Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Sir Thomas

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1 526
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Róla: Sir Thomas

  • Rang
    Csodák hőse
  • Születésnap 1976/01/16

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    gladiátor
  • Mi a kedvenc regényed?
    Dűne, Legenda, MAGUS-ból talán az Észak lángjai és a Karnevál
  • Ki a kedvenc íród?
    Frank Herbert, David Gemmell, Michael Crichton
  • Melyik a kedvenc novellád?
    Minden Malcolm J. Hunt-tól ;-)
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    nem jut egy sem eszembe
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    nincs, én szoktam mesélni és rengeteg karakter halt már meg a kezeim közt :)
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    gyakorlatilag mindenre, amire képes vagyok.
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    mindent, ami a kezem ügyébe kerül és tetszik.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1989
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    nem emlékszem
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    nincs
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Nincs állandó csapat. Most épp Brüsszelben keresek új társakat.
  • Mi a kedvenc sportod?
    Most jelenleg a bringázás
  • Mi a kedvenc csokid?
    Toblerone, illetve minden étcsokoládé.
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    Be young, have fun, taste Ostromjáték!

Legutóbbi látogatók

1 923 adatlap megtekintés
  1. Zoom, mindenkinél kamera és kész. Tekintve, hogy nincs kockahasználat és immersion alapú a játék, nem is kell más.
  2. Ez viszont tök jogos, amit írsz. Ebben igazad van. Ott a pont.
  3. De itt senki nem teleportál bele semmit másba... Próbáld meg értelmezni, amit olvasol.... Mindegy, én el tudom engedni, ezek csak a szabályok... Azt is értem, hogy a világképedbe nem fér bele. Nekem nm fáj. ----- szerk --- extra magyarázat az ismétlés kedvéért A személyes aura természetes anyagi mágia ellen véd. A teleport térmágia, nem vonatkozik rá a személyes aura védelme... A varázslatnál pont ezért tettek be egy extra megkötést, hogy ettől még nem lehet valamibe beleteleportálni.
  4. Nem nyert. A személy is elteleportálható, ezért a tárgy is. De ezt fentebb már leírtam.
  5. Pontosan. Mit szerettél volna ezzel mondani? A tárgyat úgy kell venni, mintha maga a személy lenne ebbne az esetben.
  6. Valamelyik kolléga említette, hogy a varázslómindent tud (bocs, ha nem keresem ki). Íme a példa arra, hogy szögletes és tudja, de mégsem. A pap feltámaszt. A varázsló halottat mozgat, megidézi, majd bebörtönzi az eredeti lelket a testbe, így ugyanazt az eredményt érik el. De a célpont ettől NEM ÉL, nem támadt fel.
  7. Gyakori tecnika, hogy a kardművész kezéből kiteleportálják a kardot. De a vita garantált
  8. Tévedés. Mi sem áll távolabb tőlem, mint a rendszerkedés. De ha a rendszer szintjén kérdeztek, akkor azon a szinten szólok hozzá. Az említett morteles tetkótnem ismerem, de (ahogy azt korábban is említettem), az összes varázshasználó kaszt közül a Varázsló a legkötöttebb. Ez egy matekos megközelítés, szögletes, meg minden, de pont ez a lényege.
  9. Huhh, itt nagy zavar van. A személyes aura nem véd a teleporttól. Ilyet senki nem írt a rendszerbe. Embert is simán el lehet teleportálni, bár ezt a mesélők nem szokták engedni. A személyes aura a varázslat leírásában is szerepel, csak attól véd meg, hogy beléd (vagy az aura által védett bármibe) ne tudjanak teleportálni. A szeélyes aura viszont csak a természetes anyagi mágia ellen hatásos (ETK299, Személyes aura, 2. bekezdés).
  10. Mielőtt belekezdek, jelzem, hogy nem kioktatás... csak mert Cunidor személyes támadásnak vette, vagy mi Amit leírok, elmélet. Problémák az ötlettel: Teleport (ETK322): "A Teleport tárgyak egyik helyről a másikra való juttatását jelenti". Nincs szó arról, hogy egy hely a kéz vagy a táskám. Ezek nem helyek, hanem tárgyak, végtagok. A hely a tér egyik pontja és ennyi. ilyetén módon "gyűrűhöz" sem teleportálunk. A varázsló a saját zónáján belül akárhová teleportálhat, de ezt csak az egyértelmű értelmezés szintján hívhatjuk gyűrűhöz-nek, mert így mindenki érti, hogy a té
  11. Nem értem a válaszokat. Megkötések, háziszabályok. Ha valamit táposnak találtok, érdemes elolvasni a szabálykönyvet. Teleportálni egyik helyről a másikra lehet. De a a kéz mozog, tehát a varázslat ellövésének pillanatában nem tudhatod, hogy hol lesz a kéz, amibe teleportálni szeretnél x idő múlva. Ezek nem átvitt értelmű vagy relatív fogalmak hanem KONKRÉT helyet igényelnek. Szóval csak akkor fog működni, ha a kéz mindig egy helyen vagy a varázslat aktiválódásának pillanatában AZON a helyen van. Lényegében tehát a varázsló nem tudja megoldani. Pech. Általános dolog, hogy az ilyen "sz
  12. Érdekes, amit mondasz. Utoljára a SIFrpg esetében volt ugyanez az érzésem. tetra kezdő karaktert úg kimaxolt, hogy Jaime Lannister tudta volna csak leverni... Tök fura volt.
  13. Ahogy azt már korábban is írtam, erősen a Shadowrun-ra hajaz. Ott is nagyon meélő és partifüggő, hogy mi számít egy jelenetnek. Érdemes megnéznetek a karma újratöltődés szabályait, valszeg több bennük a hasonlóság, mint a különbség. Viszont az SR közel 30 éve működik, szóval nyilván a MAGUS esetében is tud, ha akar.
  14. WDR, a félreértés nálad volt és magadnak tisztáztad. Én azt mondtam, amit gondoltam és egy percre sem voltam félreértésben. Ezeket a NAR játékokat ismerem és nem az én világom, mert nem tetszik a rendszerük. De nem kell mindenkinek minden szimpi legyen ugye... Ettől függetlenül hiszem, hogy nem kell rendszer ahhoz, hogy az valósuljon meg, amit a játékosok szeretnének; akármilyen rendszerben az fog történni, amit én akarok, ha akarom; és bár talán elsőre ellentétesnek tűnik, mindkét pont megvalósulhat egyszerre. De ez nyilván személyes vélemény. /
  15. Biztosan oldschool vagyok, de én a GNS narratíva definíciójából indultam ki, számomra ez a legkézenfekvőbb. Emellett úgy éreztem a videóból, hogy Raonék is erre törekszenek.
×
×
  • Új...