Az a gond ezzel az árnyvadásszal, hogy egy új kasztot nem így kéne kidolgozni. Először is a legfontosabb (és ez az új fajokra is értendő), hogy ha lehet, ne legyen erősebb a többi kasztnál, sőt!!! Én elhiszem, hogy mindenki mindenfélét ki akar próbálni, de ne a tápolás legyen a lényeg. Ha valami újat csinálsz, akkor abba ilyen szempontból semmiféleképp ne lehessen belekötni. Pl. fajokra vetítve, ha azt hallom, hogy goblinnal akar valaki játszani, akkor nem az jut eszembe, hogy má megint tápol, hanem hogy talán csinált egy színes karaktert. Egy sötételf vagy khál JK-ról viszont rögtön a tápolás jut az eszembe. Ezzel sincs baj addig, míg a mesélő pont fiatal sötételfeknek ír kalandot (azért ez is elég bugos), de ha a többiek mellette common karaktereket csinálnak, akkor felborulhat a játékegyensúly. Jó-jó, azért ez az árnyvadász nem is olyan erős, mondhatnád, de szerintem erősebb, mint kéne. Én is csináltam anno saját kasztot, de az nagy roszindulattal sem volt táposnak nevezhető. A KM pedig egy percig nem kötöszködött, mert látta, hogy nem a tápolás volt a célom vele. Ha így jársz el, akkor mindenki könnyebben elfogadja, hogy az általad kreált kaszt/faj belefér Ynev világába. És így talán könnyebb kitalálni a hátteret is a kaszthoz/fajhoz. Mert ugye, ha nem a tápolás a cél, akkor a szerepjáték. Márpedig világidegen, és egyben táptalan karaktert az ember úgysem fog csinálni. Ha gagyi a sztorija és még gyenge is, akkor meg minek. Persze minden a KM engedélyétől függ, otthoni használatra mindenki olyan JK-t csinál, amilyet akar. De attól még nem lesz játszható kaszt/faj minden partiban. Persze én egy normál JK készítéséhez szinte az összes kiegészítőt letiltanám, néhány kieg.könyvben megjelenttel együtt. Max később egyik-másik JK-t lehet erősíteni saját, személyreszabott abilityvel.