Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban


Recommended Posts

5 órával ezelőtt-kor Kata írta:

Mit jelent pontosan a "a legalább fél, legfeljebb egy oldal" az előtörténet hosszával kapcsolatban a kiírás szövegében?

 

 

Idéz

A kész karakterekhez legalább fél, legfeljebb egy oldal hosszúságú személyes előtörténetet/karakterleírást, a csapatagok egymáshoz való viszonyának kifejtését illetve a Hangulatkeltőben említett „erioni affér” pontos részleteit kérjük beküldeni. Azaz, miképp zajlott az a legutóbbi küldetés Erionban és miért nem jártak sikerrel az Éjjárók? Ezekben az írásokban inkább tárgyilagos, kézzel fogható információkra, semmint irodalmi műremekekre számítunk tőletek. Kérjük, mindenképp tartsátok szem előtt a karakteralkotás első pontjában (Háttér) megfogalmazottakat!

 

Azaz:

0,5-1 oldal személyes előtörténet minden egyes karakterhez.

Korlát nélküli* terjedelemmel a csapattagok viszonyrendszerét.

Korlát nélküli* terjedelemmel az "erioni affér" ismertetését.

 

* lásd az aláhúzott rész iránymutatását

 

Elnézést, hogy nem választottam az általad felhozott alternatívák közül de nekem így egyszerűbb volt! ;)

 

Üdv,

H.

 

Link a hozzászóláshoz
On 2018. 05. 23. at 19:16-kor Morrick írta:

További kérdés a BM tetoválásokkal kapcsolatban:

Hatalom Bélyege esetén a litániához szükséges 7 Mp mellett felmerül további manaköltség? 

Amennyiben egy feltöltetlen bélyegről van szó, akkor nem.

(Egyébként tényleg problémás a megfogalmazás, tehát jó, hogy megkérdezted.)

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Arról szeretnék érdeklődni, hogy mesterfokú mechanikával (MTK) milyen eszközök készíthetők? Pl lehetséges-e medvecsapda, zenélő doboz vagy mechanikus fegyverek mint pl nyílpuska létrehozása (bár inkább átalakítása alapanyagokból) varázslói anyagmágiával? Ugye itt is csak a tömeg számít mint élőlények átalakításánál? Nem olcsó képzettség de érdekelne ha látnám hasznát.

Link a hozzászóláshoz

A medvecsapda egy elég primitív eszköz, ahhoz biztos, hogy nem kell mesterfok. A kérdés inkább az, hogy az anyagmágia képes-e ilyesmire, és nem látom, hogy miért ne. Az más kérdés, hogy 1 kör a hatóideje, szóval vagy átmeneti megoldásként alkalmazható vagy bélyegként, de az utóbbi nagyon nem hangzik praktikusnak, biztos, hogy olcsóbb legyártani egy műhelyben.

Link a hozzászóláshoz

A BM tetoválások felrobbanás esetén Fp-t sebeznek a leírások alapján. Ez úgy működik, mint a villámmágia, ami nem sebez Ép-t (azaz elájul a BM, ha nem marad Fp-je), vagy Fp után csúszik át Épbe a sebzés. 

A kérdés alapja, hogy a két cikk következetesen Fp-t ír sebzésként Sp helyett.

Köszi a választ

 

Szerkesztve ekkor: , Morrick által
Link a hozzászóláshoz
2 órával ezelőtt-kor Morrick írta:

A BM tetoválások felrobbanás esetén Fp-t sebeznek a leírások alapján. Ez úgy működik, mint a villámmágia, ami nem sebez Ép-t (azaz elájul a BM, ha nem marad Fp-je), vagy Fp után csúszik át Épbe a sebzés. 

A kérdés alapja, hogy a két cikk következetesen Fp-t ír sebzésként Sp helyett.

Köszi a választ

 

Hol találtad azt a részt, hogy "úgy működik, mint a villámmágia"? 

 

A kérdéses cikkekben Fp-t írnak, de azt az ETK is tisztázza, hogy az Fp sérülés azonnal átmegy Ép sérülésbe, ha az Fp-k elfogytak. Ráadásul mindkét RÚNA cikkben szerepel ez a mondat:

Idéz

Ha a rajzolat megsérül, nemcsak a mágikus hatás szűnik meg, de a felszabaduló mana akár el is pusztíthatja a jel viselőjét.

Ez az állítás - értsd: elpusztítja viselőjét - csakis akkor állja meg a helyét, ha felszabaduló mana képes ÉP sérülést is okozni. 

 

Üdv,

H.

Link a hozzászóláshoz

Mivel az idei karakteralkotás nem a hagyományos módszert alkalmazza a Képességek értékeinek meghatározására, ezért az általad említett szabály használatától eltekinthetsz. Amennyiben viszont mindenképp ragaszkodsz hozzá, akkor az NYT-ben, a legelső játékülés alkalmával a KM-ed és csapattársaid előtt megteheted az ominózus k6-os dobást.

A kidobott érték egyébként nem a maximumot, hanem az aktuális értékeket módosítja.

 

Üdv,

H.

Bitschak kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

Szevasztok volna pár kicsit fura fegyverspecifikus kérdésem.

Ha a karakterem 2 alkarvedőt használ amikben rejtett kiugrasztható tőrök vannak (lásd pl assassin creed,csak a pengék nem allulrol hanem felüröl ugranak ki) és harcban az alkarvédőkkel védekezik(azokkal fogja fel a támadást nem magával a tőrökkel) viszont a tőröket csak támadásra szeretné használni akkor ez hogy is néz ki játéktechnikailag?

Ugye a második törvénykönyvben ez ugy van leirva hogy ha mesterfokon használja a háritófegyvert és támad az alkarvédővel akkor vasökölnek minösül.Viszont itt nem az egész alkarvédővel támadna(a leirásból én úgy vettem ki hogy az egész alkarvédővel támad mert irja hogy tüskék egyebek +2 sp-vel növelik a sebzést)hanem egy lényegesen hoszabb előre néző rögzitett tőrrel.(Ami szerintem inkább az ököltőr kategoriába esik)

Kell-e alapfoku vagy mesterfoku fegyverhasználat az alkarvédőkre kétkezes harccal vagy háritófegyver használattal ha a kiugrasztható pengékkel  használom (ahol van Af a tőrhasználatra),és kell-e ha a tőrök nélkül(pl ha csak védekezek)?Esetleg valami más képzetség szükséges ehhez?

A második törvénykönyvben leirtakat alapul véve (Háritófegyver használat) én ezt ugy képzelem el hogy ebben az esetben nem vasökölként hanem inkább ököltőrként jelenne meg az alkarvédő támadása(ha használni akarja a tőröket).Viszont ha pl csak az alakrvédőket akarná használni védekezésre akkor az alkarvédőre is külön fel kellene venni egy fegyverhasználatot(tekintve hogy 2 alkarvédővel védekezne egyszerre,nem pedig pl egy tőrt és alkarvédőt használna)Vagy ez egy teljesen uj fegyvertipus lenne amire külön fegyverhasználat vonatkozna?

Hogy működne a dolog ha mindkét kézzel harcolni és,vagy védekezni akarok? VÉ-k TÉ-k körönkénti támadások (16 feletti ügyességgel és gyorsasággal)

Valahogy úgy képzelem ahogy az első képen látható csak nem merev , hanem mint a második képen látható,kiugrasztható rejtett pengével (csak nem alulról hanem felülről)egy az átlagosnál valamivel vastagabb(diszitésekkel ellátot az álcázást elősegitendő)alkarvédőböl.

tor.png

tor2.jpg

Link a hozzászóláshoz

Wolf a Harcosok, barbárok, gladiátorok kiegészítőben van egy olyan hogy kiegészítő fegyverek használata, szerintem az az a képzetség ilyen fegyver esetén amit keresel. Így nem kell felvenned a hárítófegyver használatát csak a kiegészítő fegyverét, ezáltal megkapid a +15VÉ-t ami jár és támadhatsz a rejtett pengéiddel, ha a pengékre felveszed külön a hárítófegyver hadználatot akkor meg eldöntheted hogy védekezel vagy támadsz vele. Szerintem.

Link a hozzászóláshoz

Nos, ahogy tanult kollégám már pedzegette, itt elvben egészen sok opció közül választhatsz. Mindegyiknek van előnye is, hátránya is.

Én azt javaslom, hogy ez legyen egy egyedi fegyver, hívjuk kahrei alkarvédőnek. Statjai, melyeket az ököltőréből és az alkarvédőéből gyúrunk össze az alábbiak. Zárójelben a kieresztett pengével.

KÉ:5 TÉ:4(9) VÉ:15 Sebzés:1k3(1k6) Tám:1(2) Ár:8 arany

Erre mindenképp fel kell venned a fegyverhasználat (kahrei alkarvédő) képzettséget, hiszen a jobb kezeden lévő ilyen fegyver lesz az elsődleges fegyvered.

Ezt követően választanod kell, hogy a bal kezeden lévőt miképp szeretnéd "működésbe hozni".

1. Hárítófegyverként

2. Kétkezes harccal

Nézd meg melyik hány Kp. Javaslom alaposan olvasd el mindkettő leírását, mert lehetnek benne fontos részletek és mérlegelj.

 

Remélem segítettem. ;)

 

Üdv,

H.

 

Crowstone kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
1 órával ezelőtt-kor wolf írta:

Létezik olyan hogy álltalános utazó felszerelés és élelmiszercsomag?

Ha nincs lehetne összeállitani egy hivatalosat hogy egyszerübb legyen a felszereléslistát megirni. :)

 

A mai felgyorsult világban tuti lenne rá igény, de ilyesmit hivatalosan kiadni nem tervezünk. Esetleg csapat szinten hozzatok össze egyet és mindenkihez, akár minden évben rakjátok be azt. Csak egyszer kell megcsinálni és ha bedobod itt a közösbe, lehet mások is hálásak lesznek érte. ;)

Link a hozzászóláshoz

Szia Daelon!

Szerintem ezt a füstbombát majd úgy is a leendő KM-eddel fogod megbeszélni. Tarts fenn neki egy kis összeget (1-2) arany, mert szerintem nem fog sokba kerülni. Aztán a KM választás után ezt személyesen a KM eddel beszélheted meg (Mennyibe kerül, mik a hatásai, mekkora területen, mennyi ideig stb.).

Szóval egy kis pénzt hagyj fenn neki, ez ne hátráltassa a karakteralkotást :) De biztosra veszem, hogy érkezni fog egy korrekt válasz az általad felvetett dolgokra.

Üdv, 

b.

Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...