Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

kalandozok

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    26
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: kalandozok

  • Rang
    Administrator

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. "A folyosón haladva egyre inkább az az érzésed, mintha eltévedtél volna... a sosem látott pompát alig képes felfogni elméd, csak bambán vigyorogsz, csodálkozó arccal, akár egy kisgyerek a csepűrágók között. A hosszú árkád végében egy ajtó nélküli, különös terem, melyet csak félkörives, diszes mintázattal szabdalt gránitboltozat választ el az előbbitől. Odabenn lágy illat, ahogy jobban koncentrálsz rá, felismersz pár közönséges gyógynövényt benne. A falakat térképek és faragott polcok fedik, azokon a legkülönfélébb méretű és szinű könyvekkel, tekercsekkel, fóliánsokkal. Bentebb egy formára készített, mestermunkának látszó félköralakú asztal, melynek lapját teljesen elfedik a papirosok, a tollak, üvegcsék. Kicsit odébb egy sárkányfejet formázó kiemelkedésen homályba burkolozó, tompa fényű kristálygömb, mellette egy hatalmas baldachinos ágy úgy tippeled hárman is kényelmesen elférnének rajta, mellette rúnákkal ékített faragványok. Az egész lak valahogy különös hangulatba von téged... mintha kiszakadtál volna a létezés síkjából." [TABLE=align: center] [TR] [TD]Antail[/TD] [TD][/TD] [TD]antail<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]főszerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]Con Salamander[/TD] [TD][/TD] [TD]consalamander<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left]Cz[/TD] [TD=align: left][/TD] [TD=align: left]cz<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]admin, főállású kötekedő[/TD] [/TR] [TR] [TD]Daru[/TD] [TD][/TD] [TD]daru<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]rendező[/TD] [/TR] [TR] [TD]Felon[/TD] [TD][/TD] [TD]felon<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]Hulla[/TD] [TD][/TD] [TD]hulla<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]MagyarGergely[/TD] [TD][/TD] [TD]magyargergely<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]Scylla[/TD] [TD][/TD] [TD]scylla<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]Shad'lex[/TD] [TD][/TD] [TD]shadlex<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]TAO[/TD] [TD][/TD] [TD]tao<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [TR] [TD]Venes[/TD] [TD][/TD] [TD]venes<@>kalandozok.hu[/TD] [TD=align: right]szerkesztő[/TD] [/TR] [/TABLE] Veteránok, kik régen hozzájárultak az oldal fejlődéséhez, de már visszavonultak: Pocimaci, Andoron, Necromancer, Sychter, Mazsinó, TheElf, PaLa, Morf. A Kalandozok.hu grafikai munkái Seregrim keze alól kerülnek ki. Az oldal tetején található művet John Kohlepp készítette. Nézd meg a DevianArton is!
  2. Mi is résztvettünk Bányai Fanni pszichológus hallgató kutatásában, amellyel sikeresen elkészült. Íme az absztrakt: Ezen műhelymunka egy manapság egyre népszerűbbé váló szabadidős tevékenységgel, a szerepjátékokkal foglalkozik. Szűkebb értelemben azokat a pozitív faktorait célozza meg, melyek esetlegesen a játékosok jobb közérzetét, szorongáscsökkenését, pozitív önértékelésének segítését nyújthatják. Ennek oka, hogy a szerepjáték – fiatalok és felnőttek között ismert formája – negatív megítélésben részesült elterjedése kezdetén. A kutatásom során a Rosenberg Önértékelő Skála, a STAI-T és a Q-Sorts kérdőívek eredményei alapján pozitív kapcsolatot fedeztem fel a játék és a szorongáscsökkenés változói között. Ezen kívül a szerepjáték pozitív hatást fejt ki társas kapcsolatok kiépítésében, önértékelés és magabiztosság fejlesztésében, oldja a feszültséget, kooperatív készségek elsajátítását segítheti. [ATTACH=CONFIG]37[/ATTACH] Letöltés Köszönjük a szerzőnek és további sikeres tanulmányokat kívánunk! :-)
  3. Két hetes, a Gyűrűk Ura mondavilágára épülő szerepjáték tábor, saját harcrendszerrel. Augusztus első két hetében a káli medence az Alsó-Birodalommá változik, ahol Sindeon királyságának lovagjai, varázslói és nemesei küzdenek egymással, vagy félelmetes mágikus ellenfelekkel. Egyedi készítésű, gyönyörűen kidolgozott (fa)kardokat és páncélokat, illetve jelmezeket a szervezők biztosítják. Epikus, sok éven átívelő történetek, ahol azzá válhatsz amivé szeretnél! Két hét folyamatos játék, mely során keresztül-kasul bebarangolhatod és elfoglalhatod a Birodalom legszebb területeit, a Kőtengertől a Fekete-Hegyen át az Unikorn-csúcsig. Csak rajtad múlik hogy mivé válsz, Te leszel a Birodalom uralkodója, hősies lovag vagy varázsló. [ATTACH=CONFIG]36[/ATTACH] Részletek: Érdeklődni lehet:www.sindeon.hu weboldalon, vagy Baracsi Gábornál (06-30-655-4933, tabor@sindeon.hu) Programok szervezésére facebook oldalunkat használjuk, itt mindig megtalálhatóak az aktualitások:www.facebook.com/sindeontabor Időtartama: minden évben augusztus első két hete, pontos dátumokért lásd a honlapunkat. Idén 2012. augusztus 5-18-ig. Odautazás módja: egyénileg, vagy a seniorokkal közösen, Pestről induló vonattal Tábordíj: 54.000 Ft két hét teljes ellátással, szállással. Étkezés: napi háromszor a tábor területén biztosított. Szállás: 6-8 ágyas (nem koedukált) szobákban, egy gyönyörű nádtetős köveskáli vendégházban. Szabályok: Az országláson belépsz Sindeon kapuján, felveszed új neved, megkapod az életgyűrűd és az lehetsz aki mindig is szerettél volna lenni. Elfelejthetsz minden mást: az, hogy mit érsz el, mivé válsz, innentől Rajtad múlik. Nem attól leszel gazdag nemes, hogy mennyi pénzed van otthon. Sindeonban csak a káli aranyat ismerjük, ami nem váltható át semmilyen más valutára. Fizikai erőddel sem mész sokra: harci képességedet, testőreid hadát gyűrűk jelképezik. Fegyvereket se hozz: Sindeon mágikus birodalmában csak a gyűrűvel felszerelt fegyverek támadóképesek. Az sem számít, hogy felnőtt vagy vagy gyerek: Sindeonban mindenki csak egy polgár, legyen az táborvezető, senior vagy táborozó. Hogyan érhetsz el mégis bármit? Alakítsd szerepedet meggyőzően. Az első lépés, hogy Sindeon uralkodója elé járulsz. Bemutatkozol, és elmondod miért jöttél – vagy legalábbis azt, hogy miért bízzanak meg benned annyira hogy megengedjék letelepedésed. Megismered az uralkodó által hozott törvényeket, Sindeon többi polgárát, a területeket, a nemesi házakat. Szövetségeseket, csatlósokat toborzol hogy elérd a célod, meggyőzéssel, rászedéssel, fegyverrel. Harcrendszer (Rövidített leírás, részletesen lásd a honlapunkon. Nehéznek tűnik? Az általunk rendszeresen szervezett játékokon, lovagi tornákon gyorsan elsajátíthatod Te is, általában egy óra alatt mindenki megtanulja). A nyakadban lógó gyűrű(k) az életgyűrű(k). Egy életgyűrű azt jelképezi, hogy élsz. A további gyűrűk testőreidet jelképezik, kik életüket adják azért, hogy megvédjenek, a királynak kettő, nemesuraknak egy-egy testőrgyűrűjük van. Az életgyűrűk elvesztése a karaktered halálát jelenti. A csuklódon is van gyűrű: ez a harci gyűrű, azt jelképezi, hogy képes vagy harcolni. További harci gyűrűk a harcban való jártasságodat mutatják, lovaggá ütött harcosoknak már két harci gyűrűje van. A harci gyűrű elvesztésével élsz, de harcképtelen vagy, túszul ejtettek, vagy leütöttek. Ilyenkor azt kell cselekedned, amit legyőződ mondd, különben egy kardsuhintással véget vethet életednek. A fegyvergyűrűk nem hozzád, hanem fegyveredhez kötődnek. Bárki, aki éppen magánál tart egy fegyvert, a harcban felhasználhatja az azon lévő fegyvergyűrűket. A fegyverek erősségétől függően lehetnek egy, kettő vagy nagyon ritka esetben három gyűrűsek. A rajtad lévő páncél védelmet biztosít, a páncélgyűrű életgyűrűdet védelmezi. Egy teljes vértezet három gyűrűnyi védelmet ad. Ha meg akarsz támadni valakit, megérinted, és közben azt mondod: Taccs. Ezzel elkezdődik a csata. Az egymással harcoló felek hátuk mögé teszik kezüket, és felhúzzák gyűrűiket bal kezük középső három ujjára. A támadó fél célja, hogy eltalálja, a védekező hova húzta gyűrűit. Ha sikerült eltalálnia, az találatnak számít, ilyenkor a támadógyűrűk számát kell összevetni az eltalált ellenfél ujján lévő harci gyűrűk számával. Ha nem találta el, a védő következik: visszatámad a támadójára. Ezt hívjuk egy harci körnek. Ha elvesztetted életgyűrűidet (csatában, mérgezés által, vagy ténylegesen elvesztetted), az karaktered életének végét jelenti. Következő napfelkeltéig kimaradsz a játékból. Megírod életed történetét, majd elfelejted azt: hiszen karaktered többé nem létezik, Te nem emlékezhetsz semmire amire ő emlékezett (titkokat, hogy ki ölt meg, stb). Amíg halott vagy, nem beszélhetsz senkivel, nem árulhatsz el nekik semmit arról amit tudsz. Pihenés közben (amíg a seniorok ágyba-reggelivel kényeztetnek) kitalálod az új szerepet amit el akarsz játszani. Másnap reggel országláson már új karakterként érkezel. Birodalom és gazdaság Sindeon egyetlen elismert fizetőeszköze a káli arany. Mint más birodalmakban is, nálunk is elsősorban munkával, másodsorban egyéb sötét praktikákkal szerezhető. Sindeon királyságában az uralkodó feladata a rend fenntartása, így kincstárából fizeti a királyságot kiszolgáló polgárokat. A királyi megbízáson felül biztosan jól kereshetsz, ha valamilyen szakmával rendelkezel, vagy kitanulod azt. Egy birodalomban mindig szükség van jól képzett fegyver és páncélkovácsra, vajákosokra, de napszámosokra is. Szolgálataidat kínálhatod pénzért bárkinek, vagy védelmükért és támogatásukért cserébe akár egyetlen nemesi háznak is. A király területe Sindeon, és ő uralkodik az egész birodalom felett. Az Õrzők segítségével rendet tart a négy égtáj felé vezető utakon, ellátja a királyi udvart. Azonban a birodalmi területek zászlósurakhoz tartoznak, az ő feladatuk ott rendet tartani, és a területek hasznát is ők hajtják. Sindeonban a királyi ház mellett három nemesi ház küzd folytonosan a hatalomért, egymás területeiért és javaiért, azonban a Birodalmat fenyegető külső veszélyek idején felfüggesztik az ellenségeskedést, és összefognak. Az egyes házak másféle népeket vonzanak, de mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő társaságot: a lovagi erényeket szigorúan betartó Főnix (Anarvil) ház, a folytonosan hatalomra és tudásra törekvő Unikornis (Norvenil) ház, illetve a kereskedőket (és egyes pletykák szerint az orvgyilkosokat) tömörítő Farkas (Draug) ház. Várunk mindenkit sok szeretettel!
  4. Üdvözöllek Kalandozó! Kikerült a második hangulatkeltő novella is! Karakteralkotás NYT2012 (pdf) Első hangulatkeltő novella (pdf) Második hangulatkeltő novella (pdf) Használandó karakterlapok (excel) Mérgek - kiegészítés a karakteralkotáshoz (pdf) A tábor fórumtémája Jó készülődést kívánok mindenkinek a mesélők nevében! Antail
  5. Üdvözöllek Kalandozó! Itt letöltheted a Kalandozok.hu X. táborának kiírását: http://www.kalandozok.hu/talalkozok/nyt2012/kiiras_nyt2012.pdf <!--<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=EiRBBKMTc3M&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=EiRBBKMTc3M&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></embed></object> --> Üdvözlettel, Antail
  6. A táborban az alapvető emberi viselkedést várjuk elmindenkitől, azonban álljon itt néhány konkrétum a félreértések elkerülésevégett. Alapvető elvárások a táborban: A szervező k által adott utasítások a táborban kötelező érvényűek. Szemetelni TILOS! Cigaretta csikkek eldobása duplán TILOS, eme tevékenységre az erre a célra kihelyezett cigaretta-csikkgyű jtő ket kell használni. Aki eldobja a cigijét annak TAO letöri a kezét (lásd 8. pont) . Gyújtogatni TILOS! Dohányozni csak a kijelölt helyen szabad /az épületekben tilos a dohányzás/. Kiskorúak számára a dohányzás, Magyarország törvényei szerint, tilos. A kastély terület.n szabadon lehet mászkálni, ám ha elmentek a területről jelezzétek valamely szervezőnek. Alvás nem kötelező , de ajánlott. Étkezésekre idő ben kell érkezni és lehető ség szerint ne hagyjatok ki étkezést /pl.: elalvás miatt/, mert azt később pótolni illetve annak árát visszatéríteni nincs lehető ség! MINDEN sérülés és gond esetén a táborszervezőkhöz kell fordulni. Nem szabad rémisztgetni a személyzetet és a helyieket. 18 év alattiaknak az alkoholfogyasztás TILOS! 18 éven felüliek fogyaszthatnak mértékkel alkoholt. Az egészséges határ túllépése esetén (részegség, hányás, kötekedés) az illető nek el kell hagynia a tábort és a befizetett tábordíjat sem kapja vissza. A közös helyiségekben (folyosó, étkező , fürdő stb.) elhelyezett tárgyakat a szobába vinni ill.bútorokat a szobákból külön engedély nélkül kivinni tilos. A szobák tisztán tartása a szoba lakóinak feladata és kötelessége. A táborban csak azok számára van kötelező program, akik leadták jelentkez.süket a tábormodulversenyére, az ezen való részvétel kötelező hiszen távolmaradás esetén más játékát ill.szórakozását ronthatjuk el. A tábormegnyitón és táborzáráson, továbbá bejelentett tájékoztatókon a megjelenés ugyancsak kötelező. Minden más program opcionális. Takarodó idő pont nincs meghatározva, mindenki addig marad fenn amíg szeretne, de kéretik figyelembe venni, hogy a zajongással mások nyugalmát zavarhatjuk! (lásd. 6-os, 1-es pont) Kiköltözésnél a szobákat, berendezéseket kitakarítva és az eredeti állapotába visszarendezve kellátadni. A szobákat csak azután lehet elhagyni, miután valamelyik szervező ellenő rizte a szobaállapotát. A táborban résztvevő k kötelesek a TÁBORHELY saját házirendjét is betartani! Amennyiben kár keletkezik a táborhely valamely helyiségében, úgy azt a kár okozója, okozóhiányában az adott szoba lakói kötelesek megtéríteni. Minden káresetet kötelező valamely szervező felé jelezni. A táborba semmilyen állat nem hozható. A táborra le lehet utazni vendégként (1 napra), minden ilyen esetben a szervezőkkel kell egyeztetni. A táborszabályok a vendégekre is vonatkoznak. A táborozó szükség esetén aláírásával (kiskorú esetén szülő k által kitöltött felelő sségi nyilatkozattal igazolja), hogy a táborban saját felelő sségére vesz részt. A táborszabályok minden táborlakóra és vendégre érvényesek, a táborozó jelentkezésével igazolja, hogy elfogadja és betartja a táborszabályzatot. A táborozó szükség esetén aláírásával (kiskorú esetén szülők által kitöltött felelősségi nyilatkozattal igazolja), hogy a táborban saját felelősségére vesz részt. A táborszabályok minden táborlakóra és vendégre érvényesek, a táborozó jelentkezésével igazolja, hogy elfogadja és betartja a táborszabályzatot.
  7. Üdvözöllek Kalandozó! Az idén rajtunk kívül álló okokból felcserélődik a szokásos sorrend, így a karakteralkotás és a hangulatkeltő novella hamarabb kikerül, mint a táborkiírás. Ennek oka, hogy a kastély önkormányzati tulajdonban van, és az árakról az önkormányzatnak kell döntenie, de még nem sikerült napirendre tűzniük. No, sebaj, így a fizetési határidők is tolódnak, szóval nincs más dolgotok, mint a karakter és csapatalkotásra koncentrálni. Helyszín: Selyp - Lőrinci Időpont: 2012. július 4-8. Karakteralkotás NYT2012 (pdf) Első hangulatkeltő novella (pdf) Használandó karakterlapok (excel) Mérgek - kiegészítés a karakteralkotáshoz (pdf) A tábor fórumtémája forum/viewforum.php?f=90 Kérdéseiteket a megfelelő fórumtémában tehetitek fel! Jó készülődést kívánok mindenkinek a mesélők nevében! Antail
  8. Kalandozók Útján Az első Kalandozok.hu M.A.G.U.S. kalandmodul gyűjtemény A Kalandozok.hu közössége évek óta a M.A.G.U.S. szerepjátékosok jelentős, a mindenkori kiadóktól független bástyája, Ynev rajongóinak gyűjtőgóca. Már 10 éve rendezünk - évente több alkalommal - szerepjáték táborokat és versenyeket, készítünk házi kiegészítőket, cikkeket, segítjük a szerepjátékkal ismerkedőket. Az aktuális M.A.G.U.S. politikától és a kiadóktól mindig elhatároltuk magunkat, ám - ha lehetőség volt rá - együttműködtünk velük. Büszkék vagyunk arra, hogy a mai napig megmaradtunk azoknak, akik vagyunk: egy nyitott baráti társaság, akik pusztán önmagáért szeretik Ynev világát. Nyilvánosság elé ritkán álltunk eddig, ám most akad valami, amit szeretnénk megosztani minden szerepjátékossal. Elkészült, és szabadon, ingyenesen, mindenki számára letölthető az első e-book-unk: a Kalandozók Útján, avagy az első Kalandozok.hu M.A.G.U.S. kalandmodul gyűjtemény! Szóval mit is osztunk meg veletek? Egy a korábbi, hivatalosan megjelent M.A.G.U.S. modulgyűjtemények hagyományaihoz és formáihoz illeszkedő házi modulgyűjteményt, melyben az összes kalandmodult a Kalandozok.hu közössége írta, tesztelte és mesélte valamelyik korábbi Kalandozok.hu táborban. Rajongói alkotást tarthat kezében az olvasó, mely nem tud, és nem is kíván a kiadók hivatalos anyagaival ringbe szállni. Ennek ellenére a kiadványunk nem csupán egy összedobott doksi, hanem egy terjedelmes könyv. Az egyes kalandokat, természetesen ismétlésekkel és átfedésekkel, különböző kalandozók írták, míg maga a modulgyűjtemény szerkesztéséért és összeállításáért Hulla a felelős. Kedvcsinálónak pár szót ejtünk mindegyik kalandról. Vértestvérek - Összetett, csavaros maffia-történet, melynek központjában - mi más? - egy vérbosszú áll. Ezt a kalandot, mely önmagában is egy hatalmas kalandötlet-gyűjteménynek felel meg, kimondottan ajánljuk minden - nem feltétlenül M.A.G.U.S.-t játszó vagy mesélő - kalandmesternek, ugyanis rengeteg felhasználható ötletet rejt, melyek külön kiragadva máshol, más világokban is jól alkalmazhatóak. Ha önmagában használjuk fel, a kaland akár egy egész kampánynak adhat táptalajt. Ahogy a szél fú - Rendkívüli kidolgozottsággal rendelkező klasszikus ynevi történet, mely igazi kihívást jelent minden játékos számára. Egy mondatban összefoglalva: egy politikai fogoly kiszabadításáról van szó, mely természetesen nem úgy alakul, ahogy a játékosok eleinte elképzelik. Történetközpontú kaland, mely hamar magával ragadja a játékos karaktereket, és nem engedi őket markából, míg fel nem göngyölítik azt - vagy el nem hullnak. Álom a két hold alatt - Egy lazább hangvételű történet fordulatokkal és könnyed humorral fűszerezve, amelyben vérmérsékletétől és stílusától függetlenül minden kalandozócsapat érvényesülhet. A modul alaphelyzetében a Quiron-tenger egyik szigetének békéjét merénylet zavarja meg, s a kalandozókra vár, hogy kibogozzák az összefonódott eseményszálakat. A Próféta - Egy elszigetelt, dél-ynevi helyszínen játszódó misztikus történet, melynek központjában egy Prófétaként emlegetett személy áll. Egy klasszikus fantasy kaland, mely ugyanúgy lehetőséget ad nyomozásra és gondolkodásra, mint aktív szerepjátékra. A történet folyásával együtt azon titkokra is fokozatosan fény derül, hogy milyen rejtélyes hatalmak lapulnak a háttérben. Kacaj - Egy könnyed, humoros, és szerepjátékra fókuszáló kaland zárja a gyűjteményt. Elég, ha csak annyit mondunk, hogy átsugárzik rajta a sötét Dartonita humor. Aki kedveli ezt a fajta stílust, és a sok közös kacajjal fűszerezett valódi szerepjátékot, annak kötelező darab! Az összes kaland hasonló, kidolgozott formába van rendezve, és rendelkezik az alábbiakkal: Tartalomjegyzék Hangulatkeltő novella (alias "kedvcsináló" a kalandhoz) Koncepció leírás, részletes történetvezetés Tippek és tapasztalatok a meséléshez NJK-gyűjtemény Kidolgozott helyszínleírások és térképek JK-knak kiadandó anyagok Minden kalandmodul készen áll azonnali mesélésre, "csupán" el kell olvasni és meg kell érteni őket. Azoknak is melegen ajánljuk, akik nem tervezik ilyen kalandok lemesélését, esetleg nem is játszanak / mesélnek Ynev világán - ők is számtalan hasznos ötletet és izgalmas leírást találhatnak a gyűjteményben! Mindezt önzetlenül ajánljuk fel minden szerepjátékosnak, ezáltal is segítvén és támogatván a hazai kalandmesterek életét. Bár minden erőnkkel azon voltunk, hogy kiszűrjük a bakikat, biztosak vagyunk abban, hogy a kiadvány nem hibátlan. Kérjük fogadjátok szeretettel! Üdvözlettel, A Kalandozok.hu közössége LETÖLTÉS
  9. Egy kastély bejáratának körvonalai látszanak mögötted, ha hátranézel. Mindenfelé magadfajta alakok járkálnak, néha kinyílik egy-egy a rengeteg míves mintázatú ajtó közül, hol feltűnik, hol eltűnik mögötte egy kalandozó. A széles és meglehetősen hosszú csarnok tetejét különös kövekből faragott oszlopok tartják, az ablakokon beszűrődő napfényt ezernyi rózsaablak varázsolja színpompássá. A falakon nemes festmények lógnak, némely oszlop mellett hatalmas szobrok vigyázzák a különös hangulatot. A levegőben enyhe füstölő illat terjeng, úgy érzed hazaérkeztél. Kalandozz hát oly bátran, ahogy szíved bírja! A birodalmat a nyughatatlan kalandozók segítségével formáltuk, építettük jelenlegi alakjára. Tán nem is hiszed, de Te ki most soraimat olvasod is hozzájárulsz egy-egy világító ékkő felragyogásához mely az éj eljövetelével vigyáz reánk míg kalandozunk. Tudd: rengeteg utazó megfordul itt, de mindegyikben ott lakozik a szerepjátszás esszenciája, ez az a csoda mely összeköt két idegent. Eme kastély védelmező falai között mindent megtalálsz, mely Ynev földjével és a M.A.G.U.S. szerepjátékkal kapcsolatos. Varázskönyvek és poros lexikonok várnak rád féltve őrizve titkukat, barátaid és vetélytársaid értekezései, alkotásai, mind-mind papírra vetve, hogy bármikor megtaláld az ismeret elixírjét mely csillapítja tudásszomjad. Ha tapasztalt kalandozó vagy, megérzéseid úgyis elvezetnek céljaidhoz ha mégis bizonytalanok lépteid, használd segítségül az Útmutatás papi varázslatot! Érezd jól magad köztünk, kellemes időtöltést kívánok! Üdvözlettel, Antail
  10. Üdvözlet Mindenkinek! Felkerült a 2011-es Kalandozok.hu Nyári Tábor kiírása: http://www.kalandozok.hu/talalkozok/nyt2011/nyt2011.pdf! Mindenkit szeretettel várunk a táborba! üdv. A
  11. kalandozok

    Teázás - 2011.02.23.

    Alig telt el röpke két hónap a Téli Tábor óta, máris elvágyunk a hideg télből, a még messzi, napsütéses Nyári Táborba. Viszont addig sem szeretnénk kalandozók nélkül - nélkületek - maradni! Ezért úgy döntöttünk, hogy még mielőtt a húsvéti nyuszi galád és JK-barát ötletekkel tölti tele modulíróink és kalandmestereink kobakját, teázást rendezünk a Fehér Hollóba. [PRBREAK][/PRBREAK]Tesszük ezt azért is, hogy méltóképpen ünnepelhessük és díjazhassuk... naptárkészítő pályázatunk nyertesét, és megfelelő fórumon köszönhessük meg a nevezők munkáját, hiszen számos kalandozó fala szépülhetett általuk teljes egy évre. Így hát, míg várunk a Nyári Tábor kiírására, és végre törhetjük fejünket az újabb kalandokon, gyere el, teázz/kávézz/sütizz velünk 2011. márciusának 5. napján. Ha úgy döntenél - mi bízunk benne, hogy így lesz -, hogy velünk töltesz pár órácskát, akkor kérlek jelezd nekünk a fórumon, vagy iwiw-en a klubbban, esetleg facebook-on. Pontos helyszín: Fehér Holló Teaház - Blahától nem messze - (http://www.feherhollo-teahaz.com/), konferenciaterem, csak nekünk, csak ott. Találkozó 15:00-kor a Blaha Lujza téri 4/6 villamos megállóban (tér felöli oldalon). Várunk szeretettel! U.i.: Kósza, de valós hírek alapján jutott el fülünkhöz a hír - és igaznak is bizonyult -, miszerint a mi spanyol boszink, Thya itthon lesz, így mivel régen láttuk, vele és rá is iszunk majd valami finomat, ki-ki ízlése alapján
  12. IX. Mentálcsavar Találkozó P.sz. 3415, Antera Rowon örökös tartománya A szépemlékű VI. Manelyr dicsőséges uralkodása végére Nagy-Anterát a második Abasziszként emlegetik. A hosszúéltű király a IX. Zászlóháborúban megkaparintotta Keskellon gyönyörű szigetét, elhúzódó hadjáratban meghódoltatta Toron bábköztársaságát, Dakhot és békére kényszerítette a hódításaira féltékeny Sinemosi Ligát az anterai-sinemosi kikötőháborúban. Csakis a király példátlanul erős akarata, páratlan stratégiai érzéke és az uralkodónő hírhedt karizmája volt képes arra, hogy a pompa és dicsőség alatt egyre messzebbről érezhető bomlás szagát elleplezze. A király azonban utódok nélkül, reményvesztetten halt meg, könnyeket ejtve országáért és magáért, melyet temetése után elborított a káosz és a vér. Évtizedes belháború után Rusmord tengerbáró örökölte az ország koronáját. Az örökös országbárói syl Erwyl család véres belső megtisztulását a kiterjedt família mindössze két gyermeke élte túl. Egyikük, Carradol ígéretes növendéke dél felé menekült a másikuk, az Anterai Királyi Vércse Lovagrend történetének legfiatalabb nagymestere elől - s bár futása megmentette az életét, a kettejük között húzódó viszálynak koránt sem tett pontot a végére. Most, évtizedes viszonylagos nyugalom után 3415-ben a waganda ötágú szigony alatt dicsőségre szomjas barbár sereg lépi át váratlanul Rowon tartomány déli határát, egyenesen törve a mocsarak oltalmazta tartományi székváros felé. A Királyi Vércse Lovagrend nagymestere, Etis syl Erwyl maga vezeti a lovagsereget az erősség megtartására és a barbár horda eltakarítására. A IX. Mentálcsavar Találkozó ebbe az időbe, erre a vidékre hívja meg a vállalkozó kedvű kalandozókat, hogy bizonyíthassák képességeiket és rátermettségüket Rowon tartomány első megszállásának történetében. IX. Mentálcsavar Találkozó Ideje: 2010. szeptember 11. Helye: Debrecen, Valhalla Söröző, Sarló utca 2. 10:00-10:30 Regisztráció 10:30-11:00 Köszöntő, csapatok kiosztása 11:00 - 18:00 Versenymodul 18:00 - 18:30 Eredmények összesítése 18:30 - 19:00 Eredményhirdetés A versenyre 3-5 fős csapatok jelentkezését várjuk Jelentkezési és előtörténet leadási határidő: 2010. szeptember 8. (vasárnap) Befizetendő összeg: 1000 HUF (fejenként) A Kalandmesterek ingyen, a klubtagok 50%-os kedvezménnyel vehetnek részt a versenyen. Befizetés módja: Személyesen a lent nevezett két személy bármelyikének vagy banki átutalással. Tulajdonos: Fekete Márton. Bankszámlaszám: 10300002-10333844-49010017 (MKB) Minden további információ, karakteralkotás és hangulatkeltő novella megtalálható a http://mentalcsavar.hu oldalon! Elérhetőségek Lord Rufus (Fekete Márton) - (30) 210-41-25 Csige Dániel - (20) 387-66-13 A karakteralkotás, sok lehetőséggel elérhető a Mentálcsavar oldalán.
×
×
  • Új...