Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Vérpisti


Recommended Posts

Sziasztok,

nem kötött időtartamú vérpisti igényfelmérés lenne ez a post. 
Semmi komolyokdás, abszolut hangulatos egész táboron átívelős játékról lenne szó egy kis story-val háttérben.
Ami fix, hogy TAO lesz a "main" boss, az ő kihivása fog megtörténni szombat délután éjjel, hajnalba kitudhassa azt hogy mikor. (a leírásból kiderül majd hogy miért)
10 vagy afölötti jelentkező esetén megcsinálom a pontos kiirást, ha megvan kiirás akkor julius 12 ,12:00 ig lehet jelentkezni vérpistizni a szabályok keretein belül.

Üdv,

Bigi 

Rayen Reval és TAO kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

A koncepció az Afro Samurai Anime alapötletét követné.

Karakter alkotás minden esetben a Tábori karakter alkotás szbályait követi, annyi külkönbséggel hogy bármijen faj bármilyen kaszt váltott iker hozható
mindennemű korlátozás nélkül... elismerem, hogy furcsa lehet a fél törpe fél khál bártd/lovag... de ez itt a vépristi :)


Létrehozzuk az Egyes I. számú Vörös kendőt és a Kettes II. számú fekete kendőt. 

Tao kapja meg az I.-est. A II-es ki lesz tűzve a tábornyiton egy helyre és bárki magához veheti. 

Szombat déltől amikor végetér a modul, Az aki éppen a II-es fekete kendőt birtokolja kihívhatja Tao-t az egyes számú kendőért. Ha győz akkor egy éven keresztül birtokolhatja azt.
Ha a rákövetkező évben nem tér vissza, hogy kihívhassák, úgy ismét Tao-ra száll vissza az I-es kendő. 
 

A II-es kendőt birtokló játékost a táborban a modul játékidőn kívül, bármikor bárhol ki lehet hívni párbajra a kendőért. Aki veszít annak a karktere meghal és a továbbiakban nem vehet részt a kihívásokban. A győztes értelemszerűen megkapja a II-es kendőt. Minden esetben a kihívott fél jelöli meg a helyszínt, hogy hol tartozkodik éppen a karaktere (kocsma, park, erdő stb....) a KM fogja leírni a környezetet és a harcot levezényli. A kihívó fél felkeres egy a játékban résztvevő KM-et és kihívja a II-est. 
A technikai része most itt nem fontos. Az h ki kit és mikor hív ki az a JK-kra van bízva. 

Helyszínt mindenesetben a modul helyszínéhez kell igazítani.... pl ha Erion akkor nem választunk hegységet vagy mocsarat jungellel.

ez a rövid verzió

Rayen Reval kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
13 perccel ezelőtt-kor tetra írta:

Ez alapján nem a karakterek fognak verekedni, hanem a játékosok, és a karakter élete a tét.

Értsd jól pasztmekkk :D
ez azért lesz igy, hogy a vérpisti ne egy helyszínre és időre legyen korlátozva.

Az izgalom h felkeresed az ellenfeled és kihívod sztem mókássá teszi. 

Lopov és Rayen Reval kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz
53 perccel ezelőtt-kor BigMac írta:

Értsd jól pasztmekkk :D
ez azért lesz igy, hogy a vérpisti ne egy helyszínre és időre legyen korlátozva.

Az izgalom h felkeresed az ellenfeled és kihívod sztem mókássá teszi. 

Találjunk középutat, a karakterlapból kell minél jobb fegyvert készíteni és azzal legyőzni a Kendő birtokosát! :D

BigMac és TAO kedveli ezt
Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...