Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Saimon di Alver

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    19
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Saimon di Alver

  • Rang
    Felvilágosult földműves
  • Születésnap 1980/11/23

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Tűzvarázsló, Boszorkánymester
  • Mi a kedvenc regényed?
    Csepp és tenger
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    Ezt figyeljétek, lumazzuk!
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    SW d20; SR; Vampire
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    '94
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Csapat: DreamWalkers
    Egy ideje fix csapattal és mesélővel játszunk.

    Ha nagyon úgy érzi magát valaki, hogy szívesen kipróbálja az öreg rókák társaságát lehet róla szó, de közös csapatfelkiáltás szükségeltetik a vendégjátékhoz.

Legutóbbi látogatók

745 adatlap megtekintés
  1. Akkor ezt javították a KKUK-hoz képest. Ott SFÉ van. Át kell rágnom az ETK-k oda vissza 10x, mert a vegén kiderül, hogy eddig nem is "a M.A.G.U.S.T.-t" játszottunk..
  2. Üdv, végig futottam a különböző elméleteket és megoldásokat, de lehet, hogy az alapfeltételezést kéne kicsit körbe járni! Ha varázslatként használod, akkor 2 körig (8.Tsz -> 80Mp) 80E-s elemi erőt tudna a varázsló idézni aurába formázva. Minden 2E elemi erő pedig semlegesít 1 Sp-t. Ennek alapján maximum 2 körig tudna 40SFÉ-s védelmet biztosítani. Ha nyomban nekiáll a kinyeréshez/kisajtoláshoz mire letelik az aura időtartama akkor sem lesz képes 4-nél többször létrehozni.. Ha jelmágiát szeretnél használni, akkor a Pszi transzban végzett művelet során a 80Mp-ből lejön a Mágikus arura 33Mp-ja. Így magára az elemi erőre marad 47Mp-od ami a fenti Elemi erő - Sp semlegesítő/SFÉ szabály alapján 23SFÉ. Ami nem kicsi, de mégse 47... És azonnal javítom magam, mert az ETK 296.oldalán 1:1 átváltás van.. Ó boldog KKUK!! 206.oldal 1:2 arány... Amúgy érdemes összevetni a Mp igényeket a jelmágiával készült varázstárgyak között leírt Védőköpennyel. ETK 396. oldal. Ott 1 SFÉ-ért 30Mp-ot "fizet" a varázsló. De, ha mindezt egy pajzsra rója fel, akkor már 5 SFÉ-t ér 30Mp... Ebbe most ne menjünk bele, mert ugye a pajzs +VÉ-t ad a harcrendszer szerint... Összességében azt mondom, hogy majd a KM tudja... @Magyar Gergely: csak kéne már az a jegyzetekkel teli javított kiadás...
  3. Saimon di Alver

    Erdőpille

    A kezdeményezés, hogy a játékos kipróbáljon 1-1 Yneven előforduló értelmest fajt a kalandokban nekem megér 3 csillagot. Én használni fogom saját kalandban, de az alábbi módosítások után: elvetem az elf kapcsolatot nem lesznek pille megapoliszok nem szinthez lesz kötve a jelképes Fp növekedés/csökkenés, hanem életkori kategóriához nem lesz kaszt, de lesz egy képzettség lista, amiből pl. életkori kategória váltáskor válogathat + tuti biztos lesznek tiltott képzettségek, amit soha nem vehet fel. mágia, főként varázslói elképzelhetetlen, de a tanulható képzettségek közé 1-1 KP-ért felvehető misztikus képességen lehet elgondolkodok (1-3Mp, 1E, napi 1-3 alkalom) az erő nem -5 módosítóval, hanem maximum értékkel fog szerepelni ~4 körül (kb. 2-3 kilót fel tud emelni) a fegyvereik értékeit a "fogpiszkáló"/varrótű szintjére fogom csökkenteni max. SP: ~1, ÉP-t csak kivételes esetekben okozhatnának Az elfogadottságukról: mindenki csak egy különleges háziállatnak tekintene rájuk, az elvetemültebbek kalitkába tennék ki az asztalukra. A ragadozó madarak, macskák, kutyák, patkányok stb. életveszélyes ellenfeleket jelentenek nekik... Ha valaki így is bevállalja, akkor valószínűleg a játék öröme miatt tenné és igaz ami igaz, ilyen JK-nak öröm a mesélés.
  4. Saimon di Alver

    A mutánsok

    Üdv, csak egy két kiragadott dolog, ami miatt nálam csak 1 csillagot ér, vagyis nem. Ne haragudj, de ez annyira MAGUS idegen, hogy nem megyek bele részletekbe. Se a világba, se a mágia kidolgozott részeibe nem illik bele. A fejvadászokról talán érdemes lenne megfontolni a MAGUS-ban számos helyen megjelent és kitárgyalt kötöttségeket, mielőtt leírásra kerül, hogy ha van valaki akinek tetszik a mutáns hentelés fogja magát és átigazol egy másik klánba.. : ) Megvan az a kép, mikor a 15+ szintű 13.-as féle mutáns épp tűzfellegeket próbál idézni a város fölé? Hősünk ekkor odalép és elfújja a mutáns mellett égő mécsest... Szóval a lelkesedés dicséretes, de ez a koncepció nálam sosem fog játszani mesében.
  5. Helyzet jelentés: Amber géptávolisága még nem múlt el. Sajnos még nem olvasta az üzenetem. Antali Augusztus vége előtt nem fog ráérni, de aztán lenne kedve. Szóval úgy állunk, ha Bűvdudás szert tesz egy skype képes kamera+mikrofonra, akkor 2 JK vágna bele biztosan a kalandba. Szokták mondani, hogy minden kezdet nehéz... ..bár ezt az indulást elnézve, legalább egy új Világnak kell születnie. No, én azért nem adom fel, szétnézek LFG-n, hátha onnan akad 1-2 vállalkozó kedvű játékos. D.
  6. Lassatok,rajtam mulik.; irzam Ambernek. Ha Antail is kotelnek all,akkor mar harom jk lenne Hulla km keze alatt. Buvdudas:valami nagyon alap usb kamera & mike-ot fel tudok ajanlani a nemes czel erdekeben. ; )
  7. ...ok, kezdem érteni, hogy négy éve miért nem indult el a kaland.
  8. Értem. Ebben az esetben feltenném a 4 éves kérdést. : ) "Hulla, ha jol ertem magadra vallaltad a meselo szerepet, ugye? " Igen válasz esetén, a NYT után egy kis kikapcsolódásként, akár keríthetünk más bátor lelkű vállalkozó szellemeket kalandozós berkekből. 3-4 játékos csak összejön. Úgy vélem egy ilyen mesélő, mint te Hulla, játékrendszertől, világtól függetlenül egyféle garancia a jó hangulatú játékra... (na az én a puncsolásom már meg is volt. )
  9. Sziasztok! Azóta megvolt az első játék? Esetleg van már azóta összeszokott csapat? Be lehet még férni? Itt van a polcon a megjelenéstől és szívesen tennék vele én is egy próbát. Előre is köszi! D.
  10. Saimon di Alver

    el Grideh, a Tükör

    Üdv! Igyekeztem elképzelni ezt a technikát, de csúnyán felsültem . : ) A mindenben lemásolja / tükör zavar össze kicsit. Egy egyszerű példában, ha egymással szemben állunk és igyekszik a támadó egy jobb csapottat bevinni fejre, akkor a tükör technika alkalmazója szintén egy jobb csapottal próbálkozik vagy, mintha a támadó tükörképe lenne, ő a bal kezével igyekszik ugyan ezt a támadást imitálni? Előbbi esetben az eredmény jobb esetben egy páros találat az arcokon, reális esetben KÉ(a támadóé), TÉ-VÉ függvénye szerint sikeres/sikertelen találat, visszatámadás nélkül(?). A tükrös elgondolás (jobb-bal kéz) meg két összeütköző ököl lehet az eredmény, ahol valljuk meg gladiátorok, barbárok, kemény harcosok örömmel kapnak az alkalmon, hogy összeüssenek ilyen módon. : ) A másik dolog, ami szintén nem jött le, hogy ha a nem elvezetés a módszer lényege, akkor puszta kézzel minként lehet egy buzogány ellen bármit is kezdeni? : ) Végül a gyakorlati alkalmazás milyen viszonyban van az ökölharccal és a tényleges harcművészettel? Az ökölharc is pusztakezes technika, de egyszerűbb leutánozni. (mondjull 3Kp - 9Kp ezt még fedi is), de mi a helyzet a harcművészettel? Azokról az évekig gyakorolt mozdulatsorokról, amikért a harcművészek harcművészek. Azt is le tudja utánozni a tükör alkalmazója? Lehet, hogy minden le van írva, csak ebben a melegben 2. nekifutásra se állt össze az agyamban. Üdv, SdA
  11. Saimon di Alver

    Csapatnevek

    Hamár megszólítottak a cikkben. : ) Nálunk a kalandozó csapat neve a lejátszott előtörténet szerint lett meg. Ez nem volt azonos a játékszervezési praktikum szerint a játékos csapat FB oldalának nevével. Ha versenyre mentünk, ez utóbbit a került leadásra. A nagybetűs kalandozó csapat minden bizonnyal kiérdemel egy nevet, de többnyire nálunk nem a tipikus világcsavargó, senkihez nem kötődő, kincsvadász kalandozók mennek.. De ettől függetlenül tényleg van olyan csapatnév, ami 30+ korban inkább kínos mosolygásra, mint jó viccen való nevetésre sarkall minket is 1-1 rendezvényen.
  12. Halihó Samil! Hogy állsz a forrásanyag gyűjtéssel/feldolgozással? Valami teljesen új szerepjátékba vágod a bicskádat vagy megtaláltad a helyét Ynev-en a MAGUS rendszerében (etk)? Utóbbi esetén szívesen értekeznék egyet, mert van egy két ötletem, infóm amit szívesen látnék egy ynevi lovasnomád nép szokásai között.
  13. Halihó! Ha regényeken keresel ezeket ajánlanám a figyelmedbe: Benkő László: Honfoglalás-trilógia, Viharlovasok, Tatárjárás-trilóga Herczeg Ferenc: Pogányok Ezekben bőséggel lehet találni olyan információt, amit az MG által is említett példákon túl, némi finomhangolással akár Ilanor ősibb hitvilágához is nagyszerűen be lehet illeszteni. Üdv!
  14. Saimon di Alver

    Próba és ellenpróba

    Halihó! egy kicsit talán rendszer idegen, de házi körülmények között kiválóan használható az ellenpróba helyett a "verseny". A cikkben említett példa ezek szerint úgy nézne ki, hogy a felek (őr és a gladiátor) a saját Erő tulajdonságuk értékéhez dobnak k10-el. Akinek nagyobb az értéke az nyert. A módszer finomítása, hogy a KM (nálunk a csapat egyhangú véleménye) figyelembe vehet vonatkozó képzettségeket a szintjüktől függő értékkel. Af esetén +1, Mf esetén +3. Ebben az esetben pl. birkózást szoktuk figyelembe venni. Az alkalmazás tipikus esete, mikor az akció pörgős menetének megőrzése a cél. Nincs KÉ, TÉ, VÉ... csak egy szimpla dobás és összeadás. : ) SdiA
  15. Szia Daru! Sajnos majd mindenben osztom a véleményed. Én is húztam halasztottam a VII. rész megnézését, hogy megmaradjon valami remény, hogy ez még lehet Az, ez még SW, de mikor decemberben a virslis zacskó is SW reklámban pompázott már lehetett tudni, hogy ennek annyi. Az, hogy kidobták az eddigi SW univerzum történetet, már kellően rányomta a pecsétjét a hangulatra. Átlag 10 percenként szisszentem fel "az ezt most miért kellett?" kíséretében., de mikor barátnőm, nulla azaz 0 SW ismerettel is azt találta mondani, "hát ez hülyeség így, tök értelmetlen" na az feltette az ire a pontot. : ) BB-8, mint aki hoz valamit a filmen. Ha R2D2 asztrodroid és egészen az R9-es szériáig koppra ugyan azt a formát hozzák akkor mi ez a BB-8-as izé? Ami dorombol, meg szomorúan lehajtja a fejét.. csupa állati/emberi érzelmi reakciók. Szent tervező, hát miért nem nyom valaki egy reset-et a kis lüke droidon? Igen, tudodm, hogy a SW rpg szerint is lehet droiddal játszani, szóval akár egy teljes értékű karakter is lehetne a moziban, de tényleg?? A rendszert ismerőknek eddig is fájó pont volt az idő kezelése. Ezt most valami olyan szinten nem vették számításba, hogy alap kérdéseket a történet szálban vág arcon. Vagy tényleg egy 5perces társalgás ideje alatt vannak a hipertérben, vagy tényleg annyira nem jutnak el x nap alatt, hogy sor kerüljön a "Te tulajdon képen miért is szöktél meg a rendtől? -válasz" beszélgetés megtörténjen. Vagy itt már annyira kemény a történet, hogy az első bevetésen lévő rohamosztagos annyi szörnyűséget látott, hogy inkább lelépett? Mert valójában technikus volt, nem is rohamosztagos. Vagy ez egy vicc akart lenni? A gyért űrcsata és ellenállás bázist már említetted... kb. 5-6 X-wing kilövése után: " Elvesztettük a flottánk felét!" Aha.. Olyan kérdéseket, hogy de mi van az új köztársasággal, nekik nincs flottájuk? Már fel se kell tenni... Az milyen, hogy az Erőbe egyensúlyt hozó Luke nem bírta lenyomni a teszetosza lapátfülű unokaöccsét, akit egy sivatag bolygón élő roncs kurkász tinilány az első küzdelemben egy számára tök ismeretlen fegyverrel majdnem legyőz? Aha.. Talán ennyi is elég, DE megmaradt nekünk a d6 / d20 rendszere kijött SW RPG! : ) És talán annyira jó a film, hogy ezek után a KM már nem mondhatja, hogy nem állhatok be renegát birodalmi rohamosztagossal. : ) Üdv, SdiA
×
×
  • Új...