Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

tetra

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1 427
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: tetra

  • Rang
    Kalandozó-herceg

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Szerintem az, hogy egy kalandozó gyakrabban keveredik csetepatéba, mint egy átlagos ember az teljesen normális, nem kell hozzá vérpistizni. Na, és honnan jön ez a diszkrepancia?
  2. Szerintem pont, hogy ellehetetleníti a karaktert. Mert vagy abbahagyja egy idő után a nyervákolást és hagy másokat a saját hitük szerint cselekedni, vagy folyamatosan, elmebeteg csivavaként magyarázza mindenkinek, de nem tesz semmit. Nincs súlya a szavaknak a harmadik vita után tettek nélkül. Helyettesítsd be a dartonitát egy aggresszívan térítő vegánnal, aki folyamatosan nyavajog, amikor valaki húst eszik, de ennyiben ki is merül, és máris világos lesz, hogy mire gondolok: senki nem kívánná hosszabb távon elviselni az ilyen személyt, pont ezért nem is nagyon vannak ilyen személyek, megtanulják moderálni a saját véleményüket és az élni hagyni jegyében visszafogják magukat.
  3. tetra

    Dumaterem

    Szerintem pont ez a szép benne, hogy százak vannak, nem is lenne sok értelme kidolgozni mindet, azt találsz ki, amit akarsz. Játékos elkezdi körülírni, milyen démont is szeretne, a mesélő meg felvet neki lehetőségeket.
  4. Én azt a vizesblokkot szeretném, amelyikben van szappantartó.
  5. tetra

    Kalandozók patch

    Valamelyik táborban kaptunk egy vasalható peccset. Így néz ki: Én azóta is azt próbálom eldönteni, hogy melyik táskámra vasaljam rá, és aggodalommal töltött el, hogy vajon egy táska mennyire bírja a vasaló melegét. Nektek mi a tapasztalatotok, hova raktátok, mennyire bírja, és úgy általában: osszunk meg képeket erről az egész dologról!
  6. tetra

    Élménybeszámolók

    Zsírság volt majdnem minden szinten. A szállással nekem is csak két problémám volt, de ezeket már mind felsorolták (nyikorgó ágyak, kevés játékhelyszín). A modul meglepően nem volt rossz, alapvetően írtózom az időutazásos interaktív sztoriktól, de itt egész jól ki lehetett hozni egy Terminátor szintű stabil időhurkot. A csapatot NyT-ről szedtem össze, szóval tudtam, mit vásárolok, és nagyjából azt is kaptam. Két szórakoztató embert, akik szerepjáték terén még valamelyest kezdők, de ez pont kompenzálta azt, hogy Rádzs és én vérprofik vagyunk, és bemesélés alatt megoldottuk volna a modult. Mondjuk talán a varázsló erős választás volt Elovittól egyelőre A játék jó volt, nagyjából karakterben maradt mindenki, Bicsak rengeteget fejlődött, jól rögtönöz, személyiséget ad az NJK-knak, szivatja a játékosokat, amikor kell, kemény kézzel fog, ahol arra van szükség, de ezek ellenére megőrizte a kisfiús báját. A kishúgot nem sikerült kimenteni, de legalább már tudjuk, hogy hol kell keresni a mi idővonalunkon. Rosanna Domvikkal a szívében fogja végrehajtani a hőstetteit, és ez nekem elég. Esti programok inkább az iszogatunk és dumálunk típusból voltak többségben, ez nem tudom, előny-e vagy hátrány. Sajnos mindig túl hamar fogyott el a borom.
  7. Valószínűleg azért, mert a megjelent könyv bevezetőjében fejtegetik, hogy háromrészes projekt első kötetéről van szó, meg is nevezik a másik két könyvet ha jól rémlik. Ezek aztán soha nem jöttek ki, ahogy te is írod, de a megjelent sumi egyértelműen még része volt egy hosszabbtávú projektnek.
  8. tetra

    Boszorkány

    Ezért írtam, hogy analógia. Te konkrét hatásmechanizmusról beszélsz. Ez érdekes kérdéseket vet fel. Mit jelent az öregség? Az öregség, a Földön azt jelenti, hogy romlanak el a szerveid. Kopnak az izületek, romlik a bőröd minősége, deformálódik a szemed. Tehát effektíve a fiatalítás az maga a gyógyítás, csak egy egészen más síkon, mint a betegségek vagy sérülések gyógyítása, mélyebben. Hogy Yneven pontosan mi történik az öregedés során, azt nehéz megmondani. Kétlem, hogy elfogyna az élet esszenciája vagy hasonló, hiszen az vagy van, vagy nincs, de valami mágiatudor majd kiokoskodja ezt is.
  9. tetra

    Boszorkány

    Analógia: az időben előre utazás teljesen természetes része a relativitáselméletnek. A hátrafelét nem tiltja explicit, de olyan eszközök kellenének hozzá, amik egyelőre csak elméleti szinten léteznek. A MAGUS mágiarendszere is hasonló elvek mentén működik: a jövőbe küldeni valakit egy mozaik. A múltba az magas szintű papi mágia. Szóval egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy az egyik irány jóval körülményesebb legyen. Az más kérdés, hogy az Életvíz létezése bizonyíték, hogy a boszorkány bizony képes ilyenre. Már csak az a kérdés, hogy hogy viszonyul a 200 manás varázstárgy egy varázslathoz. Tipikusan a varázslatok olcsóbbak, mert több a kötöttségük, de mint tapasztalati mágia, nem biztos, hogy létezik ilyen mágiaforma (és az ETK nem is tartalmaz ilyet). Ellenben ha ki akarod dolgozni, én elvi akadályát nem látom, csupán metajátékbelit. Ez egy olyan varázslat, ami nagyon népszerű lenne, mert garantáltan nem a te boszorkányodnak jutott először eszébe, és örökéletű királyok, szultánok, császárok tucatjait jelentené, akik nem valami isten kegyéből uralkodnak évszázadokon, évezredeken át.
  10. tetra

    Boszorkány

    Nem értek egyet az előttem szólókkal. Aki önszántából megcsókol egy boszorkányt, az bizony súlyos kockázatot vállal. Ha így is megtörténik a dolog, semmi akadályát nem látom. A boszorkány képes az Életvíz létrehozására is, szóval nem idegen tőle ez a fajta mágia. Varázslatok kreatív használata pont nem kifacsarás, hanem üdvözölnivaló ötletesség. Hogy Hullával vitatkozzak, nem írja, hogy ugyanabban a fizikai állapotban jön létre az új élőlény. Sok esetben fura is lenne, ha például egy sérülés nem értelmezhető az új formában, vagy épp az életkornak nincs sok értelme.
  11. Nekem a leírás alapján ez úgy hangzik, hogy konkrétan azt a gyenge koncentrációt kell megtörni. Amihez 1 ÉP bőséggel nem elég. Az "alszik, eszméletlen vagy öntudatlan" felsorolás alapján legalább arra gondolnék, hogy olyan sérülés kell történjen, amitől 1-2 másodpercre lebénul a karakter. Én személy szerint akaraterőpróbát dobatnék, mondjuk +5 - hiányzó ÉP-k módosítóval.
  12. Ezt meg is tudnád indokolni valamelyik szabálykönyv vagy bármilyen egyéb kiadvány valamely passzusával?
  13. Én egyáltalán nem vezettem félre senkit a kérdésfeltevéssel. Elég egyértelműen azt kérdeztem, hogy a gyógyítás tilalma pontosan mire vonatkozik. Az idézet elég egyértelműen egy szintre helyezi a mágikus és nem mágikus gyógyítást, tehát itt nem értem, ti miért tesztek különbséget. Az fennmaradó kérdések, hogy milyen esetekben, kit, és mennyire szabad gyógyítani. Hogy az mágia vagy kenőcs vagy amputáció az a helyzet és a cél kérdése.
  14. Az idézet így szól a PPL-ből: Tehát semmiféle gyógyítást nem használhatnak. Ezért vetődött fel bennem a kérdés.
×
×
  • Új...