nélkülözhetetlen csapattárs volt. Köszönöm ennek a szuper csapatnak a közös játékot és élményeket! Az alternatív játékok, szabad programok: * Rapid KM verseny: Újdonság volt és szerintem kellően élvezetes. Tetszett, hogy így új szerepjátékosokat ismerhettem meg és a régi jó ismerősökkel is szuper volt kicsit újra együtt játszani. Egyedül az értékelési részt éreztem pontatlannak, kapkodónak, kevéssé átgondoltnak... de némi átdolgozással ezen is lehet majd segíteni. Köszi Hulla a szervezést Remélem, lesz legközelebb is. * Freestlye: móka és kacagás és isteni szerepjáték Kata, Eric, Artu és Dekker közreműködésével, Silver vezényletével avagy Közép-Ynev legjobbseggű férfi boszorkányának, a pánsípban verhetetlen bárdnak, a jószívű tolvajlánynak valamint Biknek és Baknak Biknek kalandjaiból az első epizód... Remélem, lesz még folytatás... * Zombiecide: Még mindig imádom ezt a játékot! Shordanus köszönöm, hogy megalkottad a saját karaktereinket is a játék keretein belül. Nagyon klassz volt így játszani! * Író-olvasó találkozó: Valahogy megint odakeveredtem és ott ragadtam. Jó ötletnek tartom, bár számomra, aki nem olvastam még ezen író műveit (és ez az én hiányosságom) kevéssé volt így élvezetes. Más azért, ha az ember jobban össze tudja kapcsolni a szerzőt a művével. Az mindenesetre érdekes volt, hogy egy kicsit bepillantást nyerhettünk az alkotási folyamatba a találkozó révén. * Gyilkosos: Utoljára hagytam, mert egy kicsit olyan, mintha a gyermekem lenne ez a program. Minden alkalommal nagyon élvezem ezt a játékot és azt ahogy a játékosok egymás ellen vagy épp egymás mellett érvelnek. Nagyon klassz új kalandozókat megismerni, kicsit a nicknevek mögé látni. Ha lesz erőm és lehetőségem legközelebb is megszervezem, szóval aki megtéveszthetetlen nyomozónak vagy épp ügyes gyilkosnak érzi magát, készüljön! Zárásképpen mindenkinek szeretném megköszönni, hogy ismét egy táborban kalandozhattunk. Jövőre veletek ugyanitt(?) de jóóó lenne... U.i.: Bocsi a grafománságért... évek óta tervezem, hogy írok élménybeszámolót, de eddig vhogy mindig csak a fejemben született meg az opusz... most végre itt is sikerült közzé tennem... Hát csoda, hogy elragadott a hév?!
  3. Nagyon jóóó játék! Csak ajánlani tudom mindenkinek! Mi szombaton kultozunk... de ha lehetne most osztódnék...
  4. Szia! Nagyon örülünk, hogy jössz! Ez nem az a játék ahol könnyen betelne a létszám... mondhatni a gyilkosunk mindig kevesli a leendő áldozatok számát... A szabályokat mindenképp ismertetem az elején, de nem ígérem, hogy 15 perc lesz... negyedóráig nem hiszem, hogy sikerülne elhúzni... bocsi... de majd igyekszem kitalálni vmi meglepőt és mulatságost, hogy ne unatkozzon a társaság...
  5. Az elsőről sajnos lemaradtam... Ha lesz esetleg második kör... Akkor arra jelentkeznék előre!
  6. Örömmel látunk Nut, akár így... akár úgy...
  7. Nagyszerű szöveg! Legközelebb majd felteszem valamelyik plakátra
  8. Minden kihalt és csöndes. A falu nappali zajai már rég elcsitultak. Időnként mégis felcsendül egy furcsa, hátborzongató dallam az éjszakában... és akkor valaki játéka véget ér... JELENTKEZZ! Ha megvan benned a gyilkos hajlam, netán kikezdhetetlen a logikád és zseniális a nyomozói vénád, akkor jelentkezz bátran! A min. 10 fővel induló játék során a kommunikációé, a meggyőzésé és megtévesztésé a főszerep. De ha csak szívesen hallgatod a többiek érvelését, akkor is itt a helyed! A túléléséért persze mindenki maga felel. időpont: szerda 21:30-tól játékosok száma: min. 10 fő
  9. Neko

    Általános beszélgető

    Imádunk Rizikófaktor! A számlaszámom:... U.i.: Gyertek Gyilkosozni, mert az ilyen arcoknak mindig ott a helyük!
  10. Neko

    Általános beszélgető

    Szerdán, ha a hivatalos programok után befér (21:30-as kezdéssel kb.), tartanék egy Gyilkosost. Érdekel vkit?
  11. Játékosnak jelentkezem! Izgalmas programnak ígérkezik. Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a KM-ek is megmérettetnek egy ilyen versenyen és nekik is kijut a plusz kihívásokból.
  12. Minden kihalt és csöndes. A falu nappali zajai már rég elcsitultak. Időnként mégis felcsendül egy furcsa, hátborzongató dallam az éjszakában... és akkor valaki játéka véget ér... JELENTKEZZ! Ha megvan benned a gyilkos hajlam, netán kikezdhetetlen a logikád és zseniális a nyomozói vénád, akkor jelentkezz bátran! A min. 10 fővel induló játék során a kommunikációé, a meggyőzésé és megtévesztésé a főszerep. De ha csak szívesen hallgatod a többiek érvelését, akkor is itt a helyed! A túléléséért persze mindenki maga felel. időpont: szerda este 10 órától játékosok száma: min. 10 fő
  13. A képek alapján szimpatikusnak tűnik. Az pedig külön plusz pont, hogy közel van hozzánk (végre nem kell hosszan utaznunk). Ez számunkra most különösen fontos. (Bár nálunk lehet, csak Dekker képviselheti majd a családot... ). Így remélem élőben is beváltja a reményeket és máskor is lesz itt tábor. Az is jó szerintem, hogy a Pestről érkezők az autópálya révén szintén viszonylag könnyen megközelíthetik. A játékra kitalált helyek, vizesblokkok jónak és kellően tisztának tűnnek a képek alapján. A kinti közösségi helyek pedig egyszerűen szuperek. A többi meg majd élőben úgyis elválik.
  14. Shordanus - Örömmel látunk. Első körben a szerda van betervezve. De hogy kinek milyen szerep jut, azt a sorsolás dönti majd el.
  15. A véres történet ismét megelevenedik, a helyszín pedig hamarosan mészárszékké változik, ahol egy dühöngő őrült szedi áldozatait. A min. 10 fővel induló játék során a kommunikációé, a meggyőzésé és megtévesztésé a főszerep. Ha megvan benned a gyilkos hajlam, netán kikezdhetetlen a logikád és zseniális a nyomozói vénád, akkor jelentkezz bátran! időpont: szerda este 10 órától és/vagy péntek este 8 órától játékosok száma: min. 10 fő játékra jelentkezett: * Shordanus GYILKOSOS JÁTÉK A JÁTÉK MENETE: "A történet egy kisvárosban játszódik ahol ártatlan polgárok tengetik unalmas hétköznapjaikat, míg egy szép holdvilágos éjszaka gyilkosság történik. Másnap reggel a polgárok összegyűlnek, és úgy döntenek kezükbe veszik az igazságszolgáltatást, felderítik ki gyilkol a városban..." Körbe ülünk és kis kártyák segítségével kihúzzuk, hogy kinek milyen szerep jut (ezt a kártyát nem szabad megmutatnia a többieknek, csak, ha a mesélő erre kéri). A körben ülő játékosok mellett egy játékvezető segíti a játékot. A játékvezetőnek különösen kell ügyelnie arra, hogy véletlenül se segítse viselkedésével semelyik oldalt (pl. senki mögött ne álljon meg hosszabban). KARAKTEREK - ALAP: Mesélő: A játék vezetője. Tudja mindenkiről, hogy ki kicsoda. Nagyon oda kell figyelnie, nehogy játékmesteri tévedés miatt a játékosok következtetéseket vonjanak le, ezáltal rombolva a játék élvezeti értékét. Gyilkos(ok): Feladatuk egyértelmű: gyilkolni kell az ártatlan polgárokat, különösképpen a rendőrt kell minél előbb eltenni láb alól. A gyilkosok éjszaka gyilkolnak, nappal a többi polgár közé épülve élik életüket, szavaznak és vitatkoznak, vádolnak és védekeznek kedvük szerint. Tanú(k): Az ő helyzetük a legkönnyebb, hiszen semmi mást nem kell tenniük, mint éjjel fülelni, nappal figyelni, hogy ki mit mond, tesz vagy gondol. Ki kivel sutyorog, ki kire néz, ki kivel kerül ellentmondásba. Ezen információk - és persze megérzéseik - alapján kell megpróbálniuk a polgároknak (tanúk) a nappalok során vádat emelni a gyilkosok ellen. Rendőr: Titokban dolgozik, a polgárok magánéletében vájkál, hogy megfelelő információkat szerezve lebuktassa a mások vesztére törő gyilkosokat. Nem kell mondani, kulcsfigura, a gyilkosok elsődleges célpontja. Angyal: Képes megmenteni bárkit a gyilkosságtól (akár saját magát). Ha az angyal véd valakit, akkor azt aznap éjjel nem ölhetik meg a gyilkosok Nagymama: Ha a gyilkosok őt próbálják megölni, akkor a nagymama helyett az egyik gyilkos fog meghalni az alapján, hogy melyik gyilkos van közelebb a nagymamához (hanyadik szomszédja). Egyenlő távolság esetén a nagymamától jobbra ülő gyilkos fog meghalni. ÉJSZAKA: Miután mindenki kihúzta a szerepét, a játékvezető felkéri a játékosokat, hogy csukják be a szemüket, és elindul lassan körbe a játékosok körül. Mindenki elalszik - becsukja a szemét - majd a mesélő a bevezető szöveg után megkéri a gyilkosokat hogy nézzenek fel. Ekkor, akik a gyilkos lapokat húzták kinyitják szemüket és megtudják kivel kell majd összedolgozniuk. Meg kell állapodniuk észrevétlenül mutogatással, ki lesz az első áldozat. Fontos, hogy egyértelmű legyen a jelzés a mesélő számára is. Ha készen vannak, újból becsukják a szemüket. A játékvezető ezután a rendőrt kéri meg, nyissa ki a szemét, és kérdezzen rá valakire rámutatással, gyilkos-e. A játékvezető bólintással vagy fejrázással válaszol. Ha a rendőr becsukta a szemét, a játékvezető megkéri az angyalt, hogy nyissa ki a szemét és mutasson rá arra, akit meg akar védeni az éjszaka folymán. Ha ez is megtörtént és az angyal is újra lecsukja a szemét. NAPPAL: Akkor a játékvezető bejelentése nyomán nappal lesz, mindenki kinyithatja a szemét, és kiderül, kit gyilkoltak meg az éjszaka. A játékosok megvitathatják, van-e valaki, akit gyanúsnak tartanak (például mert korábban zajt hallottak felőle). Különböző észrevételek alapján a játékosok vádakat emelhetnek egymás ellen. Mindenki érvelhet, felszólalhat akárki akárki nevében. pl. rendőr, álrendőr, angyal, stb. címeken. Ezt követi a védőbeszéd amit a vádlott mond. Miután elmondta mindenki a mondanivalóját szavazásra bocsájtják hogy a vádlott vagy a vádlottak közül felakasszanak-e valakit. A közösség minden tagja szavaz minden vádlottra, hogy szerinte bűnös-e. Azt a vádlottat, aki a legtöbb szavazatot kapta, felakasztják, amennyiben a polgárok több, mint fele rá szavazott. Ekkor a játékvezető elkéri a felakasztott játékos kártyáját és megmutatja a többieknek. (Ebben az esetben kiderül, milyen karakterrel játszott az illető, az éjszakai gyilkosságok során elhalálozottakról ezt nem lehet tudni). Ha két vagy több embernél döntetlen a szavazatok száma, akkor vagy 2 percen belül megegyezésre jut a közösség, hogy kit akasszanak fel vagy ha ez nem sikerül, akkor senkit nem akarsztanak fel. (Ez persze némiképp a gyilkosok malmára hajtja a vizet). Egy nap csak egy embert lehet akasztani. De akár történt akasztás, akár nem, a vita végén a játékvezető bejelenti, hogy este van, mindenki becsukja a szemét... Hasonlóképp követik egymást az újabb nappalok és éjszakák: vita, esetleg akasztás, éjjel pedig talán újabb gyilkosság. A gyilkosok ölhetnek minta szerint, eltehetik láb alól a legveszélyesebb polgárokat, vagy taktikai okokból akár a legveszélytelenebbet is. A nappali vita közben a gyilkosok is békés lakosoknak tettetik magukat, és megpróbálják elterelni magukról a gyanút. Az akasztás alapja bármi lehet, ami az adott körülmények közt észszerűnek tűnik, hogy az illető gyilkos voltára utalhat: ha túl sokat vagy túl keveset beszél, ha mozgást hallottak felőle, ha úgy tűnt, egyeztet valakivel, ha nagyon véd vagy nagyon támad valakit, stb. A rendőr adhat tanácsot névtelenül, de bármikor fel is fedheti magát, ha célravezetőnek tartja a tanúk érdekében (a kártyáját azonban ő sem mutathatja meg). Így bármelyik gyilkos szintén rendőrnek mondhatja magát, ennélfogva a lakosok nem kötelesek készpénznek venni ezt az állítást. Ugyanez a helyzet az angyallal. A halott játékosok a többiek között maradhatnak, éjszaka már nem kell becsukniuk a szemüket, de a játékhoz nyilván nem szólhatnak hozzá, senkinek nem adhatnak információt. A JÁTÉK VÉGE: * ha a gyilkosok száma megegyezik a tanúk számával (ekkor a gyilkosok győztek) * vagy ha az összes gyilkost felakasztották (értelemszerűen ekkor a tanúk győztek) A mesélőnek nagyon kell figyelnie arra, hogy véletlenül se adjon információt a játékosoknak, mert ezzel elrondhatja a játékot. Figyeljen pl. hogy mindig többesszámban beszéljen a gyilkosokról, függetlenül a számuktól. Mindig legyen rendőr és angyal kör, még akkor is ha bármelyik meghalt. Nem mondhatja meg azt sem a mesélő, hogy hányadik kör van, illetve hogy adott illető előzőekben mit mondott, esetleg mást mondd most mint akkor... Nem világíthat rá tévedésekre sem. Arra is figyelnie kell, hogy mikor éjszaka jelez vissza valamelyik játékosnak, ne lehessen megfigyelni a hang, mozgás hangjának irányát.
×
×
  • Új...