Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

tetra

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1.230
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: tetra

  • Rang
    Kalandozó-herceg
  1. A Varázsló - minden vele kapcsolatban

    Ez hol van pontosan leírva? ERŐSEN kétlem, hogy minden egyes leírt rúna szabdalná egy varázsló lelkét. Ez viszont egyáltalán nem igaz. Csak a bélyegek erősítése végtelen. A fenti példánál egyszerű: a szimpatikus viszony nem életfogytig szól, ha a varázsló már nem ápolja a fia kardját egy ideje, akkor az eltűnik és az új hőssel lesz csak. Ha mágikus tárgyról van szó az persze megmarad szimpatikus viszonyként, viszont az ETK leírja elég világosan, hogy személy-tárgy szimpátia nem létezik. Azaz személyen keresztül nem lehet tárgyra hatni. A varázslón keresztül nem lehet elteleportálni a varázslóval szimpatikus viszonyban álló tárgyat, csupán a tárgyon keresztül lehet hatni a varázslóra.
  2. Mit hozott a karakter otthonról?

    Ezzel azért csínnyán bánnék. Keveset, és azt is meg kell tudni indokolni, hogy épp azt miért nem tanulta meg. Ha ilyet akarunk, akkor ne kasztos rendszerrel játsszunk.
  3. Mit hozott a karakter otthonról?

    Az egyetlen megoldás, amit el tudok képzelni, hogy meg kell beszélni, hogy +500 Tp-vel kezdjetek, akkor fel tudod vinni második szintre, és már megvan a Kp. Amúgy ez tipikusan a lovon fordítva ülés, főleg MG példája: az indok, lehetőség az SZÜKSÉGES a képzettséghez, nem ELÉGSÉGES. Szükséges még a Kp is.
  4. Mit hozott a karakter otthonról?

    Nagyon egyszerű: ezek a kasztok azért kapnak kevés Kp-t, mert nem volt idejük mást tanulni. Tehát a nemesifjúnak is nem volt ideje odafigyelni etikettórán, mindig ellógta, esetleg maga az etiketttanár képezte inkább méregkeverésre valakinek a megbízásából.
  5. A Karakterek jellemei

    Mivel a MAGUS jellemei az ADnD jellemeiből vannak levezetve, ezért én annak feleltetem meg őket. A Rend-Káosz vonal határozza meg, hogy mi a cél: közösségépítés vagy önérdek, az Élet-Halál (Jó-Gonosz) hogy a cél szentesíti-e az eszközt. Nekem így tökéletesen megfelel nagyvonalú besorolásnak, de mivel a MAGUS csak nagyon kevés esetben épít a jellemre mint játéktechnikai elemre, és Yneven nem is kézzelfoghatóak ezek a jellemek (szemben mondjuk a DnD világával, ahol ezek igenis létező abszolútumok), ezért nem tartom igazán fontosnak a kérdést. Ha nincs játéktechnikai vonatkozása, akkor felesleges felírni a karakterlapra, akkor ki kell játszani.
  6. Boszorkány

    Azért írtam az eltekintésről, mert ettől el kell tekintenünk, hiszen nem ismerjük a miérteket. Ezek mind nagyon fontosak lehetnek abban, hogy a boszorkányoknak hogyan is kéne rejtezniük, de ugye nem ismerjük a ti világotokat. Szóval eltekintek, és építek a "közös" Ynevre. Hűségre még mindig csak annyit tudok mondani, hogy indoktrinálni kell a Magasságos Monyók istennővel a kislányokat, hogy az ő akaratát viszitek végbe a világban.
  7. Boszorkány

    Nna. Eltekintek attól, hogy hogy lett tisztavérű a karakter és hogy miért kéne egy fél-akvír mellett titkolózni. Álcának tökéletes lenne egy Domvik hitű apácarend. Senki nem kérdezi meg, hogy mit keres ott egy rakás szép nő, és ha messze vagytok Shadontól akkor még sok Domvik hívő sem fog megjelenni, hogy kellemetlenkedjen. Állami támogatás és bőven járhat hozzá papíron is, nem kell titkolózni. Ha gyártotok valamiféle bort vagy sajtot vagy akármit, akkor azt jól túlárazva még mindenféle mákonyt is lehet exportálni. Hűségnek én kitalálnék valami nagy közös célt, amit jól lehet indoktrinálni az 5-6 éves kislányokba. Akkor nem fognak hátbaszúrni, persze tökéletes megoldás nem létezik, előbb-utóbb mindenhol előkerül egy pszichopata.
  8. Élménybeszámolók

    Öreg vagyok én már ehhez. Utolsó este már semmilyen koffein nem segített, majdnem bepunnyadtam, és vasárnap is erőst rá kellett szundiznom az eseményre hazaérkezés után. + lista: A modul jól játszható és jól mesélhető volt. Hulla moduljai amúgy sem szoktak rosszak lenni, de ez most kifejezetten prémium kategória. A Rizikófaktor ismét jól szórakozott a játék alatt, engem is szórakoztatva. CsK X-aktás meséje derűs másfél óra volt, jók ezek az egylövetűek, és MEGMONDTAM ELŐRE, hogy a médiás kislány gyíkember! A Rizikónak köszi a kiváló társasokat is, jól megreformáltuk a Marsot, az 5-6 aszteroida ellenére is. A házinénijük külön vicces volt, így, hogy nem nekem kellett ott lakni. - lista: Nekem nagyon nem jött be, hogy ennyire szét lett szórva a társaság. Nekem nincsenek nagy igényeim, szóval nem kell KM-kedvezmény keretében eldugni valahova. A kaját meg se kellene említeni. SirTom gépének a késése miatt teljesen borult az utolsó pillanatban beszervezett Eclipse Phase, amit rettenetesen sajnálok. Az értékelést nagyon utáltam volna idén, ha a csapat nem téblábolja végig az első két ciklust, és nyerhettek volna bármit, mert nem nyertek volna. Matematikailag szép a rendszer, gyakorlatilag nem jó, de ez egy elég hosszú téma.
  9. Általános beszélgető

  10. Shadowrun 5.0 dupla kereszt - péntek 6-a

    Valami utasítás, körülmény van karialkotáshoz? Alap, kezdő árnyvadászt hozzunk?
  11. Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Amire gondolok. Direkt nem nézek utána az EP-nek, mert úgy érzem, valamelyest rontaná az élményt, ha túl sokat tudnék a dologról. Viszont tavaly leírtad, amikor ugyanez a megbeszélés zajlott, hogy miféle játékot akarunk, hogy a "normális" EP kalandozás egészen máshogy zajlik, mint ahogy mi szoktunk játszani. Erről ugrott be most, hogy a Shadowrun is szakít a cyberpunk hagyománnyal annyiban, hogy van egy átívelő háttérsztorija és nagy legyőzendő gonosz benne, ami persze nem nagyon jelenik meg normál játék során, de tavalyelőtt vagy mikor belefutottunk. Na, és hogy az eddigi EP kalandjaink azok nagyrészt elzártak voltak, gyakorlatilag bárkivel megeshet, nincs történelmi vonatkozásuk (kivéve talán a legutóbbit a hadihajóval?). Ha lehet szeretnék most valamit megtudni a világ jelenlegi állapotáról - vagy jövőbeni reményeiről. Teljesség és pontosság igénye nélkül: valaki lennmaradt a Földön és valamiért nem írtják ki, valaki talál egy örökmozgót, nehéz megfogalmazni, mert nem tudom, mik történnek, történhetnek. De mindenképpen ragaszkodnék az egzisztenciális válság vonalhoz.
  12. Eclipse Phase - freestyle, csütörtök este (Sir Thomas)

    Szervezem, hogy beférjen a program. Szerintem a kérdőjelet leveheted. Az egzisztenciális kérdések mindig jók, de most eszembe jutott az az SR játék, amiben elkezdted bontogatni a világ háttérsztoriját. Szeretnék többet megtudni (és átélni) az EP világából, ha erre van valami értelmes lehetőség egy esti programban. Az is eszembe jutott, hogy most már az lenne a csavar, ha nem lenne csavar
  13. Általános beszélgető

    A régi tapasztalat szerint Gánt fekete lyuk térerő szempontjából (és nem úgy, hogy mindet magához húzza), de amikor legutóbb voltunk mintha nem lett volna rossz.
  14. Általános beszélgető

    Ezért nem is csápoltam, amikor láttam, hogy mégis jössz de csak egy napra. Bevallom, irígység járta át a szívem, mert tudtam, hogy akkor EP-nek nem lesz hely. De azért örülök, hogy lenézel
  15. Általános beszélgető

    Javaslom itt a klánfőnököt választani. A medve lehet, hogy megöl, de legalább a lelkedet nem köti meg és áldozza fel valami démoni aktus keretében.
×