Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Werdase

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    7
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Werdase

  • Rang
    Lócsiszár
  1. Werdase

    Kasztosodás

    Ja a táborral kapcsolatban: 1-2 év múlva én is megyek!
  2. Werdase

    Kasztosodás

    Találkozón / táboron tényleg úgy van! (Ezt azért nem vettem bele mert év közben nem érek rá, nyáron meg nem látom értelmét elmenni táborokba, ha az a csapat amivel játszom el se jönne még a KM sem és kész csapatok mennek a táborba, majd ha lesz időm vagy normálisabb játékoskör aki mindig összegyűlik akkor majd megyek szóval csak ezért mondtam hogy nem szentírás) Abban is igazad van, hogy ami nem életbevágó azt ne vegyük fel, rendben tényleg nem fontos de sohasem árthat, kitudja milyen kalandokat hoz az élet(KM). Az is igaz hogy ha másra pazarlod el a KAP-okat akkor manára nem marad, ez így nem jó, bár szerintem a ETK-ban igencsak egyhangúak voltak a karakterek, kivéve a varázsló mivel ő csak Kp-t és Manát kapott (meg elhanyagolhatóan kicsi Fp-t) tehát neki igazából mindegy, hogy melyik könyv alapján játszom, mivel ÚTK-ban sem veszek neki Fp-t, kivéve ha Démonológus vagyok, mert akkor igazán megéri, ami ha jól tudom nincs az ETK-ban! 1fp=2Mp tehát inkább jobb választás csak a képzettségpróba legyen jó, ráadásul mondjuk adsz neki 19-es állóképességet Adottság háttérrel és kész is van a mindent gyilkoló gépezet fél óránként varázsolgat gyakorlatilag ingyen, ja és ráadásul kis arkánumot is kapsz a démontól ami úgy tudom legtöbbször Lélek,Halál, szóval mégiscsak van benne valami jó, csak az egész világból kiátkozott vagy
  3. Werdase

    Kasztosodás

    A számtan/Mértant megkapják! Szerepel is az alap képzettségek között, másrészt a varázsló leírásában is említik, hogy: ,,Az Arowin-hegy szikláiból emelt Emlékezés Tornyában Doran minden tanítványa az alapítók akarata szerint beavatást nyer a Tér- és Időmágia, illetve az Idéző (Szimpatikus) Mágiák és az egyéb mágikus módszerek rejtelmeibe" Idézve: ÚTK. 128.o. 1 hasáb 4. bekezdés. Meg amúgy amit mondottál a Képzettségek közül szerintem az Alkímia, Õselemi mágia, Elettan mindegyik 3. foka túl sok (szerintem). Ha meg is adod a varázslód csak ezeket tudja a politikáról semmi fogalma sincs, heraldikáról semmi lila gőze sincs, és még sorolhatnám (pl. gyógyítás illetve herbalizmus) szerintem a varázsló nem az a kaszt aki csak egy dologhoz ért, ezalatt azt értem, hogy a varázslóknak szerintem több dolgot elhisznek, bíznak bennük illetve félnek is tőlük ha úgy hozza a sors. A varázslók közül csak a Démonológusok a elferdült elméjűek akitől csak félni lehet, másrészt ha Shadonban vagy 100% ha esztelen varázsolgatsz lecsuknak... Ráadásul gondoljunk bele, hogy mozaik mágus tehát mindent úgy hoz létre, ahogyan ő akarja és annyi ideig, annyi erővel. Tehát a varázslóval ügyeskedni kell meg kel várni, hogy alakul a csata, ki mit csinál stb. 1-3 szinten még (akár ) a botoddal verekedhetsz is, bár ez nem az a varázslófajta viselkedés Szerintem sokan azért nem szeretik a varázslót mert nem az az elől harcolunk és mindenkit azonnal kinyírunk kaszt, hanem (amúgy le is van írva a könyvben, most nem idézném) a varázsló a hatalom jelképe, a mágiáját építő célzattal az emberiség védelmére kell használnia! Másrészt meg azt hiszem, hogy egy Õsfajzat ellen legyen az Aquir vagy csak Óriás ő a leghatásosabb, azaz meg kell becsülni, jó ő így ahogy van. Meg nem szentírás a könyvekben szereplő szabály, hanem tetszőlegesen átírhatod
  4. Werdase

    Kasztosodás

    Na pont a tűznyilakat lövöldöző botról van szó, ha eljutsz hozzá majdhogynem halhatatlan vagy. Én meg bevezettem, hogy ha varázslót kezdesz akkor pyarroni megkapja: Elemi mágia 3. Alkímia 3. Ha dorani vagy ezeket vagy ha nekromanta akkor: Nekromancia 3. fok (+ az Élettan) + 2. rúnamágia. Így kicsit életerősebbé és játszhatóbbá válik az 1. szintű varázsló is, bár vegyük már figyelembe, hogy a dorani varázsló majdhogynem dupla annyi pszi-ponttal kezd 1. Tsz-en (+11 pszi pont a bot Intelligenciája miatt.) Ebből derül ki, hogy a Lar-dori varázsló 3. tsz-ig semmire sem jó, de harmadik szinttől a botot megkapva igencsak megcsonkítja az ellenséges varázstudók hatalmát... És esetleg megjegyezném: a varázsló nem az a fajta kalandozó aki a csatatéren legelsőként kaszabol, hanem hátulról segíti csapattársait (ezen azt értem, hogy területsebzős varázslatot értelemszerűen nem fog használni mert nem jut előrébb, inkább pajzsokat varázsol a többiek köré, vagy fegyvereiket erősíti, illetve az elesettekből csinál élőholtat, vagy kisajtolás diszciplínával sebez a többieken (igen magán is, de akár kisebb sokkot is okozhat a hirtelen fájdalom a többieken (magán értelemszerűen nem mert ő tudja, hogy bekövetkezik) Mellesleg a varázsló a legnehezebben kezelhető kaszt (ami UTK-ban nem kaszt hanem rend/iskola stb.) és nem feltétlenül kell közvetlen sebző varázslatokat alkalmazni, pl: Elemi föld 1E por állagú anyagot hoz létre mondjuk +1 körre kitolom a hatóidejét és egyenesen az ellenség szemébe fújom csóvával, utána kapkod, hogy kitörölje mivel nem lát ezalatt foglalkozhatok mással is. Illetve vízaurát varázsolok rája majd megfagyasztom ez 2 szegmens alatt létrejön, és ezalatt még egy elemi erő csóvával fel is dönthetem a teljes vértezetben feszítő lovagokat.. Tehát: igen tényleg nem a legértelmesebb kaszt a varázsló, de ha ki tudják használni akkor igen erős lesz, ráadásul: ha te magad készítesz varázslatot az mozaik lesz nem egymagában álló varázslat, és ez igen nagy előny)
  5. Werdase

    Kasztosodás

    Salvete domini et dominae! Azért én annyit hozzátennék a dorani varázslóhoz, hogy nem kell elkölteni 30KAP-ot Manára, mivel ott van a +3 Mana-pont szintenként, amit ráadásul a bot is megkap (+a Magasmágia képzettség). Térjünk rá a botra: Mialatt mi varázsolunk a botunk akár a megosztott pszi-pontjainkból Fp-t regenerál illetve az ellenfelet sebzi, vagy Elemi Erő aurát rak a varázsló köré, illetve feltölti magát Manával, hogy a varázsló feltöltse magát... És nem is beszéltem az Asztrál/Mentálmágiáról (Asztrál 12 szegmens alatt létrejön, Mentál 4 szegmens alatt.) gyakorlatilag majdnem halhatatlanak vagyunk, ráadásul ha megszerezzük a Godoni örökség 4. fokát akkor az Örvénnyel akármelyik varázslatot destrukálhatom, vagy megnyújthatom az idejét, illetve már csak 1 pszi-pontból is TSZ+2 Mp-t nyerek ki minimum, és 1 kör alatt elvégzem a diszciplínát (teszem fel ezt a bot végezné el, hisz ő is megvan 1 kör alatt a feltöltéssel..) ezalatt mi ismételten csak daráljuk az ellenfelet pl. életerőszívással (csak hogy a nekromantánál maradjunk), ha 5. fokú nekromanta vagyok csak kicsapolom az Épimet és abból varázsolgatok. Tehát inkább erős a varázsló mint hogy ,,szegény" lenne. (És ha teleportáló gyűrűt is csinálok Mp= 3/kg+13Mp (Mágikus Aura varázsjel)+ 24Mp (teszem fel csak 1E-s telportot akarok)+0 Mp mert varázszó kell hozzá. Igy egy 72kg tömegű varázsló ha jól számoltam akkor 61 Mana-pontért akármikor 20 méteres körzetben teleportálhat Varázsszó kimondásakor, azaz teljesen halhatatlan leszel.... De azért feltételezem nem süllyed le ennyire egy Doranból származó varázsló aki a hatalom jelképe (írja az ÚTK) Tehát jó játékot a varázslóhoz (És persze amit itt felsoroltam csak szimpla mozaik azaz fantomgyilkosnak pl. nyoma sincs, vagy az Elemi erő ökölnek ami ha jól sebez akkor állon találva ellenfelünket egyszerűen leüti onnan pedig elővesszük a botunkat és nekromancia 5. fokánál 15 perc alatt elvarázsolom az Épit (először azért bebörtönözöm Elemi erő ketrecbe)
  6. Werdase

    Karakteralkotás

    Én nekem csak az UTK van meg, de amiket kiszedegettem a cikkekből, láttam, hogy az ETK karakterek túlságosan megkötöttek. Megy egyszer olvasgattam régi barátnál vagy 2 éve. Hulla, igazad van tényleg siralmas a példakarakterek leírása, de valljuk be ki az aki lemásolja azt (jó oké tudom akik nagyon kezdők.) Meg úgy azt nem értem: Anyagmágia minden varázslat ami teremt/dezintegrál/változtat stb. 1 kör alatt hozható létre. Eddig rendben is van, de: pl: 1 kg papírt létrehozok 1 kör alatt 5 Mp költségért. Na ha 20 kg papírt hozok létre akkor csak a Mana-pont költség emelkedik, a varázslás idő nem. Szerintem ez alaptalan, hogy 1 kg anyag ugyanolyan gyorsan létrehozható mind 10000000000kg anyag. És akkor az Elemi mágiánál miért nem lehet 20E elemet megteremteni annyi idő alatt (1 sz) mint 1E-t?? Még egy probléma: Rúnamágia: semmilyen varázskör, pentagramma, varázsjelhez nincs odaírva a készítési idő (én ilyenkor ezt alkalmazom: ha egyszerűen formálható a talaj, akkor elemi erő szabad formával rányomom a talajra majd feltöltöm manával XD, ha nem akkor teremtek tintát és azt formázom, majd elemi hővel rászárítom, így akár egy 2 órás rúna is készíthető nagyjából 3-4kör alatt ) A harcrendszer szerintem jó, ki van javítva, ami szerintem alaptalan, hogy pallossal 10Fp után kapsz Ép-t (gondoljunk bele ha eltalál egy hatalmas pallos a válladon- á biztos nem törik el a csontod), meg most jut eszembe: szerintem a hergoli villámmester kicsit tápolt (csak kis vihar kell és megöl mindenkit), és nagyon hiányzik Orgonomus trükktára
  7. Sziasztok! Budapesten keresnék csapatot. Magamról: 14 éves, 7-es vagyok. Leginkább a III.kerület lenne a legjobb azon belül is Békásmegyeren (szép hely). Rajtam kívül még hárman vagyunk. Az egyik barátom (aki bent van a 3ban) ismeri a MAGUS-t meg van neki is az UTK (nekem is megvan). KM-et keresnénk aki tapasztalt azért valamennyire. A csapatunk felállása általában: 1. barát: Fejvadász, Anat-akhan, Messor, Transceps (Rend, Halál) vagy Bárd, Káosz 2. barát Harcművész kicsit eltorzult tudattal (mivel nem Rend, X/? a jelleme hanem Káosz, X/?) (lehetett volna bárd is, de nem akart ) 3. barát Tolvaj, Kobrák, Káosz vagy. Lovag, Rend Én: Varázsló, dorani, Rend vagy Rend, Halál E-mail címem: Kissattila96@gmail.com
×
×
  • Új...