Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Lumir

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    40
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Lumir

  • Rang
    Kalandozó

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    A Hóhérpoéták vagy más néven a sötétdalnokok, lehetnek éppen káosz-angyal hívők, de létüknek -kasztjuknak- NEM ez a kritériuma. Csak van egy angyal, aki pártolja a kínt és a fájdalmat, így kegyét kiterjesztheti a kínzómesterekre, hóhérpoétákra, stb. A Sötét dalnokoknak Kránba kell eljutniuk a Síródalok Tornyába, ami a belsőbb tartományokban található. Itt sajátságos dalokat és történeteket olvashatnak az ottani fóliánsokon. S dalaik mélabúsak, diszonánsak és káoszthozók lesznek.
  2. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Kránban a barbároknak a Gho-ragg néven futó aquir szolgafaj feleltethető meg. De Korgok valóban nincsenek a birodalomban.
  3. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    úúúú.... vérfilozófus? ez nagyon brutkó ötlet, de jó szerepjátékkal kiválló sztori lehet, mondjuk egy szabad mesélés alkalmával, mert én biztos rágnám az asztalt, ha kitaláltam egy storyt s a csapat a közelében sem jár, mert a vérfilozófus az orránál fogva vezeti a partit. Bemártja őket mindenféle vészthozó ügybe, amiből nem győznek kimászni...
  4. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Tulajdonképpen egyetértünk, így nem szaporítanám tovább a szót.
  5. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Kráni JK akkor pokolian nehéz, ha kiszakítjuk eredeti környezetéből, s egy "sima" partyba tesszük. Ott szinte játszhatatlan. nem segíti a társait, nem ismeri el társait társaknak. S a legkisebb konfliktust is fegyveresen, erőszakosan próbálja elintézni. EZ két dolgot eredményez. vagy új JK-t dobsz, mert a csapat levágott, vagy kiírtod a partyt s nem leszel túl népszerű. A KM meg apró darabokra tépi a modulját és a szájába tömködi... A Kráni JK-t a fentiek miatt is Kránban érdemes futtatni, többi kránival együtt. Mivel az ottani társadalom legkisebb sejtje a Klán. Célszerű, ha egy klánból szárm
  6. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Lemesélek én egy "sima" kalandot is, de már kijöttem a gyakorlatból, mivel az elmúlt 10 évben többnyire Kránt meséltem. 'szal ez jön be, szerencsére a partymnak is. Egy másik KM-ünk pedig Toront szokott mesélni... Hiába mi milyen vérmes csapat vagyunk...
  7. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Rendben értem én. ha legközelebb lesz vitára érdemes kérdésem mindenképp felteszem. ITT. Más témában annyira nem vagyok otthon, így nem másznék át másik fórumra. Mondjátok, hogy fanatikus vagyok, de nincs kedvem mondjuk Észak Ynev problémáinál okosakat bólogatni arra, amit mások mondanak. Ez van... :wink:
  8. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Köszönöm, hogy elfogadtad álláspontom, javításod értékelem. De! Az én olvasmányaimban Metha szféráinak egyike még akár az élet is lehetne, hiszen a csontlovaghoz küldött seregek és küldöncök mind a mai naip léteznek, igaz ocsmány (s talán fájdalmas) létezés az övék, de tény, hogy élnek. A bestiárim is hasonlóan nyilatkozik a Sa-quadokról: élettel büntet és halállal kegyelmez. Saját kránomban metha papjai még akár gyógyítást is vállalhatnak, de erre ritkán kerül sor, hiszen minden mágiájukat a káosz járja át, s a seb ehylén lehet, hogy szarv, vagy egy másik szem nő. ) Ez személyes véleményem, a
  9. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Agis>>Azzal vitatkoznék, hogy Káosz Metha hívei lennének a legjobb gyötrők, mert a Summárium szerint ez leginkább Káosz Sraddhu követőire igazak. Ez az angyal a lassú gyötrelmes halál pártfogója. HA valaki Kráni börtönben kínozni akar, akkor őket fogják hívni, nem a csontlovagot a belső tartományból. Ezt kicsit költői túlzásnak tartanám... Rayvanhur katekizmusa Krán szerte ismert és beépült a mindennapi életvitelbe, gondolatiságba. Én sehol nem olvastam, hogy rayvanhurnak bármi kapcsolata lenne a Methával, vagy híveivel, ez annál inkább hihetetlen, mivel Rayvanhurhoz a 14 elf nemzetség t
  10. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Köszönöm MG ez bennem fel sem vetődött. Van ráció abban, amit mondasz. :wink:
  11. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Semmi keresnivalóm nem lenne itt, ha nem lennék tisztában a tartományok elrendezésével és hivatalos nevével. :wink: Csak azok egymáshoz való viszonyát és helyzetét szerettem volna tisztázni. Mert találkoztam már egypár tévképzettel: pl. a gyepűt a kráni hegység belső felére gondolta valaki, vagy a szürkecsukylások nagy Ynev térképén a birodalom szívében helyezkedik el a három emberek által épített városok egyike, ami szerintem nem igazán helyén való. A tartományi felsorolást azért tartottam, mert szeretek ködöt oszlatni, de ha ez mindenkinek világos, akkor léphetünk is tovább. lenne egy új
  12. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Üdv Mindenki! Mielőtt bármit is írnék szeretném leszögezni, hogy bár néha egymás orra alá dörgöljük, hogy "miért állítunk dolgokat tényként, amikor ilyesmi sehol nem szerepel" fontos elismernünk, hogy kránról eddig méltatlanul keveset írtak. Ha írtak -szabálykönyv jelleggel- akkor meg nagyon elnagyolt általánosságok jöttek létre, amiből mindenkinek az jött le: megint nem mertek a témába belenyúlni. persze regényel, novellák bőven említik Kránt, amikben hol ilyen, hol olyan, szerzőtől és lelkiállapottól függően. Szóval -szerintem- az amit Kránról beszélgetünk, az már messze elrugaszkodása az ed
  13. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    Iiigeen...de! Szerintem érdekes kérdés ez a vérbosszú dolog. Ha teszem azt valakik összevesznek a kocsmában, egymás torkának esnek (jó kráni szokás szerint) és az egyik a padlón marad vérbefagyva, akkor SZERINTEM nincs miért vérbosszút kiáltani az elesett klánjának, mert a gyengébb esett el, az erősebb pedig állva maradt. Vérbosszút akkor lehetne SZERINTEM kiálltani, ha: - sokan nyiffantanak ki egyet. - halála után meggyalázzák a testet - esetleg olyan körülmények esetén, amikor vitathatóvá válik a győztes győzelme A klánok mindig egységes képet mutatnak kifelé, -írva vagyon- de ott is működi
  14. Lumir

    Krán - a sötétség birodalma

    1. No Comment. :wink: 2. Sokmindent hasonlóan gondolok, mint Ti.
×
×
  • Új...