Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Csevegő


TAO

Recommended Posts

Üdv!

Karakteralkotás és hangulatkeltő mikor várható?

Tisztelettel: Lord Nova

Szia!

Jogos a kérdés, tisztában vagyunk vele, hogy sokan várják már. ;)

A hangulatkeltő ezen hét vége, legkésőbb jövőhét elején várható.

A "karakteralkotással" kapcsolatban annyit árulhatok el előre, hogy nem a tábori, szabad karakteralkotást követjük, hanem fix karakterek közül lehet majd választani a játékosoknak, melyet maguk csiszolhatnak majd véglegesre a saját szájuk íze szerint. Ezt úgy lehet érteni, hogy kb. 12 karakterből lehet majd választani 5-öt (pontosabban annyit, ahány játékos van a csapatban). A karakterek előtörténete és tulajdonságai adottak lesznek - olyanok, amik jól passzolnak majd a különleges témájú kalandhoz. Lesznek azért szabad pontok a karakterben, pl.: bizonyos számú képzettségpont elosztása, felszerelés vásárlása, stb.

A választható karakterek listáját a következő 2 hétben tesszük közzé.

Link a hozzászóláshoz
Szia!

Jogos a kérdés, tisztában vagyunk vele, hogy sokan várják már. ;)

A hangulatkeltő ezen hét vége, legkésőbb jövőhét elején várható.

A "karakteralkotással" kapcsolatban annyit árulhatok el előre, hogy nem a tábori, szabad karakteralkotást követjük, hanem fix karakterek közül lehet majd választani a játékosoknak, melyet maguk csiszolhatnak majd véglegesre a saját szájuk íze szerint. Ezt úgy lehet érteni, hogy kb. 12 karakterből lehet majd választani 5-öt (pontosabban annyit, ahány játékos van a csapatban). A karakterek előtörténete és tulajdonságai adottak lesznek - olyanok, amik jól passzolnak majd a különleges témájú kalandhoz. Lesznek azért szabad pontok a karakterben, pl.: bizonyos számú képzettségpont elosztása, felszerelés vásárlása, stb.

A választható karakterek listáját a következő 2 hétben tesszük közzé.

Ez pont azt öli meg a szerepjátékban, amit én szeretek: SAJÁT karakter megálmodását, megalkotását. 12 lehetőségből választani elég kiábrándító. Nem lett volna baj ezt már az elején feltüntetni a kiírásban.

Whatever.. Ettől függetlenül természetesen várom a leosztást.

Link a hozzászóláshoz
Ez pont azt öli meg a szerepjátékban, amit én szeretek: SAJÁT karakter megálmodását, megalkotását. 12 lehetőségből választani elég kiábrándító. Nem lett volna baj ezt már az elején feltüntetni a kiírásban.

Whatever.. Ettől függetlenül természetesen várom a leosztást.

Szia Lozartan!

Megértem a te oldaladat is, azonban mind szervezői szempontból, mind a modul szempontjából ez a megoldás volt most a kívánatos.

Küldök egy privát üzenetet is. ;)

Köszönjük a megértést!

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Először is szeretném megjegyezni, hogy biztos vagyok benne, rengeteg idő és energia kell egy ilyen esemény megszervezéséhhez és lebonyolításához. Valamint olyan nincs hogy minden, mindenkinek jó legyen. Ez a hozzá szólás azért születik meg, hogy hátha a következő szervezésénél figyelembe lesz véve ez az álláspont is.

A társasággal nagyon vártuk ezt a versenyt, mert valami lehetetlen véletlen folytán, mindannyiunknak jó volt az időpont. Valamint újfent külön öröm volt olvasni, hogy ETK-s szabályok szerint lesz a karakter generálás.

Tűkön ülve vártuk a karakter generálás szabályait. Erre jött, hogy hát nem is generálunk, hanem pár jó előre kidolgozott karaktert kapunk. Ez derékba törte a lelkesedésünket. De úgy voltunk vele, hogy türelmesen kivárjuk, hátha tetszeni fog. Háááát nekünk annyira nem jöttek át.

Tudom, személye válogatja, hogy kinek, mi jön be. De hát ez van. Mi úgy gondoltuk, hogy ha már egyrészt a sztorihoz igazított karakterek vannak, akkor legalább egy előtörténet is van hozzá. 6 karakter, csak számok alapján egy óra alatt össze lehet írni. Felmerül a kérdés, hogy akkor miért vártunk rá (a verseny meghirdetése óta) több mint 20 napot.

Tényleg nem panaszkodni akarok. Pár ember nem megy. Na bumm, senkinek sem fog feltűnni. Tényleg csak okulás szempontjából írtam fel ezeket. Én úgy érzem, hogy ez nem volt fer. Főleg azokkal, akik látatlanban jelentkeztek. Remélem a következő versenynél kicsit jobban oda figyel erre a szervező társaság, és idejében közli, az ilyen nem elhanyagolható információkat, mint a karakterek mikéntje.

Ettől függetlenül, még mindig le a kalappal előttük, hogy egy ilyen rendezvényt bevállalnak és életben tartják a magyar szerepjátékos közösséget, így országos szinten is.

További szép napot!

Gavesz

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Ettől függetlenül, még mindig le a kalappal előttük, hogy egy ilyen rendezvényt bevállalnak és életben tartják a magyar szerepjátékos közösséget, így országos szinten is.

Gavesz;

a legnagyobb tisztelet hangján jegyezném meg, hogy számomra ez a hangsúlyos, és épp ezért leszek ott - akkor is, ha az eddigi karakterekkel esetleg nekem se sikerült még azonosulnom.

Link a hozzászóláshoz
Sziasztok!

Először is szeretném megjegyezni, hogy biztos vagyok benne, rengeteg idő és energia kell egy ilyen esemény megszervezéséhhez és lebonyolításához. Valamint olyan nincs hogy minden, mindenkinek jó legyen. Ez a hozzá szólás azért születik meg, hogy hátha a következő szervezésénél figyelembe lesz véve ez az álláspont is.

A társasággal nagyon vártuk ezt a versenyt, mert valami lehetetlen véletlen folytán, mindannyiunknak jó volt az időpont. Valamint újfent külön öröm volt olvasni, hogy ETK-s szabályok szerint lesz a karakter generálás.

Tűkön ülve vártuk a karakter generálás szabályait. Erre jött, hogy hát nem is generálunk, hanem pár jó előre kidolgozott karaktert kapunk. Ez derékba törte a lelkesedésünket. De úgy voltunk vele, hogy türelmesen kivárjuk, hátha tetszeni fog. Háááát nekünk annyira nem jöttek át.

Tudom, személye válogatja, hogy kinek, mi jön be. De hát ez van. Mi úgy gondoltuk, hogy ha már egyrészt a sztorihoz igazított karakterek vannak, akkor legalább egy előtörténet is van hozzá. 6 karakter, csak számok alapján egy óra alatt össze lehet írni. Felmerül a kérdés, hogy akkor miért vártunk rá (a verseny meghirdetése óta) több mint 20 napot.

Tényleg nem panaszkodni akarok. Pár ember nem megy. Na bumm, senkinek sem fog feltűnni. Tényleg csak okulás szempontjából írtam fel ezeket. Én úgy érzem, hogy ez nem volt fer. Főleg azokkal, akik látatlanban jelentkeztek. Remélem a következő versenynél kicsit jobban oda figyel erre a szervező társaság, és idejében közli, az ilyen nem elhanyagolható információkat, mint a karakterek mikéntje.

Ettől függetlenül, még mindig le a kalappal előttük, hogy egy ilyen rendezvényt bevállalnak és életben tartják a magyar szerepjátékos közösséget, így országos szinten is.

További szép napot!

Gavesz

Van hozzájuk előtörténet. Nézd meg a csatolmányokat figyelmesen.

Link a hozzászóláshoz

Üdv,

Gavesz, engedd meg, hogy reagáljak, mint szervező, és mint kalandmester a felvetéseidre. Nagyon sajnálom, ha nem sikerült a karakterekkel beletalálnunk az elképzeléseitekbe, de nagyon szívesen látnánk a véleményedet az előtörténetek átolvasása után is, mert csak a karakterlapokat látva egészen más benyomása lehet bárkinek a dolgokról. A karakterek nem csak számhalmazok; koncepció, jól átgondolt háttér áll mögöttük, hogy illeszkedjenek a modulba. Egyébként a magam nevében tudok nyilatkozni (mivel volt, amelyik karaktert én követtem el): a karakteralkotásra szánt idő az általad gondoltnál jóval több volt, bár elképzelhető, hogy az előtörténetek fényében ezen álláspontod is változik. Egyébként a karakterek nem teljesen fixek, képzettségpontok és felszerelés tekintetében is meglehetősen nagy szabadságot adtunk a leendő játékosoknak. Azt is megjegyezném, hogy ha ezek a karakterek nem tetszettek, de szeretnétek jönni, érdemes lehet vissza-visszanézni a rendezvény oldalára, vagy bármely felületre, ahol a rendezvénnyel kapcsolatos hírek megjelennek, mert lesznek még játszható karakterek, és elképzelhető, hogy azok jobban tetszenek majd.

Egyébiránt ez az első rendezvényünk, ahol "fix" karakteres rendszerben gondolkodtunk, az eddigiekben mindig karakteralkotási rendszerrel álltunk elő. Ettől függetlenül abban teljesen igazat adok neked, hogy a karakteralkotás mikéntjéről előbb kellett volna alapszintű információkat adnunk, ígérem, erre a jövőben nagyobb figyelmet fordítunk! Ha úgy érzitek, hogy a karakteralkotás ismeretében másképpen döntöttetek volna a részvételről, keressetek meg, a jelentkezést visszamondjuk, a pénzt pedig visszakapjátok. Remélem ez így mindenkinek korrekt.

Kellemes napot mindenkinek!

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Kis késéssel sikerült elolvasnom az előtörténeteket. A karakterek remekek lettek. Érdekesek és van bennük lehetőség. A kalandmodult nem ismervén, nem tudom mennyire lesz idő és lehetőség az egyes személyes "kalandok" lejátszására. Gondolok itt az előtörténetekben előforduló utalásokra és az azokban rejlő történetbeli csavarokra és kalandokra.

Látszik hogy van bennük munka.

A Párom már barátkozik az egyik karakterrel. Én még nem találtam meg a sajátomat. Szóval a következő adag kalandort várjuk :)

Újfent elnézést, hogy vak voltam és nem szúrtam ki az előtörténeteket tartalmazó fájlt. Valamint tényleg nem kötekedésnek szántam az első hozzászólásomat, csupán észrevételnek :)

További szép napot! :)

Link a hozzászóláshoz

Minden játékosnak segítségül.

a fix (itt azért van mozgástért a véglegesítésükben) karakteres játékoknál amire nem tértek ki, azt már te hozzá teheted a karakterhez. Adhatsz a választott karakterednek másik fegyvert a kezébe ha három fegyverhasználata van s csak egyet dolgoztak ki.Nem írták hogy iszákos hát tedd azzá. Lehet zsémbes.Szeretheti a zöld goblinokat. Járhatott egy alidaxi boszorkánnyal stb. Csak azt akartam írni hogy egy fix karaktert is könnyen neked tetszővé varázsolhatsz ha elkezdesz agyalni rajta.

Link a hozzászóláshoz

Én is revidiálom a korábbi hozzászólásomat. :) Igencsak hangulatos karakterek születtek, az én szájamíze szerint legalábbis. Nekem máris kedvencem lett Kronn, a Hegyomlás. Krisztának pedig E'liellen háttere volt megragadó (grat annak, aki elkövette őket). Nyilvánvaló, hogy amíg nem jön le mind a 12 karakter, nem kezdünk mi sem csapatot alkotni, de az eddigiek alapján ezek a figurák tényleg csapatképes kalandozók - és érdekesek is!

Csapat előtörténetről ugyan nem írtatok, de szerintem azt is pontozni lenne érdemes: melyik csapat milyen módon szövi össze ezeket a különféle személyiségeket egy csapattá. Ehhez tudni kell még azt, PONTOSAN HOL KEZDŐDIK MAJD SZÁMUNKRA A KALAND?

Ugye lesz a kövi leosztásban azért mágiahasználó is? Pap mindenképp kellene, de egy varázsló is érdekes szerepjátékosi kihívás lenne (hogyan leplezi a mágiáját akár). :) Boszmester és boszi nyilván nem lenne hosszú életű ebben a kalandban - rájuk nem is számítok. Viszont egy pyarronita varázsló működhetne - bizonyos diplomáciai védelmet élvez szvsz, amíg nem megy túl messzire (ezért lenne érdekes egy ilyen kari is)...

Szóval várjuk már a következő leosztást, hogy formálódhasson végre a csapat.

Szerkesztve ekkor: , Lozartan által
Link a hozzászóláshoz

Gavesz: Con Salamander válasza tökéletesen megfogalmazta az én gondolataimat is. Örülök neki, hogy megtaláltad az előtörténeteket is, és így már tetszenek a karakterek. ;)

Sneer megjegyzése helytálló: mint a mindig, a karakterekbe most is a játékosok fognak életet lehelni. Ugyanaz a karakter két különböző játékos kezében másképp fog kinézni, hiszen egyikük így, a másikuk úgy képzeli el, és adja hozzá a sajátságait. Nem lesz két ugyanolyan Hegyomlás Kronn, vagy két ugyanolyan E'liellen. :)

Lozartan: Köszi a visszajelzést neked is. :) Mozaikvarázsló kasztú karaktert nem tudok ígérni, de a következő körben bizonyosan több lesz a pszi- és/vagy mágiahasználó, mint az első körben. Ezt a második csomagot a hét vége felé várhatjátok, ekkor lesz teljes a lista.

A kaland kezdetéről nem adhatok ki információkat, de annyit tudok segíteni, hogy a hangulatkeltőben szereplő országban és esztendőben játszódik majd, ami legalábbis nagyvonalakban megválaszolja a kérdésedet. :)

Link a hozzászóláshoz

Játéktechnikai kérdés:

Kronn esetében írtátok, hogy mérete, ereje miatt egy kézzel képes forgatni a kétkezes fegyvereket. Viszont a körönkénti támadások számát, ha jól tudom, befolyásolhatja az is, ha ennek ellenére mégis két kézzel forgatja: ekkor támadhat körönként a pallossal? Ha nem, akkor forgathat mindkét kezében kétkezes fegyvert (amennyiben felveszem neki a kétkezes harcot)? :) Ekkor hogy alakul a körönkénti támadások száma?

Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...