Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Július 8 - Eclipse Phase (Sir Thomas)


Recommended Posts

A játék a szombati alternativ delutan reszekent 14:30-tol kezdodik. Talalkozo a ebedloben, aztan meglatjuk, h ott maradunk-e. 

Erre a játékra szabadon lehet jelentkezni egyelőre. A létszám maximum 6 fő.

Jelentkezők (ez egyelőre 7 fő, de simán kieshet vki menet közben):

  • Tetra (Remény)
  • Tao (Bűntudat)
  • Catsmile (Tehetetlenség)
  • Bitschak (Harag)
  • Jadis (orom)
  • Andoron

Eclipse Phase: dark sci-fi, elviekben horrorisztikus elemekkel. Történetünk a Naperendszerbe kalauzol bennünket. Az emberiség maradéka (néhány millió) a Terminátorból már ismerős Ítélet napja után (itt Bukásnak nevezik) szétszéledt a Naprendszerben, ahol kis bázisokon, űrhajókon, kísérleti telepeken próbál túlélni. A Föld teljesen elnéptelenedett, leszállni rá nagyjából egyenlő a teljes öngyilkossággal, még senki nem tért vissza onnan. Igaz, hogy a mesterséges intelligenciák elhagyták az emberiséget (ha nem így lett volna, már nem léteznénk, szóval szerencsénk volt), de még így is sok fenyegetést jelentenek az amúgy is szűkös erőforrásaikból tengődő maradék emberi csoportoknak. Szerencsére a technológia jóval előrréb jár, az emberi agy (Ego) egy-az-egyben letölthető és programként tárolható, így az ember elérte a halhatatlanságot. Az áldás egyben átok is, a lehetőségek összes (pozitív és negatív) hatása egyszerre érvényesülhet. Az emberiséget persze jól széttagolják a megacégek, a politikai eszmék, a faji előítéletek és gyakorlatilag minden egyéb sztereotípia mentén, amit sci-fikben valaha kitaláltak. Léteznek Pandora kapuk (a Csillagkapuk helyi megfelelője), idegenek (Faktorok) intelligensé tett állati fajok (a szokásosak mellett pl. a polipok) és még egy halom egyéb dolog, amit felsorolni is nehéz lenne. Az eredeti szetting a Bukás utáni 10. év körülre kalauzol bennünket, de meséimben ettől el-el térünk szükség szerint. 

Számomra egy nagyon komplex és elvont jövőkép az emberiség majdnem teljes pusztulásáról és a túlélésért folytatott küzdelemről. A világról a játékosok függvényében megosztok majd leírásokat. Na nem sokat, csak annyit, amennyi feltétlen szükséges. Alapkönyvet olvasgatni lehet, de nem igazán javaslom (főleg nem a mesélőknek szánt szakaszokat). Kevés játék van, ahol ennyire káros a játékélményre, ha elolvasod a világ hátterét... De azért akad:  Kult, Paranoia... csak a példa kedvéért.

Rendszer: Az EP rendszere nem az igazi (SR és D&D keverék), meg amúgy is freestyle-ban játszunk. 1-1 kockadobás bontja csak meg a csendet, ezt általában karakterhalál követi. :oops:

Karakterek: hús-vér emberek vagy transzhumánok lesznek a csapatban, de semmi elszállt dolog, csak egyszerű, humán bio- vagy szintetikus test. Nagyjából ki kell alakítani a képzettségeket, hogy tudjuk, ki, mihez ért. Lesz majd egy kötelező csapatkoncepció, de egyelőre ez még nincs a fejemben. Időben megosztom majd. A karakterek mind egy-egy érzelmet kell válasszanak, ennek lesz befolyása a történetre. Más karaktergenerálásra nincs szükség, a mese nem a hagyományos lesz.

Kaland: Egyelőre még nincs ötletem, de van még időnk. 3 ötlet felvetve, amiből a 3. opciót választottátok. Ennél többet nem is kell a játékig tudni erről.

A játék jellege: Hát nem a vérgőzös, tápolós, idegeneket kergetős játékra kell számítani. Az EP meséim többségében komplex, sok agyalást, problémamegoldást és gyakorlatilag teljesíthetetlen akadályokat jelentenek. Ezen a hagyományon most sem tervezek különösebben változtatni. A következményeket korábbi játékosaim elég jól ismerik, érdemes előbb tájékozódni náluk, ha valaki nem akar meglepetést. :-P

Persze engem is lehet kérdezni, nem harapok. 

Link a hozzászóláshoz

Szia!

Több ötlet is megfogalmazódott már a fejemben, de nem tudtam még dönteni. Tulajdnoképpen az a fura, hogy eddig nem a tisztelt játékosaimat kérdeztem, hogy melyiket válasszuk... :)

Szóval felvázolnék 3 helyzetet, kíváncsi vagyok, melyik lenne szimpatikusabb.

1 - Egy bevetésre alkalmas csapat, egy különlegesen veszélyes helyre kell elutazzon és információkat gyűjtenie a Tűzfal részére. Az emberek kora - talán nem is kell mondjam - lejárt, a kudarc valószínűsége természetesen 99%. Stílus: klasszikus bevetéses

2 - A Tűzfal egy másik különleges, de nem annyira veszélyes, mint inkább elzárkozott helyre küld benneteket, itt egy bizonyos témakörben nyomozni és életben visszatérni kell. Túlélhetőnek tűnik. Stílus: felfedezős, nyomozós.

3 - Különlegesen elvont helyzetben túlélő, felfedezős, kissé beteg helyzetből a legjobbat kihozni. A siker valószínűségét hagyjuk.

Nos?

A Tűzfal: az emberiség védelmében megalakított szupertitkos szervezet, amely az EP világában egyfajta klasszik munkaadóként működik, ha olyan SR-osan, árnyvadászosan, klasszikus kalandokat játszanánk. Merthogy az EP hivatalos világképe elsősorban ezt a stílust képviseli. Azt tudjátok, hogy én meg nem, mert szerintem a világban több van, mint megkapni a küldit, behatolni a helyre, leverni az ellent, kijönni a loot-tal. Nekem ez ebben a világban túl snassz. Most mégis bevonnám 2 szálba is a 3-ból. Lehet, hogy nem véletlenül :)

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...