Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Rayen Reval

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    404
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Rayen Reval

  • Rang
    Térítő
  • Születésnap 1988/03/11

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Főnix- paplovag
  • Mi a kedvenc regényed?
    Acél és oroszlán
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1994
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Ismerős ajánlásával.
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Sogron

Legutóbbi látogatók

923 adatlap megtekintés
  1. Sziasztok! Több éve együtt játszó csapatommal sikerült megejtenünk egy tesztjátékot. Ennek a visszhangját szeretném megírni. A teljes kép kedvéért írnám meg, hogy mindegyikük legalább 10 év asztali szerepjáték tapasztalattal bír, fejenként 5-10 különböző játékrendszert próbáltak ki. De mindenekelőtt mindenki számára az etalon a MAGUS ETK. J A játékülésre rajtam kívül, aki a KM szerepébe bújt egy játékos olvasta át az MKK rendszerét, a többiek a mi kettőnk zanzásított értelmezéséből kellettek, hogy gazdálkodjanak. A narratív megegyezés értelmében, megállapodtunk, hogy mivel
  2. Con Salamander, A megfogalmazáson és a kifejezéseken szerintem is finomítani kell, hogy azt értse az olvasó is, amire az író gondolt. Én úgy értelmeztem a tesztanyagot, hogy egy jelenetbe tartoznak az egy helyszínen belül történő, vagy egy esemény köré szerveződött dolgok. Teszem azt, a kocsmában kártyázó, verekedő és asztal alatt hortyogó személyek egy jelenetben vannak. Mindenki használ valamennyi Befolyáspontot, majd mikor felcihelődnek az útra és kilépnek a kocsmából a jelenetnek vége és visszakapnak némi Befolyáspontot. Ha azonban a verekedésbe belekeveredett hős lovag elégeti a
  3. Sneer, A tesztanyag nyilvánvalóan nem a kezdőknek lett szánva. Itt az a kérdés, hogy egy öreg motoros sikítva menekül-e, ezt olvasva. Közben feltűnt, hogy a rendszer egyik legfontosabb változtatásáról nem írtam, a Befolyás pontokról. Úgy érzem ez sem spanyol viasz, sok rendszer sokféleképp használta már. Kb. bármi megváltoztatható vele és már kezdésként is sok van egy karakternek. Ahogy a teszt anyag is fogalmaz spórolni sem érdemes vele, hiszen jelenetenként újratermelődik, méghozzá jellemkijátszásért és aktív részvételért 50-50%. Hogy ez javít-e a játékélményen
  4. Üdvözlet Mindenkinek, Sikeresen átrágtam magam a tesztanyagon (egyszer), remélem másodjára egy hétnél gyorsabb lesz, úgyhogy már csak a példa kaland van hátra egy teljes megismerésig az MKK Narratívot illetően. Addig leírom mit tapasztaltam. Sok fórumon előjött, hogy a MAGUS értékét a világa adja-e, vagy a szabályrendszere? A tesztanyag alapján úgy ítélem, hogy a fejlesztők egyértelműen az előbbire szavaznak. Szinte alig találtam pár dolgot, ami emlékeztetett volna az eredeti MAGUS szabályrendszerére, márpedig szerintem a kettő az évek alatt (közel 30 év szimpatikus
  5. Sziasztok, Az egyik játékosom álcának füvesasszonyt szeretne hozni és ennek megfelelően indulásnál szeretne magánál tartani pár "alap" készítményt. Végigkanyarogtunk MG táblázatán, ám az ár itt is kifogott rajtam. A szorzó számokat értem, de hol találhatom meg az alap árakat, amiket szorozni kell? Előre is köszönöm a segítséget. Ui.: időközben letöltöttem az eredeti dokumentumot, ott a szövegkörnyezet arra utal, hogy minden készítmény alap beszerzési ára 1 ezüst, ha jól értettem.
  6. Köszönöm a választ Hulla, ezzel fogunk számolni.
  7. Sziasztok, Egy gyors kérdésem lenne: A lovak számára gyártott vérteket (átlagos alapanyag, átlagos kovács), milyen árban határoznátok meg? Előre is köszönöm.
  8. Üdv ismét! Köszönöm Tao a válaszokat. Ezek szerint egy kis kerekítéssel, de jól számoltam. Ezt nem értem. Az első kérdés kapcsán írtam, hogy szeretnénk a kalandot a kalandozok.hu táboraiban elfogadott "házi szabályokkal" lejátszani, a sajátjaink helyett. Itt is erre gondoltam. A többi kérdéses esetben akkor a KM és a csapat dönt majd. Még egyszer köszönöm a válaszokat. Gőzerővel indul a karakteralkotás. Szép napot.
  9. Sziasztok! Ebben igazad van, ám a válaszok eldönthetik, hogy milyen irányban gondolkozzunk karakteralkotásban. Ezzel is teljesen egyetértek, bár gondoltam, a kalandozok.hu-s modult megpróbálnánk a kalandozok.hu-n általánosságban elfogadott szabályok szerint játszani, nem a nálunk megszokott házi szabályok alapján. A 2.) kérdést úgy veszem, hogy eleve "élőholt" karakter nem indítható ám bármely karakter tetethet magára ((39+52) *2)+ a tetoválómester óradíja és az anyagköltség értékéért kb.: 200 tp-ért bélyegeket. 4.) Ugyan az, mint a 1.)-nél. 5.) Az aurához tar
  10. Sziasztok, Úgy érzem nekem kell megtörnöm a jeget, úgyhogy írom a listámat. 1.) Varázsló karakter mennyi és milyen állatot/anyagot ismer, amit felhasználhat anyagmágiához? 2.) Engedélyezett-e az élőholt karakter, vagy egy élő karakteren a lélekcsapda és halottmozgatás bélyeg elhelyezése? 3.) Az egyszeri sebző varázslatok ellen a tárgyak, csak az STP-jük értékéig nyújtanak védelmet, vagy egy alkalommal a teljes sebzést felfogják, majd megsemmisülnek? 4.) Miként változik a sebzés egy teljes körös hatás esetében, ha csak pillanatnyi ideig érintkezik az áldozattal, vagy h
  11. Köszönjük az invitációt, ha másként nem megy hozunk fejenként 2 karaktert.
  12. Üdvözlet Mindenkinek! Úgy alakult, hogy a tervezett csapatunk nem tud részt venni a nyári táborban, így a feleségem és jómagam számára keresnénk csapatot. Mindketten évek óta játszunk M.A.G.U.S.-t, és egyéb szerepjátékokat, kedvenc karaktereink az Uwel-, és a Főnix paplovag, de megbirkózunk bármi mással is, ha az kell a csapatba. :) Szívesen beszállunk teljesen kezdő és renegát csapatba is. :) Akiknél esetleg emberhiány lenne, akár itt, akár fb-n Mareta Péter néven megtaláltok. Előre is köszönjük. Rayen és Sylphlox
  13. Üdvözlet! Az 1 kp=3% felbontásában nemtudok újat mondani, ám a kérdés felelevenített bennem egy hasonló problémát. Az ETK megemlíti, hogy egy karakternek minden %-os képzettségből van alapvetően annyi, amennyi az ügyessége 10 feletti része. Ebből következne a két kérdésem, mindkettőt mondjuk 18-as ügyességgel rendelkező karakterre vetítve. A kasztok leírásánál a mondat így szól, "... a karakter az 1. tapasztalati szinten a következő képzettségeket kapja:..." Ez azt jelenti, hogy ha pl. kap 1. szinten 20%-ot ugrásra, akkor induláskor 28%-a van, vagy csak 20%? A kérdése
  14. Sziasztok, Sajnos a Ciklusok Rabjainak helyszínével kapcsolatban problémák merültek fel, így a játék helyszíne átkerült 2621, Verőce, Ótársa köz 1. szám alá. Az időpont változatlanul június 28-29. A szervezők a kedvezményes regisztráció időpontját június 9-ig kitolták. Részletek a honlapon. Várunk mindenkit szeretettel, és jó felkészülést kívánunk a Kalandozok.hu Nyári táborára. Szép napot mindenkinek!
  15. Igen, többen mondták már. Ellenben egy korábbi hasonló szituációban, ahol a "kivárást" választotta, arcon lőtték egy nyílpuskával. XD Úgyhogy, úgy gondolom aki békében közeledik egy magányosan táborozó bárkihez, az már nagyon messziről, nagyon hangosan kezdjen el bemutatkozni.
×
×
  • Új...