Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Logan

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    15
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

Logan's Achievements

Világjáró

Világjáró (5/16)

  1. Wier csapattárs kérdezi, hogy kb mennyiért lehet árvaházat működtetni pyarronban. Semmi hátsó szándék
  2. Gólemekre lehet felruházás bélyeget tenni? Ha igen, akkor mennyire feketemágia egy élőhalott síkok közt ragadt lelkét zárni egy gólembe? Elsőre mégiscsak jobban hangzik, mintha egy holtlelket plántálnék bele, ahogy azt a könyv ajánlja. A saját lélekkel manipulálás kockázatos, de a lehetőség adott rá, hogy egy olyan gólemet építsek amibe végül a lélekcsapda varázsjellel az én lelkemet zárják bele. Így a mágia is szürkébb, mert nem a lélek akarata ellenére történik a dolog. Amúgy ez nem konkrét karakterterv, inkább kiskapu, amivel akkor is a csapattal maradhatnék, ha történetesen meg találnék halni. Magusban erre példát az Új bestiáriumhoz csatolt novellában találtam, ott egy dorani varázsló formált magának így testet, hogy befejezhesse elvarratlan ügyeit.
  3. Köszönöm a választ Akkor ha jól számolom az 732 arany, plusz anyagköltség, ami már nem horror, 750-ből kijön valahol vicces, hogy a fent említett jáspis ennek közel dupláját fogja elvinni Ha van mindkettőre élettanom akkor vegyíthetek a humanoid gólembe állatias elemeket? Pyarron nem probléma, hiszen az Élet Kilenc Tudói mind doraniak. Mennyire fér bele a szabályokba ha a saját lelkemet ültetem át gólembe vagy homonkuluszba?
  4. Technikai kérdés Ha a varázslómmal, aki rendelkezik minden szükséges előképzettseggel és mágikus hatalommal, gólemet merészelnék alkotni, hogy a krániak ne lapítsanak ki engem és a 4 ép-met, akkor hogyan kell ezt felvezetnem a karakterlapra? Elég ha előtörténethez csatolva kifejtem a kis haver testi adottságait és belső szerkezetét? Egyéb: ha a saját testemre kívánok rúnákat felvinni, azt is úgy kell kifizetni, mintha varázstárgy lenne? Gondolok itt pl: egy kémszemre ami megakadájozza, hogy hátbaszúrjanak.
  5. Logan

    Csevegő

    Valaki elmagyarázná nekem kezdőnek, hogy a kalandmesterválasztás hogyan zajlik? hol kell azt, mikor lehet?
  6. Üdv mindenkinek! A kimondhatatlan nevű Nisgh Astwell kardjainak nevében írok ide. Nekünk ez volt az első táborunk, és ami a modult illeti, nekünk leginkább a tapasztalatszerzésről szólt. Megtanultuk, hogy a jó kalandhoz játszani kell leülni, és nem foggal körömmel küzdeni a gyors és hatékony megoldásért. Kissé szomorúak voltunk, hogy elgáncsoltuk magunkat a fanatikus Sogronhittel, de amikor el tudtuk engedni magunkat, jól szórakoztunk a város kárára. A tábor hangulata nagyon ismerős volt, legalábbis nekem. Barlangász túrákon látni hasonló, kortól függetlenül felszabadult, közösen ivó-beszélgető, társasozó társaságot. Öröm volt látni, hogy ilyen összetartó közösségbe kerültünk. A nagy társaság és a borzasztó névmemóriám ellenére jól megtaláltam a hangot bárkivel a házban, úgyhogy felejthetetlen élményekkel gazdagodtam. A naptár nálunk is a falakon pihen, és jelzi mikor várható a nyári tábor, amit semmiképp sem akarunk elmulasztani, bár igyekszünk kissé agilisabb csapatot hozni, már elolvastam és meg is tanultam a 2014-es "Hogyan legyél Legjobb Szerepjátékos" útmutatót.
  7. Egyik csapattagunk ma volt Vinyén, Tőle, és a tulajok facebook bejegyzéséből láttam, hogy a hosszúház turistaszálló tegnap éjjel leégett. Mi lesz a Télitáborral?
  8. Logan

    Csapatkereső / szervező

    Fura fordított helyzettel jelentkeznék! Elég valószínű, hogy kiesik egy tagunk, és szükségünk lenne helyette valakire. Ha mégis jönne, akkor pedig plusz egy emberként vennénk be. Karakteralkotásra csak annyi kikötést kérnénk, hogy ne ragadjon baltát ha sogronitát lát, mert az lesz nállunk bőven. Egyúttal egy kérdést is intéznék a szervezőkhöz: Ha ilyen későn elveszítünk egy csapattagot, a jelentkezésünk semmissé válik, ha ezzel 3-as létszámra esünk vissza?
  9. Köszönöm a válaszokat. Megpróbáljuk a karakterlap újbóli letöltését, valószínűleg ez megoldja a problémákat.
  10. Üdvözletem! Ismét lenne néhány kérdésem: 1. A karakterlap nem kezeli a tűzvarázslók útjait. Megfelelő megoldás, ha a második törvénykönyv alapján kiszámoljuk az értékeit és a karakterlap megfelelő helyére úgymond erőszakkal beírjuk? 2. A karakteralkotási segédlet 10tp=1 arany váltást ír, a karakterlap 2tp=1 ezüstöt. Melyik a mérvadó? 3. A második törvénykönyvben az ordani kasztoknál írják, hogy az ordani rend minden tagja kasztra és csoportra való tekintet nélkül megkapja a vallásismeret af, úszás af és hajózás af képzettségeket. Ezt alkalmazhatjuk azokra a karakterekre akik nem tartoznak egyik ott felsorolt kasztba sem, de a Rendet szolgálják és előtörténetük és kiképzésük helye is ordanhoz köti őket?
  11. Valóban le vannak írva a HGB-ben, de szó szerint ugyan azt írja mint a MTK beleértve a hiányosságokat is, úgyhogy Con Salamander tanácsát követve a harcosok értékeit használjuk, ha lángőrt indítanánk.
  12. Egészen meglepő a pontosságod, köszönjük. Mi is erre a megoldásra számítunk, de megvárjuk a hivatalos álláspontot, hogy biztos ne legyen gond.
  13. A karakteralkotás tisztázódott, köszönjük a segítséget. A lángőröknél a második törvénykönyvben feltüntetik az első szinten, valamint a további szinteken járó képzettségeket, emellett a kp alapjukat és a szintenként járó kp mennyiséget. A harcértékeik és az életerő viszont hiányzik, csakúgy mint ezek szintenkénti növekményei.
  14. A második törvénykönyvben a többi sogronhívő mellett feltüntetik a lángőröket is, de a kasztleírásuk enyhén szólva is hiányos. Van engedélyezett lehetőség ennek a problémának az áthidalására ha valaki Lángőrt szeretne indítani? Először vennénk részt a táboron, ezért számunkra a karakteralkotási útmutató kissé ködös a képzettségeket szabályozó résznél. A karakterek megkapják a törvénykönyvekben leírt első és a további tapasztalati szinteken járó képzettségeket, vagy azokat is mind a tapasztalati pontokból kell felvenni?
×
×
  • Új...