Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

TTK 0,92 bemutató játék


Recommended Posts

Közzétéve:

Sziasztok,

Hogy Hullát tehermentesítsük, rám, meg rámfér a gyakorlás, így meghirdetnék idén is egy TTK játékot, ezúttal a 0,92-es verzió szerint. :)

2 opciót ajánlanék:
Az 1) Folytatjuk a tavaly elkezdett favágó RPG-t, vagyis a hősies városőrök helytállását a rajtuk túlmutató vihar közepén. :D

A 2) lehetőség egy klasszkus kazamata irtás lenne, mert úgy tapasztaltam, hogy a játékrendszer egyik kritikus pontja a Harcrendszer és szeretném tesztelni, hogy a legújabb verzió mennyire könnyen adaptálható. :)

Nem kell megijedni, természetesen az 1) opció is tartogat fegyveres megmérettetéseket. ;)

A jelentkezéssel együtt kérnék egy szavazatot is a két lehetőség egyikére, időpontot úgy választunk, hogy mindenkinek a legjobban megfeleljen. ;)

Hulla, tetra és Lopov kedveli ezt
Közzétéve:

Jobb későn, mint soha jeligére íme a tavalyi modul felvezetője, a 0,92-re átdolgozott karakterek és az Előző részek tartalmából kiegészítő :) 

Ha valaki még sosem hallott volna a TTK-ról, vagy csak kíváncsi az újításokra, vagy csak szeretne végre játszani és nem mesélni, akkor annak pont ideális lesz ez a játékalkalom. :) 


Pár szó arról, hogy mi várható a rengeteg homlokráncoláson, nevetésen és off- sztorikon túl. :D

Rendszer: TTK 0,92-es verzió

Stílus: Favágó RPG, vagyis a játékosok nem kalandozókat, hanem átlagembereket fognak megszemélyesíteni.

Időpont: Csütörtök este kivételével bármikor

Karakterek: idén a játékosok Nem Kalandozó Karaktereket (városőröket) fognak játszani, akik statisztikáit egy kis átgondolás után fogom feltölteni, hogy lehessen majd választani.

Tervezett játékidő: végletes dobások esetén 30 perc, átlagos dobásokkal 3-4 óra, de ha elmerülünk a történetben, akkor több :)

Helyszín: Mindentől messze a Namani-alföldön, a Namano folyótól északra egy csónakázásra alkalmas folyó melletti falu, aminek neve Bodrickháza

Játékosok száma: max 5, de ha többen jelentkeznek, megoldjuk valahogy ;)


 

Mivel a karakterek mind helyben születtek és nőttek fel ezért természetesen ismerik a városukat:

Bodrickháza a Pontyos folyó nyugati partján fekszik, ami állítólag több tucat mérfölddel később a Namano folyóba ömlik. A Pontyos nem elég mély, hogy hajózható legyen, ellenben sokan csónakáznak rajta, mivel rendkívül gazdag pontyfélékben. A falu körülbelül 5 mérföld hosszan követi a folyót és a Pontyostól 3 mérföldre is még sűrűn vannak házak. Ezen túl Bodrickházához tartozik még jó néhány mérföldnyi termőföld, erdő és egy kisebb vasbánya is. Mind a Pontyos ugyan azon oldalán. Bodrickházán kb 50 családi birtok található, ami kb. 500 lelket jelent és még ugyan ennyien laknak a környező területeken. Bodrickházán néphagyomány alliteráló nevet adni az embereknek, így jelenlegi földesura Bodrick báró, aki a központtól északra él családjával, vagy a még észekibb vadászlakjában tartózkodik. A városőrök mindössze 50-en vannak, akik közül 20-an a Báró birtokait vigyázzák, 20-an járőröznek a városban és 10-nek van pihenője. Hogy a korrupciót elkerüljék a városőrség szakaszai, mindig más-más negyedben járőröznek szolgálati idejük alatt. A városnak két vízi malma egy révkikötője, két fogadója, egy kovácsa, egy Dreina temploma, egy temetője, egy bordélyháza, egy kovácsa és egy kereskedőháza van a bárói kúria mellett. A piacnapokat a falu központi terén a Hős szobrának árnyékában szokás tartani. A szobor azt ábrázolja, ahogy Hős Hedvig (Bodrick báró őse) legyőz egy démont, ezzel elnyerve a terület feletti uralkodás jogát. 

 

Az alábbiakban jöjjön a Szárnyasokként emlegetett városőri szakasz bemutatása.

Szakaszvezető: a Sas - NJK/NKK

Sas egy tisztességben megőszült veterán városőr, aki egész életét a szolgálatnak szentelte. A városlakók szeretik igazságossága és tisztelik határozott fellépése miatt. A konfliktusokat a szakaszán belül könnyedén feloldja. A leszerelési idejéből már csak egy hét van vissza, tervei szerint végre megtanul horgászni...

Szakaszvezető helyettes: a Kacsa JK/NKK

Kacsa elsődleges célja mások védelmének biztosítása, míg a szakasz megfelelő hatékonysággal fel tud lépni a szükséges helyzetben. Szabadidejében egy ingyenkonyhán dolgozik, ahol kiművelt szakáccsá képezte magát, így többnyire ő készít ellátmányt a szakasznak is szolgálati idejükben.

Írnok: a Veréb JK/NKK

Veréb egy könyvmásoló család sarja, akiknek sajnos a vállalkozása nem túl sikeres, így kénytelen volt beállni a városőrséghez. Tanult képességeit a nyomozások lejegyzetelésében és a későbbi jelentések megírásában kamatoztatja.

Felderítő: a Sólyom JK/NKK

Sólyom a falutól nem messze született, Sas saját felfedezettje, akit kíváló támogató képességei miatt szervezett be a városőrséghez. Éppen ezért a szakasz számára kiutalt egyetlen könnyű számszeríj is az ő gondjaira van bízva.

Informátor: a Keselyű JK/NKK

Keselyű mindenkit ismer a faluban és a legtöbbjének tartozik is. Bármilyen szerencsejátékot szívesen játszik, de kedvence a kocka. Jó érzéke van hozzá, hogy megtudja, kivel milyen hangot kell megütni. A városőrséghez biztonsági kérdésből csatlakozott.

Az Adu: a Hattyú JK/NKK

Hattyúval nem érdemes kötekedni. A faluban az a szóbeszéd járja, hogy egy harcművésztől tanulta a lándzsaforgatás művészetét. Sas minden intelme ellenére sem fogja vissza magát, de eddig még nem került miatta komolyabb bajba. A sors fintora, hogy bizonyos emberek kifejezetten vonzónak találják ezt a mentalitást.

 


Ahogy a karakterlapokon is látni fogjátok a városőri szakaszok alapvető felszerelése egy bőrsisak, egy posztóvért, egy rövidkard, egy lándzsa és egy kispajzs. Emellett a csapat rendelkezni fog egy elsősegélycsomaggal is, ami égetett szeszt, kötszert, némi bódulatot okozó szárított gyógynövényt és sebvarrótűt tartalmaz cérnával. Ezen felül minden karakternél van valami extra.

A karaktereknek direkt nincsenek Jellemvonások választva, ezeket a megszemélyesítő játékosra bízom, mégpedig 3 Jellemvonást lehet majd választani nekik, de ez ráér majd a játék előtt.

A karakterlapokon ugyan nem szerepel, de mivel a csapat tagjai eddig a pyarroni isteneknek tetsző életet éltek (ki, éppen melyiknek ;) ), ezért a TELJES csapat kap összesen 3 Legenda pontot, amit a Hagyományos stílus szerint lehet felhasználni. Mivel nem kalandozók lesznek a JK-k ezért Szerzetesi bejegyzés helyett a Sors fintoraként fog működni, ugyan az a szabály. :D

A mellékelt karakterlapokat a:   https://magustk.hu/0.92/karakteralkoto/#/    honlapon tudjátok megnyitni, mégpedig a fálj letöltése után a honlap jobb felső sarkában található időjelzőt Dél-re állítva, az az alatti Karakter importálása gombra mentek és behívjátok a letöltött fálj-t.

Felvezető:
"A Szárnyasokként emlegetett szakasz számára ideálisan indult az este. A falu körüli őrjárat helyett most a falu délkeleti részének őrzése hárult rájuk, ami a földeken dolgozó becsületes népek kerülete volt, így jó esélyük volt arra, hogy egész este ki sem kell tenniük a lábukat az őrség épületéből. Miközben Sas, Keselyű, Veréb és Hattyú kártyáztak, Sólyom szokás szerint a tetőn heverészve ízlelgette a közeledő vacsora illatát, amit Kacsa készített éppen. Ebbe az idilli állapotba rondít bele Pajkos Palkó, aki hangos óbégatásával már két utcányiról felhívja magára a figyelmet. Mikor végre beér az őrszoba fáklyáinak fényébe, látszik, hogy alig áll a lábán, de mielőtt megadná magát a delíriumnak, még annyit mond: "Sas, idegenek vannak a Fütyülősben, megölték a Bíró fiát..."

Az előző részek tartalmából:
"Pajkos Palkó bejelentése nyomán a Szárnyasok csapata rögvest a Fütyülős névre hallgató fogadóhoz siet, ám mikor odaérnek egy hatalmas lángözön kíséretében veszélyes kalandozókba botlanak, akik fondormányos mágiával sötétséget idéznek majd elmenekülnek. A csapat a szemtanúkat kikérdezve megállapítja a gyilkosság tényét és rögvest a kalandozók után ered, akik azonban szétvállnak. A legkönnyebben nyomon követhetőnek egy elf bárd mutatkozik, aki egyenesen Anna asszony bordélyába tér és ott hatalmas bulit csap a jelenlévők és a Lótusz Leányai segítségével. Ennek hatása alá kerülnek többé kevésbé nem csak a Szárnyasok, de a helyszínen tartozkodó másik várösőr csapat, a Patások is. A két osztag között kialakul egy kis nézeteltérés és pofozkodás, aminek az vet véget, hogy észreveszik, amint az egyik fiatal nő gyilkosságot készül elkövetni, így míg annak megakadályozásával vannak elfoglalva a bárd kereket old..."

Hogy mi lesz ezután azt sem az istenek, sem a KM nem tudják. ;) 

Ha bármi kérdés van, a táborban megbeszéljük. ;)
Kellemes tanulmányozást. :)

Veréb 0,92.txt Sólyom 0,92.txt Keselyű 0,92.txt Hattyú 0,92.txt Kacsa 0,92.txt Sas 0,92.txt

Közzétéve:
On 2025. 06. 16. at 21:42-kor Lopov írta:

nyitott vagyok a madaras őrségre, szerintem még a karakterlapom is megvan 

Hattyú karakterében nem lett változás az új verzió szerint, így a tavalyi karakterlap idén is tökéletes lesz. :) 

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...