Antail Közzétéve: Február 13, 2017 Közzétéve: Február 13, 2017 Itt varjuk a nemregiben a Hercegi konyvtarba publikalt karaktergenerarorol a velemenyeiteket!
Sneer Közzétéve: Július 22, 2017 Közzétéve: Július 22, 2017 Silver NJK-khoz is hasznalom a karakter generalot. A krani fejvadaszokat nem talalom a listaban.(Runakcikkben jelentek meg ugye).Messor,Mortel stb tudnad ezekkel boviteni a kaszt listat ? Mas Antail maganal a letoltesnel ahol a leirasa van a karaktergeneralonak ezt a a forumtemat is oda lehetne linkelni a felsorolas vegere szerintem.
DartonCF Közzétéve: Május 22, 2021 Közzétéve: Május 22, 2021 Érdeklődnék, hogy a karakteralkotóban vérteket hogy lehet a karakterhez adni? Lehet, hogy valami elkerülte a figyelmem... Valamint ha pajzsot használ, akkor nem értem, hogy milyen értéket rendel hozzá, nekem nem jött ki a matek. A segítséget előre is köszi!
tetra Közzétéve: Május 23, 2021 Közzétéve: Május 23, 2021 10 órával ezelőtt-kor DartonCF írta: vérteket hogy lehet a karakterhez adni A számolós részében sehogy, csak felszerelésként. 10 órával ezelőtt-kor DartonCF írta: Valamint ha pajzsot használ, akkor nem értem, hogy milyen értéket rendel hozzá, nekem nem jött ki a matek. Fegyverként kezeli. Melyik része nem jött ki? DartonCF kedveli ezt
DartonCF Közzétéve: Május 23, 2021 Közzétéve: Május 23, 2021 A pajzsra közben rájöttem. Nem emlékeztem rá, hogy a pajzshasználathoz két képzettséget is fel kell venni, hogy használni lehessen...
tetra Közzétéve: Május 23, 2021 Közzétéve: Május 23, 2021 1 órával ezelőtt-kor DartonCF írta: A pajzsra közben rájöttem. Nem emlékeztem rá, hogy a pajzshasználathoz két képzettséget is fel kell venni, hogy használni lehessen... Valószínűleg nem kell. Az a fegyverválasztó egy iránymutató, nem teljes körű és nem is kíván az lenni. Az egy jövőbeli fejlesztés, a potenciális UI irányhoz meg lehet tekinteni a TTK karialkotó fegyverek részét, páncélt az sem kezel, de bele lesz fejlesztve előbb-utóbb. De funkcióra valami hasonlót tervezek, esetleg szebb grafikával (kisember jobb, bal kéz, páncél, kiegészítők (alkarvédő pl)), elnevezhető szettek, kiszámolt végső értékek. Sneer és DartonCF kedveli ezt
Rodrigo Közzétéve: Május 24, 2021 Közzétéve: Május 24, 2021 Sziasztok! A versenyben nem használjuk a lélektan képzettséget csak az emberismeretet. A lélek szférás papok viszont az előbbit megkapják, így a rendszerben bennmarada mindkettő. Nyelvek: toroni - kyrtoroni, köztoroni. Az első talán fölösleges, hisz a másik kettőt jelöli. Rokonnyelvek: Ha jól rémlik és még aktuális létezik pár nyelv (nyelvjárás, szubkultúra nyelve), ami magában hordozza egy másik nyelv valamilyen fokú használatát. (gorviki - shadoni, közös-pyarr, kyrtoroni-köztoroni). Ha ezeket kezelné a rendszer, akkor az nagyon jó volna...
tetra Közzétéve: Május 24, 2021 Közzétéve: Május 24, 2021 30 perccel ezelőtt-kor Rodrigo írta: Ha jól rémlik és még aktuális létezik pár nyelv (nyelvjárás, szubkultúra nyelve), ami magában hordozza egy másik nyelv valamilyen fokú használatát. (gorviki - shadoni, közös-pyarr, kyrtoroni-köztoroni). Ha ezeket kezelné a rendszer, akkor az nagyon jó volna.. Ha tudsz erről valami releváns forrást, nem csak "rémlik", az nagyban segíti, hogy bekerüljön ilyesmi (vagy legalább eldöntsük, hogy bekerüljön-e). Rodrigo kedveli ezt
Rodrigo Közzétéve: Május 24, 2021 Közzétéve: Május 24, 2021 A gorviki shadoni az I/1 rúnákban is megjelent cikkben van említve, hogy a gorviki nyelv a shadonban beszélt öbölvidéki dialektussal majdnem azonos, konkrétan kimondja, hogy nincs önálló gorviki nyelv. Itt említi azt is, hogy a dzsad nyelv inkább egy nyelvcsalád és itt van szó első alkalommal a Hat városi kyr utódnyelvről is. Mi ez alapján játszottuk anno, talán valahol számszerűsítve is voltak, de az már végképp elveszett az emlékek közül, hogy hol. Itt a cikk is:
Bitschak Közzétéve: Május 24, 2021 Közzétéve: Május 24, 2021 A varázsló nem kapja meg az ősi nyelv ismeretet.
Kisszenty Közzétéve: Május 24, 2021 Közzétéve: Május 24, 2021 Sziasztok. A karaktergeneráló a Dzsenn faji +1 pszipontot sem jól számolja, nem szintenként ad +1et, hanem összesen +1et. Ha van idő rá, akkor kérlek javítsátok. Előre is köszönöm. Antail, tetra és Con Salamander kedveli ezt
Kisszenty Közzétéve: Május 25, 2021 Közzétéve: Május 25, 2021 Nem tudom, hogy korábban írták-e, ezért próbálkozok, mint a kutyák. Manual testing: Mechanika képzettség: AF 8 KP - a generátor 10el számol, tehát el lett ütve az alap érték. MF 25 KP Összesen 35 KP-t számol. Tudtommal csak az MF költsége kell, így nem összeadódik, hanem az MF "ára" a max. Hátbaszúrás képességgel próbálva jól működik. KP számolással valahol a % beváltásnál csúszhat el a generátor. 1 KPvan több marad, 30Kp elosztása százalékra volt a teszteset, egyel több maradt meg. Ha eséshez beírok 0 ráköltött %-ot, majd a Rejtőzéshez 90et, akkor 900%nak számolja és 300 ráköltött KP-t kér tőlem. Építő jelleggel keresem a hibákat, hogy a vége mindenkinek jó legyen. tetra és Pistike kedveli ezt
tetra Közzétéve: Május 25, 2021 Közzétéve: Május 25, 2021 Mechanika tévedésből kétszer szerepel az adatokban, és a PPL-es verzió (ami 10/35-ös) felülírja az MTK-sat. Javítjuk (a duplikációt, hogy melyik a "valódi" azt kinézem a karakteralkotásból) nemsokára. A %-okra tudsz példát mondani? Az elsőnél ismert "hiba", hogy ugyan egyben váltja a Kp-t 3%-ra, de azt a 3%-ot el lehet költeni külön-külön is. Ezzel 2 pontnyi eltését lehet elérni a szabályostól, úgy vélem, nem egetrengető probléma. De nem egészen értem, mi a probléma az elosztással. Ha én bárhova 90-et írok, az 90-nek van számolva, ellenben a mező "védi" magát a nem szám jellegű beírásoktól, emiatt csúszhat be egy default 0 valahova, ahova nem számít rá az ember, nem lehet, hogy véletlenül 900-at írtál? 21 perccel ezelőtt-kor Kisszenty írta: Építő jelleggel keresem a hibákat, hogy a vége mindenkinek jó legyen. Ezt teljes szívből meg is köszönjük! Fontos, hogy jelezzétek a problémákat és hibákat. Darabolo kedveli ezt
Kisszenty Közzétéve: Május 25, 2021 Közzétéve: Május 25, 2021 12 perccel ezelőtt-kor tetra írta: Mechanika tévedésből kétszer szerepel az adatokban, és a PPL-es verzió (ami 10/35-ös) felülírja az MTK-sat. Javítjuk (a duplikációt, hogy melyik a "valódi" azt kinézem a karakteralkotásból) nemsokára. A %-okra tudsz példát mondani? Az elsőnél ismert "hiba", hogy ugyan egyben váltja a Kp-t 3%-ra, de azt a 3%-ot el lehet költeni külön-külön is. Ezzel 2 pontnyi eltését lehet elérni a szabályostól, úgy vélem, nem egetrengető probléma. De nem egészen értem, mi a probléma az elosztással. Ha én bárhova 90-et írok, az 90-nek van számolva, ellenben a mező "védi" magát a nem szám jellegű beírásoktól, emiatt csúszhat be egy default 0 valahova, ahova nem számít rá az ember, nem lehet, hogy véletlenül 900-at írtál? Ezt teljes szívből meg is köszönjük! Fontos, hogy jelezzétek a problémákat és hibákat. Pofoztam a %os értékeket és azért, hogy a KP számolás hibahelyét megleljem kinulláztam és nem töröltem, azaz manual "0" került bele és nem, nem 900at írtam 4x néztem meg Mechanikánál valóban a PPL1-es érték van ben és azzal számol. A manual 0-nál így számol: Százalékos képzettségek - Elköltött: 0900%(vásárolt: 900% = 300 Kp-ból)/ Szabad: 0% Ha üresen hagyom, akkor működik rendesen.
Daelon Közzétéve: Május 25, 2021 Közzétéve: Május 25, 2021 Egy órával ezelőtt-kor Kisszenty írta: Pofoztam a %os értékeket és azért, hogy a KP számolás hibahelyét megleljem kinulláztam és nem töröltem, azaz manual "0" került bele és nem, nem 900at írtam 4x néztem meg Mechanikánál valóban a PPL1-es érték van ben és azzal számol. A manual 0-nál így számol: Százalékos képzettségek - Elköltött: 0900%(vásárolt: 900% = 300 Kp-ból)/ Szabad: 0% Ha üresen hagyom, akkor működik rendesen. A %-nál azokat a skilleket KP-ért adja, amit a kasztod nem ad. Persze nem jelöli külön, csak amikor elkezdi levonni a kp-t érte.
Bitschak Közzétéve: Május 25, 2021 Közzétéve: Május 25, 2021 Sziasztok! Tegnap elég lázas voltam, így csak egy mondatot sikerült kinyögni, de ma már letudom írni minden eddigi megfigyelésünket Ahogy előttem @Daelon is írta, minket is megmókázott az alkotó, mire rájöttünk hol a turpisság. Ahogy a szabály is kimondja, a kapott szintenként kapott elosztható %-okat csak azokra a képzettségekre lehet fordítani, amivel a karakter már első szinten is rendelkezik. Így nem lehet fejleszteni pl Bárdnál a zárnyitást, ha jól emlékszem, a szintenkénti kapott százalékokkal. Ezt az előző excel szerintem nem is kezelte, így én pl el is felejtettem, de itt megjelenik, szóval szép munka! További dolgok, amiket megfigyeltünk, hogy hiányoznak: A varázsló nem kap ősi nyelvismeret Af-et A bárd nem kapja meg a pszi Mf-et Ezt lehet én értettem félre eddig, és rosszul számoltam: a bárd manapontja szintenként az intelligenciája. Vagyis szint x int tíz feletti része. Jelenleg a karakteralkotó egyel több szintet számol el, így pl 6. szinten 18-as inttel nem 48, hanem 54 manát számol. Ez nem tudom, hogy hiba-e vagy én tudom rosszul. A bárd és a tolvaj esetében az MTK szerint a "Mellébeszélés'" képzettséget megkapják mindketten alapfokon (MTK 80. oldal; képet is csatoltam, hogy ne kelljen sokat keresgélni. Sneer, Lozartan és tetra kedveli ezt
nekdolan Közzétéve: Május 26, 2021 Közzétéve: Május 26, 2021 Mellébeszlést a bárdok rúnás alkasztjai nem kapják meg perp. A standard kasztok jónak tűnnek. Hogy most valójában az alkasztok meg kell-e hogy kapják vagy sem arról lehet vitázni... Bitschak kedveli ezt
Rodrigo Közzétéve: Május 27, 2021 Közzétéve: Május 27, 2021 On 2021. 05. 24. at 18:42-kor tetra írta: Ha tudsz erről valami releváns forrást, nem csak "rémlik", az nagyban segíti, hogy bekerüljön ilyesmi (vagy legalább eldöntsük, hogy bekerüljön-e). Némi segítséggel megtaláltam. Korai Rúna ez is. Itt szorosabb összefüggést ír le a pyarr és a közös nyelv között (igaz azt is írja Nyúl, hogy a közöst minden kalandozó beszéli 4-esen :D) és ír a shadoni-gorviki, sőt kráni-gorviki nyelvrokonságról is, konkrét számokat is rendelve a nyelvismeret képzettségek átjárhatóságához. (Tudom itt is megvan valahol, de nem volt lelkierőm kikeresni a Rúna vonatkozó számát az oldalon, így becsatoltam.) delynevnyelvei(nyulaszizsolt)runa1.10.pdf Antail, tetra és Daelon kedveli ezt
Hulla Közzétéve: Augusztus 17, 2021 Közzétéve: Augusztus 17, 2021 A lángtőr mintha nem lenne a fegyver"osztályokba" besorolva. Nem találom az Alkarvédőt a fegyverek között.
tetra Közzétéve: Augusztus 17, 2021 Közzétéve: Augusztus 17, 2021 50 perccel ezelőtt-kor Hulla írta: Nem találom az Alkarvédőt a fegyverek között. Az alkarvédő ugyanis nem fegyver. Hanem alkarvédő. Amíg a rendszer ennyire primitív, nem sok értelme lenne felvenni, mint számolandó felszerelés, hiszen nem kezeli a hárítás tényét. Lásd TTK-s karialkotó, ott sem volt sok értelme ezeknek mielőtt kipimpeltem. 53 perccel ezelőtt-kor Hulla írta: A lángtőr mintha nem lenne a fegyver"osztályokba" besorolva. Valóban, az ott kimaradt. Az is szúró-vágó lesz, gondolom?
Hulla Közzétéve: Augusztus 17, 2021 Közzétéve: Augusztus 17, 2021 Értem, azt hittem, a pajzsok - pajzshasználat mintájára kezeli a hárítófegyverek (hárítótőr, alkarvédő) - hárítófegyver használat összefüggést is. Igen, a lángtőr szerintem is szúró-vágó.
tetra Közzétéve: Augusztus 18, 2021 Közzétéve: Augusztus 18, 2021 11 órával ezelőtt-kor Hulla írta: Értem, azt hittem, a pajzsok - pajzshasználat mintájára kezeli a hárítófegyverek (hárítótőr, alkarvédő) - hárítófegyver használat összefüggést is. Nem kezeli. A pajzs felvehető fegyverhasználatként, amennyiben Bicsi módra két pajzzsal akarsz csapkodni. Mondom, rendkívül primitív az a felület, nem alkalmas egy fegyvernél komplexebb helyzetek kiszámolására, és abban is rossz, mert az MTK és a HBG behozott mindenféle marhaságot. Bitschak és Hulla kedveli ezt
Gabor Közzétéve: November 21, 2021 Közzétéve: November 21, 2021 @tetraSztem találtam egy hibát a karakteralkotóban: - A Sámánpap KP értékét a következőképpen kell kiszámítani: `A sámánpap Kp alapja 5, amihez minden szinten járul még 5, valamint az Intelligencia és az Ügyesség tíz feletti részének átlaga. A Képzettségpontok számát tehát folyamatosan befolyásolja e két főjellemző. ` - Azaz szintenként: ` 5 + (IQ_tiz_feletti + Ügy_tiz_feletti) / 2 ` KP-t kap. - Jelenleg szimplán fix ötöt számol a karakteralkotó. Megj.: az XLS-es karaktergeneráló változat ezzel a képlettel számol.
tetra Közzétéve: November 23, 2021 Közzétéve: November 23, 2021 Édes istenem, miért sújtasz engem ezzel. Miért gondolták azt a kiegek írói, hogy véletlenszerű marhaságok belefosásával egy könyvbe ők értéket teremtenek? Köszi a jelzést, foglalkozni fogunk vele! Antail, Gabor és Sneer kedveli ezt
The Eternal Crow Hero Közzétéve: Április 20, 2023 Közzétéve: Április 20, 2023 Akkor jöjjön ide!!!!!! Nincs páncél lehetőség az online felületen. és a fegyverek sincsenek megkülönbőztetve hogy: 1. mágikus 2. jobb vagy ball kezes 3. mester vagy alapfokú használó és a páncéloknál ugyenez 1. mágikus vagy sem 2. mesterfokú használó vagy sem 3. különleges anyagú vagy sem. Antail kedveli ezt
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés