Manndil Közzétéve: Szeptember 11, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 11, 2004 Üdv! én az elf mániám miatt választottam ezt a nevet. azthiszem a tolkien.hu-s fórumra kerestem vmi megfelelőt és sok szót pakolgattam össze... ez pedig mind jelentésben , mind formában megtetszett...( man:áldott, -(n)dil: hűség...) és hogy miért van az n kettőzve, mikor szükségtelen? így sokkal személyesebbé vállt, hisz az eredeti nevemben is van két n....( Mariann) jó ötlet volt rákérdezni a nevek eredetére, sokmindent elárul az illetőröl, és van ami jókedvre derít.... ami az eredeti témát illeti, 00t ritkán dobok, 01et mégritkábban...szinte soha és ez nekem megfelel így, hisz előfordul hogy 01esetén meghal aki dobta..... az igaz hogy a 00 esetén +3 sebzés is van? mert nekem ez nem tűnt fel az alapkönyvben viszont egy haverom olyan biztosan állította hogy elfogadtuk... és ez volt az egyik oka annak hogy egy harcművészt egy kráni csataló símán kicsinált..... persze elemi sötétet használva.... Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 12, 2004 00 esetén +3 Ép sebzés (és a vele járó 6 fp). Mindig Ép, attól függetlenül, hogy a 00-s dobással együtt a túlütés van-e. Ugyanis előfprdulhat, hogy valaki 00-t dobva sem tud túlütni valakit. Van ilyen. De a 3 Ép-t akkor is sebzi, a normál sebzése csak fp. Link a hozzászóláshoz
Gem Kapocs Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Hát gyerekek egy nagyon érdekes KMről fogok nektek mesélni mostan. Nagyon teccett ahogy a harcokat mesélte. Nem dobtál és ő megmondta mi történt, hanem elmondtad kit, hogyan, mivel akarsz támadni és ő megmondta kapsz-e minuszt a támadásra és ha igen mennyit, és casak ezután dobtál Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Hát nekem egyszerűen "született meg" a nickem: Vezetéknevem Srp (Nem röhög 8)). Mivel ezt senki sem tudta kiejteni (ejtsd sröp) lettem sröpike. Aztán kinőttem (2m fölött vagyok) és lett sröpi, csak az ö betű nem játszik, tehát sropi Link a hozzászóláshoz
Gem Kapocs Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 12, 2004 Hmmm... Először is a nick miatt: Aztán ugye két méter felett vagy. Ha jobban meggondolom az előbbit viszavonnám Nekem első Czékkel megesett játékomkor született a nickem, mikoris Cznek nem volt ötlete a karaktere nevére. Az első ami eszébre jutott az a Nafta-Lin volt. Nekem ugyszintén nem volt ötletem. Találtam a tolltartómban egy gém kapcsot oszt elneveztem magam Gem Kapocsnak. Ide ezzel a nickel regisztráltam, mára meg már elterjedt. Link a hozzászóláshoz
Aquenor Közzétéve: Szeptember 13, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 13, 2004 TAO:ez a plussz 3 ÉP sebzés hol van leírva???????Mi azt szoktuk alkalmazni(szigorúan háziszabály :!: :!: :!: )ha 100-al ütöd túl és nem 50-el akkor kapsz még egy kocka sebzést. Link a hozzászóláshoz
Lord Lazusch Közzétéve: Szeptember 13, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 13, 2004 A plusz 3 ép sebzés melett még olyat is használunk (nem tudom, hogy benne van-e az Et-ben), hogy ha 75-tel ütöd túl, akkor az +k6 sebzés, ha 100-zal, akkor meg +k10. Link a hozzászóláshoz
Madovick Közzétéve: Szeptember 13, 2004 Szerző Megosztás Közzétéve: Szeptember 13, 2004 Öhm Lazusch te utoljára tavasszal játszottál, és azóta már az van mifelénk, hogy VÉ+75 után másfélszerezzük a sebzést, VÉ+100 után meg duplázzuk, és így tovább... Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 13, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 13, 2004 Szerintem a ti módszeretek élethűbb, Madovick, mert hiába kapok még egy kockát, ha azon is egyet dobok, de a másfélszerezés, ill. kétszerezés jó, mert ugye egy kivételesen jól sikerült támadásról van szó... Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 14, 2004 TAO:ez a plussz 3 ÉP sebzés hol van leírva???????Mi azt szoktuk alkalmazni(szigorúan háziszabály :!: :!: :!: )ha 100-al ütöd túl és nem 50-el akkor kapsz még egy kocka sebzést. Aquenor félreértetted. nem 100-al való túlütést mondtam, hanem 00-s dobást. ETK-ban le van írva a harcrendszernél, hogy ha egy játékos 00-t dob támadásra, az biztos találat (tehát akkor is sebez, ha ellenfelét még 00-s dobással sem találta volna el), és +3 Ép-t sebez (és az ezzel járó 6 fp-t). A többi sebzése normális, tehát vagy fp-be, vagy ép-be megy, attól függően, hogy a túlütés bekövetkezett-e vagy sem (00-s dobással általábn beszokott következni, de nem feltétlenül ). Ami te említesz, az más. Az nincs leírva ETK-ban, de házi szabályként mindenki szokott alkalmazni hasonlót... ugye 50-nél van túlütés általában, 75-nél szoktak adni valami kisebb bónuszt, 100nál meg nagyobbat. Pl: +1 k6, +1 k10 vagy +2k6, másfélszerezés/kétszerezés, vagy ilyesmi. Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Sziasztok!Lene egy kérdésem: a 00-as szabály elemi erő aurára is vonatkozik?Mert ugye az aurn nincs se rés, se illesztés, se fedetlen testfelület...Ebből nemrég parázs vita támadt nálunk, szerintem nem vonatkozik rá. Link a hozzászóláshoz
Aquenor Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 14, 2004 TAO:nem értettem félre érte.hanem te engem .én kérdeztem aztán írtam h mi mit szoktunk.nade mindegy. Arról amit Mado-ék használnak:szerintem ez nem túl jo mer pl lehet h én egy 00-ás dobásal tökéletes támadást hajtok vége ha a végénmegcsúszik a kard vagy az elleenfél egy kicsit megmozdul és a sérülés nem lessz olyan nagy.tehát tökéletes támadás csak akkor lesz ha 00-ás dobás +max sebzés.nesze neked JK csinálj egy ilyet .Legalábbis szerintem . Sropi:ha kapsz mégegy kockát és azzal is 1-et dobsz nos akkor az SZ Link a hozzászóláshoz
@huszár Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 14, 2004 stropi:az elemi erö aura felfog annyi sp sebzést, aminnyit, de szvsz ekkor ugy kell kezelni, h az egész sebzéshez kapsz +3 és ha ugy sikerült leverned az ellenről az aurát, ha meg nem, akkor nincs semmi, mert ugy eltalálni, eltalálod persze.de hát az aura, az mégiscsak aura:D, de ha a sebzésed alapból több, mint az sféaura, akkor megkapod a plussz 3 sp-t, (akkor is) Link a hozzászóláshoz
Gem Kapocs Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 14, 2004 sropi: sztem is jár a + sebzés. Megmondom miért. Ugyebár túlütésnél olyan súlyos sebet okozol az ellenfeledek, hogy azmár komolyan hátráltatja. Namost egy páncélnál nem azt jelenti a túlütés hogy megtaláltál egy rést( illetve nem CSAK ezt jelenti) hanem egy olyan pontot találtál el az ellenfeled teatén ami különösen sérülékeny. Ilyen lehet például a váll. Ugyanis hiába van rajta elemi erő aura, hogyha valaki olyan erővel csap a kulccsontodra, szinte biztos hogy eltörik. Ez egy elég sérülékeny pont. Namost az aura SFÉje itt is lejön, de ha még marad sebzés, akkor az természetesen akár azt is eredményezheti, hogy lebénul az adott kar, illetve jólelkű mesélőnél brutális minuszokkal ugyan, de használhatod. E csak egy konkrét példa volt, de hogy ne scak ez legyen itt, említhettem volna a hasfalat, amit ugyebár semilyen csont nem véd, ezért különösen sérülékeny(emellet mint mind tudjuk egy mély hasi sebe nem halsz bele azonal, hanem sokáig szenvedsz és csak utána patkolsz el, hacsak nincs valaki aki meggyógyítson záros határidőn belül). Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 14, 2004 Köszönöm a segítséget, valahogy én is úgy képzeltem.Gem Kapocs! Szerintem az elemi erő aurának pont az az egyik lényeges vonása, hogy felveszi és eloszlatja az erőt, kvázi ellene hat és NEM ADJA Link a hozzászóláshoz
Gem Kapocs Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Nos sropi erre annyi tudok mondani hogy mind máshogy játszuk a MAGUSt. Nálunk így szokott lenni a dolog, de ez nem jelenti sem azt, hogy ez tökéletes, sem azt hogy csak így lehet csinálni. Csak ondoltam leírom hogy MI hogyan szoktuk, hátha segít. Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megértem és köszönöm a segítségedet, mint én is írtam, ez csak az én kis csökevényes lelkem személyes véleménye, nem is állítottam, hogy elvetem a ti módszeretek, csak leírtam, hogy SZERINTEM hogy működhet... Mégegyszer köszönöm! Link a hozzászóláshoz
SAS2000 Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Sziasztok!Lene egy kérdésem: a 00-as szabály elemi erő aurára is vonatkozik?Mert ugye az aurn nincs se rés, se illesztés, se fedetlen testfelület...Ebből nemrég parázs vita támadt nálunk, szerintem nem vonatkozik rá.Helló!Nem szeretek úgy írni, hogy nincs kéznél ET, mert abból csak a bukta van, de szerintem ez egyértelműen le van írva, tehát bárki bárhogy játszhat, de a szabály egyértelmű.Vagy az van hogy a vértek SFÉ-je nem érvényesül. (Szerintem ez van)Vagy az, hogy nem érvényesül ellene SFÉ.Vagy nem?SAS Link a hozzászóláshoz
Antail Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Üdv!ETK Második kiadás 89. oldal, idézet"A 00-ás dobás minden esetben automatikus találatot jelent, és a Sebzésnél is külön elbírálás alá esik."üdv: Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Üdv!ETK, 3. kiadás, 95. oldal00-ás dobás esetén nem csak a találat biztos, a sebzés is kiemelkedő. A páncélok SFÉ-je nem érvényesül, és az áldozat a fegyver által okozott (Ép vagy Fp)sebesülésen túl még 3 ÉP-t is elveszít.Bye Link a hozzászóláshoz
Antail Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Üdv!Megjegyzés:Amit Con Salamander írt az szintén benne van a 2. kiadásban is, ugyanazon az oldalon.üdv: Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 15, 2004 Hoppá, egy apró kis, de mégis lényeges hiba...Nem tudom Ti mit gondoltok, de szerintem az igazság valahol a kettő között van. Szerintem 00-nál a találat elemi erő aura esetén is biztos, DE a +3 ép (+6Fp) szerintem ekkor nem jár.De ez csak egy vélemény... Link a hozzászóláshoz
SAS2000 Közzétéve: Szeptember 16, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 16, 2004 Üdv!Hihetetlen de azóta sem voltam még otthon...Igy ebből indulok ki:00-ás dobás esetén nem csak a találat biztos, a sebzés is kiemelkedő. A páncélok SFÉ-je nem érvényesül, és az áldozat a fegyver által okozott (Ép vagy Fp)sebesülésen túl még 3 ÉP-t is elveszít.Ebből következik, hogy minden esetben alapból találat van (elemi erőnél is), SFÉ csak a páncél esetén ninics (tehát elemi erőnél sfé megvan), és mindenképpen van 3 ÉP sebzés (elemi erőnél is). Szerintem 00-nál a találat elemi erő aura esetén is biztos, DE a +3 ép (+6Fp) szerintem ekkor nem jár. Pont ezt mondom, hogy mit akarsz kifejezni.A szabályok szerint jár, tehát a "szerintem" itt nem igaz.Azonban mi nem a leírtak szerint játszunk, tehát nálunk sincs.SAS Link a hozzászóláshoz
sropi Közzétéve: Szeptember 16, 2004 Megosztás Közzétéve: Szeptember 16, 2004 "Hoppá, egy apró kis, de mégis lényeges hiba... Nem tudom Ti mit gondoltok, de szerintem az igazság valahol a kettő között van. Szerintem 00-nál a találat elemi erő aura esetén is biztos, DE a +3 ép (+6Fp) szerintem ekkor nem jár. De ez csak egy vélemény..."Elnézést, elírtam, nem tudom mi csapott fejbe, az eredeti gondolat az volt, hogy az SFÉ érvényesül. Hasonlóra gondoltunk Sas... Link a hozzászóláshoz
Anwyl Közzétéve: Október 13, 2004 Megosztás Közzétéve: Október 13, 2004 A 00 a tökéletes támadás. Az egyik kuldiben egy mágiahasználó ellen harcoló társam tőrt dobott az elemierő aurával védett varázslóra. Vita támadt a témával kapcsolatban, de a találat érvényes volt. 8) Annak tudtuk be a dolgot, hogy a varázslónak pont lejárt a védelem ideje, és a tőr pont azelőtt találta el mielőtt a következő aurát magáranyomta volna.Mellesleg nálunk úgy működik, hogy:01=a karakter saját magát sebesíti meg, avagy a hibája miatt sebelsül meg -a helyzet hozza- :roll: 02-03=a karakter a társai közül sebesít meg valakit. 8) -ez kellemetlen is tud lenni.- Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts