Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Neko

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    65
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Neko

  • Rang
    Világjáró

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Több is van. Sokszor, amivel épp játszom. :)
  • Mi a kedvenc regényed?
    Éjangyal trilógia
  • Ki a kedvenc íród?
    Brent Weeks, David Gemmell
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    Ha lesz időm, előkeresem.
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Szerepjáték táborok, versenyek. "Kamara LARP hétvége..."
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    KULT, LARP. Régen D&D.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    Hű... talán 1998-ban...
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    A nyári táborba hívtak játszani a barátaim.
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Nincs egy kedvenc.
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Kéthetente egy kis csapattal rendszeresen játszunk.
  • Mi a kedvenc sportod?
    úszás, bicajozás, tollas
  • Mi a kedvenc csokid?
    Milka - mogyorós
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    "Szerintem mi nagyszerűen tudunk mesterfokon kopogni!" (Karin)

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Shordanus - Örömmel látunk. Első körben a szerda van betervezve. De hogy kinek milyen szerep jut, azt a sorsolás dönti majd el.
  2. A véres történet ismét megelevenedik, a helyszín pedig hamarosan mészárszékké változik, ahol egy dühöngő őrült szedi áldozatait. A min. 10 fővel induló játék során a kommunikációé, a meggyőzésé és megtévesztésé a főszerep. Ha megvan benned a gyilkos hajlam, netán kikezdhetetlen a logikád és zseniális a nyomozói vénád, akkor jelentkezz bátran! időpont: szerda este 10 órától és/vagy péntek este 8 órától játékosok száma: min. 10 fő játékra jelentkezett: * Shordanus GYILKOSOS JÁTÉK A JÁTÉK MENETE: "A történet egy kisvárosban játszódik ahol ártatlan polgárok tengetik unalmas hétköznapjaikat, míg egy szép holdvilágos éjszaka gyilkosság történik. Másnap reggel a polgárok összegyűlnek, és úgy döntenek kezükbe veszik az igazságszolgáltatást, felderítik ki gyilkol a városban..." Körbe ülünk és kis kártyák segítségével kihúzzuk, hogy kinek milyen szerep jut (ezt a kártyát nem szabad megmutatnia a többieknek, csak, ha a mesélő erre kéri). A körben ülő játékosok mellett egy játékvezető segíti a játékot. A játékvezetőnek különösen kell ügyelnie arra, hogy véletlenül se segítse viselkedésével semelyik oldalt (pl. senki mögött ne álljon meg hosszabban). KARAKTEREK - ALAP: Mesélő: A játék vezetője. Tudja mindenkiről, hogy ki kicsoda. Nagyon oda kell figyelnie, nehogy játékmesteri tévedés miatt a játékosok következtetéseket vonjanak le, ezáltal rombolva a játék élvezeti értékét. Gyilkos(ok): Feladatuk egyértelmű: gyilkolni kell az ártatlan polgárokat, különösképpen a rendőrt kell minél előbb eltenni láb alól. A gyilkosok éjszaka gyilkolnak, nappal a többi polgár közé épülve élik életüket, szavaznak és vitatkoznak, vádolnak és védekeznek kedvük szerint. Tanú(k): Az ő helyzetük a legkönnyebb, hiszen semmi mást nem kell tenniük, mint éjjel fülelni, nappal figyelni, hogy ki mit mond, tesz vagy gondol. Ki kivel sutyorog, ki kire néz, ki kivel kerül ellentmondásba. Ezen információk - és persze megérzéseik - alapján kell megpróbálniuk a polgároknak (tanúk) a nappalok során vádat emelni a gyilkosok ellen. Rendőr: Titokban dolgozik, a polgárok magánéletében vájkál, hogy megfelelő információkat szerezve lebuktassa a mások vesztére törő gyilkosokat. Nem kell mondani, kulcsfigura, a gyilkosok elsődleges célpontja. Angyal: Képes megmenteni bárkit a gyilkosságtól (akár saját magát). Ha az angyal véd valakit, akkor azt aznap éjjel nem ölhetik meg a gyilkosok Nagymama: Ha a gyilkosok őt próbálják megölni, akkor a nagymama helyett az egyik gyilkos fog meghalni az alapján, hogy melyik gyilkos van közelebb a nagymamához (hanyadik szomszédja). Egyenlő távolság esetén a nagymamától jobbra ülő gyilkos fog meghalni. ÉJSZAKA: Miután mindenki kihúzta a szerepét, a játékvezető felkéri a játékosokat, hogy csukják be a szemüket, és elindul lassan körbe a játékosok körül. Mindenki elalszik - becsukja a szemét - majd a mesélő a bevezető szöveg után megkéri a gyilkosokat hogy nézzenek fel. Ekkor, akik a gyilkos lapokat húzták kinyitják szemüket és megtudják kivel kell majd összedolgozniuk. Meg kell állapodniuk észrevétlenül mutogatással, ki lesz az első áldozat. Fontos, hogy egyértelmű legyen a jelzés a mesélő számára is. Ha készen vannak, újból becsukják a szemüket. A játékvezető ezután a rendőrt kéri meg, nyissa ki a szemét, és kérdezzen rá valakire rámutatással, gyilkos-e. A játékvezető bólintással vagy fejrázással válaszol. Ha a rendőr becsukta a szemét, a játékvezető megkéri az angyalt, hogy nyissa ki a szemét és mutasson rá arra, akit meg akar védeni az éjszaka folymán. Ha ez is megtörtént és az angyal is újra lecsukja a szemét. NAPPAL: Akkor a játékvezető bejelentése nyomán nappal lesz, mindenki kinyithatja a szemét, és kiderül, kit gyilkoltak meg az éjszaka. A játékosok megvitathatják, van-e valaki, akit gyanúsnak tartanak (például mert korábban zajt hallottak felőle). Különböző észrevételek alapján a játékosok vádakat emelhetnek egymás ellen. Mindenki érvelhet, felszólalhat akárki akárki nevében. pl. rendőr, álrendőr, angyal, stb. címeken. Ezt követi a védőbeszéd amit a vádlott mond. Miután elmondta mindenki a mondanivalóját szavazásra bocsájtják hogy a vádlott vagy a vádlottak közül felakasszanak-e valakit. A közösség minden tagja szavaz minden vádlottra, hogy szerinte bűnös-e. Azt a vádlottat, aki a legtöbb szavazatot kapta, felakasztják, amennyiben a polgárok több, mint fele rá szavazott. Ekkor a játékvezető elkéri a felakasztott játékos kártyáját és megmutatja a többieknek. (Ebben az esetben kiderül, milyen karakterrel játszott az illető, az éjszakai gyilkosságok során elhalálozottakról ezt nem lehet tudni). Ha két vagy több embernél döntetlen a szavazatok száma, akkor vagy 2 percen belül megegyezésre jut a közösség, hogy kit akasszanak fel vagy ha ez nem sikerül, akkor senkit nem akarsztanak fel. (Ez persze némiképp a gyilkosok malmára hajtja a vizet). Egy nap csak egy embert lehet akasztani. De akár történt akasztás, akár nem, a vita végén a játékvezető bejelenti, hogy este van, mindenki becsukja a szemét... Hasonlóképp követik egymást az újabb nappalok és éjszakák: vita, esetleg akasztás, éjjel pedig talán újabb gyilkosság. A gyilkosok ölhetnek minta szerint, eltehetik láb alól a legveszélyesebb polgárokat, vagy taktikai okokból akár a legveszélytelenebbet is. A nappali vita közben a gyilkosok is békés lakosoknak tettetik magukat, és megpróbálják elterelni magukról a gyanút. Az akasztás alapja bármi lehet, ami az adott körülmények közt észszerűnek tűnik, hogy az illető gyilkos voltára utalhat: ha túl sokat vagy túl keveset beszél, ha mozgást hallottak felőle, ha úgy tűnt, egyeztet valakivel, ha nagyon véd vagy nagyon támad valakit, stb. A rendőr adhat tanácsot névtelenül, de bármikor fel is fedheti magát, ha célravezetőnek tartja a tanúk érdekében (a kártyáját azonban ő sem mutathatja meg). Így bármelyik gyilkos szintén rendőrnek mondhatja magát, ennélfogva a lakosok nem kötelesek készpénznek venni ezt az állítást. Ugyanez a helyzet az angyallal. A halott játékosok a többiek között maradhatnak, éjszaka már nem kell becsukniuk a szemüket, de a játékhoz nyilván nem szólhatnak hozzá, senkinek nem adhatnak információt. A JÁTÉK VÉGE: * ha a gyilkosok száma megegyezik a tanúk számával (ekkor a gyilkosok győztek) * vagy ha az összes gyilkost felakasztották (értelemszerűen ekkor a tanúk győztek) A mesélőnek nagyon kell figyelnie arra, hogy véletlenül se adjon információt a játékosoknak, mert ezzel elrondhatja a játékot. Figyeljen pl. hogy mindig többesszámban beszéljen a gyilkosokról, függetlenül a számuktól. Mindig legyen rendőr és angyal kör, még akkor is ha bármelyik meghalt. Nem mondhatja meg azt sem a mesélő, hogy hányadik kör van, illetve hogy adott illető előzőekben mit mondott, esetleg mást mondd most mint akkor... Nem világíthat rá tévedésekre sem. Arra is figyelnie kell, hogy mikor éjszaka jelez vissza valamelyik játékosnak, ne lehessen megfigyelni a hang, mozgás hangjának irányát.
  3. Jaj... ha még be lehet szállni, akkor én is, én is...
  4. Neko

    Just trippin'

    Ha fel bírok kelni... (erre sajnos az eddigi hajnalig tartó beszélgetéseket tekintve sajnos nem sok az esély), akkor megyek...
  5. Mit szeretnél Eric? Mit kreáljunk?
  6. Ha ráérek, nézőnek én is szívesen mennék, ha szabad.
  7. Az ikrek az örökölt nyakláncot áldozták fel, ami a múlthoz láncolta őket eddig.
  8. Jaj, köszi Jadis az emlékeztetőt.
  9. Júj... de klassz lenne... én szívesen benne vagyok ilyesmiben, ha lesz. Mondhatni lelkesen jelentkezem:
  10. Én szívesen kipróbálnék - számomra még - új játékokat is akár. Eddig csak a MAGUS, a KULT, a D&D, Vampire és egy fél alkalmas Chutulhu van az ismereteim között. Az "űrös" téma (EP - ahogy hallottam) nem kifejezetten az én világom, de amúgy még akár ezen a területen is szívesen bővítem az ismereteimet, ha be lehet majd még csatlakozni valamelyik játékodra Sirtom. Amúgy Larp is szóba jöhet akár? Mert én arra is vevő lennék.
  11. Júj de jóóó, már alig várjuk. U.i.: Gyerekek lehet én lettem amnéziás, de ki az a Charon?
  12. Mi is jelentkezünk, a megbeszéltek szerint MÁRIS
×
×
  • Új...