Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Silver

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    516
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Silver

  • Rang
    Térítő [Szerkesztő]
  1. Zombicide Black Plague társasjáték

    Még egy kérdésem lenne, az eredeti szabályokkal játszotok majd vagy a finomított házi szabályokkal?
  2. KM - Bemutatkozás

    Sziasztok - Milyen összeállítású csapatnak mesélnéd legszívesebben az idei versenymodult? Bármilyen összeállítású csapatnak szívesen mesélek, de előnyben részesítem, ha ki van tálalva a csapatkoncepció és a karakterek valóban úgy állnák fel - és úgy cselekszenek -, ahogy az előtörténet során azt kitalálták. - Általánosságban milyen stílusú játékosokkal szeretsz leginkább játszani? Szeretem, ha a játékosok valóban játszák a kalandot és igyekeznek beleélni magukat. Szerintem ez a legfontosabb. Hogy ez kockadobálást vagy folyamatosan szerepben maradva in-game játékot jelent, az már másodlagos. Amilyen stílust a csapat előnyben részesít, mert akkor fogunk jól szórakozni. Amit nem szeretek annyira, ha jogászi alapossággal rágjuk a szabályokat. Azért játszunk, hogy szórakozzunk, amihez a szabályok adják meg a keretet, de nem azokról szól a játék. - Mesélőként miként jellemeznéd önmagad? Szerintem a modul az előtörténettel kezdődik. Fontosnak tartom, hogy a játékos által megformált karakternek valóban legyenek elképzelései és céljai a létezéssel, ne csak egy bábú legyen Ynev világán. Arra törekszem, hogy a játékos előtörténetéhez legyen kis visszacsatolás a kalandban - amennyire ez lehetséges, és minden játékos megtalálja a számítását a történetben. Ha harcos, tudjon harcolni, ha tolvaj eljuthasson egy érdekes szerencsejáték barlangba vagy ami jellemzőbb a karakterre, ha antiss járó, elmerülhessen az álomsík rejtelmeiben. Összefoglalva, ami a karakter jellemző képessége azt használhassa. Szeretem megszemélyesíteni az njk-kat és igyekszem megteremteni a hangulatot. Szeretem a fordulatokat és a váratlan eseményeket, amiknek a hatására a játékosok érzik, hogy a világ él körülöttük. Ezért aki velem játszik úgy cselekedjen, hogy minden amit tesz, annak következménye van, a világ tudja azt és reagál rá. Következetes vagyok és a realitásra törekszem, például nem kell ügyességpróba, hogy kiugorj az ablakon, de ha fényes nappal a kapun két őr között akarsz észrevétlenül belopakodni, akkor jól meg kell indokolnod, hogy az szerinted miért és hogyan kivitelezhető. Ami viszont hátrányom, hogy nem olvastam minden magus regényt tucatszor és vannak vilagismeretbeli hiányosságaim. Valamint sajnos nem elég színes és szép a körmyezetleírasom. Üdv, Silver
  3. Zombicide Black Plague társasjáték

    Sziasztok Bocsánat, hogy kívülről kiabálok be, de javaslom, hogy ne 21-kor kezdjetek, hanem minnél előbb, mert nagyon hosszú játék. Mi általában 18-kor szoktunk kezdeni és éjfélig tart. Persze attól is függ, melyik küldetést játszatok majd.
  4. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Az észrevétel is jogos, de egyénileg is lehet orvosolni. Egyébként nem is vagyok benne biztos, hogy a megjegyzés szövegdobozát át lehet helyezni máshova.
  5. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Sziasztok Ismét felraktam egy új verziót, javítva benne a Ranagol pap intelligenciáját. Javítottam benne a nem megjelenő kaszt hibákat is. A fenti hozzászólásomból tudjátok letölteni az új verziót, ami a 2.22 -es verziószámot kapta. Reméljük most már rendben lesz minden. Üdv, Silver
  6. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Sziasztok Sajnos a karaktergeneráló hibásan kezelte a tulajdonságok különleges felkészítését. Ez most javítva lett, cseréltem a táblázatot a fenti hozzászólásomban, kérlek azt használjátok. Köszi, Silver
  7. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Sziasztok Alább letölthetitek a mostani versenyre frissített karialkotó excelt. Üdv, Silver NYT2018-karaktergeneralo_v222.xlsx
  8. World of Warcraft társasjáték

    Köszi, alapvetően ajándékba lesz egy fan barátomnak.
  9. A hét képe Kastély A hét idézete „Vérbeli kalandozó nem keresi a kalandot: a veszély úgyis megtalálja őt.” (Forrás: Gorviki vér,23) A hét kifejezése Kék könyvtár - Toroni (tor) Shulur leghíresebb könyvtára. A város Dagmyr kerületében található, a Hadiakadémia szomszédságában. A karcsú tornyú épület még a kyr időkből származik, nevét a kéken derengő falakról kapta. A könyvtár teljesen független, amely – Toron berendezkedését ismerve – szinte lehetetlen. Függetlenségére állítólag maguk a boszorkányurak felügyelnek. (Forrás: Summárium, 344/2/3; Toron, 169/2/3) A hét cikke Fejvadász trükkök A hét kalandötlete Versenyt hirdetnek egy városban, aminek a közelben él egy több mint tíz méter hosszú sárkánygyík. Aki elhozza a testét vagy a fejét, annak csengő aranyak mellett hírnév és dicsőség is a jutalma lesz. A feladat önmagában sem könnyű, a különös nehézséget pedig az adja, hogy sok kalandor jelent meg a felhívásra, így már a városból sem egyszerű kijutni élve, és egészségben. A hét aranyköpése JK (gúzsba kötve): - Látjátok? Így kell bejutni a várba!
  10. World of Warcraft társasjáték

    Sziasztok Szeretném megvenni a World of Warcraft társasjátékot magyar nyelven, de sajnos újonnan már nem kapható. Ha esetleg valakinek megvan hiánytalan állapotban és megválna tőle, akkor írjon nekem: info@silverhawk.hu Köszi
  11. A hét képe Magányosan A hét idézete „Aki egy helyben áll, halott – aki mozog, élni fog!” (Forrás: Gro-Ugon farkasai,83) A hét kifejezése Alcarai Vadásztestvérek - Quiron Pentád (qui) Alcara gorviki hagyományokkal rendelkező, azok módjára szervezett, túlnyomórészt orgyilkos klánjainak elnevezése. Nem csak a nyílt harcban, de – a gorviki ősökhöz híven – a zsarolásban, biztonsági pénzek szedésében is jeleskednek. (Forrás: Vas Ideje, 302/4) A hét cikke A Mentálsík és lényei A hét kalandötlete Egy fárasztó kaland után a csapat jól megérdemelt pihenését tölti, miközben hajóval utaznak a Keleti-óceánon, egy hatalmas viharba kerülnek, ami összetöri a hajójukat. Nagy szerencséjükre őket és még néhány túlélőt, egy lakatlan szigetre sodorja az áramlat. Miközben azon tűnődnek, hogy hol vannak, és hogyan fogják túlélni a szigeten, kiderül, hogy egyáltalán nem is lakatlan ez a sziget, hanem egy kannibál törzs faluja található rajta... A hét aranyköpése JK: - Az a másik kettő, akit nem látok, az mit csinál?
  12. A hét képe Szentély A hét idézete „Valakinek engedni kell, és ha én nem, majd a világ fog.” (Forrás: Merész álmok, sötét titkok 2,25/4) A hét kifejezése Akroll Sazaddin - Dorani (dor) Északi tollforgató, aki a Dorani Varázslótanács kérésére írt átfogó munkát a törpék népéről. Jó 300 esztendőt töltött műve elkészítésével, alaposságára jellemző, hogy e célból még Beriquelre is áthajózott. A mű olyan részletes és tökéletes lett, hogy egyből titkosították. Csupán két másolata készült, egyiket Lar-Dorba, másikat Új-Pyarronba vitték. Igaz, az Új-Pyarronba szánt soha nem érkezett meg a térkapu túlsó oldalára… (Forrás: Summárium, 98/1/1) A hét cikke A képzettségek használata A hét kalandötlete Egy húszas éveiben alig járó nemes kisasszony keres talpra esett kalandozókat egy olyan feladatra, ahol nagyon résen kell lenniük, és nem szabad megriadniuk a törvénytelen dolgoktól sem. De vajon egy finom úrhölgy milyen törvénytelen dologra akarja rávenni a csapatot? Úgy esett, hogy a gyerekkori legjobb barátnője hozzáment egy fiatal és tettre kész nemeshez. Szerelem volt első látásra, hiszen az udvarlója kiváló bajvívó és nagy hős hírében áll. De miután összeházasodtak, a barátnőjét messzi vidékre vitte, és sokáig nem is hallott róla. Majd egyszer egy hosszú levelet küldött neki, amiben elpanaszolta, hogy rettegésben él, gyakorlatilag rabként a kastélyban. A nemes úrnak csak dísznek kellett, hogy legyen egy jó családból származó felesége, de már az élete is veszélybe került. Segítséget kér, hogy valahogy megtudják menekíteni, míg nem késő. A hét aranyköpése JK (a kocsisnak): - Várj meg minket! Gondolj arra, hogy minél szörnyűbb dolog történik, annál több pénzt kapsz.
  13. A hét képe Kedves házikó A hét idézete „Nem csak a kiváltságosok joga a bosszú.” (Kék éjszakák árnyai,123/2) A hét kifejezése A Kagjú-ház és a barbár Itekija - Enoszukei (eno) Egyike Enoszuke leghíresebb Daimai színműveinek. (Forrás: Enoszuke, 90/5) A hét cikke A tolvajok enciklopédiája A hét kalandötlete Az egyik JK régi jó barátjának halálhírét kapja, s meghívják a temetésre. Mikor odaér a csapat az eltávozott barát családjának kúriájába, kiderül, hogy még a teste sincs meg. Valami rejtélyes dolog történt, mert csupán néhány személyes tárgyát, egy ruhadarabot, a fegyverét és nagyon sok vért találtak, ezeket is a kúria egyik használaton kívüli szobájában. Mi történhetett? Ki ölhette meg és miért? Egy régi barát erőszakos halála nem maradhat felderítetlen... A hét aranyköpése KM: - Inkább ne is dobj, mert aztán még elrontod…
  14. A hét képe Ismeretlen utakon A hét idézete „Tartani a haláltól nem gyávaság.” (Della bábjai,15/7) A hét kifejezése Atte la Velas - Erioni (eri) Erioni boszorkányszekta. Aszisz nevének jelentése Ölelő karok. Egy, az abasziszi Vérajkúak klánjából elszármazott boszorkány, Thyelin Argasso alapította. A rendtagok örökölték az asziszok magas szintű mágiáját, de a harciasságukat nem. Védelmük érdekében a rend mágikusan kondicionált teremtményeknek adott életet, akik a fejvadászokkal is felveszik a versenyt. Ők a digirek, akiket javarészt alacsonyabb rendű elfszabásúakból, pl. goblinokból fejlesztettek ki. (Godorai őrjárat, 235-236) A hét cikke Elfeledett fegyverek - a kés A hét kalandötlete Az egyre gyakoribb rabló támadások miatt, a csapat egy kis karavánt kísér a sivatagban. Az útnak már a felénél járnak, amikor a homok megindul, és az egész karavánt elnyeli a föld. Mikor magukhoz térnek az első döbbenetből, és fényt gyújtanak, észre veszik, hogy valamilyen ősi rom egyik csarnokában vannak. A karaván tagjai közül páran meghaltak, és sokan megsérültek. Most pedig ki kell juttatni őket innen... A hét aranyköpése KM: - Az atyáról mindent elárul, hogy kegyetlenkedés miatt kirúgták az inkvizíciótól…
×