Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

"Ez vagyok én!" - Vélemények


Sychter

Recommended Posts

Szerintem abszolút nem etikus KM-nek karaktert ölni. Én akkor, és csak akkor fenyítem meg ennyire a játékosokat, ha tényleg önhibájukból keveredtek bajba. De akkor kegyetlenül :twisted: Még akkor sem hagyom megpurcanni őket, ha történetesen erősebb ellenfelet kapnak (végül is az én hibám, hogy nem a megfelelő ellent választottam nekik :roll: ).

... huhh, ezt most szerettem volna bővebben kifejteni, de mingyá' mennem kell. :( majd legközelebb...

Link a hozzászóláshoz

nézd gangler vegyünk egy partyt... van 1harcos, egy lovag v gladiátor, van egy pap, és van egy varázsló... gyünnek az orkok, akik iszonyat randák, és büdösek...

szal ha a vari megy előre, kezében tőrrel, mert a botját, mése tenné tönkre...akkor magára vessen, és arra a hatalmas mázlijára, h létezik mosrális szabály, amit használhatok ugy is, h ok elájul, és onnantól békén hagyjuk....

Link a hozzászóláshoz

@huszár: hmmm... mér? én mást írtam??? 8) ha hülye volt, hát haljon meg! :twisted: de ha csak úgy mennek egy kazamatában, én meg beterveztem egy kőgolyót, ami úgy szétlapítaná őket, hogy... :twisted: :twisted: :twisted: szóval az elég köcsög dolog lenne, ha nyiffantanám ki őket, mer ingerszegény környezetben élek, és nincs kin kiélni a lappangó brutalitásom... :lol: :lol: :lol:

Con Salamander: amikor legutóbb két új játékost avattam, azok annyira féltették a karilyukat, hogy még retyóra is teljes vértben jártak volna... :lol: :wink: 8) Viszont mikor kicsit belejöttek, és ráéreztek a játéra, már egész jó volt, de a szorongás, hogy az első karijuk bármikor megmurdálhat, azért ott motoszkált a fejükben... szeeegények! nemtom mithittek? hogy ha meghalnak vége a játéknak??? :roll: azér aranyosak voltak... :lol: tudod nosztalgia meg minden... 8)

Link a hozzászóláshoz

hi all,

- kicsit off -

olvasom itt a sok remek hozzászólást. Vérpistik sucks. De persze kinek a mit. Szeretném néha azt hinni, hogy én/mi (party) már kinőttünk a táphajhászásból. Ehhez persze kell a nagyon fair mesélő is (a lassan 4. szintű karakterem még mindig bőrbáncélt hord.. :wink: ), de játszottam már olyan karakterrel (add 2nd ed.), aki tudatosan nem volt 'táp', 15ös volt a legjobb tulajdonsága, és az viszont nem volt élvezetes. kell a kiválasztott/kimagasló feeling. de ezak a féldémon/félsárkány dolgok nagyon ááááááááááá. (igaz, az én cimborám is csak úgy volt hajlandó játszani, ha 'sikerül' 20as erőt dobni az udvari ork gladiátornak, mert handzsárral az már d6 +9. Meg kicsit gyúrt még a 'mindkét kézben handzsár'-ra is, de aztán lebeszéltük róla..

- on -

szval én most fejvadászok. ereni embervadász (na vajon hol tanult?? :) , mégis kobrakardokat forgat. de ehhez már korrekt előtörténet is kell, amit szívesen közzétennék, de mivel kb 3 oldal, nem akarom ide bepaste-olni

ha valakit érdekel, feltöltöm valahova. szívesen veszem a véleményeket..

Link a hozzászóláshoz

nekem van egy 6. szintq arel-papom, egy éve keztem játszatni.

Ennek is 1-es SFÉ-je van, börpáncél. Egyedül egy mágikus tárgya van: a kardja. (meg persze a st. symbol) Ez annyiban mágikus, hogy 63 Mp-os rúna dísziti és van benne 10 karát Lapis lazuli, amihez a pénzt 5 szint alatt szedtem össze. Most kb 10 aranya van...

Na a boszmesem már táp. Furge Disno barátom elhalmozta táp cuccokkal, de azt mondta, azért ,hogy kövi kalandunkban majd legyen mit elvenni. Ezek( nem csak töle): törpe munka abbit sodronying (400 arany , 5 SFÉ), hatalom amulettje ( sokszáz arany), 153 Mp-os védököpeny ( 250 arany), láthataltlanság köpenye ( 150 arany), 93 mp-os törkard (180 arany), 93 Mp-os kígyókard ( 160 arany). Meg persze a hatalom italai. Ja, meg van kb. 1600 aranya.

És a legfontosabb: NEKROMANTÁK BOTJA. (csúnya, 98-mp-ból necromanciázok, fele idö alatt)

Link a hozzászóláshoz

izébigyó,

nekünk nem ad varázstárgyat a mesélőnk... :((

(az előző partyban volt talán 2 darab (mármint a partyban összesen..)

- amulet, +1 méregmentő

- crantai kóborló kardja (persze nem adta oda önként..) na, az viszont finom volt!!

a pénz sem rossz, nekem már van majdnem 5 aranyam, bizony! :) (3. szint)

a komámnak mindig tönkrevágják/idióta denevérek ellopják a páncélját, szval neki még pénze sincs!

8)

Link a hozzászóláshoz

gangler:

az első kari féltéséhez: pont most volt egy kis nézetkülönbözés a KMünkkel, mert ránkuszított 10 dwoon gyalogost. ami nem is volt gáz, egész addig, amíg a galdiátor dobott egy 85öt támadásra, és a KM egy rövid 'hárította'-val intézte el, én meg 3 kör alatt elvesztettem az FP-m 3/4ét, miközben meg sem karcoltam a dwoonok pajzsát. és mi voltunk 4en..

erre kicsit bazdmegeztünk (ami nem fair, bár az kicsit bosszantó volt, hogy - mint a KM elmondta - közös tulajdonságot dobott a mukiknak. az meg jóra sikerült: 17es erő, 18as ügyi, 15ös gyors volt mindnek.. hehe

nade: erre para ezerrel, és bizony féltése a karaktereknek (szokásos: "naba*meg, itt megdöglünk" benyögések...)

és itt szállok vitába veled -int ahogy a KMmel tettem:

1. ez a szitu nem önhiba

2. lehet, hogy azt mondanád, hogy látszik a szitun, hogy nyúlcipő a megoldás. nem látszott...

3. féltem a karakterem, mert: amikor generáltam, akkor beletettem mindent, amivel épp játszani szerettem volna. ott motoszkált bennem egy személyiség, akit szívesen játszottam volna ki. a maximumot hoztam ki belőle , amit csk tudtam. erre ha ez megdöglik, ok, nem a világ, jöhet a másik kari. másikat lhet dobni. de mivel a maxot ebbe öltem bele, a következő vagy enek a klónja lesz (más névvel, meg hasonlók - bár pl nekem a nevemre is ráment kb 3 napom...), ami azért nem túl jó, vagy akkor jön egy másik jellem/személyiség, ami nekem spec nem megy 1ik napról a másikra... azért csináltam meg az elsőt, mert azzal akarok játszani. pont.

szval akinek egy karaktergenerálás a kockadobásról szól, és uha kinyúvad a kari, gyorsan dob egy másikat, azt kicsit sajnálom.

aki meg egyik alkalomról a másikra tud zseniálisan összetett és élvezestes karaktereket formázni, azé minden tiszteletem..

uff.

Link a hozzászóláshoz

Ha jó a KM, akkor csak a kaland tetöpontján kell félteni

a karikat. Nekem csak az elsö pár karim halt meg.

A 17-es erö, 18-as ügy, 15-ös gys kiicccsit erös.

Miért úgy dobjátok. Én nem dobálok ilyet, emrt fölösleges,

megszabtunk egy viszonylagos értéket. és a föértékeket pl én úgy dobom, hogy max. 15 lehessen, hisz egy átlagpolgárnak az is sok...

pl 3k6-3,2k6+3, k10+5, k6+9. de a legelsöt csak asztrálra meg ilyenekre.

a k6+9 azért jó, mert az min, 10, max. 15 és ez pont jó.

erö,gys,ügy-et igy dobom.

egs általában k6+10.

Szal csak az egyéni katonáknak van 16 felett az ereje vagy gyorsasága vagy ügyessége nálam.

Ez a reális szvsz.

Link a hozzászóláshoz

Con Salamander: egyetértés van..

egyébként a mesélőnké minden tiszteletem: lassan 12 éve játszom/mesélek rpg-t, és eddig ő a legjobb... van izgulás mindig, de baromi jók az ötletei, kalandjai, és rendesen meg tudja kavarni a játékosokat :)

időközben felraktam a karakterem előtörténetét. véleményezzétek bátran!

http://www.alvilag.hu/druid/fantasy/egyszervolt.html

Link a hozzászóláshoz

Líthas. A "vérpistikékről" és a "rossz, táp, lehetetlen..stb karikról":

A vmelyik nap kicsit durván leosztottátok a pusztítókat, a fegyvermestert...stb, na betűvel a vérpistike mikor választ/alkot karit,

akkor nem azt nézi(tisztelet a kivételnek), hogy pl mennyire jó, életszagú, hangulatos, kihívást rejtő kari-e, hanem hogy már első szinten is neki legyen a legnagyobb harcértéke, épje...stb tudjátok. Pl: meglátja a krdművészt, mondja "De ennek a legnagyobb chi-harcban a TÉ-je!" Szerintem a fegyvermesterben is azt nézte, hogy választott fegyverivel képes chi-harc "effektet" elérni, és erre még chi-harcolhat! Nem nézte pl a jellemvesztést!

Link a hozzászóláshoz

Amen!

De ez inkább csak a kezdö játékosokra jellemzö, akik még nem érzik át igazán a szerepjáték lényegét. Ami egyébként nem bűn, hiszen mindenki volt egyszer kezdö, nem kell öket lehurrogni... Egyszerüen ök még nem fogják fel, hogy lehet neked 20al nagyobb TÉd, én - min KM - úgyis 20al nagyobb VÉjü ellenfelet állítok eléd :twisted: :twisted: :twisted:

A roszabbik eset a tapasztalt MAGUSos, aki viszont a szabályrendszer kiskapuit keresi, hol lehetni összekaparni még 3 HMet... :evil: Na ez az amit gyökerestül irtani kell! Mert EZT hívják táplásnak és nem a másik esetet. Mert itt már mások rovására megy a "értékhajhászás", és ezt nem szabad hagyni.

Hülyeség itt tápos meg nemtápos kasztoktól vitázni, hiszen egy kari akkor "tápos" ha erösebb a többi vele együtt játszó karakternél. Ha tehát egy csapatban csupa sötét elf játszik, akkor melettük a kyr pusztító már egyáltalán nem durva... Persze most mindenki ezerrel kezdi majd nyomatni, hogy a sötételf, meg az aquir, meg a mittudomén az NJK és különben is ultratáp, bla-bla-bal... De nem arról szól a szerepjáték, hogy egy karakter börébe bujva eljátszuk azt? És ha én aquir-t akarok játszani akkor mért ne játszhatnék??? És igenis mindenki azzal indul, amivel akar, feltéve (!), hogy ebbe a többi J

Link a hozzászóláshoz

Jól mondod Gangler!!! :!: Ez így korrekt...ha valaki azzal akar nagyon királycsávó lenni hogy ő egy sötételfel indul aztán majd ő legyakja a többi mezei karaktert azt is meg lehetr szívatni...a többieknek is hasonló kaliberű karakterrel kell akkor indulniuk...de ha nem így van akkor is meg lehet szívatni..mert ha ő sötételfele jön akkor épp egy óelfnek fog szemet szúrni és akkor ámen.. :twisted: :twisted:

Link a hozzászóláshoz

Nos gangler, én is egyetértek! Bár az, hogy a KM-JK kapcsolatban összhang legyen... Szerintem nehéz ügy. Sokan a realitást keresik, de tudni kell, hogy a magusban ilyen nem igazán létezik... Az egyik hü*yeség amit hallottam: a halálos ujj az idegek jól eltalálásának köszönhetően fejti ki hatását. Ez NEM IGAZ! El kéne olvasni az ET-t!

Erre mondja a KM: "Mutasd meg és elhiszem!"

Na ezt unom! A KM legyen határozott, ha téved akkor ismerje be, de ne ezzel húzza az időnket!!! Rengeteg kalandunk húzódott így el!

Link a hozzászóláshoz

Leviathan:hat ja.

Mert nekem is olyan a KM-em (neha), hogy nem tudja, hogy mit tesz egy kepzettsegem, vagy az egyik fegyvernek telleg akkora-e a TE-je, etc...es az nagyon ki tudja boritani a Danit (az en lennek!)!!! Es altalaban meg is mondom neki, hogy itt van az ET, nezd meg, legyel benne bizonyos, es legkozlebb legyszives ugy mondjal nekem egy kalandot, hogy tudod, amit egy KM-nek tudnia kell...

Gangler:Ja...en is egyetertek veled. Nagyon kuvasz dolgot mondtal...

Ha valaki meg nem tudna, a kuvasz az azt jelenti, h nagyon jo, popec, kiraly, etc...

Link a hozzászóláshoz

Nos mit mondhatnék mesélőként...

Nálam nem a harc minden, na jó persze azért olyan is van. Régebben volt olyan partim ahol elő sem vettük a karilapokat mert nem volt rá szükség...

A mostani, nem ilyen de úgy érzem azért eltaláltam a feelinget (60%-ig), és ez már csak jobb lesz. Sajna egy kissé ez a partin is múlik. Ha nem röhögik el a fél mesét akkor... ( igaz Leviatán )

Persze ez az én hibám is....

Link a hozzászóláshoz

nos, én, mint KM, mint Taxen általános KM-e, nyilatkozok meg...

ha nem tudok valamit, akár egy-egy képzettség módoítóit vagy egyebeket, akkor elhiswzem neki, egész addig, amíg nem +100-at kér minden értékére mert neki van mesterfokú alkímiája... akkor szoktam felütni a könyvet és megnézni, hogy mit is csinál... de veszekedni nem szoktam felőle...

az pedig, hogy a csapat végigröhögi a kalandot, igencsak megszokott :(

Link a hozzászóláshoz

Líthas!

Dragon: hidd el, megértelek. De ne feledjük, hogy a jó KM azt mesél, amire igény van. És itt megint megjegyezném azt a versenymodult, ahol Sneer mesélt nekünk ( :lol: ) és a két kissrác (főleg az elfbárd) végig baromkodtak. Még jó, hogy ott volt az az agyilag zokni Gem is, akinek csak a kaland végét sikerült eltolnia! Na mind1, elnézést az off miatt...

Darun

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...