Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban


Recommended Posts

Még egy kérdés felvetődött bennem. 
A szintek után járó arany az iker vagy váltott kaszt esetén:
a) az összes szintje
b) a hárommal csökkentett összes szintje
c) az első kaszt összes szintje
d) az első kaszt hárommal csökkentett szintje
e) a második kaszt összes szintje

alapján számolandó?

Catsmile kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

Sziasztok,

Néhány játéktechnikai kérdésem lenne, hogy tudjam mihez tartani magam :)

 1.) Membrán pszi diszciplína a statikus pajzsok mellé, vagy helyére épül?
2.) Belső időben harcolva milyen negatív/pozitív hatások érvényesek a karakterre?
3.) Hosszabb időn keresztül fennálló sebző hatásoknál, hogyan számolunk sebzést? 
4.) Ha ikerkasztban varázsló és egy tapasztalati mágiát használó kaszt van, a tapasztalati mágia elemeihez lehet-e fűzni tér és/vagy idő mozaikokat?
5.) Lehet-e rúnamágiával készült varázstárgyakat, azonos tp költség mellett, nem rúnamágiából létrehozni? Pl. rúna kard, papi rituáléval létrehozva.  
6.) A modul világában, mennyire számít kiemelkedőnek a 9-es szint környéke? Egy átlag városőr is lehet 5-6-os szintű, vagy az említettek max 1-2-őn mozognak?

 

Előre is köszönöm a válaszokat :)

Owden, Lopov és Daelon kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
11 órával ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

1.) Membrán pszi diszciplína a statikus pajzsok mellé, vagy helyére épül?
2.) Belső időben harcolva milyen negatív/pozitív hatások érvényesek a karakterre?

Ezek eddig a "KM-mel megbeszéled" kategória voltak, nem szabályozta le a tábor, ahogy a kötelező Ép-t, mágikus kifáradást, és egyéb hasonlókat sem.

11 órával ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

3.) Hosszabb időn keresztül fennálló sebző hatásoknál, hogyan számolunk sebzést? 

Nem tudom, itt mi a kérdés, vagyis mi a bizonytalanság.

11 órával ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

4.) Ha ikerkasztban varázsló és egy tapasztalati mágiát használó kaszt van, a tapasztalati mágia elemeihez lehet-e fűzni tér és/vagy idő mozaikokat?

Nem, mert pont emiatt létezik a Kagyló nevű mozaik, hogy tapmágiát be tudjál fűzni mozaikmágiába.

11 órával ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

5.) Lehet-e rúnamágiával készült varázstárgyakat, azonos tp költség mellett, nem rúnamágiából létrehozni? Pl. rúna kard, papi rituáléval létrehozva.  

Szerepel a Pap kaszt a tárgy létrehozói között? Ha igen, akkor igen, ha nem, akkor nem. De ha úgyis előre megveszed, akkor szabályok szempontjából lényegtelen, hogy ki készítette, a helyi zöldséges karcolgatta vagy Sonnor maga. Azt, hogy a mágikus tárgyadat át tudod-e színesíteni valamiféle vallásos relikviává, azt szintén a mesélő fogja eldönteni.

11 órával ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

6.) A modul világában, mennyire számít kiemelkedőnek a 9-es szint környéke? Egy átlag városőr is lehet 5-6-os szintű, vagy az említettek max 1-2-őn mozognak?

A modul világa Ynev, Satralis. Ezen belül, hogy milyen NJK-kal futhatsz össze, majd a modulból kiderül.

Bitschak, Rayen Reval és Catsmile kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

tetra megválaszolta a kérdéseket.A 6.-hoz annyit hogy a 9. -10.szint a jelenlegi modulban ismertséget jelent Yneven.Celeb vagy de még nem világsztár .Komoly követő táborral a közösségi médiában .jól meg élsz már belőle.De mozifilm még nem készül az életedről.

Az ÁTLAGOS városőrök 1 szintű kalandozónak számítanak maximum. A modul világában.De a JK eljuthatnak olyan városba ahol nincs szükség városőrökre.Mert a polgárok is elég kemények.Hisz egy romvárosban az élőholtak...😉

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok, 

Köszönöm mindkettőtök válaszát. :)

A KM-re tartozó kérdéseimet, akkor félreteszem a KM párosítás utánra. ;)
A 4.) kérdésre annyira alapvető volt a válasz, hogy már majdnem szégyellem, hogy nem jöttem rá magamtól. :D 
A 6.) pont számomra azért volt kérdéses, mivel a karakterek "feltételezhetően" már mérték össze erejüket NJK-kal, így lehet kialakult képük arról, hogy kikkel szemben lehet előnyük, kikkel szemben pedig nem. De ez is helyre került bennem. :)

Így már csak a 3-as kérdés marad, bár ez is KM függő szokott lenni.
A lényeg, hogy ha egy varázslat mondjuk 1 kör alatt sebez k6-ot, akkor:
- a célpont k6 sebzést kap, ha a kör alatt valamikor érintkezik a varázslattal, ha egész körben hat rá a varázslat akkor valamennyivel többet,
- a célpont k6 sebzést kap, ha egész körben hat rá a varázslat, de ha csak érintkezik vele, akkor kevesebbet,
- a célpont mindenképpen k6 sebzést kap 1 körben, függetlenül attól mennyi időt érintkezik a varázslattal.

 

Link a hozzászóláshoz
10 perccel ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

Így már csak a 3-as kérdés marad, bár ez is KM függő szokott lenni.
A lényeg, hogy ha egy varázslat mondjuk 1 kör alatt sebez k6-ot, akkor:
- a célpont k6 sebzést kap, ha a kör alatt valamikor érintkezik a varázslattal, ha egész körben hat rá a varázslat akkor valamennyivel többet,
- a célpont k6 sebzést kap, ha egész körben hat rá a varázslat, de ha csak érintkezik vele, akkor kevesebbet,
- a célpont mindenképpen k6 sebzést kap 1 körben, függetlenül attól mennyi időt érintkezik a varázslattal.

 

Egészen biztos, hogy ez is KM, sőt, varázslat- és szituációfüggő. 

Üdv

Rayen Reval és Sneer kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
2 órával ezelőtt-kor Rayen Reval írta:

Sziasztok, 

Köszönöm mindkettőtök válaszát. :)

A KM-re tartozó kérdéseimet, akkor félreteszem a KM párosítás utánra. ;)
A 4.) kérdésre annyira alapvető volt a válasz, hogy már majdnem szégyellem, hogy nem jöttem rá magamtól. :D 
A 6.) pont számomra azért volt kérdéses, mivel a karakterek "feltételezhetően" már mérték össze erejüket NJK-kal, így lehet kialakult képük arról, hogy kikkel szemben lehet előnyük, kikkel szemben pedig nem. De ez is helyre került bennem. :)

Így már csak a 3-as kérdés marad, bár ez is KM függő szokott lenni.
A lényeg, hogy ha egy varázslat mondjuk 1 kör alatt sebez k6-ot, akkor:
- a célpont k6 sebzést kap, ha a kör alatt valamikor érintkezik a varázslattal, ha egész körben hat rá a varázslat akkor valamennyivel többet,
- a célpont k6 sebzést kap, ha egész körben hat rá a varázslat, de ha csak érintkezik vele, akkor kevesebbet,
- a célpont mindenképpen k6 sebzést kap 1 körben, függetlenül attól mennyi időt érintkezik a varázslattal.

 

Nem kell ahhoz szükségszerűen magas szintűnek lenni az ellenfélnek, ha előkerül egy horda goblin, mondjuk olyan 50-100 db... hát, akkor a sok lúd disznót győz esete is előkerülhet. :D

 

Rayen Reval kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
2 órával ezelőtt-kor Catsmile írta:

Nem kell ahhoz szükségszerűen magas szintűnek lenni az ellenfélnek, ha előkerül egy horda goblin, mondjuk olyan 50-100 db... hát, akkor a sok lúd disznót győz esete is előkerülhet. :D

 

Teljességgel egyet értek, de ha a goblin magában van, nagyobb magabiztossággal támadsz neki, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy jó eséllyel legyőzheted. Persze csúnya meglepetés bármikor érhet. :)

Link a hozzászóláshoz

Amikor ennyire alapvető hibákat találsz, akkor érdemes elgondolkodni, hogy vajon valóban hiba-e, mert annyira szokványos folyamatban történik, hogy szinte garantált, hogy más is találkozott már vele.

A program először a szintenkénti 1 aranyat költi el, majd utána kezdi a Tp-t átváltani.

A %-oknál van egy olyan kikötés, amit az eddigi karakteralkotás ignorált és valószínűleg sokan otthon is így tettek, érdemes elolvasni a szabálykönyvet.

Gyanítom, hogy nincs hiba, de ha még mindig úgy érzed, psziben elküldheted a karaktered kódját.

Link a hozzászóláshoz
38 perccel ezelőtt-kor tetra írta:

A %-oknál van egy olyan kikötés, amit az eddigi karakteralkotás ignorált és valószínűleg sokan otthon is így tettek, érdemes elolvasni a szabálykönyvet.

Itt szerintem arra gondol @tetra, hogy kizárólag azokat a %-okat növelheted a szintenként kapott %-ból, amelyekre kasztból eleve kaptál valamennyi %-ot.

Link a hozzászóláshoz
Egy órával ezelőtt-kor tetra írta:

Amikor ennyire alapvető hibákat találsz, akkor érdemes elgondolkodni, hogy vajon valóban hiba-e, mert annyira szokványos folyamatban történik, hogy szinte garantált, hogy más is találkozott már vele.

A program először a szintenkénti 1 aranyat költi el, majd utána kezdi a Tp-t átváltani.

A %-oknál van egy olyan kikötés, amit az eddigi karakteralkotás ignorált és valószínűleg sokan otthon is így tettek, érdemes elolvasni a szabálykönyvet.

Gyanítom, hogy nincs hiba, de ha még mindig úgy érzed, psziben elküldheted a karaktered kódját.

A megvett tárgyaknak hogy írjam be az árát? Pl egy 10 arany értékű tárgyat 700 nak írom be?

Üdv mett démon

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...