Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Anwyl

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    7
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Anwyl's Achievements

Lócsiszár

Lócsiszár (4/16)

  1. Még az őstesztjátékosok sem felejtették el! :wink:
  2. Üdv néktek! 8) Én leggyakrabban csak játszottam, de most mesélő is leszek. (presze már meséltem egy kalandot) A helyzet az, hogy egy olyan csapatnak kell mesélnem, akik már nem tudják átélni a mesélést. Gondolok itt arra, hogy pl a harckor :ok bobj támadót-sebezz-most bekaptál x sebzést-és igy tovább. Tehát az előző km nem adott a részletekre, csak a játéktechnikai elemeket vette figyelembe. Nem mesélte a küzdelmet, hanem csak a száraz dobálgatás maradt a jk-k nak. A csapat atomtápos karaktereket kapott. Amiknek én mesélek 1 tsz.űk. A lényeg az, hogy maguk a játékosok hozzászoktak a táphoz. :cry: :cry: :cry: Szeretnek játszani. Én szeretném visszaállítani a valódi játékélményt. Szeretnék úgy mesélni, hogy a játékosok élvezzék a játékot, és tudják értékelni azt amilyük van (pl a karakterük életét). Gondoljatok bele, hogy a csapat 100 arany alatt nem is vállal el megbízatást. :evil: Milyen bolog ez?! :!: Szóval nem lesz a dolgom künnyű. :roll: Most olvasok egy regényt, és beleborzongok a fogalmazásmódjába. Szeretnék olyan játékot, mint ahogy a regénybe is írva vagyon. Elég jól ismerem már a szerepjátékot, visznylag tapasztalt játékosnak tartom magam. Mint mondtam szeretek játszani, de a km-em mesélési stílusa az én értékrendemben hagy maga után kivetni valót. :x Ezért is akarok inkább én mesélni. Szóval ha ehhez valaki tudna valami gondolatot fűzni örömmel várom.
  3. Anwyl

    A Karakterek jellemei

    A karakter jellemvonásait nem lehet egyértelműen meghatározni a MAGUS-ban leítrak szerint. Mostanában km-kedek, és addig nem mesélek egy karakternek, míg nincs részletesen kidolgozva az előtörténete!! :x Az előtöribe le kell írnia a karaktere jellemvonásait, szokásait. Ezzel tisztáható könnyen hogy mit tenne egy olyan helyzetben, amiben mást kellene tennie. :roll: Az előtörije alapján hozza a dontéseit, és az előtörijét olyanra írja amilyenre csak akarja, ez rá van bízva.
  4. Azt tudom neked tanácsolni, hogy olvasgasd az eddigi beírásokat ebben a fórumban. Nagyon jó észrevételek vannak benne, sokat lehet belőlük tanulni. A kiegészítők menü alatt akadnak jó kalandmodulok is. :wink:
  5. A 00 a tökéletes támadás. Az egyik kuldiben egy mágiahasználó ellen harcoló társam tőrt dobott az elemierő aurával védett varázslóra. Vita támadt a témával kapcsolatban, de a találat érvényes volt. 8) Annak tudtuk be a dolgot, hogy a varázslónak pont lejárt a védelem ideje, és a tőr pont azelőtt találta el mielőtt a következő aurát magáranyomta volna. Mellesleg nálunk úgy működik, hogy: 01=a karakter saját magát sebesíti meg, avagy a hibája miatt sebelsül meg -a helyzet hozza- :roll: 02-03=a karakter a társai közül sebesít meg valakit. 8) -ez kellemetlen is tud lenni.-
  6. A haverommal való eszmecsere közben felvetődött a mágia témaköre. Én még ugyan sohasem játszottam varázsló-varázslóval, de már jó ideje ismerem a MAGUS-t. Szóval arra tértünk ki, hogy ha ugyebár egy tárgyra rajzolunk -nem biztos hogy jól tudom a nevét, de van ilyen- egy aura varázsjelet -tudjátok, amitől mágokus lesz a tárgy-, akkor mágikus lesz a tárgy. :roll: De ha ezt a varázsjelet mondjuk a talajra, vagy egy kőútra rajzoljuk, akkor a bolygó válik mágikussá? :roll: :twisted: Elvileg így van. Nem? Ti mit gondoltok?
×
×
  • Új...