Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

tetra

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1 779
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

tetra's Achievements

Kalandozók hadura

Kalandozók hadura (15/16)

  1. Invincible Biztos ti is találkoztatok már a memékkel, amik ebből a sorozatból születtek, pl ebben a formátumban A sorozat maga folytatja a többek között a Boys által is mainstreamesített "brutális szuperhősök" vonalat, de nagyon lesúlyozza a szokásos szuperhősös gagyi harci jelenetek, ahol teljesen inkonzisztens, hogy épp ki mire képes, gyakorlatilag a történet és a dráma alá van rendelve a világ következetessége. Emellett a tini dráma is elég bugyuta, és ahogy olvastam ez külön romlott még az adaptáció során (képregényből rajzfilm), a főszereplő csaja durván romlott személyiségileg a folyamat során. Gyakorlatilag azért az 5-6 brutális jelenetért érdemes lehet megnézni, de nem akkora eresztés, mint egyesek szeretnék beállítani.
  2. Nem kezeli. A pajzs felvehető fegyverhasználatként, amennyiben Bicsi módra két pajzzsal akarsz csapkodni. Mondom, rendkívül primitív az a felület, nem alkalmas egy fegyvernél komplexebb helyzetek kiszámolására, és abban is rossz, mert az MTK és a HBG behozott mindenféle marhaságot.
  3. Az alkarvédő ugyanis nem fegyver. Hanem alkarvédő. Amíg a rendszer ennyire primitív, nem sok értelme lenne felvenni, mint számolandó felszerelés, hiszen nem kezeli a hárítás tényét. Lásd TTK-s karialkotó, ott sem volt sok értelme ezeknek mielőtt kipimpeltem. Valóban, az ott kimaradt. Az is szúró-vágó lesz, gondolom?
  4. Kötszer, herbalista kotyvalékok, sok pihenés, víz, esetleg papi mágia. Azaz ugyanúgy, mint bárki másé.
  5. Hacsak máshol nem folytatta, akkor úgy tűnik, igen.
  6. tetra

    Élménybeszámolók

    Szuper, hogy majd mindenkivel váltottam legalább pár szót, és úgy érzem, senki sem kedvel kevésbé, mint a tábor előtt. Ezt sikernek könyvelem el. Szuper, hogy az új arcok könnyen tudtak integrálódni, én főleg csak Whoonival érintkeztem, de láttam, hogy a többiek is a termperamentumukhoz mérten vegyülnek. Szuper, hogy a szállás hatalmas területen feküdt el. Bár belenyúltunk az időjárásba, és hiába ültünk árnyékban, a lemeztető brutális hősugárzóvá alakult, de ez nem igazán a szállás hibája. Az ágyakkal meg voltam elégedve, a lábam pont ki tudtam dugni a réseken, így a hossz sem volt problémás. Szuper volt a TTK játék, nagyon érdekes tapasztalatokat szereztünk, és a vadiúj játékosok gyorsan vették fel a rendszer sajátosságait, ami bíztató a rendszerre nézve. Szuper volt a Rizikófaktorral újra játszani, bár sajnos mindannyian idő előtt távoztak, így a Marsot sajnos ebben a táborban nem tudtam virágzó kertté változtatni. Azért démonokat öltünk. Szuper volt a zombik lemészárlása, jelentősen elhúzódott, de a csiku-csukizás a sárkánnyal miközben Mate mészárolja a kisebb halakat én meg surranok a tömegben a csapat maradéka meg törpöli a tökéletes zajkeltési arányokat kiváló kooperatív teljesítmény volt. Kevésbé volt szuper a kaja. Ehető, de csak épphogy. A modul pont olyan volt, amit egy igazzy szerepjátékos szeret (maximálisan szabad és rettenetes sok pofázással oldható meg a legjobban, röviden 100%-ig a mesélőtől függő), tehát számomra értékelhetetlen, külön köszönet újra a Rizikónak, hogy valamit azért kihoztunk belőle. Bár a legegyértelműbb nyomokat is sikerült fordítva értelmezniük, azért eljutottunk oda, hogy a három halott játékosból nekem csak egyet kellett megölnöm.
  7. Biztos, hogy RP-t akartál Kf-re felvenni és nem HP-t? A Szablya HP-ba esik.
  8. Jól van, jönnek azok az Lf-ek. Ez a négy karakter szuper tanulmány lesz majd a tábor utáni beszélgetéshez, mert nagyon jól reprezentálják a változatosságát a karakteralkotásnak. Érdekes pl, hogy közel se maxoltad ki a harcértékeket, nem vagy közel a tulajdonságok adta limitekhez. Pár jó/érdekes jelenet tuti lesz
  9. Kicsit megkönnyebbültem most, hogy magasmágus nem lesz Jól van, asszem nem kell újragondolnom a kalandot, mert mindenki szerephez fog jutni. Azt nem tudom garantálni, hogy a flottaparancsnok hajózási képességeit is ki fogjuk használni, szárazföldi lesz a kaland.
  10. Mivel csak egy karaktert kaptam, ezért nem tudok tanácsokkal szolgálni a többiek számára. Ami fontos lenne, hogy mindenki készüljön fel a karakteréből, telefonon macera a könyvet böngészni, és nekem nem lesz internethozzáférésem a táborban hacsak nincs wifi, de még nem teszteltem a különböző műhelyek működését mobilképernyőn, és most már nem hiszem, hogy táborig nagy UI fejlesztéseket végeznék, ha valami nem stimmel. Nyomtatok magamnak egy kis segédoldalt a fontosabb dolgokkal, de pl az összes varázslathoz meg diszciplínához nem valószínű, hogy hozzáférek.
  11. tetra

    Dumaterem

    Lásd: mágikus fegyverrel. Nem egyértelmű, hogy működik, de így szoktuk játszani:
  12. tetra

    Dumaterem

    Mágikusch.
  13. tetra

    Ynev országai

    Hogy ellenőrzik? Pszit nem lehet se detektálni, se megzavarni (néhány ezoterikus dologtól eltekintve). Pontosan így. Tompa fegyver, ami legfeljebb csontot tör, de páncél alatt igazából azt se. Persze, hogy figyeli, azért vannak a bírák. Hogy mennyire problémás az attól függ, hogy mennyire volt bénázás vagy szándékosság eredménye. Ez szabályzattól függ, erősen kétlem, hogy bárki kidolgozta az ereni rendszert. De fegyver nélkül is el lehet lenni, bemész bírkózásba ahol nem hasznos az ellenfél fegyvere sem vagy visszaszerzed. Ha feladja, akkor igen. MMA-soknál is az van, hogy ha feszíted valami végtagját, akkor meg kell adni neki az esélyt, hogy feladja. Ha nem teszi, akkor mehet a ficam/törés. Valószínűleg a bíra leállítja amúgy.
  14. Nekem is a péntek a problémám, már beszerveztem a TTK-t arra a napra.
  15. Minden valószínűség szerint a Summáriumban, mert én ott találkoztam csak ilyenekkel.
×
×
  • Új...