Antail

Kérdésem van a M.A.G.U.S. szabályaival kapcsolatban!

1.678 hozzászólás ebben a témában

Szia, Sárkány!

Alapesetben nem, a kézben fogott tárgyat védi a személyes aura.  Az "Undor" asztrálmozaikkal viszont minden további nélkül. :) 

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

[Inkvizítori napló - a kérdést/témát áthelyeztem oda, ahová való]

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Üdv!

@Sárkány

 Nem.

Meg kell változtatnom az álláspontomat, mert megfeledkeztem egy fontos tényről: bár a teleport nem tartozik a TAM-hoz, de a teleport varázslat leírásában külön szerepel, hogy a személyt nem lehet teleportálni, csak ha beleegyezik. Mivel a TAM-hoz kapcsolódó tagmondat után jön ez a megjegyzés (hogy nem lehet a testbe beleteleportálni valamit), okkal feltételezhető, hogy ez is a személyes aura védelme. És az is igaz, hogy a szöveg szerint "magát az élőlényt" nem lehetakarata ellenére teleportálni, így lehetne okoskodni, hogy "de a tárgyait igen", mindamellett, ha a fentiek alapján ezt a személyes aura védelmének tekintjük, akkor a személy tárgyai, amikre kiterjed a személyes aura védelme IS bele kell, hogy tartozzanak a tiltott kategóriába, hiszen alapvetően a személyes aurával kapcsolatban mindig egyszerre említik a személyt és a védelme alá tartozó egyéb dolgokat - pont ez a lényege a védelem kiterjesztésének. 

Tehát szerintem sem lehet valakinek a kezéből kiteleportálni a fegyvert (akarata ellenére), mert a személyes aura védelme megakadályozza azt. 

(A személyes aura védelméről, és a TAM szabályairól szóló részt az 1TK299. oldalán találod, a teleport varázslatot az 1TK,322.oldalán)

 

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!


Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!


Belépés