Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Ishi

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    29
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Ishi

  • Rang
    Kalandozó
  • Születésnap 1989/05/27

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    bárd
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    Vampire

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. A húr csak sima sodrott szarvasín. A visszacsapóíjnál a többszörösen rétegelt szaru és hosszú elkészítés adja a nagy árat. És a tény, hogy beszerezhetetlen. A pusztai népek körében elterjedt, kiváló tulajdonságairól elhíresült visszacsapó íj sajnos nem szerezhető be a civilizált országok szabadpiacán. Egy ilyen szerszámtól önként sohasem válik meg a tulajdonosa, ha pedig mégis rákényszerül, az íj alighanem hamarosan tönkremegy a szakszerűtlen bánásmód miatt. Az ilanori íjművesek máskülönben egy visszacsapó íjért három-négy jó hátaslovat kérnek ? igaz, a lovak ára arrafelé töredéke az általunk
  2. Nekem olyan kérdésem lenne, hogy az íjhúr mennyibe kerül (rövidíjhoz, visszacsapó íjhoz).
  3. Ishi

    Ünnepek

    Köszönöm!
  4. Ishi

    Ünnepek

    Boldog szülinapot, Rayen!
  5. Ishi

    Ünnepek

    Boldog szülinapot, Gildes! ^^ (így utólag )
  6. Ishi

    Ünnepek

    Én is szeretnék Dekkernek boldog születésnapot kívánni. ^^
  7. Én meg végig az "1 karaktert kihúzol és azzal játszol" verzióról beszéltem. Ha x karakterből kell választani, az nyílván sokkal emészthetőbb mindenkinek. A kérdés, hogy mi ezzel a cél. Ha egyszerűen csak "nem volt még ilyen, ettől érdekesebb lesz a játék" alapon gondolkozunk, akkor rajta. De ha azért csináljuk ezt, hogy összehasonlíthatóbb/könnyebben pontozható legyen a játék, akkor szerintem nem sok értelme van, ha az x nagyobb, mint a csapatlétszám (mert akkor majdnem ugyanott vagyunk, amikor mindenki saját karaktert hoz). Ha a karaktereket a csapattagok elosztják egymás közt, akkor minden
  8. Szerintem az olimpiához való hasonlítás ebben az esetben nem teljesen állja meg a helyét. Ha az olimpián indulsz, ugyanarra készülsz fel, mint a többiek, tehát futásra, ha futásban indulsz, és úszásra, ha abban. Ha mindenkinek varázslóval kéne lennie a játékban, akkor lehetne ehhez hasonlítani. A "kapott karakter" szerintem inkább egy olyan vizsgához hasonlít, ahol tételt kell húzni. Tegyük fel, hogy Jani minden tételt tud, kivéve egyet, Pisti pedig csak egy tételt tud. Jani kihúzza azt a tételt, amit nem tud, Pisti pedig azt, amelyiket tudja. A végeredmény alapján mondhatjuk azt, hogy Pisti j
  9. Hulla: ha az egyik csapatban valaki olyan kapja meg a varázsló karit, aki még soha nem játszott vele, a másikban meg olyan, aki mindig azzal játszott, akkor pont hogy igazságtalanabb lesz a verseny. Szóval hogy gondolod ezt a karakter kiosztást? Előtte mindenkinek le kell írnia, eddig hány karaktere volt, és azok pontosan mik voltak? De lehetnek olyanok, akik már nagyon sok kasztot/fajt kipróbáltak - őket nem igazán lehet mélyvízbe dobni, mert nem lesz számukra annyira idegen a szerep. Akkor mi alapján lehet értékelni őket? Az nagyobb elismerést érdemel, aki most játszik először varázslóval,
  10. Nekem nem úgy tűnt a 3. rész után, hogy ezt nagyon folytatni lehetne... XD (persze sok filmmel van ez, mégis megcsinálják hozzá a béna folytatást). Én azt hiszem nem leszek rá kiváncsi.
  11. Ez szépen hangzott. Na akkor maradjunk annyiban, hogy egy "idegen" karakterhez idő kell, amíg megbarátkozol vele. Pl. én a tavalyi NYT előtt az udvari orkomon nagyon sokat gondolkodtam, olvastam a fajról (mellesleg nagyon kevés volt amit találtam róluk...) próbáltam elképzelni, milyen lehet vele játszani, hogyan érez, gondolkodik, stb, és ez jópár hétbe beletelt, amíg úgy éreztem, hogy sikerült vmit elcsípnem a karakterből, hogy kialakult egy részletesebb kép róla. Mert addig elég idegen volt számomra a faj is és a gladiátor kaszt is. Nem tudtam volna úgy játszani vele, ha egyszerűen csak a k
  12. Én játszottam már előre gyártott karakterrel, ugyan az csak egy egyalkalmas "Törpök vs elfek" játék volt, ahol a két szembenálló fél tárgyal egymással. Ki volt osztva, hogy ki hogyan viszonyul a másikhoz, mennyire akar békét, mennyire kötözködős, stb. És ahogy haladtunk, úgy szépen mindenki pont az előre kiosztott személyisége ellentétjét alakította ki, vsz. úgy illett az emberekre. Mert van, aki inkább "békekötő", van, aki kötözködni szeret jobban, szóval tényleg a személyiséget a legnehezebb átvenni. Ahogy Gildes mondta, ez inkább már színészi kategória. Amúgy jó és érdekes volt a játék, ett
  13. Igen, kb egy megával nagyobb, mint amit el lehet küldeni, úgyhogy feltettem megauploadra: katt
  14. Szerintem a vége a címmel lehet kapcsolatos, vett tíz dekát a boltban... Nekem tetszett, de gyerekként biztos utáltam volna, főleg a hangszerelés miatt... ez is azt igazolja, hogy attól még, hogy valami rajzolva van, nem feltétlenül gyerekeknek való.
  15. Kár, hogy nem jelentkeztünk többen. Szívesen elnézegettem volna még egy párat, de a másik kettőt is jó volt látni.
×
×
  • Új...