Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Melyik a kedvenc fajod?


Sychter

Recommended Posts

Nem tudod kijátszani a városi gárdát, stb. ha valahol akad jó sereg, az állandó sereg is részt kell hogy vegyen a város őrzésében, jól felszerelt elit katonák, köztük számszeríjászokkal is. Jó CÉ, sokan vannak, átütőerő, kellemes sebzés. Figyeld meg hogy gyenge kezű bénázó mesélőnél, aki leírja, hogy az a lány tolvaj, stb... a nem kevésbé tehetséges játékos miket csinál fajtól függetlenül is.

Link a hozzászóláshoz

Csatlakoznék azon hozzászóláshoz, hogy egy "ügyetlen"játékos miatt NE ítéljünk el egy fajt.

Az a 9. szinten jár és még össz-vissz 5 embert vágott le megvalósítható. Az én legutóbbi khál üdvöském 8. szinten 9nél tart. Egyszerűen jól kell kijátszani, és akkor futnak mint a nyulak. Elég hatásos tud például lenni, ha elédáll egy kisebb banda, hogy miután kitépted egyikőjük kezéből a pajzsot azt puszta kézzel meghajlítod. Erre ált. a delikvensek 80-90% ának inába száll a bátorsága.

Ja és ha én lettem volna a KM, akkor miután Rend élet jellemmel ráugrott egy NÕi lényre... Nos, találkozott volna egy fajtársával, aki erről tudomást szerzett és "tudtára hozza" hogy ezt bizony nem kellett volna.

Jól ki lehet játszani, csak nem szabad a táp miatt "lefelejteni" a kötöttségeket.

Link a hozzászóláshoz

Nálam létezik egy mondás, mej dióhéjban annyit tesz, hogy : az NJK-k nem hülyék. Ha egy Khál ellent mond mindenek amire lovaggáütésének napján megesküdött, és ezekután a rend öreit is megpróbálja ugymond bántalmazni, nem igazán hagytam volna érvényesűlni. Egy városban tomboló Khálról hamar tudomást szereznek és nem csak a városőrök. Egy ilyen oroszlánlénynek nem túl jók a mentális pajzsai, ugyanakkor valóban otvannak az illyászok is. Csúnya sebeket osztottam volna rá, a város papjainak "paprancsaival" megbékjóztam volna, majd irány a városi tömlöc. Ezekután saját rendje kezére jutattam volna, tárgyalás meg minden, majd az ítélet a városőrség emberei legyilkolása miatt: HAL

Link a hozzászóláshoz

Azt még nem írtam le, mi történt ezután:

A helyszínre érkező domvik papok a tomboló khált rövid úton semlegesítették, majd a csapat ranagol-papjával együtt - aki szintén részt vett a hentben - azonnali máglyahalálra ítélték.

A játékos következő karaktere szintén khál volt. Sikerült rávennie arra, hogy adjak neki még egy esélyt.

Nem tanult a leckéből.

Miután neki köszönhetően elnéptelenedett egy közepes méretű falu, a helyszínre érkező egykori rendtársai 2 kör alatt péppé verték, a csapat többi részét - akik szegény khált akarták védeni - csupán az fp elfogytáig zaklatták.

Mikor a következő alkalommal is khállal akart jönni az illető, megmondtam neki, hogy !NEM!

Erre megsértődött és egy hétig nem állt szóba velem.

Hát ilyen volt az én régi csapatom. Szerencsére nekik már nem mesélek.

Link a hozzászóláshoz

Most az én csapatomban is van Khál. Ugyan a játékos tapasztaltabb, mint én, és azt állítja, hogy ki fogja jáccani. Én idáig csak gyakni láttam. De jelenleg nem én vok a Km, de ha én leszek, és nem fog addigra nváltoztatni a játékán, teszek róla, hogy megutálja a Khált, és többet eszébe se jusson azzal lenni.

Link a hozzászóláshoz

Madovick: amit így végülis tettél a Khál JK-val szerintem hejes volt. Nem todom mért vannok olyan játékosok akik csak a hentelésre mennek rá, ez olyan snassz. Mi a jó abban, hogy egy karakter kiírt egy fél falut? Hol van ebben a misztikum, a szerepjáték - ahogy két karakter nosztalgiázik egy fogadó mélyén-, hol van a parasztok lemészárlásában az izgalom?! Szvsz sehol. És az a baj, hogy egyre több az ilyen játékos.

Link a hozzászóláshoz

Sajnos ez így van elátkozott, egyre több az ilyen agyongyakokmindenkit típusu játékos. Ezek ellen egy módszer létezik: nevelés.

Nekem eddig két ilyen eltévedt "báránykát" sikerült jó útra terelnem.

Egyszerűen csak tudatosítani kell bennük, hogy nem ez a helyes út. Némelyiknél ez könnyebben megy, némelyiknél nehezebben. Az egyik két kaland után megtért, a másik a negyedik elhalálozott karaktere után jött rá, hogy aki üt azt ütik is...

Link a hozzászóláshoz

Én is próbáltam őket megtéríteni.

Nem jártam sikerrel.

Ha az atomtáp karakterét megöltem, a következő játékra még erősebbel jött, mondván, hogy az erősebb karakter nem hal meg könnyen.

A végén már a karakterek összes értéke 23-as volt, az abbitacél alapfelszerelésnek számított, a minimum 300 arannyal együtt.

Amikor azt mondtam nekik, hogy az értékeket csak előttem dobhatják ki, megsértődtek, és azt mondták, hogy én vagyok a világ legszemetebb mesélője. Pedig rajtam kívül mást még nem is láttak mesélni.

Végül sikerült rávennem őket arra, hogy rendesen kidobják a karikat.

Az egyik játékos tizenhetes átlagú karaktert dobott ki, erre azt mondta, hogy ez 1szerűen sz@r.

A másik:

Másodiki szinten lazán összeverték az én remek kilencedik szintű, jónak mondható NJK-imat.

Hogy lehet az, hogy valakinek harmadik szinten 100 a TÉ-je :?: :?: :?:

Õk a táposságot olyan magas szinten művelték, hogy kihasználva a a játékrendszerben lévő kiskapukat, tápolták a karikat.

Az összes HM-et a TÉ-re teszik, a mesterfokú pajzshasználat miatt a szuper 60-as VÉ-t adó pajzsuknak eltűnt az MGT-je, így a támadó értékük már alacsony szinten gigantikus lesz, a gyeng védő értéket pedig pajzzsal palástolják.

Na ekkor mondtam nekik, hogy:

MESÉLJEN NEKTEK A HÓHÉR!!!!!!!!!!!!

azóta találtam egy normális csapatot, akikkel azóta is játszunk.

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Akinél a khál túl erős az a KM nem tudja a hátrányait bevinni a játékba = gyengekezű, ügyetlen. A khál előnye, hogy a hátrányai rugalmasak, olyan helyre kell vinni hogy egyensúlyban legyen, nem nehéz.

Ez teljesen így van, de egy KM sem tudja előre megmondani egy új fajról, hogy az most tápos, nehezen kezelhető vagy milyen. A KM-ek is tanulnak és a tanulómesékre hallottunk most egy nagyon jó példát. Én a wier-rel jártam szinte pontosan ugyanígy, de azóta ki tudtam alakítani az álláspontomat a fajjal, a kasztjaival és a játékostipusaival szemben. Ez mesékbe kerül, de utána már sokkal gördülékenyebb lesz. A Khállal nálunk nem volt probléma mert kitiltottuk a JK fajok közül életútnál :) Ha meg egypercest játszunk akkor oly mindegy... :twisted:

Link a hozzászóláshoz

Baromi egyszerű: Khált 2 feltétellel kell beengedni elsőre.

1. akad egy "gazdája" akit elfogad. Legyen ez nő mindenképpen jó empatikus képességgel.

2. ha nem játsza ki, hogy ő engedelmes a nőnek, hűséges, stb. és a jellemét, azonnal elveszed és NJK.

Ha ebbe a kettőbe belemegy a játékos komoly baj nem lehet.

Link a hozzászóláshoz

Igen, elég nehéz megértetni a játékosokkal, hogy lépjenek túl a 20as Erö = normális karakter szinten, de ha meg tudod értetni velük, hogy hiába van neki 40el nagyobb TÉje, akkor az ellenfeleknek meg 50el nagyobb VÉjük lesz, és ha erre képes azt mondani, hogy "Mi? Egy sima városör 190es VÉvel??? :shock: " hát a képébe olvasom, hogy "Igen, mintahogy neked is annyi van 1. szinten!" ... szóval, ha a kis hentelös fejével képes felfogni hogy nincs értlme az érték hajszolásnak, már félig el is érted amit akartál... :wink: végülis ne legyünk telhetetlenek :lol:

Amúgy erre volt jó ez az

Link a hozzászóláshoz

Egy kedves barátom kedvenc karaktere a DRACKON(félsárkányszerzet)

Ez egy igen kirívo karakter és arra lennénk kiváncsiak hogy mégis hogy a fakkba tudja magát elrejteni egy ilyen a városba a maga 2m fölötti magasságával????csukja és köpenyen kivül(a lába kilóg?)Jah és a legjobb kérdés lehet-e csináltatni neki cipőt és kesztyűt?Ez egy jo kérdés volt!

Link a hozzászóláshoz

Nem olvastam teljesen végig a fórumnak ezt a részét de ha emlékezetem nem csal az amundokról nem nagyon volt szó!Nekem ez az egyik kedvenc fajom és szeretnék egy kicsit többet megtudni erről a fajról...na ez jo magyaros volt!Ami a könyvekben van az semmi...egy általános ismertető és nem több.Aki tudna irni nekem róluk annak megköszönném... :D

Link a hozzászóláshoz
Sziasztok!

Én a wier-rel jártam szinte pontosan ugyanígy, de azóta ki tudtam alakítani az álláspontomat a fajjal, a kasztjaival és a játékostipusaival szemben. Ez mesékbe kerül, de utána már sokkal gördülékenyebb lesz.

Wier az sokkal meredekebb, a Wier az könnyeb problémássá vállik, akkor is ha a játékos nem hentelősen stb. játszik vele. SÕT.

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Elötte sokat meséltem Vampire-t és megpróbáltam akaratlanul is a szerint mesélni wier-nek. Ahoz kellett az idő, hogy rájöjjek: A wier nem a MAGUS-ba konvertált vámpír, hanem egy teljesen más igényekkel és erősségekkel rendelkező faj. Ez két-három mesémbe került, de azóta jókat szoktunk játszani tiszta wier csapattal is.

Link a hozzászóláshoz

A Wier tipikusan az a faj, amivel tökéletesen nem lehet megoldani egy kalandot úgy, ahogy a KM eltervezte. Ugye QP? 8) A wiert játszó Jk-nak a kaland legfőbb kulcspontjának a közepén jut az eszébe hogy vért kell innia, és innentől az eredeti kalandmenetnek lőttek....meg lehet a wiernek is. 8)

Más: Az amundokról én is szeretnék valami információt kapni, mert az MTK-ban található, kemény 2 oldalnak nem kielégítő a tartalma.

Link a hozzászóláshoz

A wierekkel érdekes a játék, és legtöbbször életveszélyes is. Képzeljetek mondjuk el egy olyan kalandozócsapatot ami egy Domvik paplovagból, egy tolvajból, egy wier ranagol papból és egy Arel papból áll. Hát igen......... :lol: . Az a leg érdekesebb, ha a saját csapapattársa vadászik rá úgy, hogy a wier még nem is sejti mi készül ellene :roll: .

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Wier-t én nem úgy mesélek, hogy el tudjon felejtkezni a vérről :) Csak néhány borzongató utalás kell és máris szinte a zsigereiben érzi az éhséget. Az egyik társ elvágja az ujját, valahol éppen csirkét beleznek és a vér szaga megcsapja az orrát, stb. Egy wier gondolatainak lehetőleg mindíg a vér körül kell forognia. Talán csak arra a fél órára nem, amikor jól van lakva :D

Az amundokról annakidején talán az volt a nézet, hogy majd úgyis megjelentetnek pár könyvet a témában. Próbálkozás volt - Renegátok történetlánc - de elsikkadt. Toron és a Pentád történetei jobban eladhatók. Talán ez a magyarázata, hogy nincs hozzá elegendő forrás. Sajnos én sem tudok segíteni, mert nem szeretem az Ibarát.

Link a hozzászóláshoz

Nem tudom, nekem akad 3 Wierrel is kellemes emlékem, mindegyik a ritkább fajtából való (Élet jellemű Wier valóságos ritkaság de akár még az úgy nevezett jó vallások papja is lehet). 2 a zárójeles idézetet szó szerint vette, a fő gond ott van, hogy a jellemüket tényleg kijátszották.

Link a hozzászóláshoz
Egy kedves barátom kedvenc karaktere a DRACKON(félsárkányszerzet)

Ez egy igen kirívo karakter és arra lennénk kiváncsiak hogy mégis hogy a fakkba tudja magát elrejteni egy ilyen a városba a maga 2m fölötti magasságával????csukja és köpenyen kivül(a lába kilóg?)Jah és a legjobb kérdés lehet-e csináltatni neki cipőt és kesztyűt?Ez egy jo kérdés volt!

:arrow: 1: Draquon- nak hívják. :!: :roll:

:arrow: 2: A ruházatuk kimerül egy ágyékkötőben, nőknél még valami felsővel

:arrow: 3: Nem szeretik a napfény ezért ritkán mutatkoznak nappal, főleg városban.

:arrow: 4: A Draquonok szinte mindig Rend vagy Rend, halál jelleműek, ezért nem is értem miért kéne álruha nekik.

:arrow: 5: Ha netán mégis elfogadnának valmi köpenyt (ami elég ritkán fordul elő, mivel ott van a szárnyuk erre a célra), és be is merészkednének egy faluba vagy mibe, akkor is kicsit feltünő lenne egy majdnem 1,5 méter hosszó farokkal járkálni.

:arrow: 6: Több egyenlőre nem jut eszembe, majd később...

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Mi van? Ez most MAGUS vagy Dragonlance? A MAGUS-nak megvan a kialakult fajstruktúrája a maga kényes egyensúlyával. Miért kell mindíg mindent belekeverni? Ezt a druida kasztnál sem értettem igazán... Persze mindenki a saját Ynev-ét építi :wink:

Egyébként Sötét kóborlóként - asszem Vulaghar - el tudom képzelni és meglepően jól játszható, mesélhető. De egy ilyen fentebb vázolt faj sokféle kalandból ki fog maradni. Megéri ezt?

Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...