Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Tehrakin

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    31
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Tehrakin

  • Rang
    Kalandozó
  1. Üdv, mindenkinek! Mi Albertirsán játszogatunk, havi 2-3 alkalommal, mikor a család engedi. Sajátos, egyedi stílusban, többnyire Új Tekercsek, Summarium, Első Törvénykönyv ötvözetével. Kiválló hangulatban, és egyettértésben, követve Ynev eseményeit, történelmét, amiben elég sok újdonságot vezettünk be, csipegetve az írók, és fejlesztők (anno mi magunk is) morzsáiból. Stabilan 3-an vagyunk, szívesen látunk elvetemült érdeklődőt!
  2. Üdv! Igazad van TAO! A Nem vénnek való vidék, valóban fantasztikus alkotás, nekem nagyon bejön . Kicsit mintha emlékeztetne bármilyen Tarantino-típusú rendezéshez. Mély mondanivaló, kissé néhol megbotránkoztató. Tényleg jó film, érdemes megnézni .
  3. Tehrakin

    Humor

    Erős küzdelem, és leronygyolódás után, goblin horda közepén megkérdi a Khál harcos: - Mennyi a goblin Támadóértéke?
  4. Tehrakin

    Fajok

    Üdv! Igazad van , ez a lényege az egész játéknak!
  5. Tehrakin

    Fajok

    Üdv! Creep! Sehol nem olvastam, és nem is utaltam ilyen dologra, hogy csak egyetlen félelf nekromanta létezik. Ráadásul Gambit hozta fel Alyr Arkhon példáját, pontosan azért, hogy igenis van félelf fajú nekromanta. Én mindössze csak a véleményemet írtam le, hogy miért nem rakták be játszható fajként az Új TK-ba a félelf fajt, mint boszorkánymester. Szóval nem értem kirohanásodat, egy szerény véleményem volt mindössze az előzőkben felvetett hozzászólásokhoz. A Summárium hivatkozik az elf, és félelf fajok hozzáállását a nekromanciához, nem én találtam ki! Egyébként pedig mindenki úgy játszik ahogyan akar, ill. úgy mesél, hogy a csapatának tetszen. Ezek opcionális szabályok, mindenki úgy tér el tőle ahogy akar. A VÉLEMÉNYEMET közöltem az előbbiekben, Darun kétségére reagálva, és nem minősítettem vele senkit tudtommal.
  6. Tehrakin

    Fajok

    Ez pontosan így van Gambit! Én viszont a karakteralkotáskor, mint játszható karakterre gondoltam.....Alyr túl mutat ezeken a földi hívságokon hál'istennek .
  7. Tehrakin

    Üzenet a fejlesztőknek

    Üdv! Az Új Besti alapjában véve nekünk- a csapatunknak- többnyire tetszik. A hibáktól, elírásoktól természetesen eltekintünk . Szimpatikus az a rendszer, mi által fejlődővé, fejleszthetővé vállt a Bestiárium, ezáltal jóval színesebbé, érdekesebbé tehető a Mesélés, szakítván az évek óta használt klisékkel. Meg van könnyítve a KM dolga is, hiszen nem legyint mostmár a csapat, ha egy pár fős zombi kászálódik ki a kirabolni szánt sír alól, mivel így nem lehet tudni, hogy milyen, hanyas szintűek az ellenfelek . Tudom, eddig is eltértünk a bestiák értékeinél, hogy valamennyire érdekessé tegyük a kalandozók csetepatéit, így azonban már egy jól játszható rendszer van kitalálva hozzá. Ráadásul nem elhanyagolható az olyan tény, mi szerint újra találkozhat a csapat az előzőleg életben hagyott- vagy előle elmenekült- njk-val, bestával, immár erősebben, jobb értékekkel, hiszen tanult a besti az előzőek hibáiból, így fejlődött ő is . Vagy máskor jobb lehetőségekkel segítheti a mellékszereplő, besti a csapatot, hiszen míg újra talákoztak, ő is fejlődött, tapasztalt ezen idő alatt. Szerintem érdemes kipróbálni egy-két játék alkalmával az Új Bestit.....a borító egyébként tényleg nem igazán jön be . A mágikus dagállyal kapcsolatban pedig annyit tennék hozzá, hogy szeintem ez a történelmi esemény, hogy végre tovább lépett a MAGUS jelene, kihozta a "stagnálásból" a Játékot. Immár újra éedekessé vált Ynev, sőt egész Satralis, hiszen a nyolcadkor, a Káoszkor beköszönte rengeteg csodát, rettenetet, új kalandlehetőséget hozott a játékba. Az újra felébredt ősfajok, a megbolydult világrend, a Fekete Hold sötét hatásai, az összeomlóban levő, vagy a Káosz ellen összefogó Hatalmak, mind rengeteg kalandötletet adhatnak. Ráadásul szerintem az alkotók, írók, fejlesztők is újra ihleteket kaphatnak, hiszen előttük a kihívás, a rengeteg nyiva maradt, és újra megszülető történelmi, politikai, hatalmi kérdések, újra lehet formálni, "Mesélni" a MAGUS-t. A mostanában születő regények, novellák már "potyogtatnak" olyan információkat, amelyek formálni, alakítani kezdik újra a MAGUS-t. Szerintem újabb kiegészítőkkel kellene előállni, hiszen rengeteg a megválaszolatlan kérdés a történelem színpadán, és a Káoszkor pedig újabbakat fog teremteni. Tisztábbá tehetők a hatalmi, politikai viszonyok, a történelmi, és bizony a játéktechnikaz kérdések is. Folyamatosan javíthatóak, és bővíthetőek lehetnek a témakörök, beleértve a játéktechnikai kérdéseket is. Az ötleteket akár így, fórumszinten megvitathatóvá lehetne tenni, és ha összeáll egy adag információs anyag a fejlesztők részére, összehangolva, ki lehetne adni őket. Persze tudom, hogy egyre drágább minden, azonban lehet hogy ezért érné meg 1-2000 forintnyi több kiadványt szerkeszteni, mint egy 5-6000 nagyot. Lehet hogy többen vennék, mivel elérhetőbb lenne az ára mindenkinek. Régen a Rúna például hasonlóan jó kiadvány lehetett volna. No ennyi hirtelen, bocsi a szóáradatért . Sziasztok!
  8. Tehrakin

    Fajok

    Üdv! Darun, szerintem a félelf valóban nem való boszorkánymesternek. A "szebbik" fele a fajnak, írtózik a nekromancia minden megnyilvánulásától, a BM. pedig ugyebár nekromanciával "dolgozik" . Akármennyire is el lenne nyomva, titkolva a karakter elf vére, ezt a mélyről jövő ösztönös írtózást nem hiszem hogy bárhogyan is tudná kezelni, arról nem is beszélve, hogy milyen károsodással hat a szervezetére a fekete mágia- -4 Egészség próba alkalmanként azért megerőltető. A törpéknek egyébként valóban lehetne erősebb fizikumot adni, hiszen ahogy mondtad, életerős egy nép. A mi történeteinkben, világunkban, -ahogyan mi játszunk-, az orkokat úgy hoztam be, ahogy pár novellában szerepel, miszerint ősi, crantaiakkal egyidős nép, a Velariumi elfek még yrch-ekként ismerték a primitív félig vadállat népséget. Orwella szörnyteremtő történelmi eseményét egyszerűen figyelmen kívűl hagytam az orkok szempontjából nézve, minálunk már csak úgy szerepel, mi szerint felhasználta Orwella a vad törzseket, a Kyr Birodalom megdöntésére. Az orkok így megmaradtak sámánhitükben, és a mai napig az Õsök, valamint a Természet Szellemeit tisztelik. Jóval szimpatikusabb faj lett így az ork számunkra. A nyolcadkor, a Káoszkor pedig bőven ad lehetőséget a többi, újra feléledt, vagy méltatlanul elfeledett faj játszhatóságához, kidolgozásához, mégha "csak" NJK-ként is.
  9. Tehrakin

    Humor

    KM-ünk az új, friss szerepjátékosnak: " Ha kérdésed van, nyugodtan válaszolj rá." Mágikus procedúrák után a partyt egymásnak ugrasztották. Egymást mészároltuk, és vártuk a végeredményt, amit a KM közölt: " JK1 te szíven szúrtad a JK2 társadat." Erre JK1:" öööööö egykezes csatabárdom van...és mögötte állok, neki háttal..." Tromfol a JK2" plussz abbit teljesvértes törpe gyalogos vagyok....nehéz a szíven szúrás...." A KM azért ledarálta a partinkat:)
  10. Tehrakin

    Fajok

    Üdv! Rayen, a kérdésedre a véleményem, hogy szerintem még a régi reflexek működtek az elfekkel kapcsolatban, hiszen ÚTK ide vagy oda, sokan -köztük mi is- úgy játszanak még, ahogyan anno a Summariumban van leírva; az elfek -8- at kapnak a nekromancia ellen, ezért lehet az, hogy a Bestiben így utalnak a homoki elfek és az elfek értékére. Nem az UTK szerinti, hanem megszokásból, a Summarium szerinti értékre hivatkoznak, ami szerint valóban jobbak a homoki elfek tűrőképessége. Én a régi érték alapján mesélek, amiben az elfek -8-at, a félelfek pedig -4-et kapnak. A homoki elfek így közöttük lehet valahol, nálam -5-ös ellenállással szerepelnek. Persze ez csak az én módszerem. . Talán minősitsd jobban a homoki elfek ellenállását -3 környékére, hiszen szerintem azért ellenállóbbak- márcsak a történelmükből, fejlődésükből kifolyólag is- a tisztavérű elfeknél a nekromanciával szemben.
  11. Ha emlékezetem nem csal, ez a Támadás a Krull Bolygó ellen (Krull). 1983-as film, egész jó kis mesefilm, valóban
  12. Tehrakin

    Quironeia 1 - Északi városállamok

    Bocsi az előbbi offért, nem pont ide illik a hozzászólásom, mindössze a nyolcadkorhoz akartam hozzászólni....
  13. Tehrakin

    Quironeia 1 - Északi városállamok

    Üdv! Nos, a nyolcadkorról annyit, hogy én már majd másfél éve ebben a korszakban mesélek, pontosan a 3900-as évektől. Mellőzni tudtam a "fantasy ölő" technokrata vívmányokat, és bőven van "gonosz" hatalom, amellyel a Rend harcosainak meg kell vívniuk. Számomra csábító volt az idegen, majdnem feltérképezetlen korszak...és a barátaim,- játékosaim véleményét tekintve, pozitív visszhangot kapott a mesélésem. Szépen sikerült a történetek, kalandok alatt kidolgozni a Ynev nagyhatalmi térképét, mind szociálisan, mind gazdaságilag. A játékosok közreműködésével áttekinthetővé, és főleg játszhatóvá vált a Káoszkor ezen szakasza, bár erősen darkfantasyvé vált a stílus, sok horrorisztikus jellemzővel megáldva- ezért nem unalmas, hanem izgalmas, a Játékunk . Nekünk bejött ez a korszak, és a történelem ilyesféle folyása.....Csak önmagában a Fekete Hold visszatérte rengeteg bonyodalomra, kalandötletre, ad lehetőséget. Szóval mi így játszunk, ebben a korban...
  14. Üdv! Daumyrban a Fókuszt használják a Hatalmasok, ez tölti be a managóc szerepét. Értesülnek minden mágikus ténykedésről a környéken-szigeten, főleg Ianarak, miután megszerezte a Fókusz felügyeletét- ha jól emlékszem......
×
×
  • Új...