Silver Közzétéve: Április 11, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 11, 2016 Dugó, köszi az észrevételt. Javítottam a hibát, most már ha k10+10, vagy k6+14 dobáskódú tulajdonságot 18 fölé növelünk, nem számol rá kf többlet költséget. A fenti hozzászólásom mellékletét frissítettem az új verziós táblázatra. (Egyébként igen, szerintem is hülyeség hogy a faji módosítóhoz nem adódik hozzá a kasztból fakadó CÉ alap, de hát amíg a könyvben ez áll, és a karakteralkotás szabályozásánál ezt nem írják fölül, addig így marad.) Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 11, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 11, 2016 On 2016. 04. 10. at 15:31-kor Tyrael írta: Nem boszorkánymester kasztú karakternek lehet mondjuk éjszakai látást adó mágikus tetoválása? Ha igen, mennyibe kerül ha van a csapatban BM aki megcsinálja és mennyibe, ha nincs? Ha nincs a csapatban BM, akkor mennyire általános pénzért vásárolható dolog ezek feltöltése? (Tudom, hogy ezeket sokan sokféleképp játsszák, pont azért kérdezem, hogy ezekről van-e valami tábori egységes vélemény, vagy KM-függő a dolog?) Itt a karakteralkotás alábbi mondatát kell alkalmazni: Idéz A felszerelési tárgyak ára, attól függetlenül, hogy a karakter képes-e azt elkészíteni vagy sem, egyforma. Tisztában vagyunk azzal, hogy a tetoválás nem tárgy, de kérjük e szituációban aképpen kezeljétek. Pontosítva, függetlenül attól, hogy a JK BM-e vagy sem, van-e a csapatban BM vagy sem, a tetoválás költsége ugyanannyi, azaz Mp érték x 2 arany. A játék közben BM felkutatás és bélyeg feltöltés természetesen a KM hatáskörébe tartozó kérdés. Irányelvként: a BM-ek nagyon drágán mérik a tudásukat, és jó felfogott érdekük, hogy Ynev legtöbb országában ne verjék nagydobra e képességeiket. (Joggal merül fel a játékosok részéről, hogy a magas kiadások helyett inkább a játék során "önerőből" készítenek tetoválásokat a csapaton belül. Ez természetesen járható út. Persze hogy egy adott modulban van-e erre lehetőség, idő az már más kérdés. Ennyi ekkor a kockázatotok! ) Üdv, H. Link a hozzászóláshoz
Sneer Közzétéve: Április 11, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 11, 2016 Játékon belül a kkk-ban (vagya Rúnákban) olvasható a tetoválások elkészítésére 3 napja megy rá a BM-nek. Játék alatt ezzel is érdemes számolni ha valakinek akko támad ilyen ötlete. (Scylla modulból a segítőkész BM-t írd át barátságos vámszedőre ) Link a hozzászóláshoz
Silver Közzétéve: Április 19, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 19, 2016 Az elmúlt napokban sok javítást került bele a karakter számolós táblázatba (mana pont javítás, képességek költségének számolása Kf és fajok függvényében, egyéb apróságok), ezért azt javaslom mindenki töltse le a legújabb verziót a korábbi hozzászólásomból és abban készítse el a karakterét. Köszi Link a hozzászóláshoz
Venes Közzétéve: Április 25, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 25, 2016 Idéz Varázstárgyak (tetoválások, varázsjelek stb.) A varázstárgyak ára: a rá költött Mp x 2 arany + a varázstárgy előállítási (alapanyag) költsége. Ez tetoválás esetében a tintát mennyiben méritek? (Csontőrlemény, vér és hamu gondolom ingyen van. ) Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 25, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 25, 2016 Ez tetoválás esetében a tintát mennyiben méritek? (Csontőrlemény, vér és hamu gondolom ingyen van. ) Az ETK felszerelései közt megtalálod a tintát (20r). Kérlek használd ezt az árat, a tetoválás méretétől függetlenül. Jó varratást! Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 26, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 26, 2016 Nekem inkább játéktechnikai kérdésem lenne: Ha jól értelmezem az MTK-t akkor egy 4. szintű gladiátor kétszer támadhat minden általa ismert közelharci fegyverrel míg egy 3 as szintű gladiátor 16 os ügyességgel és gyorsasággal csak azokkal a fegyverekkel teheti ezt, amik erre lehetőséget adnak (tőrök). Így működik a dolog ugye? Link a hozzászóláshoz
Sneer Közzétéve: Április 26, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 26, 2016 nekdolan röviden igen.Ha kétkezes fegyverhasználattal nem bolondítod meg a főzetet. Illetve az 1- nél kevsebb pl. 1/2 támadás/körrel rendelkező fegyverekkel 4. szinten is csak egyszer támadhat. Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 27, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 27, 2016 A kiegészítő árlistában van egy két fegyver amivel még nem találkoztam ( ) . A horgas kard, láncos sarló, vaskígyó és acélkorbács fegyvereknek csak harcművészekre jellemző a használata? Meg lehet találni valahol hogy hogy néznek ki ezek a fegyverek és hogy mik a paramétereik? Főleg az acélkorbács érdekel . Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 27, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 27, 2016 A RÚNA magazin 2. évfolyamának 1. számában vannak rajzok is a fegyverekről. Én úgy gondolom Yneven, kizárólag harcművész iskolákban/mestereknél lehet elsajátítani ezek használatának tudományát. Életút játékban van mód arra, hogy más kasztúak is beavatást nyerjenek, de pl. az idei NYT alkalmával sajnos nem tudunk ennyire megengedőek lenni! Üdv, H. Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 27, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 27, 2016 Kösz. Akkor maradok a sima ostornál :). Ha már rúnícikkekről esett szó, a Kalandozók Kézikönyvét merre találom? üdv Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 27, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 27, 2016 A hivatalos hírek a táborral kapcsolatban topicban. Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 27, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 27, 2016 Upsz úgy tűnik odáig nem jutottam el , pedig még a googlit is ráuszítottam az oldalra . Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 28, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 28, 2016 További kérdések: Nerton (haonwelli gladiátor) mi alapján kapja a tulajdonságait: harcos vagy gladiátor? Abban az esetben, ha gladiátor akkor megkapja-e a MTK-ből azokat a képzettségeket amiket minden gladiátor első szinttől kap (belharc af, földharc af), vagy ezeket kp ból kell felvennie? Ha választok egy fajt ami -1 et ad adott tulajdonságra, de nem limitálja a maximum elérhető tulajdonság értékét és a kaszt megengedi a különleges felkészítést akkor, hány TP be kerül 15(16-1) ről 20-ra felkészíteni az adott karatert: 3*20+2*50 vagy 2*20+3*50 ? SZERK: És mit jelent az a korbácsnál, hogy duplán sebez? Mert ha k6 al dobok k3 helyett az nem biztos, hogy dupla mert k6-al tudok egyest is dobni míg 2k3 al nem. Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 28, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 28, 2016 5 órával ezelőtt-kor nekdolan írta: Nerton (haonwelli gladiátor) mi alapján kapja a tulajdonságait: harcos vagy gladiátor? Abban az esetben, ha gladiátor akkor megkapja-e a MTK-ből azokat a képzettségeket amiket minden gladiátor első szinttől kap (belharc af, földharc af), vagy ezeket kp ból kell felvennie? A Nerton gladiátor, ezért a tulajdonságait is úgy kapja. Igen, megkapja alapból az MTK-s képzettségeket! Idéz Ha választok egy fajt ami -1 et ad adott tulajdonságra, de nem limitálja a maximum elérhető tulajdonság értékét és a kaszt megengedi a különleges felkészítést akkor, hány TP be kerül 15(16-1) ről 20-ra felkészíteni az adott karatert: 3*20+2*50 vagy 2*20+3*50 ? Mivel a karakteralkotásben ez szerepel: " A faji módosítók a szabálykönyvekben leírtaknak megfelelően alkalmazandóak, továbbá a kaszt minimum/maximum értékének meghatározásakor is figyelembe veendőek. " Ezért a példádban hozott karakter maximum 19-esre veheti fel az adott képességet, függetlenül a fai maximumtól! így értettük a kaszt maximumot. Tehát 15 ről 19-re (2*2)0 + (2*50) Tp ennek az ára. Üdv, H. Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 28, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 28, 2016 2 perccel ezelőtt-kor Hulla írta: Mivel a karakteralkotásben ez szerepel: " A faji módosítók a szabálykönyvekben leírtaknak megfelelően alkalmazandóak, továbbá a kaszt minimum/maximum értékének meghatározásakor is figyelembe veendőek. " Ezért a példádban hozott karakter maximum 19-esre veheti fel az adott képességet, függetlenül a fai maximumtól! így értettük a kaszt maximumot. Tehát 15 ről 19-re (2*2)0 + (2*50) Tp ennek az ára. Üdv, H. De a kaszt maximum 20 és nem 19 Felveszem 19-re (140 TP ért) mert amúgy a karakter táblázat is így értékelte a dolgot . Más: Mit jelent az a korbácsnál, hogy duplán sebez? Mert ha k6 al dobok k3 helyett az nem biztos, hogy dupla mert k6-al tudok egyest is dobni míg 2k3 al nem. Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 28, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 28, 2016 3 órával ezelőtt-kor nekdolan írta: De a kaszt maximum 20 és nem 19 Felveszem 19-re (140 TP ért) mert amúgy a karakter táblázat is így értékelte a dolgot . Más: Mit jelent az a korbácsnál, hogy duplán sebez? Mert ha k6 al dobok k3 helyett az nem biztos, hogy dupla mert k6-al tudok egyest is dobni míg 2k3 al nem. Jobb lenne konkrétumokban beszélni a kérdésről, tehát ... Félelf Gladiátor A dobáskód k6+12+kf-1 Ezzel a kóddal a hagyományos ETK-s karakteralkotás alapján NEM képes elérni a félelf gladiátor a 20-as Erő képességet. Számára a maximum a 19! Ez így érthető? Nos ez indokolja a korábbi válaszomban általam leírtakat is! A korbács esetében tökéletesen látod a dolgot! Felháborodásod indokolt! A majdani Kalandmestered nevében nem ígérhetem meg, de megpróbálok közbenjárni nála, hogy a játék során valamiképpen próbálja majd enyhíteni a M.A.G.U.S. szerepjáték eme durva, de szerencsére szinte egyetlen hibáját! Üdv, H. Link a hozzászóláshoz
Daelon Közzétéve: Április 28, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 28, 2016 4 órával ezelőtt-kor nekdolan írta: Mit jelent az a korbácsnál, hogy duplán sebez? Nekem bárminek a duplája azt jelenti, hogy az eredeti értéket szorzom kettővel... az meg már tényleg csak jóérzés kérdése, hogy a kockát magát vagy az eredményt szorzod fel. Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 28, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 28, 2016 Egy órával ezelőtt-kor Hulla írta: Jobb lenne konkrétumokban beszélni a kérdésről, tehát ... Félelf Gladiátor A dobáskód k6+12+kf-1 Ezzel a kóddal a hagyományos ETK-s karakteralkotás alapján NEM képes elérni a félelf gladiátor a 20-as Erő képességet. Számára a maximum a 19! Ez így érthető? Nos ez indokolja a korábbi válaszomban általam leírtakat is! A korbács esetében tökéletesen látod a dolgot! Felháborodásod indokolt! A majdani Kalandmestered nevében nem ígérhetem meg, de megpróbálok közbenjárni nála, hogy a játék során valamiképpen próbálja majd enyhíteni a M.A.G.U.S. szerepjáték eme durva, de szerencsére szinte egyetlen hibáját! Üdv, H. Aha így már világos. Alapvetően mind1 nekem, csak rengeteg a TP-m (3-as szintű karakter) és valamire el kell költenem a pontjaim. 140 TP az már nem olyan rosz. Mintha rémlene hogy ez régen le volt írva a karakteralkotásban. Gondolom az hogy ez az elfeknél (mint a többinél) feketén fehér megvan adva a 18 as erő maximum míg a félelfeknél nincs megadva a 19 csak elírás. Mondjuk ez azt is jelenti, hogy egy félelf gladiátor gyorsasága kf-el max 21 lehet. Értelme nincs de legalább a karakterem majd dicsekedhet vele. Még a lovat is lefutja úgyhogy azt nem is kell vennie mert minek . 22 perccel ezelőtt-kor Daelon írta: Nekem bárminek a duplája azt jelenti, hogy az eredeti értéket szorzom kettővel... az meg már tényleg csak jóérzés kérdése, hogy a kockát magát vagy az eredményt szorzod fel. Hát a könyv szerint ugye csak túlütéskor sebezhet duplán viszont nem sebezhet ÉP-t és ugye a dupla ez esetben legjobb esetben is csak k6-ot jelent. Kicsit értelmetlen a dolog. Ha bónuszokkal együtt duplázná a sebzést (mint kínokozás Af) az viszont táp lenne . Persze csak egy korbács. Errefelé senki nem Mágusozik úgyhogy nekem csak ilyenkor jönnek elő ezek a dolgok . Aztán jobb ha tábor előtt élem ki magam mint alatt Link a hozzászóláshoz
tetra Közzétéve: Április 29, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 29, 2016 13 órával ezelőtt-kor Daelon írta: Nekem bárminek a duplája azt jelenti, hogy az eredeti értéket szorzom kettővel... az meg már tényleg csak jóérzés kérdése, hogy a kockát magát vagy az eredményt szorzod fel. Igazából nem csak a jóérzésé, egészen más az eloszlása a 2k3-nak meg a 2*k3-nak. Link a hozzászóláshoz
nekdolan Közzétéve: Április 29, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 29, 2016 Valami ilyesmi: K6 1 2 3 4 5 6 16% 16% 16% 16% 16% 16% 2K3 1 (0) 2 (1) 3 (2) 4 (1) 5 (2) 6 (1) 0% 14% 28% 14% 28% 14% 2*K3 1 2 3 4 5 6 0% 33% 0% 33% 0% 33% Link a hozzászóláshoz
Dugó Közzétéve: Április 30, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 30, 2016 Sziasztok! Hatalom amulettbe való rubin mennyibe kerül? Összesen mennyi az amulett? A kínokozás képzettség kizárja a hátbaszúrás képzettség létrejöttét? Köszi Link a hozzászóláshoz
Daelon Közzétéve: Április 30, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 30, 2016 Egy órával ezelőtt-kor Dugó írta: Hatalom amulettbe való rubin mennyibe kerül? Összesen mennyi az amulett? Korábbi táborok alapján gondolom most is elég 1 karát rubin bele, így 250 ap + 2 ezüst talán, ami az ETK-ban van, de most nincs előttem. Mondjuk azt "nehezményezem", hogy a Tp vs arany váltás aránya csökkent a 10.000 Tp-s karakteralkotáséhoz képest, de a varázstárgyak és ékkövek ára maradt Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Április 30, 2016 Megosztás Közzétéve: Április 30, 2016 3 órával ezelőtt-kor Dugó írta: Hatalom amulettbe való rubin mennyibe kerül? Összesen mennyi az amulett? Daelon tökéletesen emlékszik, 250 arany az 1 karátnyi mágikus tisztaságú rubin. Illetve további 2 ezüst az elkészítés költsége. Idéz A kínokozás képzettség kizárja a hátbaszúrás képzettség létrejöttét? A létrejöttét nem zárja ki, csupán az együttes használata nem megengedett a kettőnek, lévén két egymással teljesen ellentétes hatás elérését szolgálja az említett két képzettség. A képzettségek leírásában ez könnyen tetten érhető, de gondolom benned is emiatt vetődött fel a dolog! Üdv, H. Link a hozzászóláshoz
Soran Közzétéve: Május 1, 2016 Megosztás Közzétéve: Május 1, 2016 Volna egy kérdésem. A Papok, Paplovagok II szerint: "A Ranagol-paplovag Intelligenciáját a többi paplovagtól eltérően k6+12-vel dobja..." Ezeke szerint alapból 16-ot kellene hozni de az Excel karakterlap 13-at ad, gondolom az eredeti 2k6+6 alapján. A 16 a helyes? Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés