Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Saimon di Alver

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    56
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Saimon di Alver

  • Rang
    Felvilágosult földműves
  • Születésnap 1980/11/23

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Tűzvarázsló, Boszorkánymester
  • Mi a kedvenc regényed?
    Csepp és tenger
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    Ezt figyeljétek, lumazzuk!
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    SW d20; SR; Vampire
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    '94

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Kóbor apácák Abban az értelemben használtam, hogy valami teleszórva tudományos kifejezésekkel egészen meggyőző lehet a témát nem ismerők (kóbor apácák) számára. https://baranyilaszlozsolt.com/pciskola/TAMOP-4_2_5-09_Magyar_szolasok_kozmondasok_adatbazisa.pdf Rogers-görbe A Rogers-görbénél az innovátor a fogyasztók szűk csoportjának megnevezése. Definíció szerint: Innovátorok (2,5%): a kalandvágyók csoportja. Hajlamosak új termék kipróbálására, divatdiktálók, jól viselik a kockázatot. Nem árérzékenyek, ami az átlagosnál kedvezőbb jövedelmi helyzetet valószínű
  2. Saimon di Alver

    Ynev - Máshogy

    @Deodatus nem tudom nálatok, hogyan ment a KM szerep kiosztása a legelső Dreonnar küldetés kapcsán.. Nálunk az volt a KM, aki tudott olvasni. Így az ő feladata volt, hogy abban az esetben, ha a kalandozók nem ismerik egymást, összehozza a csapatot, megteremtse a helyzetet, ami miatt pénzre van szükségük, majd eléjük tolja a hirdetményt, amiben épp rátermett kalandozókat keresnek.. Aztán már Assero atyaként rágta a szájukba, hogy mit és hol kell keresniük... Szóval a kaland nem onnan indult, hogy megtalálnak egy szekeret a nevenincs várostól pár órányi járásra. És azon se i
  3. Nekem megint egy nagy rácsodálkozás, hogy a KKUK sok éves használata után ismét kiderül, hogy nem is MAGUST-t játszottunk. KKUK-ban még a fejvadászkard, slan kard, mara-sequor, ramiera, sequor esetében is van említés, hogy nem kasztbéliek kezében mivel egyenértékű. ETK-nál erről már szó sincs, csak azt említi, hogy kinek a hagyományos fegyvere, illetve szinte csak náluk jellemző.. Szóval akármennyire is hangulat romboló, ha a piacon vesz egy fegyvert és játéktechnikában elkölti a 3kp-t akkor ETK szabály szerint a megadott értékekkel tudja forgatni a fegyvert.
  4. Jó-jó, de akkor még mindig kérdés, hogy megszerezte a Slan-tőrt, de használni miként tudja? Arra gondolsz, hogy sok kaland után meggyőz egy karművészt, aki 3 Kp-ért megtanítja neki a Slan-tőrt úgy használni, ahogy azt egy karművész használja és szerez neki valahonnan egyet?
  5. Hali! Számomra mindig kedves, mikor KPI set, target, action, strategy, mission, vision kerül bele a közbeszédbe, a szolgáltatás életciklus modellekről nem is beszélve, de azért szükséges megemlíteni, hogy bármennyire is tudományosan hangzik, ha ezeket bedobod egy turmixba, akkor se jön belőle ki a szent grál.. Egy széleskörű igényfelmérésre alapuló fejlesztés pont másik iskola, mint az innovátorok által bevezetett termék/szolgáltatás. Ha már szakmázni szeretnénk, akkor kéretik pontosan idecitálni a dolgokat, mert ez így a kóbor apácák megtévesztése minősített esete.. H
  6. @Bitschak, az ETK használat alatt mire gondolsz? Hogy csak aszerint lehet játszani, ahogy a könyvben le van írva?Pl. karakteralkotás kockadobásos tulajdonságértékek, a Mf-ba nincs benne az Af, HM-et nem kap minden kaszt első szinten, stb. stb. szabályok megtartásával? Ha igen, akkor nagyban fogadnék rá, hogy senki nem játszik vegytiszta ETK-t. Sőt, ha úgy vesszük a boldog békeidőkben rendezett M* versenyek, események is pontosztásos karakteralkotással történtek, szóval az se vegytiszta ETK. De tény, ha a tulajdonságok, kétfokú képzettségek, k10/k100 alapú harcrendszer, kasztok/iskolák
  7. Azért járom körbe ezeket a kérdéseket, mert az Aborne árnyéka kis "irodalmi" műhely gondozásában fejlesztenénk tovább a novella/regény alkotás főbb szempontjait. Gyakorta elhangzó MAGUS hangulatot, Ynev világához való illeszkedést kicsit szeretném kézzelfoghatóbbá tenni, hogy az alkotóknak adjon egy irányvonalat. Ha az a közvélekedés, hogy a MAGUS hangulat leképezéséhez, mászkálós, sosem nyugvó ember kalandozók történetei tartoznak, akkor ezt elfogadva tudomásul vesszük, hogy a nem ilyen keretek közt születő alkotások eleve ezzel a hátránnyal indulnak. Vagy tekerünk egyet a dolgon
  8. MG, na pont ez az ami foglalkoztat, hogy ami kasztoknál le van írva az nem a kalandozó karakter jellemzője, hanem minden, az adott kasztba (iskola, adott rend, stb.) tartozó jellemzője. Hiszen a kalandozó csak lelki jellemzőiben tér el a normáltól. Ha így van akkor honnan, milyen szinttől kezd a kalandozó babonás tiszteletet kapni, megszerezni a veszély auráját és simán elsétálni az uralkodók elől, ha azok törvényeit megszegi? Szóval mitől van az, hogy a kalandozókra szokás egyféle kiemelkedettként leg-leg- ként tekinteni, ha az eltérés csak a nyughatatlan természetük. Vagy a leírtak
  9. Gyakorlatias oldalról nézve: Ha alkotok egy 1.Tsz karaktert, akkor ő már kalandozó?
  10. Hmm én a hatodkori északot Ryek, Dawa, Kyr - Toron dolgait, az amund-dzsenn-elf háborúkat közép Yneven se nevezném emberközpontúnak. Délen mondjuk ott van Godon, ami viszont totál illik a felvetésedbe. Mondjuk ott a jelenkorban se jellemző nagyon más az embereken kívül. Csodás Shadon! A k100 rendszer cseréjében én nem gondolkozok.
  11. A heted kortól eltérő időket azért hoztam fel, mert meg lett fogalmazva érvként az emberközpontú világképbe való beleilleszthetetlenség. Ezt a hét (nyolc) korból csak ugye egyre a , klasszikusra lehet felhozni. Mióta volt ez a MKK fellángolás vagy hívjuk égésnek inkább, felmerült pár olyan kérdés amit én érdemesnek vélnék ebben a közösségben megbeszélni. Pl. a játszható fajok is ilyen. De ott van még a MAGUS hangulat, a kalandozó jelentése meg hasonlók.
  12. A fajok topicban betettem a listát azon fajokról, amikről pár mondatban lehetne eszmét cserélni, hogy megérnének-e egy egy házi kiegészítőt. Főként arra kihozva a tanulságokat, hogy van-e valami olyan közös felkiáltással elfogadott norma ami szerint készülhetnének az anyagok. Amúgy említed a khált, amit Te úgy vélsz nem alkalmasak emberek közötti játékra, aztán mégis a 2.TK-ben ott figyel és csak valami bujkháló (bocsi ) jóérzés miatt nem szívesen látunk, engedünk játszani.. de ilyen alapon a minden magashegységben élő madárember miért nem játszik? Wier lehet karakter, de vérfar
  13. Üdv! Az alábbiak közül melyik fajt kapcsán láttok fantáziát abban, hogy játszhatóvá legyen téve? (igen, van benne olyan, ami ETK után elvileg már játszható) Vérfarkas Erdőpille Feenhar (madárember) Felice Híve Gnóm Goblin Gyíkmágus Gyíklény Kineta Kobold Ogár Óriás Aun (Sáskaharcos) Tűzkobold Utódok Zangol Zauder
  14. Ha rákerestek 2012 környékén lett házi kiegként feltéve erdőpillés karakter alkotás cikk. Nem is egy. A bestiben azért van számos olyan lény, amivel el lehetne képzelni a játékot, de sajna valahogy az esetek nagy részében oda kerekedik a történet, hogy az így létrehozott kasztok/fajok nem tagozódnak be az ember az uralkodó faj és a meglévő hatalmi struktúrák/erőviszonyok rendszerébe. Ha ezen felül tudna emelkedni az alkotó közösség , miért ne lehetne akár tucatnyi fajt esetén megnyitni a lehetőséget, hogy karakterként lehessen velük játszani? Tűzkobold rulez!
×
×
  • Új...