Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Sogronita

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    15
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Sogronita

  • Születésnap Február 29

Legutóbbi látogatók

1 032 adatlap megtekintés

Sogronita's Achievements

Világjáró

Világjáró (5/16)

  1. Sogronita

    Goro a M.A.G.U.S.-ban.

    Üdv! A Goro nagyon hasonlít a Sytix nevű démonra nézz utána elég táp, ha nem pont olyannak gondolnád akkor használd alapnak és egészítsd ki!
  2. Teremtéskor a varázsló határozza meg a helyet ahol létrejön az anyag, de formázáskor nem változik a helye, a törött üstös példánál maradva azt az anyagot amit a lyuk foltozására szánsz oda kell tenni az üst mellé pontos távolságot nem mondanék, de mondjuk 1m-re. Értem én azt a gondolatmenetet amit te leírsz és elképzelsz, de szerintem nem így működik vagy én km-ként nem engedélyezném, mert ezekből az ötletes és szabad mágiaértelmezésekből lesz a táp és hosszútávon nem kifizetődő tönkreteszi az amúgyis labilis lábakon álló egyensúlyt és ha ez a km kedvét is szegheti késöbbi meséléshez. Persze ez az én meglátásom!!! Természetesen mivel ez nincs pontosan leírva/megfogalmazva és ahogy megfogalmazod az is teljesen jogos elfogadható logikus érv, ha nálatok ez belefér akkor használjátok. Annyi a lényeg hogy legyen következetes ha most lehet akkor lehessen késöbb is vagy fordítva, ha most nem akkor máskor sem...
  3. Üdv! Véleményem szerint több tárgyat nem lehet egybe olvasztani és mindegyikre külön külön kell rámondani a varázslatot.* Az átformázás és a többi természetes anyag mágia nem befolyásolja a tárgy helyét sebességét, tehát átformázás után ugyan olyan sebességgel halad tovább mint elötte, persze ha mondjuk papírrá formázzuk akkor az elszakad/hajlik és nem nagyon fog repkedni. Ha a kezébe akarja a nyilvesszőt akkor kilövés után (mert ugye amíg fogja a tulaj védi a személyes aura) kell teleportálni, de a sebessége marad szóval kell rá egy telekinézis is, hogy megálljon. Ha ilyen előre elraktározós módon haszálnék mágiát én inkább egy térkaput tennék magam elé mint egy falat a másik felét meg vissza az íjász irányába, persze ez több Mp és nem nagyon lehet vele célozni, de ezek után az íjászok kétszer is meggondolják hogy kire lövöldöznek *javítva lehet több tárgyból egyet csinálni utána olvastam
  4. A személyes aurát Tetra megválaszolta én is arra gondoltam, a célzásban egyet értek valamint abban igazad van hogy mivel nem írja pontosan hogy a varázslat ideje alatt folyamatosan alakul át az anyag akkor lehet azonnali is én az ilyen erős jellegű felhasználás miatt használom a folyamatos varázslási idő alatti átalakulást, mert egy két ilyen varázslat után az én KM-em többet biztos nem mesélne varázslónak. Ha jól értem akkor nálatok pár MP-ért az ellenfél fegyveréből/vértjéből halálos varázslat született. Hmm mondjuk ez akkor fekete mágiának minősül mivel morálisan ez az élet kioltására létrehozott varázslat és a fulladást nem mondanám kellemes halálnemnek. Ha csak arra gondolok hogy pár réteg alufolia vagy ragasztószalagot is hihetetlen nehéz elszakítani ha köbetekernek vele... asszem nálunk ez lenne az utolsó játékom a varázslóval
  5. Nem akarlak lelombozni, de ha egy fémet kezdesz átalakítani az legalább egy-két kör (átalakítás+időmágia) amíg eléri a kívánt formát és nem hiszem hogy valaki csak áldogálna és hagyná hogy egy nagyon lassan körbeölelő fémburok legyen rajta, valószinűtlen hogy pár kiló fémet hordozol magadnál hiszen az ellenfél felszerelését védi a személyes aurája, ezért szerintem teremted a fémet, ami még plussz idő és az előzőekből kiindulva a teremtés végelges időtartamát alkalmazod itt (bocsi ha tévedek), de nálam ez se működne a legtöbbször, kivétel ha megleped az ellenfelet pl alszik és nem akar félremenni...
  6. Nincs azzal gond ha kreatívan kezeljük a mozaikokat, csak ez biztos nem működne az én csapatomban pedig csak én játszok varázslóval. Ez a fajta kombináció szerintem túlságosan erős lenne, persze a saját KM-el és csapattal egyeztetve kell kialakítani a nektek megfelelő szabályokat
  7. Hali! Nem tudom milyen könyv alapján játszotok és milyen háziszabályokat alkalmaztok, de ETK szerint a formázás elemi mágia része, ÚTK szerint az asztrál mágiát lehet formázni a mentál mágia egy személy ellen hat és lélektan 4. fokától +10 MP-ért lehet +1 személyt bevonni (ÚTK 371. oldal). Amennyiben másik könyv szolgáltatja az alapot úgy nem tudom...
  8. Szerintem visszaűzhető a lélek oda ahol még nem volt, hiszen ott van a helye... a mágia csak helyre teszi a dolgokat, úgymond visszaállítja a természetes körforgást...
  9. Üdv Az ETK 164. oldalán a papmágia Belső síkok lényeinek megidézése is azt mondja, hogy az asztrál vagy a mentál síkról idézi meg a lényt, ezért gondolom hogy az asztrál és mentál síkok azok a belső síkok és a köztes sík az az anyagi sík... a külső síkokkal egyetértek.
  10. Hali! Az asztrál és mentál síkok azok a belső síkok. Szerintem a lélek csak akkor maradhat ezen a síkon ha valami ide köti, mágia esetleg lélekcsapda vagy mondjuk egy erős érzelem, egy be nem fejezett ügy ami a mániája volt életben, bár ez csak személyes véleményem nem rémlik, hogy szabály lenne rá.
  11. Sogronita

    Kalandmesteri kivágós segédlet

    Számomra igazi hiánypótló! Köszönöm!
  12. Üdv! Én egy nagyon egyszerű elvvel oldanám meg. Amennyiben az ellentétes elemek kioltják vagy csökkentik egymást például a 4-es erősségű vízaura egy 3-mas erősségű tűznyíllal találkozik akkor 1-es erősség marad. Elemi erő meg a fizikai erővel egyenértékű így az a 47-e elemi erő aura 47sebzést fog fel, mintha 47 plussz FP-d lenne, bár még így is elég erős, de talán a JK is elfogadja és előbb utóbb azért csak elfogy... (ez nem vonatkozik a rúnapáncél varázstárgyra az amúgy sem ad ilyen sok SFÉ-t)
  13. Üdv! Véleményem szerint nem jön létre a varázslat, tárgyakba élőlényekbe nem lehet elemi mágiát létrehozni és ez esetben a homok egy egységet képez. Gondoljunk bele hogy egy bármilyen típusú elemi mágiával létrehozott varázslat ellen érvényesül az SFÉ. Például ha létrehozok egy 1K6-os tűzkitörést az abban az 1m-es hatótáv minden pici pontján ugyan akkorát sebez, de SFÉ-t akkor is vonhatunk, pedig kb csípőig a lábam minden pontja érintkezik vele, szóval a mágia nem a teljes páncélon belül jön létre, hanem azon kívül. Elég vicces lenne ha egy várfal talapzatába belevarázsolnék pár manából néhány elemei erő által keltett lyukat majd az összedőlne mert kb 20MP-ért csináltam bele 4-5db 1m-es lyukat... Amennyiben ások egy gödröt és abba teremtek egy falat elemi erőből és visszatemetem akkor az mintha egy teljesen külön álló tárgy lenne ott mint például egy nagy kő lenne a homokban, aztán ha letelt a mágia időtartama akkor a homok újra kitölti a teret, de esetleg az egy szilárdabb föld volt akkor marad egy lyuk/gödör a földben.
  14. Üdv! Lényegében én is erre gondoltam. Természetesen a különböző kardok, bárdok, nyeles fegyverek stb saját harcértékkel bír nem adódik össze a stílussal ez teljesen egyértelmű. A mászókarom viszont más, mint ahogy írtad kiegészíti a stílust amennyiben kompatibilis vele. Nálunk a probléma ott merült fel, hogy a játék kezdetén (kis szinten) is könnyű felvenni a Mf használatát így az igencsak előnyös helyzetet teremt. Mondok egy példát: Nekem a személyes kedvencem az a leopárd stílus amihez nagyon jól illeszkedik a mászókarom (ráadásul egyéb játékok pl WoW monk marokfegyverekkel nekem nagyon bejön) és még a 10 fegyverhasználat Af helyett csak 1Mf-kal indul. kéz Mf bónuszaival együtt: 15KÉ 22TÉ 25VÉ K6SP ha ehhez hozzájön a mászókarom és a mászókarom fegyverhasználat Mf-a: kéz 19KÉ 34TÉ 40VÉ K6+K3SP Ezzel nincs is gond amikor már 10-15-20. tsz-re mindenkinek különleges anyagból, különleges kováccsal elkészített fegyverei, pajzsai vannak, amik akár mágikusak is lehetnek a harcművészek meg nem használnak mágikus fegyvereket így egyre jobban lemaradnak. Tényleg nem a tápolás a lényeg, de szerintem senki sem szereti ha a karaktere látványosan gyengébb a társainál és nekem meg a kézzel lábbal való harcművészet tetszik messze a legjobban és a kaszt háttere is nagyon bejön. Talán túl sok Jackie Chan filmet néztem gyerekkoromban
  15. Üdv! Volna egy játéktechnikai kérdésem egy speciális fegyverrel kapcsolatban. A kérdéses fegyver a nekode/tigriskarom/sárkánykarom/mászóvas és még nem tudom milyen neveken emlegetett fegyver lenne. Több helyen láttam már a leírását PL: 4. oldalon. Elég egyértelműen fogalmaz a leírás a nekode értéke és sebzése hozzáadódik a stílus értékéhez. Ezzel nincs is probléma hiszen a bónusz harcértékek elég kicsik így nem szúrja a szemét senkinek viszont az nincs leírva, hogy a fegyverhez szükséges e fegyverhasználat/harcművészet képzettség? Eddig itthon mindig úgy tekintettük, hogy szükséges, de ekkor szerintem jár a Mf/4. fok miatti +5Ké +10TéVé is. Persze így meg jogos a felháborodás, hogy a stílus és a nekode együtt túl erős, bár itt azért megjegyzendő, hogy a harcművész stílusa soha nem lesz egyedi törpe munka meg mithrill vagy abbit anyagok adta bónuszokkal teli "üsd agyon" fegyver, de ez talán más tészta. Valamint, ha valaki járatos az Új törvénykönyben akkor az ott leírt tigriskarom, függetlenül a 4.fok bónuszaitól tényleg plusz K10 sebzés lenne? UI.: Nem a tápolás a lényeg csak maga az elvi kérdés, ha fel kell vennem pluszba egy "drága" képzettséget akkor a bónuszait is felvettem vagy nem? Előre is köszönöm a válaszokat!
×
×
  • Új...