Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Sir Thomas

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1 457
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Róla: Sir Thomas

  • Rang
    Csodák hőse
  • Születésnap 1976/01/16

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    gladiátor
  • Mi a kedvenc regényed?
    Dűne, Legenda, MAGUS-ból talán az Észak lángjai és a Karnevál
  • Ki a kedvenc íród?
    Frank Herbert, David Gemmell, Michael Crichton
  • Melyik a kedvenc novellád?
    Minden Malcolm J. Hunt-tól ;-)
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    nem jut egy sem eszembe
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    nincs, én szoktam mesélni és rengeteg karakter halt már meg a kezeim közt :)
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    gyakorlatilag mindenre, amire képes vagyok.
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    mindent, ami a kezem ügyébe kerül és tetszik.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1989
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    nem emlékszem
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    nincs
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Nincs állandó csapat. Most épp Brüsszelben keresek új társakat.
  • Mi a kedvenc sportod?
    Most jelenleg a bringázás
  • Mi a kedvenc csokid?
    Toblerone, illetve minden étcsokoládé.
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    Be young, have fun, taste Ostromjáték!

Legutóbbi látogatók

1 300 adatlap megtekintés
  1. Sir Thomas

    Élménybeszámolók

    Szállás: A többiekkel ellentétben nekem tetszett a szállás, tágas terek álltak rendelkezésre a játékhoz, rendben voltak az ágyak, zseniális volt a vizesblokk, stb. A probléma csak a más csapatokkal volt. Több oldalról jött a panaszáradat, h hangosak vagyunk (egy ilyen beszélgetést magam is végighallgattam). Nem győztem csukogatni az ablakokat esténként, h elejét vegyem a hisztinek. Étkezés: A kaja ennyiért teljesen jó volt, ennyiből otthon sem tudnék mennyiségben + minőségben jobbat főzni. A napközbeni nassolással kiegészítve tulajdonképpen elég volt. Nem ettem meg mindent, de a többsége ehető volt, egyszer elment. Nem szoktam a menza megoldást választani, de ezért az árért annyira olcsó volt, hogy nem veszítettem rajta. Modul: Legyünk őszinték, ez most nem volt jó. A két hangulatkeltő, gyorsan elhíresült hangulat-rombolóként, és akkor a helyesírásról és egyéb finomságokról nem is beszélünk. Bíztam benne, hogy a modul nem ilyen lesz, de sajnos tévedtem. Kezdtünk egy harmatgyenge motivációval. Ha nem írtunk volna a csapatos előtöribe kötelező szívességet, akkor biztosan nem is állunk neki a modulnak. Konkrétan nevetőgörcsöt kaptam, mert nem hittem el, hogy ez így előfordulhat megbízásként. És mégis. A modul innen tovább folytatta mélyrepülését, véletlenszerűen lerakott njk-kkal, boss-okkal és grindeléssel, mint afféle középszerű mmorpg. Mindenki rá volt izgulva a hagymára, pedig a város 1000+ éves történetében ott egy Ranil angyal, illetve egy sárkány(gyík). Érdekes, ezekre semmilyen ráutaló nyomot nem találtunk a kaland közben... bezzeg a cseszett hagyma-mánia mindenhonnan ömlött. A Dwyll unió közepén véletlenszerűen ledobott goblinok és gyakorlatilag minden egyéb helyszín és njk is teljesen céltalanul, egymásról tudomást sem véve és interakció nélkül lézengenek a városban, legalábbis nekünk ez jött le játék közben. A modul utólagos átfutása sem adott magyarázatot egyébként arra, hogy az angyal miért nem avatkozik be akár 3 mondattal 1000 év alatt, vagy hogy hogyan kerülhet be egy Kyel ereklye a Ranil templomba anélkül, hogy ezt tudná a Ranil egyház (vagy ha tudja, akkor főleg). Szóval az az érzés volt bennem végig a kaland folyamán, hogy ráfért volna az anyagra egy tüzetesebb átnézés és kiegészítés, mert ez így csak egy kidolgozatlan alapötlet. Nem segített a helyzeten, hogy a mesélőnk (legalábbis az én verzióm szerint) nehezen kezelt öt játékost. Valszeg ez sok volt neki, más magyarázatot ugyanis nem találtam arra, hogy miért hagyta figyelmen kívül szinte minden felvetésemet vagy kérdésemet a játék során. Rettentő demotiváló, ha 4 napon át levegőnek nézik az embert. Persze lehet jobb, vagy plasztikusabb magyarázat, de amikor a mesélő szemébe nézel és épp magyarázol, ő közben feláll és minden szó nélkül, rezzenéstelen tekintettel (mintha amúgy semmi épp nem történne) feláll és elhagyja a termet, akkor már érzed, h valami nem okés. A srácoktól meg is kaptam az MIP díjat (most ignored player). Azt sem értem meg, hogy miért kell annyira triggerelten mesélni, hogy a korábbi ciklusokban felvetett kérdéseinket újra fel kelljen dobni következő ciklusban ahhoz, hogy válaszokat kapjunk. Szenvedtünk a játék alatt és nagyon sajnáltam, hogy nem tudunk önfeledten, élvezettel játszani. A teljesítményünk is ezt tükrözte, s bár mindenki hozta, amit elvártunk magunktól, összességében iparosmunka lett az eredmény, senki nem lehetett különösebben büszke magára. Egy kiemelkedő jelenetünk volt, amikor egyik játékosunk "in character" olvasott be a mesélőnek (hogy elvegye az élét a kritikának), így segítve őt, hogy mindenféle kellemetlenség nélkül módosíthasson a stíluson. Nem hatott sajnos, a mesélő szerintem nem értette meg az üzenetet... Hát ja... megpróbáltuk. Játékosi zsenialitás villant fel akkor, köszönöm ezt a különleges pillanatot. Összességében véve a többiek egész jól elvoltak, én meg főttem a levemben, így többségében a háttérbe húzódtam, vagy - pl. minden necces mesélői húzásnál - egyszerűen kimentem a teremből pár percre, h ne pusztítsam feleslegesen az agysejtjeimet. Konklúzió: keep smiling képzetsség-próbára sokat kellett dobnom a héten. Esti játékok: Na azok legalább rendben voltak. Idén két EP és két Kult kört futottam. Nehéz volt ellazulni ilyen napok után (meg amúgy sem voltam épp a legjobb formámban), ezért könnyedebbre fogtam a figurát, de szerencsére a játékosaim nem morogtak érte. Kiváló játékosok és remek alakítások, köszönöm mindenkinek a sok élményt! Remélem nem zavartuk a többieket nagyon - az EP alatti nagy nevetések és a Kult-os hangzavar próbára tehette a környezetünket... Köszönet: csapatomnak a sok támogatásért és a közös játékért; Tao-nak a nyugtató zenékért, amik segítettek kiadni a feszkót és koncentrálni az előttem álló mesélésre; minden játékosomnak a remek alakításokért, a sok nevetésért és a könnyekért(!) új játékosaimnak a bizalomért (elsősorban az új Kult csapatban) - Owden, Kati, Goblin; Antailnak a szervezésért és a reklámlehetőségért; minden ismerősnek a beszélgetésekért. Legközelebb egy kicsit ügyesebben és rákészültebben. Egs.
  2. Elnézést az eltűnésért, ezen a helyen is jelzem, hogy nem kissé elhavazódtam. A táborra egyenesbe teszem a dolgokat és majd ott rögtönözzük a többit. Addig átnézem még1x, amiket írtatok. Sry. :-/
  3. Ott a pont egyébként. Eposzi jelző vagy sem, egy oldalas hangulatkeltőnél elég furán néz ki...
  4. Synchronicity (2015): Mintha csak a 3 éve mesélt Chutulhu ötletem lenne, ez a minimalista sci-fi jól belemászik az időutazás és a párhuzamos dimenziók elméletébe... Annyira, hogy első látásra nem is tudtam követni. Ez nem kicsit lett bonyolult. Huhh. Nem semmi. Valószínűleg 2-3 alkalommal meg kellene néznem, hogy felfogjam, de sajna annyira azért mégsem jó a film. Így valószínűleg nem nézem meg újra és elszalasztok a lehetőséget, hogy teljesen felfogjam. C'est la vie. Azoknak javaslom, akiknek jó magas az IQ-juk, hátha valaki meg tudja fejteni nekem, hogy mi, miért, milyen sorrendben és hogyan történt ésatöbbi. Bakter, ez most kifogott rajtam... Az ember hiányolja az agyas filmeket és tessék, itt van egy, ami durván magasra teszi a lécet. Előre szólok, hogy ha elsőre érthetőnek is tűne, akkor nagyon nem fogtad fel... 5/10
  5. Mirage (2019): Spanyol film, angol szinkronnal és felirattal Netflix-en. Átlagos időparadoxonos filmnek tűnhet elsőre, de kifejezetten jó a történet és a megvalósítás.Semmi csicsa, semmi csúcs látványvilág, ellenben elgondolkodtató, pár remek fordulattal nem ül le a végére és kifejezetten szórakoztató film. Ajánlom. 7/10 Sajnos a trailer sokat kiad a filmből, annyira nem ajánlom, ha vkit igazán érdekel a film.
  6. ,eddig:
    Szervezés alatt ez a 4 napos élő szerepjáték hétvége, amelyen 14-16 különálló játékban vehet részt nagyjából 60 játékos. A RENDEZVÉNNYEL KAPCSOLATOS ÖSSZES INFÓ ÉS JELENTKEZÉS AZ ALÁBBI OLDALON ÉRHETŐ EL. https://larp.ostromjatek.hu
  7. http://kalandoroktarsasaga.hu/ Egynapos szerepjáték találkozó, de nem verseny, hanem a játék öröméért jönnek össze az emberek. Öreg rókák szervezik, jó muri. Helyszín: ZIC.
  8. Ettől függetlenül várom Owden a te anyagodat is, hogy továbbléphessünk. Köszi. Kata és Tao alapjai nálam, várom akkor a többit is.
  9. Igen, rád gondoltam. Kéretik az ötletet újra elővenni asszonyom és a fentiek alapján átgondolni, bővíteni az elképzelésen. Egyébként pedig GRATULÁLOK!
  10. @TAO Köszi, megkaptam, átnéztem. Kicsit alakítgatunk még rajta és teljesen jó lesz. Küldöm vissza rövidesen a javaslatokat. Hangulatosnak ígérkezik.
  11. Esetleg közben rájöhettetek, hogy az ízelítőben említett testek a körön belül a játékos karakterekre vonatkoznak. Ez valószínűleg felvet pár kérdést, így várom ezeket is. Eddig egy ötletet kaptam, várom mindenkiét lassan... Hogy álltok?
  12. A háttérről pár szóban... Sok éve már, hogy az illúzió itt-ott meghasadt. Senki nem tudja miért,. senki nem tudja, hol kezdődött. Az ismert világot borzalmas és irgalmatlan lények öntötték el, emberek millióit lemészárolva, megcsonkítva, megkínozva, rabszolgasorba hajtva. A városok képe megváltozott, láthatóvá vált a Metropolisz egy része, a korábban felhőkarcolóknak hitt épületek eltörpülnek a gigantikus építmények mellett, amelyek úgy tornyosulnak föléjük, mint roppant behemótok, melyek felfalnak minden útjukba kerülő lényt. A városban élők gyorsan behódoltak, míg a vidékiek igyekeztek kisebb, biztonságos szigeteket alkotni, ahol meg tudják magukat védeni a Förtelmektől. Ez többnyire nem sikerült, így csak maroknyian érezhetik magukat szabadnak a borzalmak pusztította, apokaliptikus vidéken, hol a Metropolisz szennyezése lassan mindent megmérgez és elpusztít: növényt, állatot, embert. ... folyt. köv. ...
  13. Hangulatkeltő: ... - Ez az a hely? Mert nem tűnik annak, nincs itt semmi, csak pár kő graffitivel és egy tűzrakóhely. - Igen, ez az. Nem látszik, de a kövek mélyen a föld alatt vannak, most csak a tetjét látni. Nem tudom, mi temette be, de 100 éve ez még egészen máshogy nézett ki... Stonehenge a neve a helynek, turisták ezrei látogatták annak idején. Fogalmuk sem volt persze, hogy mit látnak. - Ha te mondod! A kocsit akkor leállítom ide... - Nem lesz jó, álljunk le a körön kívül. A testeket az egyes kövekre helyezzük, amennyire lehet, szimmetrikusan, és úgy kezdünk neki az adagolásnak. - Rendben, úgy lesz mester. A két férfi a kocsiról ernyedt testeket emelt le, melyeket egyesével elhelyeztek a kövek mentén úgy, hogy a fej a puszta kőre támasztva, a test a kör belselye felé essen. Férfiak és nők vegyesen, testük rongyokba öltöztetve, egyesek mezitláb vagy fedetlen fővel, mindkettő hiánya halálos veszély e zord vidéken. Nem mintha tudnának védekezni. Csoda, hogy lélegeznek. A testükbe juttatott kábítószer önkívületi állapotban tartja őket, nem tudnak elszakadni az álmok világából. Mester és tanítványa lassan, nyugodtan halad a munkával, közben egyéb apró eszközök is előkerülnek: egy hordozható sugárzásmérő, egy vegyelemző, egy kihajtható napelem, melyre viharvert katonai laptop és egy pici parabola antenna csatlakozik, egy méretes kulacs, melyből néha egy-egy kortoyot hörpint a két alak, két horgásszék és egy asztal, amelyre minden eszköz kerül. A mester a közeli domb felé int tanítványának, aki a kocsihoz lépve egy rádióvezérelt automata géppuskát vesz magához és nehézkesen megindul a domb irányába telepíteni. Több forduló, mire az összes alkatrész és lőszer a helyére kerül. Eközben a kocsiból újabb műszer kerül elő, belőle fél tucat hosszú műanyag cső állki, ezeket csatlakoztatják a fekvő emberek branüljeihez. A műszeren 6 kijelző és egy adagolószerkezet, melyben sós oldat várja a bevetést. A mester matat még a kocsiban, majd kezében egy katonai fiolával tér vissza, amelyen biológia veszélyre figyelmeztető jelzések vannak. Lassan bekattintja a műszer oldalába a fiolát, az érintőképernyőn elmatat a menürendszerrel, mire a folyadék lassan elkeveredik az infúziós oldattal. - Készen állunk. Látok itt néhány kósza lelket, ide hívom őket, a segítségedre lesznek tindalosi. - Igen mester. Máris kezdem. Hová üljek? - Oda, a kör közepébe, ahol a tűzrakóhely hamvai vannak. Holtakat égettek itt, kapóra jöhet még. ...
  14. @TAO: Köszönöm a kérdéseket. Igyekszem válaszolni rájuk. Helyszín: Valahol Európában, pontosítás alatt. A karakterek származhatnak bárhonnan, de érdemes majd 1 közös nyelvet választani, hogy ne essünk szét, mint egy kezdő fantasy csapat. Évszám: khm... megadtam, de akkor nem mindenkinek sikerült dekódolni. Sebaj, útban a segítség: 2100. Az előző két kérdésre volt közelítő válasz. A mai kor szakmái (ebből szinte bármi) + a középkor apokaliptikus keretek közt hasznosítható része jön szóba (pl. bőrműves és hasonló kézművességek) + esetleg valami előremutató/sci-fi jellegű szakma, de csak módjával (pl. génsebész). Hangulatkeltő: egy az egyben komolyan vehető. Háttér: posztapokaliptikus, de a világnak nincs vége, csupán arról van szó, hogy valójában látszik (erről majd bővebben máskor). Maszk: légszennyezéstől, illetve a levegőben terjedő mérges gázoktól véd elsősorban. De a radioaktivitás is kiemelkedően magas itt-ott. A technológiák nem vesztek el (sőt, fejlődtek), ellenben bizonyos rétegek részére elérhetetlenné váltak (pl. JK-k). A karakterek szempontjából elsősorban a cserekereskedelem működik, de ugyanúgy léteznek a mai világ pénzeszközei, egyes helyeken pedig rabszolgák vagy lelkek tekintetében is lehet alkut kötni. Erőforrások hiánya: a karakterek szempontjából a tiszta élelem, víz, levegő és a biztonságos búvóhely okozza az elsődleges problémát. Kultúra változása: ez elég összetett kérdés, erre még nem fogok tudni most érdemben válaszolni. Itt jön majd a kisregény, ha lesz 2 órám bepötyögni a hátteret.
  15. Megvan a csapat, ezúton is elnézést azoktól, akiket nem vettem be. Igyekszem majd valamilyen másik játékalkalommal kárpótolni őket, előnyt adni egy másik játékra vagy hasonló. JK-imnak: a következő kérésem az lenne, hogy kezdjétek el a karaktereket készíteni. Kérdéseket nyugodtan sorozhatjátok ide vagy PM-ben is jöhetnek. Feltételezem, hogy kellene egy kis világleírás, de elsőre kiindulhattok a kedvcsinálóból (lásd alább), ami keretezi a settinget. Ennél több is lesz, de indulásnak talán elég. Javasolt karakterkészítési metódus: - találd ki, hogy mi lenne a "kasztja", azaz mi a szakmája vagy mihez ért - képzeld el, hogy kb hogy nézne ki a karaktered - gondold át, hogy a sötét titkokból mi passzolna a karakteredhez és mit játszanál ki szívesen - mindeközben már biztosan kialakult benned egy halom ötlet a karakter hátterével kapcsolatban - itt megállhatsz, küldd el nekem, mire jutottál eddig és szépen beillesztjük a világba FONTOS: sok múlik a kérdéseiteken. Úgy fog kialakulni köröttetek a világ, ha rákérdeztek, mert akkor ide ledokumentálom a válaszokat.
×
×
  • Új...