Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.
Keresés Itt
  • Több lehetőség...
Eredmények keresés, amik...
Eremények keresése...

Melyik a kedvenc fajod?


Sychter

Recommended Posts

Üdv!

Hmmm.... rég jártam erre. :roll: Szetm a faji különbségek teszik széppé a játékot, szóval jó látni a bajtársakat a kalandban amikor reálisan játszák ki azt pl, hogy az egyikük egy elf és mellette az ember barátja megöregszik stb a csaták és évek múltán... ezt aztán lehet fokozni a km részéről, csodás eseményekkel, pl egy küldetés vamalilyen nem létező életszérum után majd drámai halál, mint utolsó küldetés, befejezése az életüknek: A két kalandor örökre elhagyta az államot és azóta is mondák és mítoszok keringenek róluk. Ez sztem fair halál, ha arról van szó hogy az egyik nem a másik meg meghal. De én egyszerűen nem tudnám azt megtenni, hogy a tp-jét osztom akárhánnyal, ez nem lenne fair, hisz az elfek éppen azért olyan tapasztaltak, és nem szabad egy kasztban gondolkodni, ha bajban vagy mint km, az is jó megoldás, hogy baleset érte a fejét és elfelejtett pár dolgot, így új kasztba lép, lesz egyes szintű és út közben, bár lassabban fejlődik (én itt azt használtam hogy amikor kettes szintre jutott volna akkor igazából a hármas szint tp követelményeit számíttattam), de közben még egy szerepet eljátszhat és így bonyodalom stb is jó ötlet... Huhh egy "cseppet" eltértem a témától, de végülis ide tartozik, a kijátszáshoz adtam Km-nek és Jk-nak is ötletet...

Maradok az ember, félelf, udvari ork, wier és ork(dartonita ork, egyenesen Gro'ugonból, ebből csak egy megismételhetetlen karim van) Nos?

Link a hozzászóláshoz

Bálint: kicsit félreértettél! Nem ondom, h osztom az Elf TP-jét, nem negedek lefet játszani mert nem találnék fair megoldást! Az sem teljesen tiszta amit te írtál le, szóval abban is van bőven kifogásolható!

De mondjuk, minden alávethető a jó játék/szórakozás eszémjének!

De most eszembe jutott egy 5let....(így hirtelen most patant ki)

véleményezzétek... egy olyan életút ahol van egy elf és tulajdonképpen ez az ő életútja, és a többi JK aki rövidéletübb fajjal játszik mind csak epizódszerepet töltene be az ő életében, a többiek minden kalandban más akrival jönnének, vagyí esetlegesen már öregek a kövekező kalandban, az öregség minden előnyévle és hátrányával, és mondjuk minden kaland között 50-100 év telne el, ami igazán nagy megpróbáltatás lenne az Elfet játszónak, de mi a véleményetek...?

Hú ezért hajlandó lennék ismét életutat mesélni...!!

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Necro,

szerintem nem baj az az elf. Arra gondolok, hogy ő is fejlődjön úgy, mint a többiek. (illetve hát, mint a kasztja). Nem tudom, hogy ki mennyire gyorsan öregíti a karaktereket, de szerintem az átlagban nem öregszenek meg igazán, illetve akkor már váltanak a játékosok, mert mondjuk meghaltak, vagy csak "vége" lett a játéknak. Nos, ott az elf. Elvileg, játszhatna tovább, hogy a többiek kezdjenek új életutat, ő meg maradhasson az elffel, de szerintem a játékos is ki akar addigra már próbálni mást, és meg van oldva a probléma, nem?

Egyébként meg valahol tényleg emiatt "tápok" az elfek. pl. a Hőseposzban írta is, hogy a nagy ork harcos hozzá sem szólhatott az ezeréves harci tapasztalathoz... persze értem én, hogy nem jó, ha egy játékos huszon sokadik szintű, a többi meg nem.

Ezért kell az, hogy játszhasson nyugodtan elffel,csak megöregedni ne hagyd. Tehát kezdjen új karaktert a többiekkel együtt.

Link a hozzászóláshoz

Jó persze ez ilyen átlépő megoldás, de nekem piszkálja a "realitás" :shock: érzetemet.... :lol: .

De nem értettétek meg hogy mire gondoltam!

Ez olyan kipróba.... hogy van egy karakter...most nem feltétlen elf csak ezt említettem... aki átél évszázadokat, és mindig felbukkannak az életében érdekes ebereke! DDe ehhez jó szerepjátékos kell! Habár ez nem feltétlen a Magus-ban lehetne érzékletesen hanem valamelyik földön játszódó szerepjátékban, akár a Vampire...

Link a hozzászóláshoz

Üdv !

köszönöm a helyre igazítást a kráni elffel !

egyébként egy játékosomnak kellet és sajnos tanácstalan voltam :oops: így feltettem a kérdést

A Dzsenn és a félelf ( nálam Half Elf :D ) sztem nem tápolósak főleg a félelf nem !

a Dzsenn az talán az de ha vaki nem tudka kijátszani akkor ezzel sem megy semmire.Jó a kűlönleges képességei kicsit tápak , de sok szempontból megvan kötve a keze. Ha tényleg olyan nagy táp lenne akkor szerintem kisem adták volna .

na most ennyi me álmos vok!

mindörökké!

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Szerintem azért tápos a félelf, mert ha a Jk. úgy akarja nem látszik rajta az "elfvér" /nálunk ez a gyakori/, így csak ez elönyeit élvezi vele!

Nem kell kijátszania azt, hogy az emberek miként viszonyulnak hozzá, nem nézik meg az utcán..... Egyesek ha fejvadászt csinálnak, már tudom, h félelf lesz: mert éjjel lát a sötétben, stb..

Hát nézeteim szerint ezért tápos!!

Tisztelettel!

Link a hozzászóláshoz

Hát akkor mortell....nálatok vmi nem stimmel...., azért minden fajnak megvannak a sajátosságai és a elki világából adódó hátrányai!

A Dzsenn pedig igen is el lett túlozva... de ez szintén eyensúlyozható jó szerepjátékkal, és ha vki nem játsza ki jól akkor erősen meg kell bünttetni (kevesebb TP) mert túl erős a faj ahhoz, hogy vki embert játszon vel....

Link a hozzászóláshoz

Szerintem azért tápos a félelf, mert ha a Jk. úgy akarja nem látszik rajta az "elfvér" /nálunk ez a gyakori/, így csak ez elönyeit élvezi vele!

Hm...

Ez azért egy kicsit durva így első olvasásra. Namármost a félelf szerintem ezt a "táposságot" ellensúlyozza a lelkében megjelenő kűzdelemmel. Ugyanis egy félelf leginkább mindkét felmenőjének csoportjából kirekesztett.

Amúgy meg szerintem az leginkább számalmas, ha valaki az infralátásért játszik félelfel... most erre mit mondjak?!

Ötlet: Dolgozzon ki komoly előtörit! Félelfnek vmilyen szinten nehezeb... :roll:

Link a hozzászóláshoz

Ave!

Nos, igaz hogy jó ideje nem hallattam vagy inkább látattam magam eme forumon de mint látom nem nagyon változtak a hozzászólások.Első és legfontosabb mondanivalóm: milyen alapon, jogon itéli meg bárki is egy másik ember jatékát egy olyan fajjal ami csak és kizárolag a képzelet szüleménye?Mert már megbocsássanak de maga az élet a megmondhatója nem létezik két ugyanolyan személyiség, igy a megadott személyiségjegyeket mindenki masképp éli meg pl attol hogy a kráni elf gyülöli az embereket attol nem mindenki fogja öldökölni őket sőt lehet hogy akad köztük aki még meg is kedveli ki mondhatja biztosra hogy nincs kivétel?(lásd suzuki reklám)Nem azért de mind jatékosként mint KM ként elsodlegesen a szorakozést tartom szem elott nem pedig a szabályok feltétlen betartását.Példa erre hogy nekem volt Khál fejvadász jatékosom és már első szinten übertáp volt a többiekhez képest szinte legyozhetetlen DE mivel asztrálisan gyengus volt a fajbol adódóan igy mikor látta gonosz mosolyomat tudta ha hülye lesz ő fogja saját kezével lemészárolni a csapatot...Ezzel nem azt akarom mondani hogy dobjuk sutba a szabályokat de azért ne követeljünk már meg olyan dologat amire 100%-ig mi magunk sem vagyunk képesek hiszen hosszas filozofiai vitát lehetne arrol nyitni hogyan kell viselkedni egy Elfnek khálnak meg a többi faj képviselőinek hisz ha fél elfet jatszik és emberek nevelték fel akkor milyen elfvért akartok látni rajta?Nah elsőre ennyi elég is volt....

Link a hozzászóláshoz

Ez egy rövid hozzászólás lesz:

Nekem kedvenc fajom az ember... A legjobban és talán legnehezebben kijátszható, ha megfelelő jól kidolgozott jellemet épít köré a játékos. Pont azért mert a legtöbb van belőle, így igazán enhéz igazi egyéniséget alkotni, s helytállni egy a miénknél sokkalta nehezebb világban. Szinte minden fajt kipróbáltam már, szerintem az összeset lehet táposan is, s hasonlóképpen nem táposan is játszani. ez már nem a papírra vetett karakter dolga, hanem a játékosé aki megalkotta őt.

Link a hozzászóláshoz

Nos, kedvenc faj? Jó kérdés. Tudjátok, amikor megláttam a d20-at, egyetlen dolog volt, ami végre megmelengette a szívemet. Végre lehet kyr vérűvel játsszani. A kyr vérű szerintem minde esetben iszonú izgalmas karaktereket eredményez, főleg akkor, ha Tornono kívül játsszunk vele. Ugyanis érdekes, ahogyan a tekintélyalapú, merev, tradícionalista indivídum kijöt egy egészen más berendezkedésű országokba. Ahogy lassan alkalmazkodi, vagy esetleg nem..

Szóval részemről a kyr vérűek viszik a prímet.

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Tudjátok, amikor megláttam a d20-at, egyetlen dolog volt, ami végre megmelengette a szívemet. Végre lehet kyr vérűvel játsszani.

Szerintem ehhez nem kell D20. Mi már a kétfokú rendszerrel is játszottunk kyrt. Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy hú de királyak vagyunk, hanem azt, hogy le vannak írva eddig is a jellemzői, és lehet olyat játszani, miért ne? Csak azért, mert nincs a szájba rágva, hogy most már ki van dolgozva?

Nem kell, hogy feltétlenül faji tápjai legyenek egy fajnak, szerintem egy kyrt kijátszani inkább szerepjátékos teljesítményt jelent és igényel. Nem gondoljátok?

Link a hozzászóláshoz

Kyr-vérüt mi is játszunk már régebb óta... De nálunk ez szigoruan Ember, semmi + semmi- (esteleg egy kis betegség a beltenyészet miatt :D)

Engem spec. zavar az , h a kyr-vérüt külön fajként kezelik! Ugyan már...a Kyrek vére oly mértékben higult, h ezek már emberek, némi degenerációval! De ezeket a hátrányokat sem feltétlen kell használni! Játsz egy Sárga szemü(ha jól emléxem) Fehér hajú toroni nemest ....ez kyr származék lesz és kész! Ezért nem kell és fölösleges is új faj!

A Kyr-vérü olyannyira fölösleges faj mintha mondjuk vki kidolgozná a Dzsadokat! Õk is meberek....és szerintem mindenki igy is használja őket! Nem kell túlmiszticizálni a Kyerek! Az a veszély meg nem fenyeget, h jönnek Calovinról és lesz nagy Bumm....(egyenlőre :P)

Link a hozzászóláshoz

Kyr vérűt mi az AK szerint játszunk, s nem értek egyet Shalafi del Necro véleményével, olyan szemszögből, h miért kell a kyr-vérűeket külön fajként kezelni. Nem véletlen, h a MAGUS kidolgozói megalkották a fajt, kik ugyan már nem a régen élt nagy hódító nép, s rengeteg vér alapú betegség fenyegeti őket a testvérházasságok és egyebek miatt. Kínosan ügyelnek vérük tisztaságára, s ezekkel játszhat a karakter is. Nem is a könnyen kijátszható fajok közé tartoznak. (Lásd pl. Jan van den Boomen - Sogron lángjai című művét.) A sárga szemű (maximum Angyalkönnytől) és fehér hajú nemes eléggé lekicsinylése e büszke fajnak. A dzsadok emberek, csakúgy mint nálunk az arabok csak yneven dzsadoknak hívják őket. Szerintem egy hajdan hatalmas faj pár megmaradt tisztavérű képviselőjét, nem túlcicomázás igazi szerepjátékkal kijátszani. Akár toroni akár az északi szövetség beli, v. éppen erioni család sajráról legyen is szó. Emellett a kyrek természetüknél fogva nagyon magasra törnek, nagyon jó a politikai érzékük, s egyéb mentális képességeik is túlhaladják az embereket még a hetedkorban is annak ellenére, h már csak árnyékuk régi önmaguknak. Nyomós indok kell tehát, h egy kyr kalandozásra adja a fejét Ja és Calowyn (így irják helyesen) tényleg messze van. A kyrek hetedkori célja Kyria fénykorának visszaállítása, ebben akárhol is kalandozzanak ynev világán, biztosan egyeznek a gondolataik.

Link a hozzászóláshoz
A kyrek hetedkori célja Kyria fénykorának visszaállítása, ebben akárhol is kalandozzanak ynev világán, biztosan egyeznek a gondolataik.

Csak a módszerek, és az általuk "Kyriaként" emlegett birodalom felfogásával van gond.. Nehezen hiszem, hogy egy szakadár Tharr pap, meg egy Tharggyűlölő(

Link a hozzászóláshoz

Hát Agis bocs, h nem emlékeztem jól Calowyn helyesírására!

De mnd szép és jó amit leírsz a kyrekről, de gondolj bele logikusan...Mikor érkeztek a Kyrek Ynevre???? Az ötödkorban! Már nem emlékszem, h pontosan hányezer éve de azt hiszem 20 ezer fölött van! Nekem ne mondja senki, h ennyi idő alatt vérfrissítés nélkül (márpedig nem volt) meg lehet őrizni egy faj tisztaságát! Akik ma Kyreknek vallják magukat Yneven azok is mind emberek...a politikai meg intrikus érzékük pedig nem azért van mert Kyrek hanem azért mert Toronban nőnek fel...vagy pedig ahol felnőnek mindig a magas körökben mozognak amiknek természetes velejárója az intrika!

Mivel eléggé fel van hígulva a vérük már semmit nem érezni hajdani nagy fajból! És ezért el is lehet hagyni a betegségeket akár! De ha megnézitek milyen pluszokat kapnak a Kyr-vérüek az AK-ban akkor bele sem merek gondolni, h mit kapnának a Kyrek! :shock: Ez is illogikus nekem!

Mindent összevetve ezekért vagyok azon az állásponton, h a Kyr-vérüként emlegetett népcsoportot igen is embereknek kell tekinteni!

Ja és én személy szerint ugy emléxem, h télleg Sárga szemük volt a Kyreknek! Ez nem kötözködés de én valahol így olvastam! Ha nem így van akkor elfogadom..de mutasd meg, h hol van leírva!

Tisztelettel!

Shalafi del Necro

Link a hozzászóláshoz

Gőzö sincs, h a Wiereket miért hagytáki, habár nem is nagyon érdekel...nem igazán preferálom a wiereket mint játszahó fajt....ha iylennel akarok játszani akkor nekiállok Vampire-ozni...ennyi! Valószínüleg egypként ezért is hagyták ki...habár nem nagyon forgattam az AK-t...igazából nem is érdekelt...és be is bukott :lol:

Hokusz: Belédkötnék! A rasszizmus csak Gorwickra jellemző, Kránra nem...és Gorwick a rasszzmusát Shadontól örökölte... Kránban nem csak emberek éllnek...habár a kifejezés helyesebb lenne úgy, h csak emberek nem élnek! Ugyanis nagyon kevés Kránban az ember...jó a külső tartományokban vannak...de Krán más fajok népesítik be!

Az, h az Elf lenne a legnehezebben kijátszható faj...hmmm...ebbe belekötnék! Minden nem emberi faj nehezen játszható ki mert teljesen más a gondolati sémák! Szal szerintem ugyanilyen nehéz (jól) kijátszani egy Törpét 8) , Orkot, vagy akár a Félelfet is...mindegyiknek távol áll a világlátása az emberekétől...jó a félelfnek annyira nem....

Az újabb fajokkal kapcsolatban én mint KM nem engedek más fajokat csak az ET-seket (+Vad Ork, habár ez nagyon ritka..., ha egyszer volt rá példa)....illetve nagyon indokoltnak kell lenni annak, ha vki más fajúval akar játszani (nem ET-s), az ilyeneketől meg mint a Wier,amund,Khal az istenek mentsenek meg, nem is bezsélve az Ogárról, meg a Kentauról, meg a többi marhaságról! Nem szeretek állatkertnek mesélni! :lol: Ezek maradjanak meg tápos ellenfelekek aíkikkel izzadhatnak a JK-k!

Link a hozzászóláshoz

Na kezdjük ott h, nem akartalak kioktatni, bocsánatot kérek, ha így érezted; viszont: Logikusan belegondolva valóban nagyon sokat vesztettek a kyr-ek vérük tisztaságából, ezért is nem kyrrel lehet játszani, hanem csak kyr-vérüvel. Viszont ha a 20 173 év alatt, fejből nem tudom pontosan h ennyi e; teljesen kihigult volna a faj vére, akkor a MAGUS alkotói nem alkottak volna rá külön fajt szerintem az AK-ban, hanem egyszerüen lehetne emberként játszani vele. Ez is egy álláspont. Én azt gondolom, h mindenki a maga szájíze szerit döntse el, h karaktere használja e a kyrek (az AK szabálykönyvben leírt étékeit), vagy egyszerüen emberként játssza karakterét, akinek valamelyik ősapája kyr volt, de neki már játéktechnikai vonatkozásai nincsenek, maximum a kinézetén hagyott nyomot a kyr vér: robosztus alkat, "fehéres" haj...stb. A kyreknek valóban borostyánszín és jégkék általában a szemük, olvasmányaim alapján. De kimondottan sárgára az Angyalkönny nevü kábítószer mellékhatásaként színeződik szemük. Ez a Véridőben, s a Sogron Lángjai szószedetében is megtalálható, de bocsánat ha tévednék, most nincs előttem a könyv. Két különböző állásponton vagyunk mely megállja a helyét egymás mellett is szerintem, a KM jogköre eldönteni, h mit enged meg, milyen keretek közt, egyáltalán, h a karakterek mely rendszerben játszanak az is fontos, főleg, h a Kyr-vérű, hivatalosan tudtommal először, csak az AK-ban lett kidolgozva. A politikai érzékük eleve jó, nagyon fogékonyak rá mentalitásukból fakadóan, de természetesen azért alakult ez így amiért te is mondod: magas körökben mozognak melyeknek természetes velejárója az intrika. A betegségekkel kapcsolatban amely családok vérében több maradt meg az ősi vérből valóban jobban fogékonyak az "örökletes nyavalyákra , mint a hígultabb vérű társaik, akik sokkal ellenállóbbak is lehetnek. De ez is csak egy példa. Az AK-ban az örökletes nyavalya kitűnő kiegyensúlyozás az egyébként valóban kissé játéktechnikailag erősre sikerült fajnak. Hozzátenném, h amikor idejöttek a Kyrek, leigázták Crantát s rengeteg civilizációt, s hatalmas birodalmat hoztak létre, mely csak Orwella istennő és ármánykodó hatalmasok árulásának köszönhette végzetét. Akik erre képesek voltak, valóban félelmetes belegondolni h milyen hatalommal, mágiával bírhattak egykoron...

Tengermély tiszteletem:

Agis

Link a hozzászóláshoz

Nem vettem kioktatásnak...és én kérek bocsánatot...ha élesnek tünt olna a hozzászólásom!

Az, h az Akban kidolgozták az számomra azért nem méárvadó...mert teljesen rossznak és fölöoslegesnek tartom ezt a könyvet!

Kevesn vették meg, még kevesebben játszanak...ergó nincs létjogosultsága sem neki, sem a benne leírtaknak!

Sok marhaság is van benne!

Ezért is támadom a Kyr-vérüt mint külön fajt!

De mindent összevetve akkor sem használnám a Kyr-vérüt...volt rá próbálkozás nálunk.....közöltem az illetővel, h felejtse el...jtászhat Kyr származékot...de ember...ennyi...és kapott -1 egésséget és nem szenvedtem anyavajákkal!

Igen tudom...ismerem...az angyalönny hatását...de hadd kötözködjek...nem drog, hanem afrodiziákum! :lol:

Azt mondod, h kék is lehet a szemük??? Akor nekem teljesen helyre kattant egy kép, mivel ebben nem voltam teljesen biztos!

Olvasd el a Summariumban a törpéket! Õk kiverték a Kyereket (fehérhajúakat- fehér haj, kék szem-) Beriquelről (bórogról)! Annyira nem is erős az a Kyr faj! :shock: 8) :lol::lol: , vagy a Törpék erősek... 8) :lol: Jó elég az elfogultságból!

Biztosan nagyon rős a Kyr faj ha Crantat olyan könynen le tudta győzni, ahogy a forrásokban áll...iulletve sok ezer évig fennmaradt! De mindezek ellenére sem hiszem h mára maradt volna belőlük vmi Yneven!

Link a hozzászóláshoz

Ti akkor az Új Tekercsek szerint játszatok? Mi már az AK szerint, de sok bővítés és új házi szabály keletkezett hozzá (pl. a vontatott mozgásrendszert teljességében eltöröltük, s a régi jól bevált szegmens, kör, perc...stb. időrendszert alkalmazzuk helyette). Szerintem is kicsit összecsapott kiegészítő, mégis kipróbáltuk s a szabályrendszerünkkel összességében jól alkalmazható. A "házi" szabálykönyvünk majd 200 oldalra rúg. :)

Kötözködj: az bizony :)

Látom szereted a törpéket, számomra is nagyon kedves faj, még mellettük a gnómokat szeretem nagyon. Az h Beriquel-ről kiverték a kyreket az két okból lehetett:

1. A Mer' Daray (remélem jól írom) tenger iszonyatosan be szokott fagyni, így szinte járhatatlan, s amint tudnunk a kyrekről, többnyire a meleg éghajlathoz szokottak, így rendesen összefagyott az arcuk míg egyáltalán a szigetre juthattak. :)

2. A törpék Beriquel-en sem a felszínen laknak, s a hegyekbe ásott hatalmas labirintusrendszer szerű városait. (Nézd+ pl. Gianagban Sinog Kul-t, s az még csak árnyéka se a berqueli fölmélyi városoknak. Direkt nem a Tarint említettem. :) Tehát a földmélye különféle ragadozókkal van teli, valamint a járatokban ahol egy törpe kényelmesen elfér, egy kyr biztosan nem. Emellett ottvan a törpéknek a racklájuk, amivel papjaik igencsak szórhatták az "áldást" a magasból mindenféle idegen betolakodóra.

--

Link a hozzászóláshoz

Bocsánat, egy pár apróság..

Én iszonyú méretű kyr-mániás vagyok, sokszor mondják a barátaim, h nyugodjak már le, nem a kyrek találták fe la spanyolviaszt is!! Csak egy pár félreértést olvastam, és szeretnék belekötni szőrszálhasogató módon. :)

A kyrek testalkata nem robosztus. Inkább "deltásnak" mondanám őket, hisz jellemző rájuk a széles váll és erős mellkas. Szemük színe általában mélykék, de az istenek papjainak szemét előszeretettel változtják meg az égiek. Gondoljatok csak a Tharr papokra (akik persze fogyaszthatnak Angyalkönnyet is), akinek elég gyakran savószín a szemük. Weila pajainak pedig sokszor méregzöld, smaragdzöld a szemük. Bár könnyen lehet, hogy ez nincs összhangban a vallással. De ha jól emlékszem, ilyen volt az Anyrok alkonyában, meg a Lobogók hajnalában.

A betegség pedig nem mindenféle felhígulásnak köszönhető. Egész egyszerűen annak, hogy a folyamatosan pusztuló Nemesi Házak (Ugyanis a Nemesi Házak csak kyrekből állhatnak, tehát alapítani nem lehet újat), kínosan ügyelnek asaját véfük tisztaságára. És ez simán elmegy a Vérfertőzésig. Ilyenkor nem szeretek belegondolni, mi mehet egy Dwellyn Adayannán.. Szóval az örökletes nyavalyák, azok ennek a következményei.

Nahm, igazából csak ennyit akartam hozzácsapni ehhez az egészhez.

Link a hozzászóláshoz

Jó legyen deltás, s nem robosztus :)

Egyébként: a felhígulás egy teljesen más téma, amiről te írsz, azt én 3mal ezelőtti levelemben említettem. Vagyis a testvérházaságokat és h kínosan ügyelnek vérük tisztaságára. S az örökletes nyavalyák valóban ennek következményei. Csak a tisztánlátás végett :)

Tengermély tisztelettel:

Agis

Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...