Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Sir Thomas

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1.403
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Róla: Sir Thomas

  • Rang
    Csodák hőse
  • Születésnap 1976-01-16

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    gladiátor
  • Mi a kedvenc regényed?
    Dűne, Legenda, MAGUS-ból talán az Észak lángjai és a Karnevál
  • Ki a kedvenc íród?
    Frank Herbert, David Gemmell, Michael Crichton
  • Melyik a kedvenc novellád?
    Minden Malcolm J. Hunt-tól ;-)
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    nem jut egy sem eszembe
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    nincs, én szoktam mesélni és rengeteg karakter halt már meg a kezeim közt :)
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    gyakorlatilag mindenre, amire képes vagyok.
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    mindent, ami a kezem ügyébe kerül és tetszik.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1989
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    nem emlékszem
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    nincs
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Nincs állandó csapat. Most épp Brüsszelben keresek új társakat.
  • Mi a kedvenc sportod?
    Most jelenleg a bringázás
  • Mi a kedvenc csokid?
    Toblerone, illetve minden étcsokoládé.
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    Be young, have fun, taste Ostromjáték!

Legutóbbi látogatók

968 adatlap megtekintés
  1. Sir Thomas

    Élménybeszámolók

    Idén sajnos csak egy rövid időre tudtam csatlakozni, összesen két estét tölthettem a táborban meséléssel. Egy napot eleve vesztettem wizzair járattörlés miatt, így sajnos csak csütörtök este, 10 után érkeztem ( a tervezett délelőtt helyett), így a köszönések végeztével a játék csak 11 körül indulhatott be. Ennek köszönhető, hogy teljesen új csapatot kellett verbuválnom a beígért Eclipse Phase-re, mert az eredeti csapat vagy túl fáradt volt vagy már épp egész mással foglalkozott. A játékstílust pedig egy kissé a humor irányába kellett eltolni, hogy ébren tudjam tartani a csapatomat hajnal 2-ig. Köszönet az emelkedett hangulatú játékért Mosquito, Caos, Goblin, Jospeh, Crow, én remekül szórakoztam! Ízelitőnek szerintem jól sikerült, majd legközelebb kicsit komolyabbra vesszük, ha lesz rá lehetőség. Pénteken Jadis segítségével stabil netet sikerült farigcsálni, így kényelmesen tudtam dolgozni a kertben. Ezt nagyon köszönöm, mert pár elég fontos feladatot be kellett fejeznem, amit így hatékonyan meg tudtam tenni, és délutánra még arra is maradt idő, hogy belepislogjak a környező csapatok játékába. Köszi a csapatoknak a türelmet, ahol dekkoltam egy kicsit, érdekes volt megfigyelni a csapatokat és kicsit megismerni a számomra eddig ismeretlen játékosokat/mesélőket. Péntek estére a Kult maradt, amire bár sajnos nem nagyon tudtam előre készülni (azaz csak pár héten át rugóztam rajta esténként), mégis rögtön az elején sikerült elkapni az ütemet. Ebben persze nagy segítségemre volt a csapat, akik annyira profik lettek mostanra, hogy lassan nem is kellek a meséléshez. Minden alkalommal nagy élmény nektek mesélni, látni, ahogy fejlődtök, ahogy egyre jobban és tisztábban jönnek ki a karakterek. Felon: a karakter szinte teljes ellentéte személyiségben, világképi és morális vergődése szinte szétfeszíti a karaktert Dekker: akinek karaktere lassan, de biztosan halad saját maga és múltja megismerésének és megértésének irányába Pancsa: a karakter, akinek éltető eleme a szeretet, s akinek mindene veszélyben, amihez valaha is kötődött, folytonos rettegésben, hogy mit kell még feláldoznia Eric: akinek mindig laza karaktere harcban van önmagával, hogy komoly, felelősséget vállaló valakivé váljon, vagy megmaradjon annak a kedves, szerethető figurának, aminek első pillanatban megismertük Artu: akinek karaktere alkalomról alkalomra egyre csak várja, hogy mikor kerül rá a sor, s hogy mikor kell a saját vagy mások bűnéért végül megfizetni, mikor tör elő a paranoia és mikor kényszerül elfogadhatatlan döntéseket hozni Jadis: a karakter, akit minden oldalról meghatároz a múltja, annak minden előnyével és hátrányával, aki az elfogadás lépcsőit a leghamarabb meglépte és most arra vár, hogy kiderüljön, hová vezet az út Ez alkalommal több nézőnk/beugrónk is volt Goblin, Caos és Owden személyében, akik segítettek megformálni egyes karaktereket, ezt utólag is köszönöm, hozzáadott az élményhez. Összességében most nem mentünk mélyre, nem haladtunk új területekre a kalandban, inkább az eddigiek értelmezése és a tudás bővítése volt a cél. Kezd kibontakozni egy nagyon komplex eredettörténet a karakterek mögé, felsejlik, hogy nem egyszerű szerencsétlen véletlen műve a találkozás, s hogy tetteiknek és együttműködésüknek nagy tétje lehet a kaland végére. 4 órás etapokban ezt elérni nem is lesz egyébként egyszerű - khm... az "egylövetű" Chutulhu kalandom esetleg sejtet vmit - szóval van még puskapor a folytatásra bőven. Meglátjuk elég kitartó-e a társaság. Az mindenesetre bizonyos, hogy szerepjátékilag ez a legmeghatározóbb eleme évek óta a tábornak. Itt kísérletezem a legtöbbet, itt van a legtöbb vegytiszta szerepjáték és a legintenzívebb élmény. Örülök, hogy ezt így sikerült összehoznunk, s erre nagy lehetőség a tábor. Köszi Antail/CS/Felon Helyszín: Nekem annyira nem jött be a hely, az előttem említett közösségi terek hiánya miatt. Az, hogy hűvös/esős idő esetén ne lehessen sehová visszahúzódni játszani, csak a folyosóra, az elég necces (rossz időben az az egy kis szoba másodpercek alatt betelik). A folyosón játszani úgy, hogy 5 percenként botladozik át valaki köztünk nem annyira ideális, hogy úgy mondjam. Megoldottuk, de zavaró volt. Tekintve, hogy én sátorozni szeretek, arra Gyömrő jobb. Köszönöm a szervezői oldalról kapott segítséget, illetve mindenki közreműködését és a beszélgetéseket. Találkozunk jövőre!
  2. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    A csúszás miatt kissé változott a felállás, így a végső csapat összeállítás: Mosquito, Crowstone, Goblin, Caos, Joseph Köszi a játékot, remek volt. Tolósugár rulz.
  3. Sir Thomas

    Utazás a táborba

    Jól indul, nem szállt fel a gépem tegnap este. Hajnalban értem vissza a lakásba. Most arra várok, hogy kapjak egy másik ülőhelyet valamelyik járaton. A jelenlegi állás szerint csoda, ha este 8-ra a táborba érek...
  4. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Bitcshak visszalépett közben egy másik program javára, így frissítettem a játékoslistát.
  5. Sir Thomas

    Általános beszélgető

    Ha van kedved "összeütni" valamit, akkor rám számíthatsz. Persze leginkább az elfogyasztásban, de azért szívesen segítek az előkészítésben/vásárlásban is. Egy jó pincepöri Owden/Eric módra... uhh... az több, mint kecsegtető.
  6. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Megvettem a repjegyeket, csütörtök este játék! Első bejegyzés frissítve, most már biztosan megtartjuk.
  7. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Jogos, felvettelek a listara. Ezzel be is teltunk. Ha minden igaz, igy is 7 jatekos talan, de majd oaszehuzzuk magunkat.
  8. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Hát... őőőő... tulajdonképpen jelen van a rabszolgaság is az EP-ben. Azok az elmék (ego-k), akik nem rendelkeznek testtel, csak programként vannak futtatva egy-egy virtuális környezetben, gyakorlatilag rabszolgák. Dolgoztatják őket, szegények motivációja pedig az, hogy ha elég sokat és jól dolgoznak, akkor esetleg egyszer kaphatnak egy testet. Ennek költségét kell valahogyan összekapargatniuk, de persze általában nagyon gyengén fizetik őket, szóval ez sokáig tarthat. Persze ez sem feltétlenül gonoszság. A lakott bázisok és űrhajók így is túlnépesedettek, túlzsúfoltak, nem lehet csak úgy testet adni mindenkinek még akkor sem, ha egyébként ezt az adott hely vezetősége szeretné. Hogy hol húzódik meg a határ a racionalitás és a kegyetlenkedés közt, az már egy egészen más kérdés. Itt ugye olyan aspektusokról beszélgetünk, amelyek a korábbi játékokban már előfordultak és beszéltünk róluk... Csakhogy érthető legyen, miért válaszolok hosszan a felvetettekre. Például pont a legutóbbi játékon is, hisz "robotok" voltatok, megnyomorított ego-k, akiknek az volt a feladatuk, hogy karbantartsátok a hajót. Ebből próbáltatok meg kitörni. Majdnem sikerült is.
  9. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Egyebkent a tavalyi EP kaland bizony nagyon is vilaghatter volt, az elso MI kiszabadulasat jatszottuk le, ha visszaemlekszel. Az egesz par evvel a nagy vilageges elott zajlott (the Fall), elorevetitve, h mi lesz az emberiseggel, ha kiengedi a gepben lakozo szellemet.
  10. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Ez azért igen érdekes kérdés, mert a fennmaradó populáció egy része sincs tisztában egy csomó mindennel. A szporadikusság miatt sokan el vannak vágva a külvilágtól (akár szándékosan is), csak arról tudnak, ami a közvetlen környezetükben történik. Persze vannak nagyobb populációk, mint például a marsi és holdbéli állomások, ott minden infó adott. Lehet, hogy egy sűrűbben lakott területre érdemes akkor koncentrálni. Majd akkor ilyesmiben gondolkodom. Köszi. Többiek?
  11. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Gondoltam humor vonalon megejtek én is egy KM bemutatkozást, csak hogy felkészítsem kedves játékosaimat... akiknek esélyük sem volt másra pontot adni. Jagger bejegyzései ugyanis megihlettek. A cukiságfaktort nem is említve... vagy csak alig... Íme... - Milyen összeállítású csapatnak mesélnél Teljesen mindegy. A vágóhídon minden tehén vörös. - Általánosságban milyen stílusú játékosokkal szeretsz leginkább játszani? Akik szó nélkül megadják magukat az elkerülhetetlen végzetnek. Kicsit lehet vergődni, attól érdekesebb lesz a halálotok. - Mesélőként miként jellemeznéd önmagad? Feledékeny vagyok és kiszámítható (mármint a kaland végére). Szeretem megizzasztani a játékosokat, nemcsak a karaktereket. A lényeg, hogy fájjon. Nagyon. Elképesztő ötletekkel percekre sokkolni tudok játékosokat, illetve lefagyasztani a szemétkedő keresztkérdéseimmel a karaktereikről. Ha velem leülsz játszani, egyedül érezheted magad; csapdában leszel akkor is, ha még hatan ültök körülöttem. Pofátlanul semmibe veszem a véleményed, sőt, simán levegőnek nézlek, ha nem egyezik az érdekeimmel vagy nem tartom elég izgalmasnak. Körökön át nem fog a karaktered cselekedni, ha nem vagy elég gyors. TP/XP-ről a kaland végén ne is álmodj, meg amúgy is tök felesleges, ez lesz a legrövidebb életút karaktered. Soroljam még? Jól gondold meg, hogy jelentkezel-e... még van esélyed visszatáncolni.
  12. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    tetra: kivettem a kérdőjelet, köszi a visszajelzést. A korábbi játékok nem klasszikus kalandra épültek, de hangulatban, illetve az EP bizonyos részeinek megjelenítésében nagyon is pontosak voltak. A felmerült "egzisztenciális"kérdések ugyanis alapvető részei a játéknak. OK, talán nem ezen a mélységi szinten, de ott vannak. Szóval a kérdésem az, hogy ki tudnád-e fejteni egy kicsit, hogy mire gondolsz? Szeretnél a történelemről megtudni egy kicsit többet, vagy egy adott helyszín lenne érdekes vagy esetleg klasszikus kalandra vágysz, ahol a karaktered választhat fókuszt?
  13. Sir Thomas

    Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Szia! Felírtalak a listára a többiekkel együtt. tetrában nem vagyok biztos, mert bár jelezte, hogy érdekli, lehet, hogy más programja van arra az estére. Mindegy, kérdőjellel beírtam. Stílusra mit szeretnétek? Van elképzelés?
  14. MEGTARTJUK! Világ: Eclipse Phase Rendszer: freestyle Karakterek: egyelőre nincs infó Játékosok: Tao, Catsmile, tetra, Kata, Dii, GK Eclipse Phase: dark sci-fi, elviekben horrorisztikus elemekkel. Történetünk a Naperendszerbe kalauzol bennünket. Az emberiség maradéka (néhány millió) a Terminátorból már ismerős Ítélet napja után (itt Bukásnak nevezik) szétszéledt a Naprendszerben, ahol kis bázisokon, űrhajókon, kísérleti telepeken próbál túlélni. A Föld teljesen elnéptelenedett, leszállni rá nagyjából egyenlő a teljes öngyilkossággal, még senki nem tért vissza onnan. Igaz, hogy a mesterséges intelligenciák elhagyták az emberiséget (ha nem így lett volna, már nem léteznénk, szóval szerencsénk volt), de még így is sok fenyegetést jelentenek az amúgy is szűkös erőforrásaikból tengődő maradék emberi csoportoknak. Szerencsére a technológia jóval előrréb jár, az emberi agy (Ego) egy-az-egyben letölthető és programként tárolható, így az ember elérte a halhatatlanságot. Az áldás egyben átok is, a lehetőségek összes (pozitív és negatív) hatása egyszerre érvényesülhet. Az emberiséget persze jól széttagolják a megacégek, a politikai eszmék, a faji előítéletek és gyakorlatilag minden egyéb sztereotípia mentén, amit sci-fikben valaha kitaláltak. Léteznek Pandora kapuk (a Csillagkapuk helyi megfelelője), idegenek (Faktorok) intelligensé tett állati fajok (a szokásosak mellett pl. a polipok) és még egy halom egyéb dolog, amit felsorolni is nehéz lenne. Az eredeti szetting a Bukás utáni 10. év körülre kalauzol bennünket, de meséimben ettől el-el térünk szükség szerint. Számomra egy nagyon komplex és elvont jövőkép az emberiség majdnem teljes pusztulásáról és a túlélésért folytatott küzdelemről. A világról a játékosok függvényében megosztok majd leírásokat. Na nem sokat, csak annyit, amennyi feltétlen szükséges. Alapkönyvet olvasgatni lehet, de nem igazán javaslom (főleg nem a mesélőknek szánt szakaszokat). Kevés játék van, ahol ennyire káros a játékélményre, ha elolvasod a világ hátterét... De azért akad: Kult, Paranoia... csak a példa kedvéért. Rendszer: Az EP rendszere nem az igazi (SR és D&D keverék), meg amúgy is freestyle-ban játszunk. 1-1 kockadobás bontja csak meg a csendet, ezt általában karakterhalál követi. Karakterek: Egyelőre képlékeny, de lényeg, hogy nem kell különösebben előre készülni. Kaland: Egyelőre még nincs ötletem, de van még időnk. . A játék jellege: Hát nem a vérgőzös, tápolós, idegeneket kergetős játékra kell számítani. Az EP meséim többségében komplex, sok agyalást, problémamegoldást és gyakorlatilag teljesíthetetlen akadályokat jelentenek. Ezen a hagyományon most sem tervezek különösebben változtatni. A következményeket korábbi játékosaim elég jól ismerik, érdemes előbb tájékozódni náluk, ha valaki nem akar meglepetést. Persze engem is lehet kérdezni, nem harapok.
  15. Játékosok: Felon, Jadis, Pancsa, Artu, Eric, Dekker Időtartam: vacsora után - 01:00 Kaland: ha minden igaz, akkor a Fátyol túloldalán kezdünk. Többet egyelőre nem árulhatok el. Karakterek: a korábbiak, nincs változás. Felkészülés: előre kiadott házikat kaptok, ezek nagyban befolyásolják majd a mesét. Az első feladat a gonosz aspektus kidolgozása, ahogy azt már beszéltük. Nézők: Ez a KULT játék nem a hagyományos rendszert használja (kivéve az előnyök-hátrányok fejezetet), nincsenek kockadobások és klasszikus kaland sem. A játék közös, improvizatív szerepjátékra épül, sok szempontból kísérletező jellegű, ezért külső szemlélőnek szokatlan lehet. Ha lenézel hozzánk, kérlek maradj csendben, hogy ne törd meg a játékosok koncentrációját, illetve az illúziót, amit a játékosokkal felépítünk. Mondjuk ilyen gondunk eddig sem volt, de azért esetleg érdemes megemlítenem. Köszi előre is.
×