Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban


Antail

Recommended Posts

Mivel nincs Általános beszélgető topic, ide írom: a hangulatkeltő novella az elmúlt évek egyik legjobbja! Rövid, frappáns, és valóban figyelemfelkeltő. Formailag is nagyon olvasható, végre nincsenek benne (vagy csak nagyon kevés ;)) helyesírási hibák és erőltetett kifejezések. :) Meghozta a kedvemet a táborhoz, sajnálom, hogy nem tudok menni.

 

Link a hozzászóláshoz
46 perccel ezelőtt-kor Pistike írta:

Lehet bennem a hiba, de nem áll össze a matek. :-/

Pl.: egy második szintű bajvívónak miért 10 szabadon elkölthető HM-je van?

@Pistike Nézd át a különböző stílusok által igényelt extra HM-t. Pl Shadleki stílus 4-et költenek TÉ re kötelezően 3 helyett. Így szintenként 6 helyett csak 5 HM el gazdálkodhatnak.

Antail, tetra és Pistike kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

Az lenne a kérdésem, hogy ha az Egy rend fegyverzetben meghatározott max 80 aranyat túllépem, akkor elég a különbözetet kifizetni, vagy pedig a teljes egészet ki kell gazdálkodni?

Konkrét példa: Tűzvarázsló pikkelyvértje 200 arany értékéből le lehet vonni a 80 aranyat amit az egy rend fegyverzet takar, ? Pontos számolás után ez nyilván kevesebb lesz, mert a lángkard lángtőr árát a 80ból még le kell vonni. Ezek esetében milyen árakkal számolhatok? 

Ergo ezt az egy rend fegyverzetet lehet értelmezni egy 80arany értékű célirányos támogatásként?

 

Link a hozzászóláshoz
On 2020. 10. 27. at 17:58-kor Dugó írta:

Az lenne a kérdésem, hogy ha az Egy rend fegyverzetben meghatározott max 80 aranyat túllépem, akkor elég a különbözetet kifizetni, vagy pedig a teljes egészet ki kell gazdálkodni?

Konkrét példa: Tűzvarázsló pikkelyvértje 200 arany értékéből le lehet vonni a 80 aranyat amit az egy rend fegyverzet takar, ? Pontos számolás után ez nyilván kevesebb lesz, mert a lángkard lángtőr árát a 80ból még le kell vonni. Ezek esetében milyen árakkal számolhatok? 

Ergo ezt az egy rend fegyverzetet lehet értelmezni egy 80arany értékű célirányos támogatásként?

 

Üdv,

Igen, lehet így értelmezni - elég a különbözetet kifizetned.

A lángkard és a lángtőr esetében nyugodtan kiindulhatsz szerintem a hosszúkard és a tőr árából... Nincs előttem szabálykönyv, de szerintem harcértékeiben is megegyezik azokkal, csak lángot formázó pengéje van.

 

Üdv,

CS

Dugó és Pistike kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...