Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

M.A.G:U.S ETK-s játék Július 8, szombat délután


Recommended Posts

Szombaton)  mesélnék  egy magus történetet, ebéd végeztével  a vacsora kezdetéig.

maximum 5 főnek:

Ide kerülnek fel a jelentkezett játékosok: 1.Sir Tom 2.@huszár 3. tetra 4. Daru 5.jàtèkos

Talán elég ismert (legalább is a Rúnában megjelentek szerint) hogy kráni fejvadásszal csak úgy játszhatsz ha lejátsszátok amikor több  magasabb szintű fejvadász a klánodból egyszer  utolér, megpróbál elkapni.

Gondoltam mi lenne ha ezt lejátszanánk, legyenek a játékosok az elfogók.De ez olyan snassz. Legyenek inkább azok akik segítenek a renegátnak! De talán ízesebb ha ők szintén krániak és egy másik érdekcsoporthoz tartoznak, annak  megbízásából járnak el. A renegát kráni fejvadász pedig tökéletesen álcázza magát  mondjuk egy dalnoknak. Darton kívánsága miatt így viszont nagyon úgy néz ki mint akit Tiernek hívnak. Ez nem várt nehézségekhez vezethet a történetben ( vagy nem  mert teljesen másról szól a sztori)

A fenti leírásból talán látszik, hogy egy komoly alapú de vidám hangulatú levezető „ modullal” készülnék szombatra.A csapat kívánsága, hangulata szerint alakítjuk a játékot a gondolkodtatóbb vagy a "Fogadó a csavaros szarvú tevéhez"  irányába.

Karakter alkotáshoz ezek lennének az első infók:

 5 szintű kráni (kárni kötődésű) csapatot alkotnak a játékosok.Ismerik egymást. A Messeni fejvadász klán pár embere nem teljesített eddig valami fényesen vagy csak későn érő típusok .Ezért az alja munkát kapják.A Fekete határon kívül kell küldetéseket végrehajtaniuk. Ha ezt a küldetést teljesítik méltóvá válnak a Kránon belüli küldetésekre is. Egy rivális klántól egy renegát még életben van.Egy visszautasíthatatlan ajánlatot kell Messenből vinni neki .Élve vagy holtan elhozni. Meg van hogy hol tartózkodik, a csapat feladata adott.

A kaland 3715 Antoh Hullámok Havában  játszódik a Déli Városállamokban.

A  Karakteralkotás  részleteket megbeszéljük itt és  pszi üzenetben.

TAO és Lopov kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

Karakter alkotáshoz 160 pont osztható szét a tulajdonságok között. Használjuk az Érzékelést is. A kránit anyanyelvi szinten a közöst négyesen beszélik a karakterek kp ráfordítás nélkül A szintlépéseknél a dobások esetén K6-os dobás 6-osnak számít. Minden karakternek öt varázs tárgya lehet  (ereklyéje nem). Ezen felül életerő ital egyszer  a max. ÉP illetve kétszer a max Fp . A lényeg  Messenhez köthető karakter legyen. Az oldalon lévő karakter generálót is lehet használni. Vagy a Rúnából a kráni fejvadászokat, az oldalon található más kiegészítőket. Küldjétek el a karakter koncepciót és megbeszéljük a részleteket.  Belefér például a csapatot kinti küldetéseiben mindig segítő gorviki vagy nomád is. A játék alapvetően szabad .tőlem az egész csapat a saját renegáttá válását is játszhatja vagy  kráni erő demonsrációt is lehet tartani.Bár valószínűleg inkább szerepjátszunk. 😊

Link a hozzászóláshoz

Tigris elkészült: https://kalandozok.hu/karakteralkoto/?lelekkristaly=kar_6ce603

A legfontosabb információkat kiemelném:

Tigris folyamatosan tömegel ÉS szálkásít, hiába próbálták neki a mesterei elmagyarázni, hogy ez nem így működik, ő ezt összeolvasta egy régi niarei tekercsből (lehet nem értette jól). Tigris kizárólag fehérhúst és rizst hajlandó enni, a folyadékbevitelét pedig árgus szemekkel ellenőrzi.

 

Daru és Sneer kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

A csapatból s kráni születésüek is már jópár küldetésen vannak túl a külvilágban.tehat nem ismeretlen a Fekete Határon túli lét számotokra.A játék idő rövidsége miatt javaslom hogy a tagok már ismerik egymást.Nem kell hogy puszi pajtások legyenek.De tudnak egymasról lenyeges dolgokat.

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...