Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Segítségkérése a játékhoz


Leenarya

Recommended Posts

VÁLASZ

Nem zárják ki egymást, csak (szerintem) egyszerre nem lehet őket alkalmazni. Például a Harcművészet harcértékeivel küzdve, nem kapsz kiütés bónuszt, vagy nem tudsz lebírkózni valakit. Ez persze nem szerepel a szabályok között, de én így tartom logikusnak.

Viszont az ÚTK harművészstílusai roppant fantáziátlanra sikeredtek. Ajánlom a Rúna magazinban írtakat inkább, de én ki is dolgoztam saját iskolákat, amire mindenkit bátorítanék, mert jobb megoldás, mint pusztakezes harcot tanulni mellé.

Ha érdekel elkükdhetem őket, inspirációként. A mi játékstílusunkat követi, tehát ahogy megkaptam már mástól, elég "gyengék", de szerintem hangulatosak, szórakoztatóak, ötletadónak mindenképpen jó.

Darabolo kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

Szombaton mesélek. Szép életút volt. Megölték Káosz- Metha evilági testét, Tharr oroszlán-, és kígyó pápáját a lélekőrt, egy vámpír úrat és az ediomadi hieararchát. Átugrottak egy kicsit bulizni a lindingassra, és szereztek két darab fekete lobogót. Lehet ezt még fokozni?

Csapjon beléjük a villám, vagy csak kerüljenek egy tér-idő burokba amiben 100 évet öregednek... :ndo:

Leenarya kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
36 perccel ezelőtt-kor Sneer írta:

Darabolo önmagukkal kelljen megküzdeniük.Ennek megvalositasara rengeteg variáció létezik .valasz egyet és hajrá!

Pipa! Hatodik szint környékén átmentek egy párhuzamos ynevre, ahol kránt a legyőzték, az aquirokat kiirtották, a dulásról pedig sohasem hallottak. Kyel még mindig főisten, sőt vasmarokkal fogja őssze a szövetséget, és írányítja annak mindennapi életét (khm. Nem igazán utopisztikus világ).

Link a hozzászóláshoz
11 órával ezelőtt-kor Darabolo írta:

Pipa! Hatodik szint környékén átmentek egy párhuzamos ynevre, ahol kránt a legyőzték, az aquirokat kiirtották, a dulásról pedig sohasem hallottak. Kyel még mindig főisten, sőt vasmarokkal fogja őssze a szövetséget, és írányítja annak mindennapi életét (khm. Nem igazán utopisztikus világ).

Arról se feledkezzünk meg, hogy még Toron is nagy fenyegetés.

Link a hozzászóláshoz
On 2021. 01. 21. at 19:39-kor Darabolo írta:

Lehet ezt még fokozni?

Bár én nem vagyok a híve, az előre predesztinált játékosszivatásoknak, mikor valaki így is, úgy is bukásra van ítélve, de ha már tényleg minden volt, szép lezárása lehet egy életútnak, egy hősies áldozat. Ez nehéz, és jól ki kell találni, illetve hagyni kell, hogy a játékosok döntség el, végül ki hozza az áldozatot, és pontosan milyen formában, de ha a társaság már tényleg elért mindent, egy újabb gonosz nem jekent nekik semmit, had legyen vége a történetüknek, valami igazán nagy, és nemes tettel. Persze csak, ha nyitottak rá, adni kell lehetőséget a megfutamodásra, mások cserbenhagyására is, úgyse azt fogják választani. :)

Link a hozzászóláshoz
31 perccel ezelőtt-kor tetra írta:

Lehet akármilyen karakterrel játszani, amit a csapatotok elbír.

Gondolom a kérdés inkább arra vonatkozhatott, hogy kidolgozták-e ezt hivatalosan vagy van-e jó rajongói anyag erre.

Akármilyennel nehezen,ugyanis az eddigi M* rendszerek - szemben sok más szerepjátékkel - nem ismerik a szabad karakteralkotást. Ezt akarja most meglépni az MKK.

(A szabad fajalkotás már megjelenik az UTK-s Bestiáriumban,igen súlyos megkötésekkel. A rendszer működőképességével kapcsolatban azonban eléggé megoszlanak a vélemények.)

Link a hozzászóláshoz
21 perccel ezelőtt-kor Greol írta:

Akármilyennel nehezen,ugyanis az eddigi M* rendszerek - szemben sok más szerepjátékkel - nem ismerik a szabad karakteralkotást. Ezt akarja most meglépni az MKK.

És benne van a szabályokban, hogy TILOS azoktól eltérni, sőt, hozzátenni sem szabad, csak azt szabad használni, ami betű szerint benne van a könyvben? Szerintem épp az ellenkezője szerepel, a bíztatás, hogy térjetek el, ahol nektek tetszik.

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

40 perccel ezelőtt-kor Greol írta:

Akármilyennel nehezen,ugyanis az eddigi M* rendszerek - szemben sok más szerepjátékkel - nem ismerik a szabad karakteralkotást. Ezt akarja most meglépni az MKK.

(A szabad fajalkotás már megjelenik az UTK-s Bestiáriumban,igen súlyos megkötésekkel. A rendszer működőképességével kapcsolatban azonban eléggé megoszlanak a vélemények.)

Ez azért érdekes kijelentés. Mire alapozod azt, hogy megoszlanak a vélemények? A rendszert az első UTK verseny után a saját író- és kiadó csapata tiltotta le... szerintem ez finoman szólva sem a "megoszlanak a vélemények" kategória... 

A szabad karakteralkotást pedig nem szabad a játékosok kezébe adni. Lehet free style-t játszani, aki érett arra, és ahol mindenki arra számít. De egy kötött szabályrendszerbe nem való. (lásd at ÚTK tapasztalatát, ahol - gondolom, egyetértünk - nem beszélhetünk teljesen szabad karakteralkotásról, de azért sokkal lazábbra engedték a gyeplőt, mint a MAGUS-ban volt. Az eredmény: tápolt karakterek özöne... nagyítóval is nehéz normálisat találni. (tisztelet a kivételnek, mint mindig). De az én 3 UTK versenyes tapasztalatom, és a történetek, karakterek, amikről azóta hallottam, ezt mutatják. 

Ahol a rendszer egésze szabályok garmadájával kötött, ott legyen a karakteralkotás is az, ellenkező esetben a játékosok óhatatlanul is a kiskapukat, a tápolást keresik majd - hiszen van miben ezt játszani. 

Link a hozzászóláshoz
30 perccel ezelőtt-kor tetra írta:

És benne van a szabályokban, hogy TILOS azoktól eltérni, sőt, hozzátenni sem szabad, csak azt szabad használni, ami betű szerint benne van a könyvben? Szerintem épp az ellenkezője szerepel, a bíztatás, hogy térjetek el, ahol nektek tetszik.

Természetesen lehet háziszabályokat létrehozni, ezt le is írták, mind a KKUK ban , mind az ETK ban. De ha már a karakteralkotás alapja is teljesen más, akkor ezt ne nevezzük MAGUS nak.

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

9 perccel ezelőtt-kor Sigurd O'romell írta:

A plusz fajok kidolgozása csak bővíti a világot, és ha jól csinálja valaki akkor remek dolog, de ahogy mondta MG is, ennek nem a tápolás lenne a célja.

Én a szabad karakteralkotásra értem ezt. Nagyon gyakori tapasztalatom: hiába van évezredes hagyományú iskola, és az általa adott képzettségcsomag (csak hogy ennél maradjunk), egy olyan világban ahol semmit nem osztanak meg önként és ingyen, a játékos olyan ötletekkel áll elő, hogy neki ez és ez ez nem kéne, de persze helyette persze egy másik igen, igaz, drágább, de hát az hasznos... stb. Kedvencem a bárd volt egy versenyen, aki A4-es képzettséglistával állt elő, hogy ezeket kapja a könyv szerint, ezeket nem, de indokolt volna, ezért és ezért, valamint ezeket még az előtörténet miatt... és a (hasra ütök) 40 Kp-nyi induló képzettség mellé akart még vagy 80 Kp-nyit... alapból, persze, a kezdésnél... 

 

Az új fajok alkotása más. Bár én azt vallom, teljesen új fajt nehéz (!) és majdnem felesleges is kitalálni, de azért lehet, csak tényleg mértéktartónak kell lenni. Ynev már "elkelt", nem fér rá több uralkodó faj... egy-két sarokban megbúvó érdekesség igen, ha valaki pont ezt akarja játszani, leginkább otthonra. 

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...