tetra Közzétéve: Május 5, 2016 Közzétéve: Május 5, 2016 A kötelező ÉP amúgy csak opcionális szabály, szóval a mesélőtől függ, hogy használjátok-e.
Tirang Közzétéve: Május 6, 2016 Közzétéve: Május 6, 2016 On 2016. 05. 04. at 0:04-kor Hulla írta: Véleményem szerint elméletben minden (értelmes) élőlényt képesek meggyógyítani a papok. Persze az ördög itt is a részletekben bújik meg, gondolom! A Kalandozók Kézikönyve nincs engedélyezve a karakteralkotáshoz használatos szabálykönyvek között. Ezért a bárdod ETK szerint kérjük megalkotni! Üdv, H. Tehát ha jólértem a Kalandozók Kézikönyve pdf amolyan kedvcsináló és semmit nem lehet belőle felhasználni? Akkor minek töltötétek fel a karakteralkotáshoz?
Hulla Közzétéve: Május 6, 2016 Közzétéve: Május 6, 2016 42 perccel ezelőtt-kor Tirang írta: Tehát ha jólértem a Kalandozók Kézikönyve pdf amolyan kedvcsináló és semmit nem lehet belőle felhasználni? Akkor minek töltötétek fel a karakteralkotáshoz? Elnézésedet kérem. Talán a kései óra miatt írtam hülyeséget és gondoltam egy másik kiadványra. Tehát, természetesen az általunk feltöltött Kalandozók Kézikönyve pdf gyűjtemény használható a karakteralkotás során! Amit Te kérdeztél, vagyis a bárdok esetében a játékos dönti el, hogy az ETK vagy a Kalandozók Kézikönyve szerint dolgozza ki e kaszt tagjait! Üdv, H.
nekdolan Közzétéve: Május 6, 2016 Közzétéve: Május 6, 2016 Haonwelli gladiátor kap nehézvért af-et, vagy csak a vértet, vagy egyiket sem ?
F. Feri Közzétéve: Május 6, 2016 Közzétéve: Május 6, 2016 Hoi! tetra: Köszi, de igazából gondoltam, ha már verseny, lesz rá egy egységes szabály/válasz/eljárás kitalálva. Hogy ne sikkadjon el, feltenném újra a kérdéseket: - Sima (tehát nem mágikus tulajdonságokkal bíró) tetoválást is a korábban említett tinta áráért (20r) lehet csináltatni? - A vasököl nevű fegyvert (gy.k. boxer) lehet Ökölharc képzettséggel használni levonások nélkül, vagy külön fegyverismeret szükséges hozzá? - A Kínzás, Kínokozás képzettségeknél is érvényes a kötelező ÉP vesztés? Ha igen, a fegyver típusának megfelelően, az ETK-s szabályok szerint? Újfent köszi, ha valaki a modul írók / szervezők közül válaszol!
Os'carr Közzétéve: Május 6, 2016 Közzétéve: Május 6, 2016 Sziasztok! A karakteralkotóban nem adja hozzá a dzsenn fajból járó plusz Pszi-pontokat a Max. Pszihez. Lehet, hogy csak én néztem rosszul, vagy régi a verzióm, de nekem fennáll e hiba. Más: Hogy lehet tulajdonságot növelni a karakterlapon? Előre is köszönöm, Os'carr
Tyrael Közzétéve: Május 6, 2016 Közzétéve: Május 6, 2016 Sziasztok! A Hárítás képzettségnél azt írja, ez a Kétkezes harc egy korlátozottabb, de könnyebben elsajátítható változata, ami csak védekező fegyverrel használható. Mi a helyzet azzal, hogy ha van egy karakternek Kétkezes Harc képzettsége (mondjuk két rövidkardra) de szeretne mellette sípcsont- és alkarvédőt is használni. Elvileg ha van kétkezes harca, akkor már nem vehet fel Hárítást, vagy igen? Mi a táborban elfogadott egységes szabály erre az esetre? Milyen képzettség kell a lábszár + alkarvédő használatához? Előre is köszi a válaszokat! Tyrael
tetra Közzétéve: Május 7, 2016 Közzétéve: Május 7, 2016 17 órával ezelőtt-kor F. Feri írta: tetra: Köszi, de igazából gondoltam, ha már verseny, lesz rá egy egységes szabály/válasz/eljárás kitalálva. Sosem volt megkötve a kötelező ÉP, szóval nem számítanék rá idén sem. Azt ideírom, hogy nálam lesz, ha a csapat nem ellenkezik nagyon, szóval úgy válogasson mindenki. Tehát csak a magam nevében tudok nyilatkozni, de szerintem nem lesz kötelező ÉP vesztés kínzásra, hiszen a minél jobb találat azt jelenti, hogy jobban úgy sikerül, ahogy szeretné a karakter, azaz ÉP vesztés nélkül. A többi kérdésedet tárgyaljuk a KM fórumokon, nincsenek elfelejtve.
ToxinBoy Közzétéve: Május 7, 2016 Közzétéve: Május 7, 2016 3 órával ezelőtt-kor tetra írta: Sosem volt megkötve a kötelező ÉP, szóval nem számítanék rá idén sem. Lehet kicsit off és nem ide tartozik, mert nem szigorúan karialkotás kérdése, de. Szerintem fontos, mert a táborra vonatkozik. Úgyhogy csatlakoznék Ferenc kollégámhoz: Ha már verseny akkor lehet hogy az opcionális szabályokra érdemes lenne egy egységes nézetet és használatot kialakítani, hogy minden csapat egyenlő feltételekkel játszhasson. A kötelező Ép-vesztésnél maradva: Tegyük fel, hogy a modulban van egy fixen jelenlévő csapda, amibe minden csapatnak bele kell futnia a történet folyamán. Ez egy mágikus jellegű csapda, 4k6 elemi tűz sebzést okoz. Mondjuk a csapatok 50%-nál nem sikerül észrevenni/hatástalanítani a csapdát, és kapnak 20 Sp mágikus tűz sebzést. Ha az egyik csapatnál nincs kötelező Ép vesztés, akkor ez - ha mindenki teljesen ép volt - 20 Fp, ami elég húzós, de még túlélhető, és óvatosabban, de mennek tovább. Ha egy másik csapatnál van kötelező Ép vesztés, akkor a 20 Fp-vel 5 Ép is elfüstöl, ami egy varázshasználót jó eséllyel hazavág, az életerősebb karakterek is jobban megérzik, és ez arra kényszeríti a csapatot, hogy vagy csonkán haladjon tovább (mert hátrahagy holtakat és/vagy sérülteket pihenni), vagy rengeteg mágikus energiát emészt fel a gyógyítás, vagy megáll az egész parti összeszedni magát, szóval mindenféleképpen hátrányba kerülnek, mivel a modulban ugyanúgy haladni fog tovább az események folyama, mint az előző, Ép vesztés nélküli csapatnál. És akkor ott van még a többi opcionális szabály. Némely csapatoknál van vérzés, tartós fájdalom, súlyos sebek és bénulás, ami lassíthatja az előrehaladást, míg más csapatok számítógépes rpg-hez hasonlóan csak csökkent életenergiával mászkálhatnak, minden további hátrány nélkül. Mivel ebben erősen benne van az aránytalanság, ezért szerintem lényeges lenne az egységes hozzáállás minden KM-től
tetra Közzétéve: Május 7, 2016 Közzétéve: Május 7, 2016 Biztos vagyok benne, hogy fontolóra vesszük, mindjárt fel is vetem a belsőbb fórumokon, és abban igazad van, hogy a JK-k és NJK-k helyzete nem szimmetrikus, tehát az, hogy ezek a szabályok érvényesek másra is még önmagában nem teljes érv, de én mégis előhozakodnék ezzel. Mindenestre úgy érzem várható egy magasabb szintű mesélői/táborszervezői/modulírói nyilatkozat, elvégre én csak egy low level KM apprentice vagyok.
ToxinBoy Közzétéve: Május 7, 2016 Közzétéve: Május 7, 2016 Egy órával ezelőtt-kor tetra írta: Biztos vagyok benne, hogy fontolóra vesszük, mindjárt fel is vetem a belsőbb fórumokon, és abban igazad van, hogy a JK-k és NJK-k helyzete nem szimmetrikus, tehát az, hogy ezek a szabályok érvényesek másra is még önmagában nem teljes érv, de én mégis előhozakodnék ezzel. Köszi a gyors visszajelzést. Ez szerintem jogos, és nyilván figyelembe is kell venni. Bízom a KM-i csapat körültekintő és megfontolt döntésében.
Os'carr Közzétéve: Május 8, 2016 Közzétéve: Május 8, 2016 Szervusztok! Versenykiírásban (a karakteralkotásnál szerepel), hogy "Vigyázat! ETK elírások!" Ezalatt mit kell érteni? Különböző kiadású ETK-kat? Vagy mire gondoltok? Másik kérdés. KaKéKö szerint lehet a harcművésznek több stílusa. Versenyen is? Doldzsah-pap hogyan engedélyezett? 4.Tsz milyen karakterből lehet Doldzsah-pap? (Ugyebár a harcosok és tolvajok istene, de a többi Harcos főkasztba sorolt karakter is lehet-e?) A program nem számolja a Dart-nid-kinito +1 Pszi-pontját sem. Előre is köszönöm, Os'carr
Daelon Közzétéve: Május 9, 2016 Közzétéve: Május 9, 2016 17 órával ezelőtt-kor Os'carr írta: Doldzsah-pap hogyan engedélyezett? 4.Tsz milyen karakterből lehet Doldzsah-pap? (Ugyebár a harcosok és tolvajok istene, de a többi Harcos főkasztba sorolt karakter is lehet-e?) A kiírás szerint duál és váltott kaszt nem engedélyezett, ezzel szvsz kilőtték a dzsad papokat is. Vagy rosszul emlékszem, hogy ők váltott kasztúként indulnak?
Hulla Közzétéve: Május 9, 2016 Közzétéve: Május 9, 2016 20 órával ezelőtt-kor Os'carr írta: Szervusztok! Versenykiírásban (a karakteralkotásnál szerepel), hogy "Vigyázat! ETK elírások!" Ezalatt mit kell érteni? Különböző kiadású ETK-kat? Vagy mire gondoltok? Pl. a varázsló szintlépős táblázatára a 78. oldalon (4. tsz) Idéz Doldzsah-pap hogyan engedélyezett? 4.Tsz milyen karakterből lehet Doldzsah-pap? (Ugyebár a harcosok és tolvajok istene, de a többi Harcos főkasztba sorolt karakter is lehet-e?) A többkasztúság tiltása miatt ez a kaszt sajnos nem engedélyezett!
Os'carr Közzétéve: Május 9, 2016 Közzétéve: Május 9, 2016 3 órával ezelőtt-kor Daelon írta: A kiírás szerint duál és váltott kaszt nem engedélyezett, ezzel szvsz kilőtték a dzsad papokat is. Vagy rosszul emlékszem, hogy ők váltott kasztúként indulnak? A Papok, paplovagok I.-ben kidolgozott Dzsah-pap és Galradzsa-pap biztosan nem váltott kasztú. A Doldzsah-papot pedig azért kérdeztem meg, mert nem ő akar pappá válni (kasztot váltani) elsődlegesen, hanem érdemei miatt részesül elhívásban. Elfogadom, természetesen, hogy váltott kasztként van kezelve, technikailag az. Köszönöm a választ.
Os'carr Közzétéve: Május 9, 2016 Közzétéve: Május 9, 2016 Kedves Hulla és Daelon! Köszönöm a válaszokat.
Os'carr Közzétéve: Május 10, 2016 Közzétéve: Május 10, 2016 Sziasztok! Újabb kérdés a szervezők felé. Egyértelműsítést kérnék. A dzsennek különleges pszijük jóvoltából Psziből használják a varázslói Mentálmágia mozaikjait. Az tiszta, hogy összefűzni nem tudják, illetve az erősítés és időtartam megegyzik. Hatótávra viszont az MTK nem ír semmit. Ebben kérnék KM-i döntést, ezeknek a képességeknek mi a hatótávja. Előre is köszönöm. Os'carr Ui.: Nem nagyon szoktam fórumozni, amennyiben off-topic a kérdéseim sokasága, nyugodtan zavarjatok át másik fórumba.
Daelon Közzétéve: Május 11, 2016 Közzétéve: Május 11, 2016 A pszi hatótávja ETK szerint látótáv, azon belül is az, amikor az arc egyértelműen felismerhető. Ez ha jól emlékszem jó látási viszonyok közt kb. 100 méter a Zöld szerint. Ha psziből nyomják, akkor elvben ennek kell lennie.
Sneer Közzétéve: Május 11, 2016 Közzétéve: Május 11, 2016 Daelon jól mondja látótávolság. ETK 118 oldal bal felső sarok. tisztán látni kell az áldozatot arcvonások felismerhetőek legyenek.
Sneer Közzétéve: Május 11, 2016 Közzétéve: Május 11, 2016 Os'carr lehet a harcművésznek több stílusa versenyen is. ezeket Silver ügyezi amennyiben van rá energiája: "A program nem számolja a Dart-nid-kinito +1 Pszi-pontját sem A karakteralkotóban nem adja hozzá a dzsenn fajból járó plusz Pszi-pontokat a Max. Pszihez. Más: Hogy lehet tulajdonságot növelni a karakterlapon?" ToxinBoy Az opcionalis szabályokat most nyári táborba nem egységesítenénk ezt eghagyjuk a KM-knek.Akikkel érdemes a játék előtt ezt egyeztetni milyen opcionalis szabályokat használnak.Ha maguktól nem mondanák el. Tyrael Kétkezes harc és Hárítás.Vehet fel mindkettőt.Ha használod a fegyvereidet kétkezes harcnál akkor nem adódnak hozzá a védelemhez az alkarvédő és lábszár védő csak ha célzottan azt a rész támadják.Ha csak egy fegyverrel harolsz vagy nem használod aktivan adott körben az egyk fegyvert akkor számít a hárítás. Nem kell a lábszár és alkarvédőhöz külön képzettség amíg védekezésre használják. F.Feri külön fegyverismeret képzettség a vasököl. Sima (tehát nem mágikus tulajdonságokkal bíró) tetováláshoz tíz réz a tinta. nekdolan haonwelli nerton gladiátor.igy Egy rend fegyverzet: az iskolára jellemző átlagos minőségű és közönséges anyagú fegyver (vagy fegyver + kiegészítő fegyver), továbbá ha ez ott általános, akkor egy jellemző vért (ára maximum 80 arany, anyaga közönséges fém Nem kap nehézvért af-t.
Weilon Közzétéve: Május 12, 2016 Közzétéve: Május 12, 2016 Üdv, Hát én nem teljesen értek egyet a Doldzsah papos témával, hiszen egy pap nem istene csodáinak kimutatásával lesz igaz pap. Hanem a hit és az elkötelezettség amellyel istene felé tekint és betartja tanait és lelki támaszt nyújt a híveknek... De majd inkább megmutatom, hogy kell csinálni
Catsmile Közzétéve: Május 12, 2016 Közzétéve: Május 12, 2016 On 2016. 05. 04. at 19:18-kor Sneer írta: Silver,Antail,CS és akik járatosak vagytok a programozásban avagy csak ügyesek az excelben. A köv NYT-re egy méregszámolós fájl a fenti cikk alapján elkészíthető lenne? Sneer: én mintha foglalkoztam volna valamikor ezzel EXCEL-ben, de majd utánakeresek Aha, meg is találtam. Ezt még talán a 2011. évi NYT-re készítettem. Ha gondoljátok lehet tesztelni (főleg MG-nek). Ha kell javítom a hibáit. Szükség esetén átdolgozom 2003-as EXCELre. A színes mezők írhatók és/vagy kiválasztatók. Ha bármilyen kérdés van: Pszi. MéregkeverésMG.xlsx
nekdolan Közzétéve: Május 13, 2016 Közzétéve: Május 13, 2016 Én is összedobtam valamit JS-ben. KN + ár kalkulátor: http://nekdolan.github.io/meregkeveres/ Forráskód: https://github.com/nekdolan/meregkeveres Természetes mérgek nincsenek benne.
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés