Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Új Életszerű Középkori Játék!(készülőben)


Kipróbálnád?  

37 szavazat

  1. 1. Kipróbálnád?

    • Mi?!Hagyjá mán!
    • Háááát... Majd... talán...
    • Lehhet érdemes megnézni.Még alszok rá.
    • Persze mindent ki kell próbálni.
    • Oké király,végre valami ami engem is megfog!


Recommended Posts

A kérdés jogos...kell legalább 3-4 ezer év valamirevaló civilizácio kifejlödéséhez...és akkor még mindig csak a bronzkornál tartunk :)

Amúgy a fajok érdekesek, némelyikröl persze én sem tudom, micsoda, de van amelyik ugyszolván megdöbbentett.

Kiváncsi vagyok, és ki is próbálnám, ha készen van.

Szóval még egy jelentkezö a tesztre! ;)

Jah, és szivesen segitek a városok kigondolásában, ha van rá igény. Mármint segitségre ;)

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Most dolgozzuk ki AgreSS el a varikat a harcos kasztok már teljesen játszhatók( bár még sok finomitani való maradt amit a teszt folyamán finomitunk!)

Pár képzettség még kidolgozás alatt áll.A lényeg a téli szünet után már csak az idöt kell egyeztetni a hellyel, aztán kezdödhet a tesztelés!!!

Most egy nagyon gagyi gépről írok így nem látom az új hozzászolásokat... :evil: !!!

Nah mind1

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Köszönöm hozzájárulásod a világ tökéletesedéséhez Sylvianus.

Amint idöm lesz (téli szünetben nem nagyon..) Elküldöm a kidolgozott részeket és a még kérdéses dolgokat...

Remélem az eddigi Tesztjátékra jelentkezök nem veszitteték el lelkesedésüket..Még dolgozunk de nemsokára kezdödnek a tesztelések.

Az elsö tesztelésekröl annyit hogy az elsö találkozo valószínüleg Inkább megbeszélés és (aki ezek után is komolyan gondolja) karakteralkotás lesz utána viszont IGazi Teljes Embert kivánó szerpjáték!!!

Remélem mindenki jól fogja magát érezni, nönemü tesztelök jelentkezést továbbra is várom! (Nök jöjjetek és álljatok ki a Nök mellet höstetteitekkel!!)

Nos ennyit kedves Kalandozok és HÕS jelöltek...Hamarosan kalandozhattok: Új világok, Új kihivások!

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Bár már jól haladunk , még nem lessz teszt , mert érettségizek.. azt tanulni kéne vagy mi.. De a nyáron már indul, s felkeresem a jelentkezöket.. Remélem még nem mondtak le a dologról,.. bár kicsit kevest van vele foglalkozva...

No de amin késik az NEM MÚLIK!!!

AMINT IDÖM ENGEDI NEKIESÜNK!

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok! :shock:

Tesztüzemmódra jelentkezem. Napi 24hás odaadó szerepjátékot tudok nyújtani. 8)

Amit magamravállalok: beleszólok mindenbe.

Amit elvárok: leglább h-ként 1 üveg ser.

Szóltam! 8)

De most komolyan. Úgyis üzizünk, írd meg aktuális e még, ha igen akkor hol, mikor merre. A sör is komoly volt. :shock:

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Igen még böven aktuális, és mint emlitettem azt is hogy csak érettségi után fog beindulni...Me tanulnom kéne vagy mi...

De aztán tényleg beindulhat, Komoly a probálkozásom , és igen sok "beleszólás" ra van szükslégem ahhoz ,hogy a játék igazán jó legyen , sok fejlesztö ötletre van szükség, de a Mágus rengeteg ötletet ad, De persze ez Mégis csak új lesz, fajokban , kasztokban, szabályrendszerben, moralitásra.. mindenben.. :wink:

Az eddigiek érdeklödését is továbbra is várom hisz ez tartja bennem a 2lelket" hogy van miért csinálni..

Minden kérdésre válaszolok! De csak ha van mire...

A sör is megoldható, a hely idö , még nagyon rugalmas....

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Igen Pred felajánlása nagyon nagylelkü,. Dew azon fog mulni hogy hol leszünk, hogy a Tesztelök Lakhelyeitöl, mi van átlag legközeleb..Pl: Én BÉKÉSCSABA-i vagyok...

és innen 3 an jönnnek majd..

Ugyhogy.. De amugy nekem is aza legalább fix pont! Es Hálás vagyok érte.. AMit KM ként majd nem felejetek el :wink:

Most enniy, de ha van kérdés Irjatok IDE!!!

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Sajnaa az érettsgégi az idöm nagy hányadát felemészti ezért késik minden infó.. de Nem feledetm el.. remélem a jelentkezett tesztjátékosok sem!

:twisted:

A rendszer :

Harc: M.A.G.U.S. ALapos átalakitásokal.

Tulajdonságrendszer: Egyedi, (de kissé D&D)

-Célszámokra dobnak

-Nincs Max., mindig növelhető

-1 fő tulajdonság 3 altulajdonsághra van bontva. Igytöbb mint 20 altulajdonság.

-A faji különbségek kiegyensulyozottak (ugyanni - mint amennyi+) Ez nagyon nehéz volt.

-A fő értékek az idegen fajok bónuszaival akár a többszöröse is lehet az emebrének (ez jobban mutatja hogy igen ő pl: 2* erösebb alapban mint max. egy ember)

Életerő,SFÉ, stb...:

-A rendszeremben az Életerőt, el kell oszatni a testrészeken, a megszabott korlátozásokkal pl (törzsre: 40-60% osztaható)

-A gyógyulás-i sebesség még kissé finomitunk, de alapban a M.AG.U.S.-ra hasonló

-Az SFÉ itt minden testrészen külön jewlöljül, így mód van arra hogy a karodon a posztó míg a melleden az acélvért, a lábadon pedig a keményitett bőr vért ésrtékeivel használva játsz, Nem nem mindenhol roncsolódó SFÉ vel!

"Mágia" rendszer:

-SOkban hasonlit (a számok mértékeben) a M.A.G.U.S.-hoz de minden "varázslat" több tulajdonság-ból áll össze pl: Tüznyil: Sebbesség, "Célzó", Táv,

Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

A játék szándékosan tartalmaza már létező játékok szabályait (ugyan módositva) Éppen azért hogy könnyebben értelmezhetö, magunkévá tehetöbb legyen.

Azok a játékosok akik több játékban is járatosak, hamar feltalálják magukat, a már ismert szabályszerüségek segítségével.

A karakterlap kitöltés nekem már gyorsan megy. Kb 5 perc.

De egy kezdő játékos is a 2,3 karakteraékotás után már könnyedén boldogul.Szerintem a Bonyolultsága elég minimális, viszont sokkal életszerübb mint más játékok.

pl: Minden fegyver-nek fix sebzése van.

Oka: HA egy tört 1 méter magasból a padlóval derákszöget bezárva elengedünk, az mindig ugyannyira fog beleálni, nem pedig, egszer 1 centire másszor 6 centire ál bele... (M.A.G.U.S. K6 sp-je..)

sebzés többszöröződik, attól függően mennyivel találja el az ellenfelet.

A célom az volt ezzel a játékkal, hogy egy ojan Középkori világban játszodó játékot alkossak, ami minnél jobban hasonlit a való élethez, de mégis tartalmazza a rengeteg Fantasy elemet.Kissé bonyolultabb , de szerintem sokkal ésszerübb, logikusabb , élvezetesebb.És jobban tisztában lehetünk a fizikájával, mint a többi játékban.

A segitséget nagyon szívesen elfogadom, de ahhoz asszem egy személyes találkozásra lesz szükség.

Ezért is az első "tesztjáték" nem lesz más mint egy Megbeszélés, Esetleg karakteralkotás.ÉS a megbeszélés után minenki eldöntheti, hogy

Belevág-e a NAGYON KOMOLY Tétű tesztjátékba!

Remélem Megjön a kedve mindenkinek, aki komolyan foglalkozna vele.

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

Nos igazad van abban, hogy elég széles az a k6, de szerintem a mindig 3,5 is irreális és rontja a játék élvezhetőségét, el is mondom miért:

1. Ha valakit kétszer egymás után megütsz, az valószínűleg nem ugyanúgy fog kitérni/hárítani, nem ugyanúgy fogod megütni és nem ugyanott fogod eltalálni, ezért szerintem kéne belevinni egy kis kockát is.

2. Ha fogod Józsit, a szuperparaszot és Sanyit, az alkoholista disznótenyésztőt, Józsinak kezébe adsz egy kapát, ami mondjuk 4-et sebez, Sanyinak meg egy szarlapátoló ásót ami csak kettőt visz, akkor mindenképpen Józsi fog nyerni, ha feltételezzük, hogy nagyjából hasonló katonai képzést kaptak. ;)

Tehát valamilyen módon bele kéne vinni az ilyeneket hogy: Sanyi részegen elcsúszott egy vizes fűcsomón, ezért védtelenebben hagyta a golyóit, mint azt szokta általában és Józsi tököse ezért jobban érezhető volt, vagy valami ilyesmi... Ha pedig ezt a KM viszi bele élőszóban, akkor nagy az esélye, hogy szájhúzogatás meg ilyenek lesznek belőle és elveszi a játék izgalmának egy részét is. :roll: Szerintem.

Link a hozzászóláshoz

Ahoi!

Ezt egyetlen indokkal megdöntöm, d3st, ha nem haragszol ;)

A harcértékek pont erre vannak. Józsi és Sanyi, ha azonos erejűek, egy mozdulatlan tárgyra kapával ugyanakkorát KÉPESEK ütni. Az, hogy valójában mekkora lesz, csak attól függ, mennyire részegek, ergo mennyire találják el pontosan a dolgot. Ez már csak ügyesség, józanság, és hasonlók kérdése. A Sebzés megmarad, viszont mint BYCS is mondta, az sebzések a testrészeknél külön lesznek, ez segíti az egészet, és ha nagyjából ugyanoda találnak, akkor sem biztos ,hogy ugyanakkorát sebeznek. Ez ebben a rendszerben sem lesz másképp szerintem. De ha két teljesen azonos vérgólem harcol, és mindketten bal térdre találnak, akkor azonos a sebzés. Testfelépítés és ügyesség függő a sebzés. Azonos ponton azonos lesz. Így korrekt. Szvsz.

Bye

Link a hozzászóláshoz

Õőőőő... Eddig nem volt szó harcértékekről! 8)

Egyébként még a tapasztalati pontokra, a fejlődésre és az ilyenekre is kiváncsi vagyok... Úgy értem nevetséges, amikor a varázsló varázsolgat meg olvasgat, meg ilyenek és ügyesebben tér ki az ütések elől + jobban célt találnak a támadásai, etc... Szóval hülye példa de arra akarok kilyukadni, hogyha van Józsi és egész nap a kocsmában iszogat és elfogyasztott 6540 XP értékű sört, 12550 Xpnyi felest, akkor pont meglesz az XPje egy szintlépéshez, és annak ellenére, hogy nem dolgozott a földön, fejlődik a kapálás képzettsége is. Szóval a szintlépéses móka az kaka. Ez a lényeg. Tyű ezt tömörebben is lehetett volna.. :roll: Bocs :P

Részemről elgondolkodtam egy olyan rendszeren, ahol tapasztalati pontot magára az elvégzett cselekvésre és a cselekvésnél használt képességre/tulajdonságra/képzettségre/stbre kapsz és nem pedig egy "gyűjtőbe", csak ez még nagyon alpha státuszban van, de még elgondolkodom rajta. ;)

-Uff d3st hallhattuk!

Link a hozzászóláshoz
Vándor
Ehhez a témához mostantól nem lehet hozzászólni
×
×
  • Új...