Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Predares

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    9
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Predares

  • Rang
    Lócsiszár
  1. Kalandötletek KM-nek - Avagy a kaland legyen jó!

    Hali mindenkinek! Ha pedig a modulok is kevesek, nézz szét a könyvespolcon, elképesztő kalandötleteim születtek könyvek alapján! Javaslom a Dűnét, mint könyvet, ha igazi politikusos csúszós-mászós modult akarsz összerakni! WH40k könyvekben is bukkantam igazi remekekre, a Gaunt sztorikban akadtam a legjobbakra! Ha meg az egyik játékos többet tud Ynevről a másiknál, akkor alkoss meg egy kissebb világot, egy noname városállamot (északi vagy déli tök mindegy, se szeri, se száma a városállamocskáknak a kontinensen), ahol csak azok a törvények szerepelnek, amit te kitalálsz, így kiküszöbölheted okoskodó játékosok fölösleges szövegeléseit! Amikor elkezdtem mesélni egy partinak, sokáig nem vetettem be a bestiáriumot (ez az a könyv amit minden JK kívűlről fúj ) és csak akkor kezdtem el kivenni az enemyket amikor már elértek egy 3-4 szintet. Amikor elérkezdtek a 6. szintre vetettembe ellenük a sajátkészítésű kisdémonjaimat (a legjobb a házikészítésű démon, akkor a JK nem tudják mi van, mert ez nincs benne a bestibe :twisted: )
  2. Mágia

    Az első kiadásokban szerepelt Tűzvarázslatok-ra gondolok! De vegyük például a későbbi kiadású könyvekben szereplő tűzférget, ami kikerült a tűzvarázsló zsebvarázstárából! A fene azt az ecetes ollót..... De azt vedd figyelembe, hogy a régi kötetekben szerepeltek varázslatspecifikus ékkövek és ezek leírását hiányolom, nem pedig az igazdrágakövek leírását. A könyvben szerepel egy felsorolás, hogy a karakteralkotópontok-at hogyan lehet elkölteni és bizonyos értékek mennyibe kerülnek, és ebben a táblában a háttérpontok értéke csak 1-10-ig terjed.
  3. Kalandmesteri fejezetek

    Ismerős a mesélésundor, én kénytelen voltam abbahagyni a mesélést. Egyrészt mert, már teljesen elegem volt belőle, másrészt amikor leültem, hogy kidolgozok egy új modult 3 óra alatt teledobáltam a kukát papírgalacsinokkal és még mindig csak egy üres vázlat volt előttem! Szóval most én is inkább csak játszok és titokban dolgozok egy hercegségen (mint baromi nagy játszótér, ahol kedvükre el lehetnek a kalandozók)! Én személy szerint mindig is jobb kedveltem a szabad világokat, mint a "rohanjunk arra, amerre a nyomokat hagynak" modulokat! És én is jobb szeretek így mesélni, mindenki kedveszerint kiélheti magát, csak a KM-ektől vesz 3x annyi energiát! Tényleg szomorú, hogy a szerkesztő, így döntött, de mint egy MAGUS fan a sok közül az mondom, hogy az a kötet lehetett volna vastagabb is
  4. Kalandmesteri fejezetek

    Előre sajnálom azokat, akik szeretnének megpróbálkozni a meséléssel. Nincs egy pédakaland, amiből az embereknek fogalmuk lehetne, hogy hogy is működik maga a szerepjátszás, és bár régóta mesélek én is elovasom azokat a fejezeteket (jó pap holtig tanul). És nagyon hiányzik a példamodul, amit egykor régen egy régesrégi kiadványban még tökéletesen kiadtak, és nagymértékben segítette az első kalandjaim megalkotását (a régi szép idők ). Az új MAGUS generáció kalandmesterei honnan fogják tudni, hogy hogyan készítsenek elő egy kalandot, ha nem találnak semmiféle útmutatót. Remélem nem az lesz, mint sok más rpg kiadvánnyal, hogy van egy alapkönyv, de ha tudni akarod hogyan kell mesélni akkor vedd meg a km-ek kieg.-ét.
  5. Mágia

    Nekem is van pár kérdésem! Miért kellett a Bárdnak megadni a gyógyítás dala című varázslatot? Nem igazán értem, hogy ez hogy fér be a Bárd alap koncepciójába. A Varázslóknál a Dorani Varázslórend gyönyörűen ki van dolgozva, a többi miért nincs? Miért kellett a Dorani varázslókat übertápolni, Sztem sokkal jobb volt még a nagy Zöld-es megoldás, hogy ha a varázsló felemeli a botját az olyan mintha egy pap kimondta volna a hatalom szavát! Miért van az, hogy a Tűzvarázslónak az újabb és újabb kötetekben egyre gyengülnek a varázslatai? Sokkal kevesebb Drágakő van felsorolva, és azok többségének nincs felsorolva a hatása, így honnantudjam mi mire jó? És az uccsó kérdés, hogy lehetséges az, hogy a maximum háttérpontot 10-ben határozták meg, de akkor egy varázsló akinek van iskolája za hogyan színesítse további hátterekkel a karakterét, mikor az iskola is 10-be kerül? még'x köszi a segítséget!
  6. Kalandötletek KM-nek - Avagy a kaland legyen jó!

    Csak óvatosan Radalion, az ilyen nagy volumenű dolgokban már én is megütöttem egyszer a bokám! Fájt is
  7. A fejvadászok életútja és mentalítása

    még mindig tartom, amit mondtam! a lovag nem veszíti el a fejét, de teljesen átjárja a harci hév, a varázslót átjárja a mágia adta korlátlan hatalom! a Fejvadászt nem járhatja át a gyilkolás vagy a harc öröme, mert akkor hamar véget ér a pályafutása Nem akarom túl misztifikálni, de ha élni akar, akkor soha nem veszíti el a fejét, mert ez végzetes hiba is lehet a számára! Lehet, hogy félreértettük egymást, de én nem beszéltem specializált fejvadászkasztokról, csak arról mit lehet egy fejvadászból kihozni! A fejvadász csak egy eszköz, nincsenek jogai, szabadsága ez egy borzasztó nagy hátrány! Krán nagy birodalom, de csak azért mert ott laknak a "Gonoszok", még semmivel sem nyújt jobb kiképzést, mint teszem azt Toron. Kránnak nagy múltja van nagy hatalommal, de még nem jelenti azt, hogy ök az abszolút "überfa**a csávók"! Bocs a pejoratív kifejezésért
  8. Kalandmesteri fejezetek

    Igen ez az, ami borzasztóan hiányzik az új törvénykönyvből
  9. A fejvadászok életútja és mentalítása

    Hi! Különös kérdést tettek fel, amire nincs egyértelmű válasz! A fejvadászoknak nagyon sok típusa van! Felderítők, orvgyilkosok, kémek, mesterlövészek, stb. sorolhatnám naphosszat, bármit ki lehet hozni abból a karakterből, és pontosan az ilyen széles szertágazósága miatt (ami főleg mások életének kioltására, megfigyelésére, tönkretételére irányul) az asztrál-t és a mentál-t tartom elsődlegesnek. egy egyszerű halandó elveszítheti a fejét, de a fejvadász soha, ugyanaz a halandó elfelejthet dolgokat, de a fejvadász megintcsak soha!
×