Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban


Recommended Posts

Szisztok!

Egy kis anomáliát vettem észre a karakteralkotás és az online karakteralkotó között.

A karakteralkotás ezt írja:
image.png.107e2581634dc152bd0bcbecb7e9410b.png

Ennek értelmében a mechanika Af 8, a Mf pedig 25 Kp kellene legyen (az MTK áll első helyen), de a karakteralkotó 10 és 35 Kp-t számol, ahogy a PPL1-ben van.
image.png.f7703a493918c70e6448bf55cb47734c.png
image.png.6ecf45ad868c0f6098215fd86c000d9d.png

image.png.1395666e6226f8b1c34fc4fd1dd1dc68.png

Ugyanígy a festészet/rajzolás (MTK) áll első helyen, ahol ez a képzettség 3, illetve 18 Kp-ba kerül, a PPL1-ben 5/25 a rajzolás és 5/30 a festészet.

image.png.a3de22054d94fd0f86df17d2ecb78afe.png
image.png.f948f9ea9aeaa59ef3a45036520805e9.png

image.png.bf4dc274582bd5c42851cfeb20a7ffd5.png (amúgy a rajzolás semelyik könyvben nem kerül 30 Kp-ba Mf-on)

image.png.97ad4e2be2d31d036581f5acc3ac2802.png

image.png.4848cc7095dc558a3dadf957e51e7883.png

A többi felsorolt képzettségnél nincs ilyen jellegű hiba, mert vagy a Kp-k egyeznek a két kiadványban vagy más a két képzettség neve, illetve Kp-s és nem százalékos.

Melyik a helyes: a karakteralkotás vagy az online karakteralkotó? Illetve a választól függően módosítanátok a megfelelőt?

Lopov és Rayen Reval kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
2 órával ezelőtt-kor Daelon írta:

de korábbi táborokban nem tudom, hogy jelezte-e bárki

Többen jelezték többféle képzettség kapcsán. Én meg jeleztem, hogy össze kéne szedni az összes képzettséget és a megfelelő verzióját, és amivel tudunk mit kezdeni triviálisan (értsd, csak át kell írni egy értéket), azt megjavítjuk. De nem lettek összeszedve azóta sem sajnos, mindig csak felmerül 1-1, én meg sosem tudom, mi az igaz.

Daelon kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

Nagyon jó észrevétel, köszi a részletes összehasonlítást @Jadis! A karakteralkotás célja, hogy a szabálykönyvekben szereplő ellentmondásokat feloldja, a karakteralkotás megalkotásakor anno ez a kedvezőbb opciók felé hajazott. @MagyarGergely-től és @nekdolan-tól már érkezettt javaslat a témakörben a Karakteralkotó tesztkörei során, ezek a javaslatok csak a jövőben kerülnek beépítésre.

A karakteralkotás során az online karakteralkotó a mérvadó. Frissítettem a Karakteralkotás doksit, hogy megegyezzen.

Link a hozzászóláshoz
12 órával ezelőtt-kor Antail írta:

Nagyon jó észrevétel, köszi a részletes összehasonlítást @Jadis! A karakteralkotás célja, hogy a szabálykönyvekben szereplő ellentmondásokat feloldja, a karakteralkotás megalkotásakor anno ez a kedvezőbb opciók felé hajazott. @MagyarGergely-től és @nekdolan-tól már érkezettt javaslat a témakörben a Karakteralkotó tesztkörei során, ezek a javaslatok csak a jövőben kerülnek beépítésre.

A karakteralkotás során az online karakteralkotó a mérvadó. Frissítettem a Karakteralkotás doksit, hogy megegyezzen.

Köszi!

Ahogy tetra is írta, ezt azért majd rendezni kellene (a rajzolás Mf most pl. úgy 30 Kp, hogy azt semmilyen szabálykönyv nem támasztja alá).
Ha megmondjátok, hogy milyen alapelv mentén kell letesztelni a képzettségeket, akkor én szívesen összegyűjtöm a hibákat a szabálykönyvek alapján.

Link a hozzászóláshoz
1 órával ezelőtt-kor Crowstone írta:

A következő kérdésem lenne a vértek miért hiányoznak? A mágikus buffok is. Hiába tápolok az online nem engedi. 😭

A mágikus vértrendszer modul a jövőben kerül implementálásra. Fel kell venni felszerelés közé és a nyomtatott karakterlapon/nyomtatási képen beírni az értékeket megjegyzésbe. 

Link a hozzászóláshoz
On 2023. 04. 19. at 23:59-kor Con Salamander írta:

Üdv!

A karakteralkotás során a k6-os dobás 6-osnak számít. Ha a játékosnak k100-zal is kell dobnia (nem a Kf miatt), akkor ott milyen értékkel kell számolnunk? 

Köszi, üdv

CS

A szabalyrendszerben elrejtett titkos praktikak miatt erre sajnos altalanos szabaly nem hozhato egyelore. Ahogy @Morrick emlitette ez KM-i hataskor.

Morrick, Weilon és Daelon kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
13 órával ezelőtt-kor Daelon írta:

A fegyveres-vértes rész inkább iránymutatás, papíron korrigálod a KM-mel, amit kell.

Akkor ebbe veszem bele a pszít is, vagy valaki mutassa meg nekem a könyvben, hogy 30 pszi pontot, hogy a fenében tud mindkét dinamikus pajzsában tárolni a karakter?

Link a hozzászóláshoz
On 2023. 04. 28. at 22:35-kor Crowstone írta:

Akkor ebbe veszem bele a pszít is, vagy valaki mutassa meg nekem a könyvben, hogy 30 pszi pontot, hogy a fenében tud mindkét dinamikus pajzsában tárolni a karakter?

A karakteralkoto hasznalatanak egyszerubbe tetele miatt a nyomtatasi nezetbol kiszedtem a max kitoltest.

A mezok szerkeszthetok maradtak a nyomtatasi nezeten, a pajzsok nyomtatas elott (vagy utan kezzel) kitoltendok (a nyomtatasi nezeten valo szerkesztes nem kerul elementesre). 

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok,

Három gyors kérdésem lenne, az egyik, hogy a karakteralkotási szabályzat kizárja idén a váltott, vagy ikerkasztú karaktereket.

Ebbe beletartoznak azok a pap kasztok is, amik egy másik kasztból "fejlődnek" tovább? Pl. Doldzsah-pap. 

Ugyan itt a karakteralkotó nem értelmezi a Doldzsah papnál a korábbi 4. tapasztalati szintű tolvaj előképzettségeit.

A második kérdés pedig, hogy a dzsad istenek papjainál, van-e nemi kikötés?
Főleg a Doldzsah papnő érdekelne. A PPL-ben nem találtam kifejezett tiltást, de lehet csak átsiklottam a szövegben fölötte, ellenben egyszer sem találkoztam a "papnő" kifejezéssel sem.

A harmadik kérdésem, hogy a varázsló a saját varázslóbotjára, képes-e anyagmágiával hatni, illetve a bot maga "elpusztíthatatlan"-e?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...