Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Elátkozott

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    765
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Elátkozott

  • Rang
    Kalandozó-herceg

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Üdvözlet! Réges régóta elösszőr, most ismét írok eme fórumra. (Az emlékek még megmaradtak, a stílusom is ugyan az, az írásmód változhatott, lévén, hogy a lineage2 chat ablakjában nem látszanak az ékezetek...) Szal, olvastam Elion történetét, es azt kell mondjam nekem tetszik. Mármint maga a mód ahogyan leírtad, a sztory sem utolsó, de ahogyan Gergely mondotta túl nagy clánt erőltettél. Az Ikrek közé be sem kerüsz félverként, akár melyik korcs fajjal keveredett ember szülőd. A lényeg, hogy 10-13 éves hülyegyerek, legalabbis aminek néznek Toronban, nagyon valószínű, hogy meg sem eri a felnőttkort. Ha meg is vásárolnak, valszeg papok teszik, ők is azért hogy legyen félvér véráldozat is a háromfejű oltárán. Hogy miért ezt a példát hozom fel? Mert úgy gondolom rabszolgakereskedő vézna kölyökkel ugysem tud mit kezdeni. A Tolvajkálánok elvannak a saját kölykeikkel, az Ikreknek meg megvan az a kiváltságuk, hogy a legjobb hejekről válogassák a leendő tanoncokat. De jó, más téma, tegyük fől tényleg különleges voltál, es Tharr jele volt aurádba vésve. Milyen kiképzésen is mehetsz keresztűl, végül is jól vázoltad: szenvedés, fájdalom, ----> mind azért, hogy megtőrjék elmédet és feltétlen hűségre neveljenek. Ismétlen: Feltétlen Hűség! Megverhetnek, és akár Kránban is magadhoz térhetsz, de te önszántadból indúlsz a tieid keresésére... De tőlem akár, sok sok kaland után ha én elnnék a KM-ed idővel renegat is lehetsz, (megfelelő indokkal és háttérrel persze) de nem engedném, hogy startból így indúlj. És garantálnám, ha igy teszel az a karaktered életét a végéig meghatározná, és sehol sem bújhatnál el, mert az Ikrek nem felejtik el az övéiket, és ha jól emlékszem Észak Ynev legjobb fejvadász klánja...
  2. Üdv! Aham, nah ilyen trükökkre volnék kiváncsi. Pontosabban arra, hogy ezek a játékban hogyan is neznek ki, es hogyan is szerepjatékozna egy lány a karaktered helyzetében, azt is mondhatnám, hogy rád vok kiváncsi... (Mert ilyenben meg nem volt részem...)
  3. Elátkozott

    Kalandmesterek fóruma

    Üdv! A valaszom: Én bár megengedném, (de persze csak a realitás keretein belűl, szóval butítanám a karaktert ha erős) a jatékosok nagyon ritkán fordulnak hozzám ilyen kéréssel. Sőt a nagyobbik fele egyszerűen megveti, nem is erdeklik az ilyen karakterek. Ha mégis felbukkan egy ilyn karakter, olyan megkotéseket kap, hogy a többiek jatékának kárára ne mennyen az, hogy valaki ilyen "új" karakterrel játszik. Ez mindig a többi játékos aktuális karaktereitől függ. Ha ők is annyira erőssek akkor nem szelektálom a különleges tulajdonságait, de van egy alap séma amíg erős a karakter, azt soha sem engedem átlépni a tápolás fogalmába. Ha ezt megis tapasztalom (ilyenre 3 éve nem volt példa) a karaktert azonnal kiiktatom.
  4. Üdv! Nemsok Játékos Karaktert ismerek aki nekimenne egy varázslónak, pláne akkor, ha tisztában van esetleges származásával (Doran, Lar-dor, Fehérpáholy, Ordan---> direkt említem meg a tűzvarit is.) Sőt álltalában, ha egy harcos vagy egyéb kasztú karakter megtudja, hogy társa vagy ellenfele mágiahasználó, legyen akármilyen kaszt tagja, alapból tisztelet és óvatosság kerűl előtérbe, még akkor is, ha a Játékos maga tudja, hogy a mágiahasználónak nincsen eséje fizikailag ellene. Ez volna az un. szerepjáték, hiszen álltalában félünk attól és tiszteljük azt, amit nem ismerünk. Erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy egy varázsó elsődleges fegyverei közé a tudása és tekintéje tartozik. Nem ismerek Karaktert aki meggondolatlanúl nekirohanna egy varázslónak. Mint ilyen a varázslónak nem kell tőrődnie a harcal, az önvédelem meg kimerűl (ha nagy csatáról van szó) az elemi erő aurában vagy a légiességben... Egyik sem megerőltető, és nem is látványos, egy varázsló nem cirkuszi mutatványos. Nos szerintem e miadt egy varázslónak tényleg semmire sincsen szüksége, hiszen mindene megvan. Alyr leírásai is kimerűlnek a botban és a csuhában, és tényleg nincs is másra szüksége, és mégis tartanak tőle, még az is aki nem tudja, hogy ki az, hanem csak a csavart fekete botot látja. Ennél egyértelműbb figyelmeztetésre nincs is szükség. Olyan ez, mint a mérgeskígyók szinezete: "Ne báncs mert veszélyesebb vagyok mint azt elképzelni tudod..."
  5. Üdvözlet! Sir Vágtató: Nem értem mi a furcsa! A lovag cuccait sokallod, amit már 5-6. szinten de talán még alacsonyabb szinten is el lehet képzelni nálla, vagy a varázslóét. A varázslónak a botja és a csuhája bőven elegendő szvsz, mert az általad említett szinten ott lapúl még a tarsojában az a 60mp, amiből ha a Nekromancia melett még az anyagi mágiaban is járatos, azzal a lovaggal, legyen annak bármilyen felszerelése, akármikor fel veszi a harcot, de még az asztrál-mentál mozaikokkal is (ha netalántán mégsem anyagi mágiát használ.) Megaztán minek cipeljen egy minden bizonnyal neves rendház bottal kitüntetett tagja fölösleges felszereléseket, ha úgyis tekintéjében, szavában, tudásában és végűl, de nem utolsó sorban, mágiájában rejlik az ereje.
  6. Üdvözlet! Köszönöm Venes! Amit a Bakról írtál az így is van, sikerült a felszinre tőrnie az érzelmeinek, valóban mind a ketten szeretünk szeretni, én talán nagyon is. Az ASC-met igazándiból nem nagyon ismerem, de talán ez az ami miadt az általad vázolt piszkálódást én nem, hogy tűröm de még csak meg sem hallom. Ritkán lehet engem puszta szavakkal kihozni a sodromból, de olyankor is viszonylag nyugodt szópárbajra kerűl sor. Szóval az ASC-m egyesek szerint szűz, a viselkedésem miatt. (ő mondta, én nem értek hozzá) A Hugom szerint aki viszont utánna járt skorpió, bizonyára neki lessz igaza! Barátnőm ASC-jét nem tuttam kideríteni, pedig szüleit is kérdeztem, úgyfest elfelejtették születésének időpontját.
  7. Üdvözletem! Eddig a topichoz, ritkán szoltam hozzá, ehhez a beszélgetéshez pedig egyáltalán nem. Nem is nagyon hiszek a horoszkópokban, de be kellet látnom, hogy néhány dolog valóban előre meghatározható, illetve néhány elem ami a mérlegre jellemző rám is igaz, bár valószínűleg az aszcendensem sokmindent befojásol. Amiért ide írok az Venes előző hozzászólása. Kiváncsi volnék, a Mérleg fiu Bak lány közti általánosságban vett kapcsolatra. Mit mondanak a születési jegyek. Barátnőm sokat jelent számomra, és kénytelen vagyok belátni, hogy ez nem egy pár hetes románc. Hosszútávra tervezek, (az eddigi 5 hónap is úgy röpült el mint a pejva) de kiváncsi vagyok ez lehetséges e, mármint ez a két jegy, a mérleg és a bak illik e egymáshoz. Örülnék Venes, ha írnál pár gondolatot ezzel kapcsolatban.
  8. Üdvözlet! Amit @ mondott az úgy is van, ugyanakkor nem csak stratégiábol áll a hadvezetés, ez ennél lényegesen összetettebb. A katonák nem engedelmeskednek akárkinek, a Parancsnoklás olyan képesség ami nem adatik meg az egyszerű embereknek, a katonák feltüzelése, a morál fenntartása balulsikerűlt taktikáknál vagy ostrom idején is, ezek is a hadvezetéshez tartoznak, és egy magára valamit is adó hadúr valóban ugyan olyan ügyesen bánik a szavakkal és a haditérképekkel mint a kardal. De amíg a kardforgatást elsajátithatjuk a hadseregek akármelyik kiképzőtáborában, és csupán csak gyakorlás kérdése a vívó tudomány fejlődése, addig Parancsnoknak születni kell. De legalábbis egy életet rá áldozni. Ékessszólás, Taktika, Stratégia, Parnacsnoklás, Lélektan, Térképészet, ezek azok amik nélkülözhetetlenek annak a Hadvezérnek aki csak magában bízik. És ahhoz, hogy jó legyen, ezeket nem árt ha magasfokon űzi, azt pedig egy JK (ha a kp-it nézzük) leghamarabb is 8-9. szintjén éri el, de akkor semmi másra nem szentelt időt. A kardforgatáshoz pedig csak fegyverhasználat 2-es fok kell, vagy ha jobban tetszik Af. az pedig 3 kp. Egy hónapos gyakorlás az egész. Vagyis hadat vezetni nehezebb, mert nem csak emberek irányításából, lelkük feltüzeléséből és hadi cselek alkalmazásából áll, de még a hadtápra is gondolni kell. Persze, ha csak arról van szó, hogy egy haramiákból álló csapatot kell irányítani, elég bezúzni néhány arcot, és azt mondani, hogy: "Én vagyok az erősebb tegyétek amit mondok vagy gyílkolni fogok." Ez ilyen esetben működhet, de a hivatásos katonák biztos, hogy fellázadnának, mi több felkoncolnák önjelölt vezérüket. Még egy személyes vélemény: Hogy lehet összehasonlítani a hadvezetést, a fegyverforgatással? Mind a kettő harci képzetség az okés, de közük egymáshoz annyi van mint a Méregkeverésnek a Démonológiához. Az-az semmi.
  9. Elátkozott

    Történelem

    Üdvözlet! Jó ötletnek tartom a Zászlóháborúk összeírását, de felhívnám a figyelmet, hogy a 13. Zászlóháború időrendi tőrténései szintén egy regény végén már össze vannak írva. A regény címe: Morgena könnyei, egyébként mivel enneg a regénynek tőrténései a 13. és a 14 Zászlóháborúban játszódnak (de a frotnvonaltól messzebb) elég sok egyéb információt lehet találni benne mindkét háború részleteiről is. Mint pl.: Arguren (Ezüstrév) elpusztításának körülményeiről és okairól, ami viszont a 13. Zászlóháború idejében történt...
  10. Még egy megjegyzés: Ha meg kell halniuk tényleg haljanak is meg! Ne könyörűlj, de jó ha csak akkor ölsz JK-t ha valaki tényleg hibázott.
  11. Venes! A játékosok szeretik a karaktereiket, ezért ha ők nem akarnak meghalni megteszik amit meg KELL tenniük. Ha az a bajuk, hogy megszivatod őket ne tedd.
  12. Üdvözlet! A kérdésedre válasz Venes: A lehető legnagyobbat, ami kb 95%-os szabadságot jelent. De ez kiderűl a korábbi hozzászólásaimból is. Hogy miért adok akkora szabadságot, észrevételeim szerint azért mert a játékosok sokkal jobban szeretik az ilyen kalandokat, és mert amit te is mondtál a KM-nek is egyszerűbb így mesélnie. A nagy szabadság rengetek dologra ad lehetőséget, a rengeteg tőrténés sok egyéb spontán problémát hoz fel. Ezek a problémák tapasztalataim szerint leggyakrabban a játékosok között lépnek fel, és amíg ők egymással vagyis a szerepjátékkal foglalkoznak időt adnak a KM-nek, hogy kitalálja az eddigi tőrténések következményeit. Gyakra előfordúlt már nálunk, hogy a karakterek egymással való ármánykodásairól szólt a kaland, Km-ként én ezt nagyon élvezem, mert ilyenkor van a lehető legkevesebb dolgom, és én is játszhatok az NJK-immal. És a karaktzerek talán sokkal többet is tapasztalnak.
  13. Üdvözlet! Véletlen erre jártam! És megtaláltam ezt a gyöngyszemet. Ezt csak az érti aki a hejemben van, ugyan is az elmult három hét alatt én 9* néztem meg Robert Rodrigez eme remek alkotását! No és persze ez nem volt elég, tegnap tizedszerre végre moziban is megnézhettem! :wink: Szeretem a filmeket, és nem tulzok ha azt mondom a legtöbszőr kritikus szemmel nézem végig őket. Ez nem csak szöveg, DVD újságok, kritikák tucatjait halmozom fel a filmekről. És minden hónapban imátkozok, hogy a Sin Cityhez, Hannibálhoz, Farkasok szövetségéhez, Gyűrűk Urához, Equilibriumhoz, Bed Boys2-höz, Megszólít az éjszakához, Pillangóefektushoz és ezekhez hasonló dolgok jelenjenek meg a Mozikban. Ebből is látszik, hogy több kategoriát szeretek, de csak a legjobbakat vagyok hajlandó többszőr is megnézni. A Sin Cityben még 10. alkalommal sem láttam kivetni valót, és rossz előérzeteim ellenére a szinkron is tetszett. Ezért kénytelen vagyok meghazudtolni Antailt. Ha valaki teheti az nézze meg többszőr is. Nekem még mindig okozott újdonságot, néhány nagyon aprócska részlet, és még mindig nem untam :!: 8)
  14. Üdvözlet! Szerintem a problémát a jólismert (KM-nek is tetszetős) előtörténet oldaná meg. Függetlenűl kasztól, fajtól és képzetségtől szerintem ha valaki bónusz képzetséggel kívánja indítani a karakterét elegendő konzultálnia a KM-jével, és ha ő ezt megengedte a fajhoz és kaszthoz passzoló elősztoriban már meg is van indokolva, hogy kitől, hol és mit tanúlt még a karakter... De ha jól tudom erre a lehetőségre még az ETK is engedélyt ad. És ugyan ez igaz lehet egy két felszerelési tárgyra, "örökség" címen, ha egy kicsit egyedibb karival kíván játszani a játékos és a KM is belemegy. Persze mindezt csupán a józan ész határain belűl érdemes csinálni.
  15. Nos akkor félreértésről volt szó, és egyetértünk! (de mivel ez Off-os szöveg írok még vmait.) :wink: Ha tudjuk, hogy egy játékos azért szeretne egy erősebb fegyvert, (most mindegy, hogy tűzfegyver, erekje vagy valami mágikus cucc) hogy tápolja a karakterét, a KM ne adja meg neki, plána ha biztos benne, hogy a játékos nem lessz képes disztingválni. ----- Más: A jól megérdemelt ereklye elkopzása egy vagy két kaland erejéig. Ez reális, és a közeljövőben már tudom, hogy én is át fogom ezt élni Hiszen tudjuk mekkora hátránya van egy ereklyének, vagy csillagászati értékü tárgynak, fegyvernek: Sokan érdeklődnek iránta, és kevésről tudják, hogy hol van, ha a JK óvatlan, akkor biztos, hogy célponttá válik... Ez eseteben a KM nem hibázható, és kalandjának eseményei nem indokolatlanok... Az ilyen tényleg jó kaland. De ne álmába vegye el a fegyvert a JK-tól, legyen egy kis csetepaté, hogy a játékosnak is legyen némi fogalma arról kikkel is áll szemben, és hogy mire is válalkozott amikor magához vette a tárgyat. A többi meg jön magától...
×
×
  • Új...