Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Mágiahasználók Témája


Antail

Mi a kedvenc Mágiahasználó Karaktered?  

207 szavazat

  1. 1. Mi a kedvenc Mágiahasználó Karaktered?



Recommended Posts

Üdv.

Hell oh!

Én még a tűzvarázslóhoz szeretnék hozzászólni, azt ugyan mindenhol látom, hogy csak ember, lehet, de egy értelmes magyarázat, nem utal arra, hogy miért?

Na most lehet, hogy hülyeséget, kérdeztem, de tudnom, kell, mert mindig jönnek a játékosok, hogy akkor én miért, nem lehetek félelf tűzvarázslóval, én meg csak azt tudom mondani, hogy azért mert az ETK-ban le van írva, hogy nem lehetsz!!!

:arrow:

Ööö.. olvasta valaki az ETK-t? Tűzvarázsló csak ember lehet... (lásd ETK eleje, kasztok-fajok párosítása) Tudom, tudom, erre azt lehet mondani, hogy deadzsennéllevanírvahogyszintebármilyenkasztúlehet. Akkor el kell olvasni azt is, hogy miért csak ember lehet a tűzvarázsló. Nos azért, mert az Ordani rend nem tűr meg mást, csak embert. Még félelf sem lehet tűzvarázsló. Erre két dolgot mondhat még a JK kibúvónak: dehát renegát vagyok, vagy toroni sogronita vagyok. Nos, toroniak sem tűrik meg nem ember fajú tűzvarázslót. Ha meg renegát vagy, ráadásul dzsenn, akkor... hát nálam nem érné meg a karakter a második szintet. Nem sorolom fel hogy hányan akarnák megölni és hogyan.

És eggyetlen-egy könyvben sincs leírva ,hogy A tűzvarázsló csak ember lehet!-egyébként egytűzvarázslósem képes észrevenni a külömbséget az ember és a Dzsenn között,még az enyém sem!

:arrow: Első Törvénykönyv, 24. oldal (az én kiadásomban). Bizony-bizony, mint említettem, az ETK-ban benne van, hogy tűzvarázsló csak ember lehet. Ezért, és az előző idézetem miatt, és alysium által elmondottak miatt: ordani tűzvarázsló -elvileg- csak ember lehet.

És mivel nem szeretném ha ez vitába v. chatelésbe torkoljon kérlek titeket hadjuk a témát

:arrow: Egyetértek, ezért többet nem hozom fel ezt a témát. Csak bevallom elsőre nagyon nem értettem a dolgot, így legalább remélem te is más szempontból IS látod a dolgot.

Üdv

Link a hozzászóláshoz

A Tűzvarázslómat átírtam emberre ( eddigis úgy viselkedett és a dzsenn különleges képességeit sem használta igy nem volt akadája a fajcserének),hisz nekem a dzsenn-nek csak a hosszú élete kellett ,hogy vulgárt tanúlhasson, de megtaláltam a lehetőséget arra , hogy ne öregedjek ki a kalandozásból a 20 év tanulás után ez a lehetőség pedig az Életvíz melyet egy régebbi kalandból tettem félre. Aki ilyesmivel próbálkozik mint én (vulgármágia 5. fok 20 év tanulással) annak alyánlom figyelmébe az egyik modult , hogy melyiket azt nem tudom , de a sheral-ban játszódik.

Ja és TAO ha te nemvagy akkor sosem jut eszembe a lötyi! :wink:

Link a hozzászóláshoz

Hell oh!

Igen Lafi én is olvastam ütös a BM, csak hátulütöiböl is van pár, Pl, nem igazán szeretik, csak Toronba, Kránba, Gorvikba (Apropó Gorvickot láttam a könyvbe ígyis írva) Mind1.

Olvastam, még a Boszorkány mágiát súlyos az is, most épp a papmágiát olvasom Az is kemény, de én asszem maradok a jól bevált magasmágiánál... :lol:

Mellesleg, lehetsz tölem BM-mel

Link a hozzászóláshoz

Hát igen a papi mágia is erős. Hosszú távon életútban az egyik leghasznosabb mágiaforma szerintem. Főleg ha a jobb(ik) oldalon állsz.

Mindenféle esetben tudsz valamilyen segítséget kérni istenedtől és nagyon erős és hasznos varázslatokat tartalmaz. MInd a 4 szféra. Bár bevallom én a halál szférát kissé gyengének tartom a többihez képest, de nem is baj. Azt nem szeretem. :)

Érdemes párszor átolvasni hogy mik vannak ott. És könnyen érthető elsajátítható mágiaforma.

Link a hozzászóláshoz

Ahoi!

Erről már folyt itt egy kisebb 'vita' (nem veszekedés, a félreértések elkerülése végett, érvekkel bíró vita)...

Mármint arról, hogy melyik mágiaforma milyen erős. A szakrális mágia hatalma valóban elég nagy, azt tekintve hogy relatív sok mana-pontból gazdálkodik a pap főkaszt. Ugyanis a mellett sem szabad elsiklani, hogy mennyit kap és mennyit emészt fel egy varázslat. lehetne tizenhétszer ennyi a mana-költség, és a kapott mana is, de arányaiban ezzel a pontozással (k3+6) fejezhető ki legjobban a hatalom. Így látható, hogy majdnem olyan erős mágikus hatalmuk van, mint a varázslóknak /bár szerintem a k3ról ildomos, ha szintlépés után a Km dönt, nem a szerencse függvénye igazából, hanem inkább azé, hogy mennyire volt erős hívő az elmúlt időben, mennyit áldozott, stb. / . A szakrális mágia szférái külön-külön nem túl erősek (kivéve a halál szférát), azonban mivel több szférát is alkalmaznak általában a papok, ezért nagyon nagy területet lefednek a varázslataik. Nem különlegesen erősek, nem is túl gyengék, de nagyon sokoldalúak, és a legtöbb varázslatnak különleges tényezői is vannak.

Magánvélemény, hogy nem csak a fix hatásért lehet létrehozni egy varázslatot, és én az esetek több, mint felében valami különleges dolog miatt hozom létre. Egy esetleges opciót használok, vagy nem közvetlen hatást akarok elérni. Ezért különösen jó a szakrális mágia...

Maradtam Tisztelettel:

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Ne haragudj, de szerintem nem az kell, hogy jellemzzen egy kasztot, mármint mágia szempontjából sem, hogy durva, vagy sem. Mindegyik mágiahasználóvl lehet érdekes, és hogy a te szavaiddal éljek, durva dolgokat művelni, ha megértetted és átlátod a mágiáját.

Viszont határozottan ellenzem még az olyan nézetet is, ami a party papját kajagyárosnak és gyógyítógépnek kezeli. A pap nem mijndíg gyógyít meg mindenkit és nem vég nélkül!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Javaslom, olvasd el a Sötét Zarándok azon részét, amikor a főhős rá szeretne venni egy papot (azt hiszem Krad, de mindenképpen pyarroni) hogy gyógyítsa meg, és az nem teszi, pedig mindketten egy oldalon állnak!!!

Az kevés egy mágiahasználó kijátszásához, hogy "kiolvastam a mágiáját". Javaslom, próbáld ki a harcost! Az is nagyon ütős.....

Link a hozzászóláshoz

Le suilannon!

Hogy a pap lenne a legfontosabb egy partiban? Eléggé különös nézet. Egyáltalán az az elgondolás, hogy egy tényleg jól összerakot, összeszokott partiban valamelyik szerep fontosabb lenne a másiknál. Ha a csapat összeszokott, akkor mindegyik szerep nélkülözhetetlen, hiszen csak együtt mennek valamire. Persze van, akit kaszt alapján "könnyebb" pótolni, ám ha nem illik a partiba... akkor hiába kerested meg a legjobb kardforgatót, vagy a legjobb papot akár.

És Ismét Gergelynek kell igazat adnom. Egy pap kijátszása nem abból áll, hogy össze-vissza teremtgeted a kaját, amikor a többiek intenek neked, hogy éheznek, nem is abból, hogy gyógyítod őket, ha csak füttyentenek. Úgy látszik nem nagyon tudod, hogyan kellene kijátszanod a papot. Sőt, hogy őszinte legyek, szerintem egyáltalán nem sejted, hogyan kellene, és jóformán "tápolásra" használod. Jellemző szemlélet.

Êl síla erin lű e-govaded vín.

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Előző hozzászólásomhoz hozzátéve, Nardaellel egyetértésben még szólnék az összeszokott csapatról. Az olyan csapatról, aminek "legfontosabb része a pap".

Én személy szerint UTÁLOM!! az olyan csapatot, amelyik úgy működik, mint egy óramű, minden fogaskerék hibátlanul hajtja a másikat. Csata előtt a pap megáldja az összes fegyvert meg páncélt, a varázsló teremt rá tüzet, hogy jó legyen a sebzése, a boszorkánymester ad mindenkinek a méregből, az elf elbújik, hogy jól lőhessen, és az ellenséget a harcosok fedezete alatt a mágiahasználók pusztítják, míg a par időnként gyógyít..... Remélem, mindenki érti, mire gondolok.

Az ilyen helyzetekben szokott előfordulni, mikor a barbárral játszó játékos odaveti a BM-nek, hogy de hiszen jobb lenne, ha villám helyett villámvértet teremtenél, mert annak több a hatóideje.......

Tehát csak azt akarom mondani, hog a játékosok nem egymásért vannak! Persze lehet - sőt kell! - ilyen helyzetbe hozni őket, de mindenkinek ki kell játszania a karakterét, a jellemét, nem pedig alárandelni a szerepjátékot a kalandmodul megoldásának .

Persze csak egy bizonyos- egészséges - határig, mert a másik véglet, amikor már olyannyira széthúz mindenki, hogy a KM energiája arra megy el, hogy megpróbálja valahogy egyben tartani a csapatot.....

Link a hozzászóláshoz

Le suilannon!

Én sem arra céloztam, hogy kiszámoltan lenne tökéletes a csapat, de ezt gondolom te is tudod. Nem jó, ha úgy van összehangolva, hogy a játékosok tudják, ki mit tud csinálni, és ezt használják fel. Az a jó, ha a karakterek érzik meg, a másik mire képes, ha már látták, ha már érezték, és azután már tudják, hogyan kérjék, mit kérjenek. Ahogy az életben is, csak a tapasztalat tudja a karaktereket is összehozni.

Êl síla erin lű e-govaded vín.

Link a hozzászóláshoz

Üdvözlet kalandozók , nagymesterek és átutazók!

Mint Sogron legbuzgóbb és leghűbb kalndora úgygondolom hogy tapasztalataimat - van elég - felhasználva Sogronhoz méltóbbá teszem az,eggyetlen szolgáinak mágikus tárházát,és tevékenységeimnek köszönhetően sikerűlt vissatalálnom az ősi útra melyet Ardae Magnus nagmester és godoni mágus jelölt ki számunkra és kiváncsi vagyok hogy kutatásaim eredményei felkeltették - e az érdeklődéseteket.

nos azért akadnak megkötések pl.: 12.Tsz min és ha lehetséges akkor vulgárm. 4-5 . fok

főleg TAO és Magyar G. véleményére volnék kiváncsi ,és mindenkitől várnék vmi ötletet v. vmit.

mindörökké

Link a hozzászóláshoz

engem is érdekelne bár nem a kedvencem a tűzvari de szivesen megnézném m iket alkottál!

cimemet tudod és légyszi küld el nekem is át szeretném nézni!

más téma:

szerintetek egy papnak a szent tüze milyen következményekkel jár?

tehát ha csukja van rajtam ledobomés vigan élek vagy halál vagy szoval ezt azt tisztázni kéne vele kapcsolatban!

és ha szerintetek lecsap valakire tul tudja élni?

Link a hozzászóláshoz

A tüzekkel kapcsolatban:

Amikor eltalál, elér, rád akaszkodik a tűz, akkor szerintem mindenképpen elszenveded a sebzést, mert nem csak a ruha, de az összes szabad bőrfelület megég, illetve "megpróbál meggyulladni" plusz hirtelen hőhatás, meg minden. Ez a sebzés. A szent tűzét most így fejből nem tudom, de annak is magvan a sebzése. A védelmet, ha van, akkor ebbe az első sebzésbe (is) bele kell számolni. Pl. vízaura, mágikus vért - az ordani - Szerintem a ruha alapban nem véd a tűz ellen! A tűzvarázslatoknál nem csak egy öngyújtólángnyi tűzről van ám szó. A ruha - persz ez anyagfüggő is - szerintem azonnal lángra kap, egy része elhamvad, (Yneven nemigen van még műszál, úgyhogy az elolvadást hagyjuk... :) ) és ott érvényesül is a sebzés. Szóval nem olyan egyszerű, hogy csak ledobom a köpenyt...

Persze el tudok képzelni speciális eseteket, amikor védhet a ruha. Pl. valaki pont erre készül, jó vastagon felöltözik, több réteg, vastag ruha, esetleg posztóvért, sok bőr, meg minden. Nincs szabad bőrfelület!!! Ilyenkor el tudom képzelni, hogy megússza az első sebzést. Bár gondoljunk bele, hogy kell ehez először is mágiaismeret, hiszen honnen tudom ,hogy az ellenfelem pont tűzzel fog támadni... de lehet, hogy mondjuk két társamat pont így ölte már meg, szóval ok. Meg igen furcsa, nevetséges és feltűnő egy ilyen "hóember", mozogni csak alig képes, és a harcban én levonásokat - nem csak mgt-t! adnék neki. És akkor ott van még a fő probléma: a második és a többi sebzés.

Ugyanis ha valakit tűz támadás ér, akkor meggyulladnak rajta a gyúlékony anyagok. (Figyelem, nem kimagyarázni, ez mágikus tűz!!) És mondjuk ha a tűrnyilnak vége, a következő körben a meggyulladt ruhák, környezet sebez majd. Erről sok KM szeret elfeledkezni, meg nem tulajdonítanak neki kellő jelentőséget, ezért is tartják némyelyek egyengének a tűzmágiát.....

Gondoljunk bele, ha egy tűznyíl K6-ot sebzett, akkor az egész emberen szétterjedő tűz legalább ugyanennyit, de szerintem többet, még ha az már természetes tűz is. És akkor még nem is beszéltem arról, hogy a megégett bőrt jobban bántja a tűz... Erre mondjuk nincs szabály a MAGUS-ban, megjegyzem, nem is igen kell, túlbonyolítaná.

És akkor még lehet azzal is számolni, hogy mondjuk egy 20%-os égés után nem nagyon fog mozgolódni az áldozat, nemhogy támadni, hiszen a puszta lét, a levegő érintése is iszonyatos fájdalommal jár.... Szóval,gyenge a tűz????????????

És ha visszatérek a tetőtől talpig rongyokba burkolódzott bábuhoz, ami megúszta az első sebzést, el lehet gondolkozni, vajon meddig ég majd rajta az a sok ruha. Mert hogy nem veszi le egy mozdulattal, az biztos. Szóval, szerintem még rosszabbul jár, mint ha csak egyszerűen megégett volna..... hiszen az iyen most csak többi sebzésnek titulált sebzés addig érvényesül, amíg ég a ruha, meg a bőr, meg a környezet stb. És ez már nem mágikus tűz, nem jár le az időtartama, addig ég, míg van ami táplálja. És tűzben egy pár kör is sok idő..... Nem fog ott már akkor senki trükkösen levetkőzni, és akár támadni... Még menekülni, a sját életét ösztönösen menteni is sokszor képtelen...

Aki nem ért egyet, az gondoljon bele, biztosan égett már meg... hasonlítsa össze a vágással. (nem véletlen a kötelező Ép vesztés különbsége) Igaz, a túl nagy égést nem kívánom senkinek... Szóval ki ne próbáljátok!

Az, hogy tűz szent-e vagy sem? Szerintem a sebzésben nincs jelentősége, ott az erősség számít. Ez inkább csak ott számít, hogy honnan is jön a tűz, őselemi síkról, isteni hatalomból...

Szóval, aki szerint a tűz nem elég hatékony, az először is ne indítson tűzvarázslót, és főleg gondolkodjon egy kicsit.....

Link a hozzászóláshoz

Üdv,

végigolvastam, reagálok is akkor egy kicsit:

Lángoló béklyó:

20mp

E:1 +

vi:1sz

hatótáv: 20m

sp: 1k6/kör +

hatóidő: 3kör +

leírás: az áldozat testét lángnyelvek - sogronhoz hűen tűzkobrák- ölelik körbe és szorítani kezdik.

az sp csak akkor minősül ha a tűzvarázsló úgy kívánja, mert ha nem így gondolja akkor a béklyó

méregzöld színben fog pmpázni amíg megidézője másképp nem dönt.az E,sp és a hatóidő 6mp-

onként növelhető.a varázslat időtartama alatt varázsolni képtelenség - :) -

és csak a futás lehetséges.

Az alapötlet tetszik, de két elvi hibát is találtam benne.

1. A tűz nem szilárd anyagú. Példa: a tűzfal sem igazi fal, át lehet menni rajta, "csupán" sebzéssel jár. No emiatt lehetetlen az, hogy béklyóba verjünk egy embert tűzzel, ugyanis nem fogja meg őt semmi, nem szorítja semmi.

2. A varázslat mindenféleképpen sebez, mivel tűz. Nem úgy működik - az ETK elméletét követve - hogy nem sebez, ha a tűzvari úgy akarja. A tűzvarinak igenis el kell rá mondania a zöld lángszínezést, plusz manát kell ráfordítania, ha azt akarja, hogy ne sebezzen. A másik eset: ha a varázslat alapból zöldlánggal jön létre. Ebben az esetben a varázslónak nem kell elköltenie a plusz manát, tényleg nem fog sebezni, viszont utólag nem dönthet úgy, hogy mégis sebezzen, mert akkor nem változtathatja a dolgot. Én javaslom az első verziót, így megmarad a tűzvarázsló szabadsága, hogy ő döntheti el, hogy milyen színnel jön létre a láng.

Spontán égés: 32-50mp

E:5

vi:3sz

hatótáv:célpont

sp:5k6/kör

hatóidő:halálig max : 3-4 kör

Sokszorhallhattuk v. olvashattuk már , hogy emberek - vagy élőlények- lángokat okádva égő testtel és izzó szemekkel

rogyvnán a földreelhamvadtak -érthetetlen -> hát íme a válasz . a varázslat időtartama alatt varázsolni képtelenség - :) -

és csak a futás lehetséges. a varázslat összekombinálható a belső tűz és a robbanás varázslatból is - de ez méis csak godonibb.

Az ötlet is tetszik. Ha szebben, jobban kidolgozod a godoni hátterét a varázslatnak, és egy régi, igen kevesek által ismert godoni varázslatnak állítod be, akkor hangulatos lehet.

Egy hozzáfűznivaló: ellenállás? valami ellenállásnak kell lennie ellene. Azt írtad, hogy összekombinálható a belső tűzből és a lángrobbanásból. A belső tűz ellen egészségpróba, a lángrobbanás ellen asztrális és mentális ellenállás van... ennél mi? mindkettő? :)

Futótűz 10mp

E:*x 1

vi:1 sz

hatótáv: max * célpont

sp:2k6

hatóidő : egyszeri

a karakter -mint egyfajta epicentrum-körűl *db 1dm átmérőlyű lyukak keletkeznek és ezekből-sogronhoz hűen-tűzkobrák jelennek meg,és üldözőbe veszik saját celpontjukat.

* = a kari Tsz/2 min 1 max 6

A tűzkobrák harcolnak? Ha igen, akkor van harcértékük (legalább ké-jük és té-jük), és az alapján derül ki, hogy csak üldözik az ellenfelet, vagy belé is marnak. Mennyi egy ilyen tűzkobra sebzése? A varázslatnál le van írva, hogy 2k6 a varázslat sebzése, de ez független attól, hogy 1, vagy 6 tűzkígyó jelenik meg?

szupernova v. csóva

30-60mp

E:100

vi:5sz

hatótáv:önmaga

sp:esetleg 1-2k6

hatóidő: max 5x Tsz perc

a tvarit egy aurához hasonló lángcsóva veszi kütűl és képessé teszi a repülésre a gyors futást és a hatéknyabb harcot.ezek a szempontok látsd: besti tűzelementál.

a varázslatnak vannak hátulütűi is pl.: 10% esély a halálra ilynkor azonnal feketeláng keletkezik.

Érdekesss... erős varázslat lenne nagyon, de van hátránya, ami miatt kevesen és ritkán mernék használni. 30-60 Mp mit takar? :) és a 100 E ?

lángtánc

40mp

E:-

vi 1kör

hatótáv :önmaga

sp: 1k6/lapda

hatóidő : tánc időtartama

a varinak belobbannak öklei és egy ősi -talán szertartási tánc veszi kezdetét.

a varázslathoz szükséges a tánc képzettség minimum 2.fok.(de a harcművészeti mozdulatok sokkal kecsesebbek.)

a hatá olyan akór a sámánok szellem táncához.

Játéktechnikailag nem sok értelmét látom, de hangulatilag jó kis varázslat. a 40 Mp-t kicsit soknak tartom. és itt mit jelöl az 1k6/lapda? :)

rubin v. zafír v. smaragd láng

ezzel a varézslattal minent meg lehet tenni ami azetk-ban szerepelnek csak +4 0mp

a hatás álltalában halál

Ezt ellenzem. +4 Mp/E és hatása halál. Hmm. Nem sok ez egy kicsit? ;) Nekem személy szerint ez az egy nem tetszik, túl erős, és felesleges.

Az összes varázslattal kapcsolatban: szinte mindegyiknél túl rövidnek találtam a varázslási időt. Az itteni varázslatok között kettő is van, mely 1 szegmenses. Míg - ha jól emlékszem - az ETK-ban a tűzvarázslónak még az alapvető formulák is 2 szegmensesek, pl egy tűznyíl, vagy tűzaura. Szóval mindegyik varázslat létrehozási idejét megemelném, főleg mivel ezek nem alapvető formulák.

Üdv,

TAO

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

szeretném ha segítenétek olyanokra formálni a varázslatokat amilyeneknek valóban lenniük kell ahhoz , hogy tényleg játszhatóak legyenek és tükrözzék is a godoni mágia hagyatékát! :)

nos mint mondottam ezek csak az elképzelések most még fajlesztés alatt állnak - a kari éjt nappallá téve öldögél a fogadóban bérelt szobájában és jegyzeteket készít a kalandozása alatt megismert varázslatokról és közben kikéri véleményüket egykori mestereitől vmint újjonan megismert

barátaitól , kik úgytünik értékelik és tolerálják elszántságát.

a varázslatokat hirtelen dobtam össze és nem volt tegnap időm -SULI :( -

a bővebb kifejtésükre pl.: az 1k6/tűzlabda az hivatott szimbolizálni, hogy a vari támadhat is a lángoló öklökkel , sőt mivel nemkell újra és újra varázsolnia ezért 1 körben 1 kézzel akár 2 tűzlabdát is kilőhet .- prsze a varázslat sokkal inkább látványos mint halálos.

a lángoló béklyón pedig akár az eggyetlen áldása is űlhet és így már képeslehet az említettekre - mint mondtam ezekben már inkább jelenvan a godoni mágia , hisz erre megy ki az egész :)

a futótűzről pedig lemaradt az a dolog ,hogy minden értéke megegyezik a tűzkígyóéval.

remélem nem lett unalmasabb a dolog és megtiszteltek további figyelmetekkel és ötleteitekkel.

mintha kezdene fellendűlni a topic- :)

mindörökké

Link a hozzászóláshoz

Tiszteletem!

Byron, szvsz a vari nem feltétlenül olyan védhetetlen, főleg nem egy pap számára... na jó ha az u.ork testőrre gyakorolt asztrálmágia és a láncos-buzó kölcsönhatását nem számoljuk....

ráadásul neki ott van az a része h. ha elfogy a mana akkor aztán spuri... hacsak nem vmi feketemagus....merugyebár' normál vari nem sajtol ki az szuszázós ábrák rajzolgatására + a meditációra nemigen szokott idő lenni - szvsz nem is szabad! :twisted: - a 3. módszer meg kész öngyilok ha egy másik varázstudóval állsz szemben...

engem az idegesít inkább h. a többi varikaszt abból gyenge ami elvileg a specialitása:

Bm: villámmágia, nekromancia

Tv: alacsony - főleg első szinten - alig tud vmi varázslatot alkalmazni... ráadásul egy kezdő varázsló is olcsóbban és gyorsabban idéz tüzet... ez gáz

Bosz: ugyebár ott vannak az asztrális ráhatásai.... hát nem tudom van e belőlük olyan amit képes alkalmazni 3-6.-nál alacsonyabb szinten.... - kérdem én addig mit csinál?

tehát szvsz nem nehéz belátni h. enyhén szólva is el van babrálva egy fél hangyabokányit a rendszer...

Remélem azért az Istenek +világosítják a tévelygők előtt a sötét alagutat.... (és bízom benne h. ez a fény csak a hibák korrigálása után kezd dudálni...) :twisted:

Link a hozzászóláshoz

Byron: figyelembe kell venned, hogy magasabb szinten egy jól használt varázslóval szemben nem sok kasztnak van esélye. A varázsló igényli a teljes rendszer ismeretét, annak megértését úgy ahogy más kaszt nem és olyan logikát, amivel ki tudod használni a mozaikmágia bonyolult rendszerét, s ha rendelkezel mindezekkel, akkor adja meg a lehetőséget, hogy kiemelkedj a kasztok közül. Jópár példát láttam mikor valaki ugyan profi volt jópár karakterrel, de a varázslót még nem értette, bizony nem sokra vitte a kalandban, és gyakran holtan, gyakran szintekkel lemaradva döntött egy régi kaszt mellett.

A varázsló a reinkarnáció csúcsa nefeledd.

Mindezek mellett a leginkább tudásorientált kaszt, és fontos idézni a bölcs mondást: "A tudás arisztokratikus dolog."

De mondjuk egy tüzvarázslóval szemben a varinak csak úgy lenne esélye (s ez elvből ritka) ha elpusztítja az első szegmensben. Ezt megteheti, de a másodikban ő halna meg.

Az Uwel paplovagot nagyon szeretem (mint említetem az első karim) de nem arra gyártották az istenek, hogy varázslóvadász legyen. 100 dolgot megcsinálhatsz vele de nem mindenható mint egy mágus, minthogy a vari is kb 20. szinttől tehet meg szinte bármit. A többi kaszt is elakad a saját korlátaiban. Ha elveszed a varázslótól akár a szabadságát, akár a bonyolultságát, a lényegétől fosztod meg.

Elion: Ordan az erejét onnan nyeri, hogy legjobbjai mind elvben mind képességben képesek a tömeggyilkolásra. A tüzvarázslók nem kutatják a mágia rejtelmeit, mindösze felhasználók, mintahogy a harcos sem képes megkovácsolni magának a legjobb kardot, a tüzvarázsló is elveit és ezzel hatalmát vesztené ha varázslóként kívánná kezelni tudományát, annak megértését keresve nem a tengernyi láng hanem egyszerüen a mágia lenne érték, ez esetben Ordan háttérbe szorulna. Ordan nem úgy a bölcsesség mint a hatalom szimbóluma.

Link a hozzászóláshoz

Üdv !

Jó Újra köztetek!

Takeda:

Nemértem,hogy miért gondolod,hogy a tűzvarázslók a mágiájukat csak pusztításra használják - igaz nem sok másra lehet .

Szerintem a tűzvarázslók igenis foglalkoznak a mágiájuk eredetével és fejlesztésével és nem csak a vele való pusztítással.

Én több szempontot is felsorolok most melyek akár oknak is tekinthetőek:

:arrow: ha már pusztítani akarnak akkor miért ne fordúlnának a nagyobb hatalmat képviselő ősi tanokhoz.

:arrow: az igaz hogy nem tanítják őket a mágia belső tanaira , de ez csak ösztönözheti őket annak elsajátítására - ez lehet egyfajta féltékenyég, tudásvágy :arrow: hiszen kalandozó, vagy egyszerűen hatalomvágy.

:arrow: alkothat varázslatokat puszta felvágásból, a rend tudásának gyarapítása érdekében , vagy mert kihívásnak érzi .

Vagy ha ők nem is foglalkoznak tudásuk fejlesztésével- mint ahogy te azt állítod- az ősök és más tudásra,hatalomra vágyó személyek akkor is fognak és ezek közűl az ősök a legfontosabbak. Sok modulban és könyvben olvashatunk olyan ereklyékről és könyvekről és helyekről , amik hatalmukat szivesen megosztják az arra érdemesekkel.Persze ezekre nem könnyű rátalálni és megszerezni tudásukat, de gondoljunk csak Alyr Arkhonra ill. az aquír erekjékre ezekhez képest a tűzvarik mágiafejlesztő önképzőköre igenis elképzelhető.

Remélem találsz ebben értelmes gondolatot . jöhetnek a kontrák!!!

mindörökké

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...