Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Mágiahasználók Témája


Antail

Mi a kedvenc Mágiahasználó Karaktered?  

198 szavazat

  1. 1. Mi a kedvenc Mágiahasználó Karaktered?



Recommended Posts

A legjobban kiaknázható karakter a varázsló. Minden fizikális gyengéje ellenére megítélésem szerint, talán a legjobban árnyalható, specializálható karakter. A mágiára nem pusztán úgy tekint mint a tapasztalati (szakrális/vulgár) mágiát használók, hanem a mágia belső összefüggéseivel is tisztában van. Annak ellenére az emúlt 8 évben csak 2 varázslóval voltam, közülük egyik elf, másikuk dzsenn, s egy csatamágussal. De ennek ellenére fontos azt figyelembe vennünk, h egy varázsló nem használja mágiáját, sőt még a pszit sem minden apró dologra. Megfontoltan cselekszik, s nem lő tűzlabdákat mindenfelé, s inkább az olyan megoldásokat részesíti előnyben amik kevesebb manapontból jönnek létre, hiszen nagy becsben tartja mágiáját. Egy ilyen varázslóval valóban szép a szerepjáték. Papok és paplovagok közül inkább az utóbbi kedvesebb számomra, főként Uwel a Bosszúangyallal karöltve és a Ranagol paplovag. Papok közül talán Antoh papjai állnak hozzám a legközelebb.

Link a hozzászóláshoz
Papok és paplovagok közül inkább az utóbbi kedvesebb számomra, főként Uwel a Bosszúangyallal karöltve és a Ranagol paplovag.

Bizonyhogy! Bár a Ranagolitával nem értek egyet, de Uwel paplovagjai a legszínesebb paplovagi kaszt szvsz. :) Szóval ezzel egyetértünk. Varázslóból nekem egyetlen van, és ugyan kissé távol esik attól, amit köznapi értelemben normális varázslónak nevezünk, de mégis élvezetesnek tartom. Még akkor is, ha nem tartom magamat túl jó varázslónak (értsd: nem ismerem annyira a mágiát, mint szeretném).

Link a hozzászóláshoz

Az már sok mindent elárul , h kedvenc kasztjaim a Varázsló és a pap!

Inkább a papokat részesítem előnyben! Ugyais ha úgy alakítom jó harcos, ha máshogy akkor másban jó....sok a Kp-ja ezért lehet ez!

Kedvenceim a Kyel-pap és a Tooma-pap, de egy-két hülye valláson kívül mindenk szivesen játszom a papját...

Link a hozzászóláshoz

Üdv Mágiahasználók!

Engem a Necromata varázsló kezdett el érdekelni mostanság!

Szeretném is kipróbálni minnél hamarább, de jól fel akarok készülni!

Kérdéseim:

-milyen varázslatokat ismer?

-1 szinten mivel kezd/mármint milyen mágia tudással/!

-varáézslatok amiket 1szinten is tud használni?

-.....?

Minden segítséget köszönnénk!

Tiszteletem!

Link a hozzászóláshoz

Szia,

a Nekromantát sokan sokféleképpen játsszák.

Ha csak az Első Törvénykönyvet nézzük, semmi pluszt nem kap. Játéktechnikailag ugyanolyan varázsló, mint a többi, a játékban másképp kell játszani (előnyben részesíti a nekromancia mágiaformát a többihez képest, viselkedés, jellem, stb).

Már nem tudom, hogy melyik hivatalos vagy nem hivatalos kiegészítő (talán az egyik Rúna?) hozott egy olyan újítást a Nekromantához, hogy ugyanazokat a varázslatokat tudja, mint a többi varázsló, PLUSZ megkapja a boszorkánymesteri mágiából a nekromancia mágiaformát.

Valamint van rengetegféle házi megvalósítás, ami erre a kettőre alapszik. Példa: megkapja a boszorkánymesteri nekromanciát, de cserébe elveszt egy mágiaformát a varázslói mágiából.

Van sok kiegészítő ezzel kapcsolatban (sokuk túl tápos, de egy kiinduló ötletnek nem rossz), talán még ezen az oldalon is.

Üdv,

TAO

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Mortel, TAO-nak igaza van, hivatalosan nincs kidolgozva a Nekromanta.

Az 1TK szerint nincs is olyan, csak varázsló van. (szabály, nem a szövegekben előforduló megemlítés)

A legtöbb házi nekromanta szabály fő hibája - pl. amit TAO is említett, hogy boszorkánymesteri nekromanciát kap - az, hogy "elvarázslótlanitja" a nekromanta varázslót. Az ugyanis attol még varázsló, és nem tapasztalati mágiahasználó, tehát a másik kaszt varázslatai nem megfelelőek számára.

Magam részéről javasolnám Sylvanus írását a nekromanta MOZAIKOKRÓL, amik tényleg varázslóhoz méltóan teszik nekromantává a nekromantát. Persze ez sem hivatalos, de szabálykönyv-szerűen nincs nekromanta. :)

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Köszönöm írásaitokat!

Nekromantát szeretnénk csinálni, és ezért egyedi varázslatokra van szükség /persze csak úgy, h a megfelelő kereteken belül maradjak/!

Én valahogy úgy látom a nekromanta az első szinteken egy kicsikét gyengébb varázsló lehet az átlagtól, de magasabb szinteken a magateremtett élőholt szörnyekkel védheti meg magát!

Ha valakinek van már kidolgozott varázslatja szívesen látnám:

butt@citromail.hu

Minden segítséget kösz!

Ha lehetne egy olyan kérésem: szedjük már össze amit tudunk a nekromantáról??!!

Alyr a könyvekben van, h csont darabokat használ a varázsláshoz- tudom, h ezzel nem szabadna példálóznom, mert a könyvekben egészen máskép történnek a dolgok = Ezt már jó pár helyen olvastam, és tisztába vagyok vele én is!

Ellenben lehetséges lenne ílyen varázslat a játékban?

A Mozaikokról szóló írást olvastam, király!

Ui.: Azért szeretek ide "jönni" mert választ kapok a kérdéseimre igen hamar és igen épületes hozászólásokban!

Hát köszönöm!

Üdvözlettel Mortel!

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Mortel,

Ami a kidolgozott varázslatokat illeti, éppen azt írtam az előbb is, hogy egy VARÁZSLÓNAK nem kidolgozott varázslatok (mint mondjuk egy boszorkánymesternek) hanem variálható MOZAIKOK kellenek. Szerintem ez a legtöbb nekromantás kiegészítő hibája.

A nekromantákról egyébként létezik A Nekromanták nagykönyve nevű házi kiegészítő, abban elég jól össze van szedve minden. (bár én nem fogadok el abból mindent)

Az Aliros részre nem emlékszem pontosan, de ha belegondolsz, van egy holttested, és abba idézel lelket, akkor ott is van anyagi komponens. Nem monom, hogy minden varázslathoz kell csont, de van hasonló a játékban is.

Egyébként ami a nekromanták összeszedését illeti:

A nekromanta életerővel, idézéssel (pl. démon) és holtakkal-lelkekkel foglalkozik.

- Az életerő varázslós mozaikjait szerintem Sylvenus nagyon jól létrehozta, annyi elég.

- Az idézés le van írva, inkább démonokat, élőholt fajtákat lehet még alkotni, mert ugye abból - főleg démon - rengeteg létezik.

- Szerintem a holtakkal kapcsolatos mozaikok sem kívánnak túl sok kiegészítést.

Inkább a szakosodást kellene konkrétan kidolgozni, megjegyzem, Sylvanusnak erre is van egy elég jó, bár kissé bonyolult, viszont hivatalos forrásra támaszkodó leírása.

Link a hozzászóláshoz

Ugyebár a kráni varinál olvastuk, hogy a boszmesteri mágiát, úgy használja és érti, mint a varázslóit, és mozaikokként használhatja. Ha megnézzük a varázslói nekromancia is leginkább a jelmágiában olvasható és nem igazán mozaikszerű.

Az idézést is kihegyezték a démonidézésre, (csak azért, mert goetiaból és necronomiconból volt a köztudatban akkoriban) pedig egy csomó mindent meg lehetne idézni az angyalokon keresztül az elementálokon át más többelemű létsíkok lakóiig.

Visszatérve a bm necro magic kezelhető viszonylag varázslóinak, DE CSAK a krániaknál, ami nagyrészt NJK.

Egy JK necromanta éljen túl lélekcsapdával ha meghal, csináljon élőholt, sereget és szolgákat, igázzon démonisíkot magasszinten, és hordjon az aurájában testetlen démont.

Esetleg válhat Bm-ré azzal a céllal, hogy meg akarja fejteni e rendszer értelmét, és ő egyedi mágiák helyett 12. szint után néhány boszmester mágiát tesz varázslóivá mondjuk 5 kp/db/szint max tendenciával.

És ez után pl 18. szinten úgy készít démoni birtokot, mintha szőnyeg formába helyezne egy elemet (csak ne végtelen időre max időmágiával)

Vagy a villámot beilleszti az elemi mágia közé és formázhatja...

Ezután nyithat egy iskolát, ahol más típusok pl térmágia helyett ezt tanulhatják az újak, míg el nem jön a pyarroni páholy az inkvizícióval, és tart egy autodafét. :lol:

Link a hozzászóláshoz

Nem szaporítanám a szót, van egy UT rendszerében megalkotott képzettségünk (házi kiegészítő). A Nekromanták nagykönyve kiegészítővel kapcsolatban sok dolog ellentmondásos számomra is, ám tényleg egy összetett kiegészítő. A kráni varázslókról annyit, h egy úgynevezett "kagyló" formulába helyezve képesek a mozaikmágia részeként alkalmazni a boszorkánymesteri mágia bizonyos részeit. Természetesen az mp különbségeket együttesen kell számolni ez esetben, hiszen a mozaikok komplexen hozzák csak létre a kívánt mágikus hatást.

Link a hozzászóláshoz

Üdvözlet!

Köszönöm segítségeiteket, elég sok használható ötletett adtatok!

A legnagyobb gondom az, h mi szinte mindig alacsony szinten kezdünk játszani /ami nagyon jó/és nem nagyon jutunk el a 12. szint felé /eddigre mindig letelepednek a JK.-ek/. Tehát olyan kevés mp.-ból kell necromantátt játszani!

Kösz a tanácsokat!

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Mortel, a helyzet ismerős, én leginkább az 5.Tsz alatti kalandokat szeretem, a huszonsokadikszintűt, a kétszeresbelsőidóseket már nem annyira...

Ami a nekromanciát illeti, az nem feltétlenül kell, hogy a nagyonmagas szintet jelentse. Meg kell, hogy mutatkozzon az érdeklődésen, a problémák megoldásának mikéntjén. Nem kell egyből démonherceget idézni!

Sőt, nem csak idézni lehet őket, de elpusztítani, visszaűzni is, amihez szintén egy nekromanta ért a legjobban, szóval szerintem egy ilyen kaland is jó lehet.

Aztán lehet neki varázstárggyal segíteni, ha még nincs elég Mp-ja, no én MEGÉRDEMLI. Ez alatt nem csak azt kell érteni, hogy jó sok ellenfelet ölt meg, és sok a Tp-je, hanem ha megértette a nekromancia lényegét, ha nem csak tápolni akar vele.

Link a hozzászóláshoz

Mindíg szívesen segítünk mortel. A nekromanta karakternek nem az a szépsége, h a karakter a csatába "csontvázak légióit cipeli magával", hanem a kezdeti nehézségek, hullák közti turkálás, tudományos kutatás az élet princípiuma után. Az élettan és anatómia beható ismerete. Ne feledjük, h más világokkal ellentétben a nekromanta ugyanúgy varázsló, s minden mi a varázslókra vonatkozik, úgy rá is. Nem keverendők össze a boszorkánymesterek által "űzött" vulgármágiával. Mégha mutat is hasonlósgot a két kaszt egymással.

az egy nagyon érdekes példa melyet említesz MG: személy szerint nekem volt egy olyan karakterem aki azért vett fel herbalizmust és méregkeverést, h valójában semlegesítsen mérgeket, s gyógyíthasson mérgezéseket. Érdekes szerepjátékot kíván a dolgot másik, esetekben jó oldalának is megismerése, kijátszása. A tápolásnak esetében valóban gátat kell szabni, egy nekromanta nem életerőt szívó és csak kisajtolást alkalmazó karakter. Aki ennek tekinti csupán a karaktert, nem is engedném nekromatával játszani!

Tengermély tisztelettel:

Agis

Link a hozzászóláshoz

Szerintem nem teljesen jo a kis karakter ! Ezalatt nem azt értem hopgy mindenki lvl 30-on kell lennie de pl. egy lvl 8-as csapattal jobban el lehet jatszani , több helyre mehetnek el !

A ragaszkodok ahot hogy nehogy az 5. szint fölé menjek nekem nem nagyon tetszik mert egy idő után monotonná válhat mert bizonyos küldetéseknél , szörnyeknél tovább már nem mehetnek !!!!

Merthát ha valakinek van egy kemény küldetése valószínű nem az útmenti jötmenteket kéri meg hanem mondjuk az ismertebb kalandozókat !

Link a hozzászóláshoz

Igen érdekes feltevés ez részedről Messen, ellenben nem árt ha azon a lehetőségen is elgondolkodsz, hogy ha alacsony TSz-en mint KM ilyen hatalmas ellenfelekkel állítod szembe játékosaidat, nem árt ha jó néhány "b" tervvel előállsz ha nem a JK-k halálával kívánod zárni modulodat. A gondolatmeneted abban hibádzik azzal kapcsolatban, h a JK-nak olyan szövetségest kell találniuk ki elbánik a lénnyel, hogy egy ilyen lény valószínüleg - jelleme függvényében - tőrbecsalná a karaktereket, vagy ahogy éppen a Summarium fogalmazna hasonló esetben az aquirokról szóló fejezetben; csak ágyútölteléknek használná őket.

Dargor: az általad leírtakkal kapcsolatban magam se értek egyet, kiváltkép az utolsó bekezdésed; a JK-k is lehetnek ismertebb kalandozók, ha a KM így állítja be őket. Valamint ha azt nézzük, hogy a kalandozók nagy része a hetedkor végén vagy Toronnal a Zászlóháborúban, vagy a Manifesztációs háborúban harcol, így a karaktert megbízó nemes nem válogathat a küldetést elvállaló karakterek között, s máris megvan oldva a "híres karakter" probléma.

A manával Messen nem csak alacsony tapasztalati szinten "spórol" egy nem vulgármágiát űző személy, hanem a varázslói mentalitáshoz eleve hozzátartozik, hogy nem tűzgolyókkal dobálózik, hanem megfontolt, s nem kontára a mágiának, s minél magasabb szintű a varázsló, ezt egyre inkább tiszteletben tartja, vagyis ezen tény a magasabb TSz-ek fügvényében határozottan igaz. A produktív karakter nem az általa birtokolt mágikus hatalomban, sőt nem is a képességeiben rejlik, hanem a karakter árnyalt jellemének kialakításában, valamint ennek minél M.A.G.U.S. hűbb kijátszásában...

Tengermély tisztelettel:

Agis

Link a hozzászóláshoz

Sehol sincs leírva, hogy egy első szintű party ne találkozhatna daemonnal, vagy sárkánnyal.

De, a morális szabálynál (ami nálunk nem él).

Megemlékezik róla a vicc is (utolsó mondatok):

"Nem vámpír lesz az, csak wier. A KM nem rakna be 2. szinten vámpírt..."

Vagy a másik utolsó mondat:

"Nem! Engem megvéd a morális szabály!"

:roll: :D

Link a hozzászóláshoz

Részben igazat adok neked, azzal a kiegészítéssel, hogy azt úgy vettem észre egyikőtök sem vette figyelembe, hogy a JK-k nem feltétlen akarják legyapni a számukra erős lényt...

Az is lehet épp a démon kényszeríti őket szolgálatba, sőt egy olyan mely nem tobzódik akár meg is bízhatja őket egy olyan feladattal, amit ő nm képes elvégezni. Nem minden démon agyatlan gyilkológép és nem minden JK akarja kiírtani őket. Lehet a JK-knak épp még meg is tetszik egy adott démonhit, vagy elkápráztatja őket a démon a hatalmával, amiből egy kevés akár nekik is juthat.

Sárkánnyal pedig meglehetősen ritkán találkozni (kivéve, ha a parasztok azt mondják a sárkánygyíkra).

Én pl. 1. szinten találkoztam félaquirral, s messze nem akartam legyapni, ellenben a karim kedvtelve halgatta az előadását, ugyanis bárd volt (aquirul énekelt).

Ilyen az igazán színes szerepjáték, nem kell feltétlen harcolni. Szerintem ebben különbözik a MAGUS a D&D-től (darálás&danger), s ezért nem szeretem az Inomi Alapkönyvét sem, ahol "csak az értékek maradnak" (persze az Ép, meg a hasonlók... :shock: ).

Link a hozzászóláshoz

Üdvözlet! (Hú de hiányzik a sör smiley) :twisted:

Érdekes felvetés, hogy a JK-k találkozhatnak-e alacsony szinten démonokkal és egyébb förmedvényekkel. Szerintem igen, ám ez mindenképpen kerülendő amennyiben harcra kerülne a sor. Amikor jómagam 6. szintre egyszer beraktam egy Tűzköpőt, a csapat kitért az útjából, pedig nem tudták mi az, nem aktív bestiárium forgatók. Esetleg egy démon elől menekülős, loholós kalandot eltudnák képzelni, olyan darkos hangulattal, ám a nagyipari várázscumós szörnyhenteléstől kiráz a hideg.

Link a hozzászóláshoz
Üdvözlet! (Hú de hiányzik a sör smiley) :twisted:

Érdekes felvetés, hogy a JK-k találkozhatnak-e alacsony szinten démonokkal és egyébb förmedvényekkel. Szerintem igen, ám ez mindenképpen kerülendő amennyiben harcra kerülne a sor. Amikor jómagam 6. szintre egyszer beraktam egy Tűzköpőt, a csapat kitért az útjából, pedig nem tudták mi az, nem aktív bestiárium forgatók. Esetleg egy démon elől menekülős, loholós kalandot eltudnák képzelni, olyan darkos hangulattal, ám a nagyipari várázscumós szörnyhenteléstől kiráz a hideg.

Nekem van saját készítésű besti, no meg néhány kiegészítő letöltve. A sajátb érdekes lényeket raktam bele, köztük vagy 50 fajta démont. Elvégre valami olyasmi van írva a démonológia képzettségnél, hogy nem tudom melyik szint több száz fajta közdémont ismeretét jelenti...

Persze kissé egyedi, kikerülve benne jórészt a Sytixre többszörösen hajazó gyilkológépeket, ellenben benne van több igazi gonosz, aki jóllehet még semmilyen módon nem harcolt evilági lénnyel...

Menekülős/loholós kalandom pedig volt egyszerű varjakkal, meg göcsörtös fákkal (amikről először azt hittem mozognak, pedig csak a szél volt, meg az, hogy a kari nem nézett a lába alá... :D )

Link a hozzászóláshoz

lenne egy kérdésem amely az előző kalandon merült fel :

ha egy boszorkánymester felveszi a tűzalakot és találkozik egy sogronitával aki védelem tűzaurát emel magaköré fehérre szinezve .

ugyebár ha elszinezi fehérre az elvonja a körötte levő összes tüzet . A " tűzalakos testre " többé nemhatnak az őstűz alapú varik " - a kérdés az hogy az ordani tűzmági- mint magasabb rendű hatalom - felülírja -e ezt a kijelentést

a válaszokat előre is köszönöm .

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

a tűzalak azt rja hogy a tűzalakos testre " többé nemhatnak az őstűz alapú varik " - a kérdés az hogy az ordani tűzmágia- mint magasabb rendű HATALOM :twisted: :twisted: :twisted: - felülírja -e ezt a kijelentést, ugynis annak leírásában 1értelműen bennevan, hogy "magábaolvassza a zónán belűli bármien eredetű tüzet" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

sztem vagy a KM döntsön vagy a jólbevált % os dobás vagy ne is hezitáljunk és szippantsuk be a tetves BM-et -bocs a BM fanoknak de sztem az ordani tűzmágia igenis nagyobb erőt képvisel holmi szemfényvesztőkénél

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

mindörökké!

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Véleményem szerint a tűzalakra azt jelenti a tűz alapú mágia hatástalansága, hogy pl. nem lehet megsebezni egy tűznyillal, mert eleve tűzből áll. Viszont pontosan ezért kell, hogy az legyen, hogy a lángfestés - mint a tűzmágia legmagasabbrendű típusa - igenis hat rá, tehát sajnos annyi a BM-nek... :twisted:

És akkor még nem is néztük, hogy maga a tűzvarázslói tűzmágia is magasabbrendű, mint a boszorkánymesteri mágia tűzzel foglalkozó fejezete...

Jó sok Tp-t adni ám a tűzvarázslónak!!!

Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...