Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

tetra

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    2 197
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

tetra's Achievements

Jelhordozó

Jelhordozó (16/16)

  1. Sőt, be is tölthetőek!
  2. Rúnamágiával lesz valami gond, délután javítom, valamikor kimegy.
  3. A Természet szférában is vannak csak harcban értelmes varázslatok, szerintem azt is meg kéne kapnia! Ha visszaolvasol, erről már volt szó, de szerintem érdemes újratárgyalni, mert amit felhozol az nagyon is releváns és hiányzott a korábbi beszélgetésből. Na ez duplán érdekes. Normál tábori szabályoknál az lenne a válasz, hogy semmi gond, minden varázstárgyat ki kell fizetni, teljesen mindegy, hogy került a birtokodba. Itt a gond az lenne, hogy hogy számszerűsítesz egy ilyen fegyvert. Az idei szabályok mentén amit a karakter el tud készíteni, azt olcsóbban tudja beszerezni, és akkor felmerül, hogy ez elkészítésnek minősül-e.
  4. Bár most nem fogok mesélni, ha a játékos kitalálná, hogy ő a szupertitkos Levélzuhanás Anyátlanjainak a tagja, és ehhez a Lombhullás Árváinak a statjait akarja használni, nem lenne kifogásom, max kérnék egy rövid leírást erről a szervezetről.
  5. Szerintem még mindig ott tartunk, hogy mint a renegát TV, minden varázslatot ismer rendezvényen, a leírásokkal szemben.
  6. Dehát nem kapja meg. PPL paplovagot nézve, semmit nem kap első szint után. Az egyes vallások paplovagjai persze megkaphatnak akármit, de az alap paplovag semmit. Ha hibát találsz valamelyik ténylegesen ezt megérdemlő paplovagnál (vagy bármi másban), jelezd kérlek!
  7. Sőt, a TTK is kimondja. Igaz, ott 12E a maximum
  8. tetra

    Ynev Földrajza

    Most megnyitottam a bestit, de nem találom azt a fura nevű lényt. Van benne sok z meg aposztróf, meg talán x is. Na, az ilyen retardált nevek a legmágusosabbak szerintem.
  9. Nekem még mindig úgy tűnik, hogy egyről beszélünk. A játékos növelte az X értékét, erre reakcióként növeled a boss értékeit, gyakorlatilag nullifikálva a játékos haladását.
  10. Na, amikor a karakter értékei nőnek, de semmi nem változik, az brutálisan hangulatromboló. Ahelyett, hogy csak felbiccented az értékeket, érdemes horizontálisan, kvalitatíve változtatni a kihívásokon.
  11. tetra

    A harcrendszer

    Hát ez durván alapos volt, és fejfájdítóan bugyuta (a fejlesztők részéről). És még engem csesztetnek, hogy a karialkotó nem jól számolja a fegyvereket. Majd ha valaki összeírja a pontos szabályokat, figyelembe véve, hogy mi az elfogadott alaphelyzet, meg tervez egy UI-t a hatmillió opciónak, akkor beszélhetünk róla.
  12. Mennyivel menőbb lenne valami nem lineáris skála. 10, 40, 90, 160 mana extra.
  13. Nem értem, ez egyáltalán hogy merülhet fel, ha már ennyire buzdítasz mindenkit a szabályok elolvasására. A jel mágia teljesen egyértelműen külön van a rúna mágiától. Amúgy TTK-ban az volt a lore magyarázat, hogy egy permanens varázstárgynak aura tárgynak kell lennie (tehát olyan tárgy, amit a személyes aura akkor is véd, ha nem fogod épp, tipikus példa a slan kardja). Ebből meg korlátozott számú lehet egyszerre.
  14. Szerintem csak az ETK elhagyásával lehet "megjavítani" az ETK rettenet mágiarendszerét
  15. Én mindig úgy képzeltem el, hogy minden forgalmasabb térkapu környékén ül egy képzett térmágus és egy Adron pap, és kyr sakkot játszanak, miközben lesik a forgalmat és a térkapu stabilitását. Adron papjainak kiváló rálátása van manahálóra, és a speckó szemükkel minden áthaladót tudnak fürkészni, hogy nem valami rejtett förmedvény-e.
×
×
  • Új...