Mosquito Közzétéve: Május 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 8, 2010 Vér Pisti karialkotás: A karaktert 31481 Tp ből kell megalkotni (igen pontosan ennyiből) Ebből kell megvenni a karakter szintjét, képesség pontokat, fajt és felszerelést. Használható szabálykönyvek ETK, MTK, HGB, PPL1-2, Summarium béli vad ork (kizárólag a faj használható, speciális, kasztok, varázslatok, fegyverek nem) Lásd a végén Internetes kiegészítők, rúnában leírtak, nem megengedett szabálykönyvekben leírtakat NEM lehet használni!!! A kapott tp-ből kell kifizetni a karakter szintjét. Minden faj 200 tp-be kerül (kivétel az ember az ingyenes) 100 tpbe kerül minden egyes képesség átlag (10 képességgel játszunk) Azaz 1 es átlag 100 tp 2 es átlag 200 tp . . 20 as átlag 2000 tp A faji max fölé nem lehet menni kf természetesen van. Iker és váltott kasztokat természetesen lehet használni az Mtk-ban leírt szabályok szerint. A fennmaradő TP darabonként 1 Aranyat ér Ebből lehet megvenni a felszerelést Minden ár megegyezik az ETK ban szereplő táblázattal Varázstárgyak rúnák : Ha a karakter képzett benne 1Mp 1 Aranyba kerül ha nem képzett benne akkor 2 Arany. Mérgek nem használhatók a küzdelem során se előtte se sehogy! A csaták természetesen egy arénába fognak lezajlani véletlenszerű sorsolással. Nem egy időpontban mert az mindig sok gondot szokott okozni hanem a tábor bármely időpontjában felkereshetem a résztvevők közül bárkit és akkor lejátszák. létszám függvénye hogy egyenes kieséses vagy körmérkőzések lesznek. Vad ork: Erő +3 Állóképesség +3 Egészség +2 Inteligencia -3 Asztrál -4 Szépség -3 infralátás 50 jard Játszható kasztok megegyeznek az udvari orknál leírtaknál Jó tápolást mindenkinek A tápolás a szabálykönyvekben lévő hibák kihaszálását jelenti és nem a megszegésüket tehát bármi ami az adott szabálykönyvekben bárhol szerepel aszerint kell megalkotni a karaktereket bármilyen kérdéseteket ide tudjátok feltenni nekem a karaktereket jó lenne a tábor előtt akár ide akár pü-be feltenni és elküldeni hogy át tudjam nézni. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Május 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 8, 2010 Aaaahh, a várva várt Vér István emlékverseny. Pár kérdés: - A karakterek milyensége a többi résztvevő előtt titkos, ugye? Remélem csak a szervezőknek kell megmutatni, mert ugye lehet egymás ellen készülni, ha ismered a másikat. Mindig jó buli volt, hogy eléd állt valaki, és lehetett tippelni, hogy vajon mivel van, milyen stratégiával jön. - A szervezők ugye nem versenyzők, csak szerveznek? (a fenti kitétel miatt: előnyben lennének amiatt, hogy ismerik az összes ellenfelüket) - Kik pontosan a szervezők? Egyedül csinálod, Mosquito? - A küzdelem helyszíne és körülményei konstans tényezők? Vagy minden alkalommal változnak? Ha konstans, akkor lehet előre tudni a feltételeket? (Nem mindegy, hogy 5 méterre indulnak egymástól a karakterek, vagy 20, vagy 100 méterre. Üres, sík terület vs objektumokkal tarkított terület a láthatóság miatt. Stb.) - Van-e felkészülési idő a küzdeleme előtt? Azonnal indul a meccs, vagy pedig van teszem azt 5-10 szegmens felkészülési idő, ami alatt lehet italokat inni, pszit használni, védővarázslatokat felhúzni... javaslat: ne legyen felkészülési idő, mert NAGYON megbonyolítja a dolgokat (láthatatlanság, belső idő, mindenféle varázsital használata a meccs előtt ellehetetleníti a meccset, nagyon elnyújtja pl, ha mindkét fél láthatatlan és a levegőt püfölik egy óráig) Egy nevező már biztosan van! Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Május 8, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Május 8, 2010 - A karakterek milyensége a többi résztvevő előtt titkos, ugye? Remélem csak a szervezőknek kell megmutatni, mert ugye lehet egymás ellen készülni, ha ismered a másikat. Mindig jó buli volt, hogy eléd állt valaki, és lehetett tippelni, hogy vajon mivel van, milyen stratégiával jön. Azért írtam hogy aki van olyan ... az kiteheti a kariját ide is de a tapasztaltabja elküldi nekem pü be és ha bármi gond van vele ott lebeszéljük így senki nem tudja meg a karaktered kilétét. - A szervezők ugye nem versenyzők, csak szerveznek? (a fenti kitétel miatt: előnyben lennének amiatt, hogy ismerik az összes ellenfelüket) A szervezők azaz én egyedül nem indulok természetesen én csak a km feladatát fogom elvégezni. - A küzdelem helyszíne és körülményei konstans tényezők? Vagy minden alkalommal változnak? Ha konstans, akkor lehet előre tudni a feltételeket? (Nem mindegy, hogy 5 méterre indulnak egymástól a karakterek, vagy 20, vagy 100 méterre. Üres, sík terület vs objektumokkal tarkított terület a láthatóság miatt. Stb.) A helyszín egy kicsit bonyolultabb kérdés hogy ne legyen annyira unalmas ezért egy ovális arénában lesz (ha lesz időm csinálok rajzot is) amelynek nagyobb mérete 100 jard kissebb 30 jard lesz kőrben 10 ajtó van elhelyezve ami a csata előtti kockadobás fog eldönteni hol jönnek be a karakterek (k5). Mindég szemközti ajtón keresztül érkeznek be az ellenfelek. Tereptárgy nem lesz az arénában alul jól járható homok van. - Van-e felkészülési idő a küzdeleme előtt? Azonnal indul a meccs, vagy pedig van teszem azt 5-10 szegmens felkészülési idő, ami alatt lehet italokat inni, pszit használni, védővarázslatokat felhúzni... javaslat: ne legyen felkészülési idő, mert NAGYON megbonyolítja a dolgokat (láthatatlanság, belső idő, mindenféle varázsital használata a meccs előtt ellehetetleníti a meccset, nagyon elnyújtja pl, ha mindkét fél láthatatlan és a levegőt püfölik egy óráig) Felkészülési idő nincs az ajtók kinyílásával kezdődik a küzdelem csak és kizárólag az arénán belül lehet harcolni. kötekedőknek amíg az ajtóba toporogsz és várod a harcot nem csinálhatsz semmit (pszi, magia, italok, stb.) Aki szeretne játszani azt megkérem hogy tábor előtt küldje el nekem a karakterét hogy átnézhessem Jó tápolást mindenkinek! Tisztelettel Mosquito Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Május 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 8, 2010 Felkészülési idő nincs az ajtók kinyílásával kezdődik a küzdelem csak és kizárólag az arénán belül lehet harcolni. kötekedőknek amíg az ajtóba toporogsz és várod a harcot nem csinálhatsz semmit (pszi, magia, italok, stb.) Nehéz a felfogásom, ezért megkérdem: Lehet működő mágia (vagy pszi) a küzdőtérre való belépéskor a karakteren vagy sem? /off Nem egy időpontban mert az mindig sok gondot szokott okozni hanem a tábor bármely időpontjában felkereshetem a résztvevők közül bárkit és akkor lejátsszák. Sok kellemetlen és zavarba ejtő pillanat sejlett fel előttem, a "bármely időpont" kapcsán. Pl.: Hajnali 04 órakor Mosquito hevesen ostromolja a női zuhanyzót, hogy játékra bírja az egyik női versenyzőt! Link a hozzászóláshoz
Catsmile Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Vér Pisti karialkotás: Hali! 1. nekem csak két kérdésem van... ezek szerint nem is láthatjuk a többieket harcolni, minden üres arénában fog történni? már csak azért is, mert a harcból nem biztos, hogy kiderül, milyen módszereket használt... 2. jól gondolom, hogy a mérgek varázslat formájában sem használhatók? üdv, Sanyi Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Szétválasztottam a témát, külön topicot kapott a Vérpisti. Pár megjegyzésem / kérdésem akad még: - Ha mindenki privátban játszik, akkor elveszik az élmény, hogy láthasd mások miket tápolnak és küzdenek. Legalább a döntő meccseket (pl legjobb 4) nyilvánosan kellene lejátszani, előre bejelentett időpontban. - A versenyző karaktere változhat a verseny során? Lehet olyat, hogy továbbjutsz egy karakterrel, de utána másikkal akarod folytatni? Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Üdv!Már nagyon rég vártam én is a Vérpistike versenyt thx Mosquito a szervezést ,semmi pénzért nem hagynám ki.A kari alkotás is nagyon tetszik bár még nem néztem meg a lehetöségeket. Csak már elöre látom ,hogy most is harcmüvész és varázsló fajzatok fogják egymást tépni. A jo öreg belsö idö + varázslás vagy a belsö idö + Y (akik ott voltak tudják miröl beszélek:S ) fogja az egészet eldönteni és itt volna az én kérdésem ,hogy ez ügyben Mosquito nem lesznek változások? Mert szerintem nem erröl kéne szolni a Vérpistike versenynek ,hogy 1 szegmens vagy 1 és 1/10 szegmens alatt lesz vége a harcnak. Végülis belsö idöben rohangálo vad orkot ugysem láttam még:) Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Május 9, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Jobb napokat! Hulla: Nehéz a felfogásom, ezért megkérdem:Lehet működő mágia (vagy pszi) a küzdőtérre való belépéskor a karakteren vagy sem? Amíg az ajtóba állsz sem lehet rajtad varázslat pl varázsló időmágiával sem tehet magára 1 hónapig tűzaurát. Sok kellemetlen és zavarba ejtő pillanat sejlett fel előttem, a "bármely időpont" kapcsán.Pl.: Hajnali 04 órakor Mosquito hevesen ostromolja a női zuhanyzót, hogy játékra bírja az egyik női versenyzőt! ejj ejj hulla milyen perverz szatírnak gondolsz hajnal 4 kor a lányok még alszanak utánna megyek ostromolni amikor tényleg fürdenek egyébként azért találtam ki ezt mert a fix időpontra meghirdetett játékkor mindig az volt a gond hogy pár embernek ütközött más programjával. Mivel idáigi tapasztalatomból sok versenyző nem várható így előre megbeszélhetjük a csaták időpontját de nem kell teszemazt 6-8 embernek egyszerre ráérnie hanem csak min. 3 nak. és az nézi meg aki akarja és ráér itt válaszolnak taonak is - Ha mindenki privátban játszik, akkor elveszik az élmény, hogy láthasd mások miket tápolnak és küzdenek. Legalább a döntő meccseket (pl legjobb 4) nyilvánosan kellene lejátszani, előre bejelentett időpontban. A táborok folyamán legjobb hirdetés a folyosói pletyka így mindenki tudni fogja ki kivel és mikor játszik de ki is lehet írni. - A versenyző karaktere változhat a verseny során? Lehet olyat, hogy továbbjutsz egy karakterrel, de utána másikkal akarod folytatni? A karakterek kiléte az első csatáig csak és kizárólag én fogom tudni (kivétel ha valaki annyira noob hogy dicsekszik vele) az első párosítás fixen el fogom dönteni és az első csata elkezdése után nem lehet változtatni (tehát ha valaki az első csata előtt akar változtatni az megteheti nálam) tehát jól gondoljátok meg a karaktereket. 1. nekem csak két kérdésem van... ezek szerint nem is láthatjuk a többieket harcolni, minden üres arénában fog történni?már csak azért is, mert a harcból nem biztos, hogy kiderül, milyen módszereket használt... fentebb válaszoltam 2. jól gondolom, hogy a mérgek varázslat formájában sem használhatók? Nem jól gondolod varázslattal lehet mérgeket teremteni másokba belejuttatni stb. de csak a harc elkezdése után. fegyvereken stb nem lehet tehát induláskor tiltottam meg hogy ne legyen az hogy fúvócső rajta halál/halál azonnali hatású 10. szintű méreg. Frosty sajnos a vérpiztiből nem lehet kizárni a belső időt mert ezzel nagyon lehet tápolni és ez a játék erről szól ennek is van ellenszere csak rá kell jönni. Az Y okkal nem tudok mit csinálni vérpisti mecs szterintem még soha nem tartott 1 körnél hoszabb ideig Legutolsó döntő amit meséltem 1.7 segmensig tartott TAO VS. Condor között és több mint fél órán át meséltem le aki ott volt tudja nagyon izgalmas harc volt. Üdvözlettel Mosquito Ui.:Ha valami kimaradt plz tegyétek fel még egyszer Link a hozzászóláshoz
Vico Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 fegyvereken stb nem lehet tehát induláskor tiltottam meg hogy ne legyen az hogy fúvócső rajta halál/halál azonnali hatású 10. szintű méreg.[...] Legutolsó döntő amit meséltem 1.7 segmensig tartott TAO VS. Condor között és több mint fél órán át meséltem le aki ott volt Azonnali hatás? k10 segmens? ... túl sok Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Hát jah még legrosszabb esetben is van 10 Y ideje Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Jobb napokat!Hulla: Nehéz a felfogásom, ezért megkérdem:Lehet működő mágia (vagy pszi) a küzdőtérre való belépéskor a karakteren vagy sem? Amíg az ajtóba állsz sem lehet rajtad varázslat pl varázsló időmágiával sem tehet magára 1 hónapig tűzaurát. Akkor ebből az következik, hogy: - a kari nem lehet tűzalakban - a karin nem lehet pszi pajzs - nem lehet rajta vagy felszerelési tárgyán változás bélyeg vagy varázsjel - tárgyain nem lehet működő forgás varázsjel - a fegyvere nem lehet áldott - nincs nála kisugárzó varázsjel - nem viselheti a Láthatatlanság köpenyét Jól értettem? MÁS Frosty sajnos a vérpiztiből nem lehet kizárni a belső időt mert ezzel nagyon lehet tápolni és ez a játék erről szól ennek is van ellenszere csak rá kell jönni.Az Y okkal nem tudok mit csinálni vérpisti mecs szterintem még soha nem tartott 1 körnél hoszabb ideig Legutolsó döntő amit meséltem 1.7 segmensig tartott TAO VS. Condor között és több mint fél órán át meséltem le aki ott volt tudja nagyon izgalmas harc volt. Egyrészt megértem Frosty felvetését, mert így tényleg elég egysíkú lesz a játék. Másrészt nem értem az indoklásodat, mert hisz a mérget meg épp azért tiltottad le, mert azokkal szintén "nagyon lehet tápolni". Egyiknél ez indok, a másiknál meg kifogás!? Ettől függetlenül azt elfogadom, hogy ezt a versenyt Te szervezed, így te hozod a szabályokat! De akkor tisztázzuk előre ezt a Belsőbbidősdit! Emlékszem azon a bizonyos döntőn is vita volt belőle, így most előre kérek egy állásfoglalást, miként fogod elbírálni azt, ha valaki 10-szeres sebességben (Belsőbb időben ) van az ellenfelével szemben??? Hogy ne csak akadékoskodjak jelzem, én két lehetőséget látok: 1. Aki 10-szeres sebességgel kerül támadási pozícióba, az megöli ellenfelét és kész! Instant Kill Akit 10-szeres sebességben próbálnak eltalálni, az automatice elkerülte a támadást. Instant Def. (Játékélmény: instant zéró) 2. Előre megadod, hogy milyen Harcérték-módosítókkal számolsz majd ebben a szituációban! Így kevésbé játékrontó sztem! (pl.: automatice KÉ; +100TÉ; +100VÉ; +100CÉ* vagy CÉ elleni VÉ) * a Belsőbb időben kilőtt nyílvessző a személyt elhagyva is 10x sebességgel halad? mert csak akkor indokolt a +100CÉ! Még egyszer hangsúlyozom és szerintem Te is tudod, nem csesztetni akarlak, de ha már szervezünk valamit, akkor legyenek lefektetve a szükséges szabályok, hogy mindenki jól szórakozhasson! Én javaslok egy korrekt, részletes - lehetőleg minden részletre kiterjedő - kiírást a versenyhez, csak mert az indító hozzászólásod szerintem problémás ebből a szempontból! Segítségképp, pontokba szedném: 1. Karakteralkotás részletes(!) szabályai 2. Nevezés (kari leadási határidő, elbírálás) 3. Lebonyolítás (pl. javaslom legyen nyilvános sorsolás) 4. Küzdőtér részletes(!) leírása 5. Küzdelem szabályai (győzelmi feltételek, aréna elhagyása, stb.) U.i.: Egy optimális - indulók létszámától függő - lebonyolítási rendszer kialakításában szívesen segítek. Amennyiben igényt tartasz rá, adj PÜ-ben valami direktebb elérhetőséget és válthatunk pár szót! Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Nekem csak az a bajom ezzel a belső idővel, hogy mindenki rá lesz kényszerülve a használatára. Ha az egyik fél nem használja akkor majdnem biztos a veresége, tudom, hogy ennek is megvan az ?ellenszere? én is tudok párat. De mi tart vissza, hogy ne a belső idővel együtt használjam azt.Hulla az általad vázold belső idő első esetével nagyjából egyet értek én is, de a második felével már kevésbé. A belső időt alapjába véve nem harcra tervezték így harc értéket adni neki nem érdemes attól még nem lesz jobb harcos csak gyorsabb. Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Hulla az általad vázold belső idő első esetével nagyjából egyet értek én is, de a második felével már kevésbé. A belső időt alapjába véve nem harcra tervezték így harc értéket adni neki nem érdemes attól még nem lesz jobb harcos csak gyorsabb. Ezzel részben én is egyet értek veled! Azért részben, mert a 10x fizikai sebesség bárkit hatékonyabb harcossá tesz. Nem jobbá, de hatékonyabbá, azt meg HM-ben mérik ugye! Ezzel együtt felesleges moralizálni egy VP verseny esetében arról, hogy mire tervezték, mert ugye itt most a cél szentesíti az eszközt! Ez van! Szóval kezelni kell a dolgot! Amihez egyébként lenne is egy ETK-ból való levezetésem... Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Május 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 9, 2010 Ezzel részben én is egyet értek veled! Azért részben, mert a 10x fizikai sebesség bárkit hatékonyabb harcossá tesz. Nem jobbá, de hatékonyabbá, azt meg HM-ben mérik ugye! Hát ööö erre most tudnák mit írni én is ,de egy kicsit már témát váltottunk ugy érzem meg igazábol ezzel egyikünk sem fog elörébb jutni. Amihez egyébként lenne is egy ETK-ból való levezetésem... Hmm mire gondoltál furdal a kiváncsiság? Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Amihez egyébként lenne is egy ETK-ból való levezetésem... Hmm mire gondoltál furdal a kiváncsiság? Nekem van egy tippem erre (könnyen lehet, hogy egyezik Hulla ötletével). Mozaikmágia, gyorsítás varázslat. "A kiszemelt tárgy / személy saját idejének múlását felgyorsítja, miáltal környezete hozzá képest lelassul." Láthatóan ugyanarról a hatásról van szó, mint a Belső idő esetében. Csak ehhez számszerű értékek is vannak rendelve! Tehát ebből levezethető egy becsült értéke a Belső időnek. Jah, és bizony megmagyarázza, hogy - igen, aki gyorsabb, az kap plusz harcértéket! +40 TÉ és VÉ. - van egy dolog, amit belső időnél SOHA nem veszünk figyelembe, pedig ez alapján bizony figyelembe kéne venni: "a felgyorsított tárgy kevésbé képes kárt tenni a többiben, ám annál könnyebben rongálódik", számszerűen minden elszenvedett sebzés megduplázódik, és minden ellenfelének automatikusan +4 SFÉ-je lesz ellene! Na most Belső Idő ehhez képest még durvább, mert még jobban felgyorsít, mint ez a varázslat. Idáig tényeket írtam, innentől becslésekkel számolok. +40 TÉ és VÉ helyett kaphat pl +100 TÉ és VÉ-t (Hulla értékeit használva). Ezzel arányosan akkor +4 helyett +10 SFÉ-t kap minden ellenfele, és minden sebzés, amit a Belső Idő használója bekap, ötszöröződik! Mindjárt nem is olyan táp ez a belső idő, igaz? A lényeg a lényeg: Mosquito, mindenképpen fektesd le hivatalosan, hogy a Belső Időt hogyan használjuk. 1. ha nem teszed meg, rohadt sok vita lesz belőle, és a végén fejedet vesszük 2. baromira befolyásolja azt, hogy a versenyzők milyen karakterrel jönnek. Adtam egy példát, Hulla is adott, nem kötelező egyiket sem használni, de valamit használni kell! Nem ártana egy rendes, lukaktól viszonylag mentes szabályrendszer sem (már kiírásban annyi kiskapu van, hogy az ETK-ban nem is kell keresgélni ). Például már kétszer megírtad, és mégsem tudjuk még mindig, hogy milyen mágia nem lehet, és mi lehet induláskor a karaktereken. Plusz: A harci körülmények tisztázása ugyanilyen fontos. Az arénáról írtál valamit, de közel sem pontos és tiszta. Kérnénk szépen egy rendes leírást arról is. Pár példa: nem tértél ki arra, hogy az aréna fedett, vagy nyitott? Ha fedett, akkor a papok hátrányban vannak, mert nem tudják használni a varázslataik egy részét (amik nyitott teret, vagy szabad eget igényelnek, pl villámcsapás, stb), viszont egy vaksötét helyen előnyben lesznek a vakharcos-abszolút látásos karik. Nem tértél ki arra sem, hogy milyen távolságokról indulhatnak a karakterek (nem kell ecsetelnem, mennyit számít, hogy 20 méteren belülről is indulhatnak, vagy sem). Győzelmi feltételek... például ha megölöm az ellenfelem, de 1 szegmenssel később én is meghalok egy bekapott varázslat / mágikus méreg hatása miatt, akkor is nyertem? Nyertem, de a versenyből kiestem, mert meghaltam? Azt írtad, semmilyen mágikus hatás alatt nem állhat a karakter induláskor. Akkor minek vehet mágikus tárgyakat? Minek vegyek láthatatlanság köpenyét, ha nem vehetem fel? Ha csata ideje alatt kell felvennem, mennyi időnek számít a felvétele? Mennyi időnek számít egy varázsital behörpintése? Ha kifizetem, vihetek be állatot? Boszorkánymester nem tetoválhat magára? Varázsló nem készíthet rúnázott, jelmágiázott tárgyakat? Amit Hulla összeszedett 5 pontba, jó irányadó lehet. u.i.: no offense, csak pontosabb infóra van szükségünk. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Még egy "érdekes" kiskapu a szabályokban. Varázstárgyakat ugye lehet készíteni. Akkor a varázsló készíthet gólemet is, az is jelmágiával készített tárgynak számít, kb ugyanúgy, mint egy tűzíj (az egyetlen komoly különbség a beleidézett lélek). Na de ha készíthet egyet, akkor készíthet többet is... tehát a szabályok engedik, hogy egy varázsló beállítson mondjuk egy féltucat kőgólemmel. Én ezt nem ellenzem végülis, hiszen ilyenekre van kihegyezve a verseny... csak hát akkor tessék, egy másik kiskapu is: Benne van az ETK felszerelései között (innen pedig a szabályok szerint akárki vásárolhat), hogy "testőr, naponta 1 ezüst". Így pl hozhatok egy 1. szintű karaktert, 314,800 darab testőrrel. Javaslat: ne engedjünk semmilyen társat (nincs ló, nincs kutya, nincs rabszolga, nincs élőholt szolga, nincs gólem, nincs testőr, stb). Aki akar, az arénában idézhet magának démont, meg 101 kiskutyát, feltéve, hogy van rá ideje... Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Akkor a varázsló készíthet gólemet is, az is jelmágiával készített tárgynak számít, kb ugyanúgy, mint egy tűzíj (az egyetlen komoly különbség a beleidézett lélek). Csak széljegyzetben jelzem, hogy egy gólem megalkotása egy varázsló számára felér egy életművel. Rengeteg tanulás, tapasztalat, kísérlet, no és kitartás kell ahhoz, hogy egy varázsló életre tudjon kelteni egy gólemet. Persze csak azért széljegyzet, mert a Vérpistke verseny nyilván nem a szerepjátékról szól, hanem a matekról. De azért senki ne gondolja ebből, hogy a varázslók csak úgy ontják a gólemeket. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Csak széljegyzetben jelzem, hogy egy gólem megalkotása egy varázsló számára felér egy életművel. Általános fantasy-ban igen. MAGUSban... legfeljebb csak akkor, ha a KM, illetve a JK erkölcse megköti a saját kezét. Ugyanis játékrendszerileg a gólem nem életmű... 6. tsz-en bármelyik varázsló képes elkészíteni körülbelül néhány óra alatt (feltéve természetesen, hogy a rendelkezésére áll minden kellék). Az anatómiai tudás (élettan - emberi test) már megvan, lelket secperc alatt tud szerezni a egy gonoszabb lelkületű varázsló (ezzel megkerülhető a drága lélekidézés), tehát attól függ már csak az egész, hogy milyen gyorsan tud rúnákat rajzolni az illető. Természetesen egy életútban ez lehet életmű... valami különleges lény anatómiáját meg kell ismerni hozzá, hogy ne csak ember formájú gólemet csináljon, illetve a lélek személye is lehet különleges, meg a gólem anyaga is. De játéktechnikailag, a rendszer (sajnos) alapot ad arra, hogy egy közönséges gólemet bármilyen 6. tsz varázsló összedobjon 1 nap alatt. Játéktechnikailag nem lehet belekötni abba, hogy egy varázsló ne csináljon egy év alatt 365 fős gólem-hadsereget. Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Mozaikmágia, gyorsítás varázslat. "A kiszemelt tárgy / személy saját idejének múlását felgyorsítja, miáltal környezete hozzá képest lelassul..." Nos TAO a belső időt már én is összehasonlítottam az időmágiával csak nálam kicsit drasztikusabb eredmények jöttek, mint nálad. Ha az idő mágiát nézzük, akkor a normál időnél gyorsabban mozgó tárgyak kevesebb sérülést okoznak (azaz az ellenfél +4 SFÉ bonuszt kap) és annál sokkal jobban rongálódnak. S ekkor még csak a 21-es gyorsaságról beszélünk. Lehet számolni mit jelent ez egy 10 szer gyorsabban mozgó kalandozónál. Tételezzük fel ,hogy egy átlagos kalandozónak (harcművész) van 15-ös gyorsasága a belső idő ezt meg 10 szerezi. Tehát 150-re szökken fel a gyorsasága, ami azt jelentené, hogy +300 TÉ és VÉ-t kapna(de szerintem ezt akkor sem harcértékekben kéne kifejezni ,ezt a gyorsaságot nem lehet követni így harcról, nem is beszélhetünk) és ezzel együtt +30 SFÉ-t kap minden ellenfele. Nem is beszélve, hogy a gyorsítás-nál leírtaknál 7, 5 szőr jobban rongálódnak a fegyverek (avagy az ökle) ami teljesen használhatatlanná teszi a belső időt. A slan-kard első max második csapásra, szilánkokra törne és a harcművész keze is így járna. Na és még kimaradt az, hogy a bekapott sebzés 15 szőr több lenne, elég lenne neki egy eldobott fogpiszkáló Igazából nem akartam ezt ennyire kifejteni, mert ez nagyon elméleti szinten van, de ha már TAO elkezdte, akkor is én leírom a véleményemet. Más téma: Csatlósok, állatok, gólemek, sárkányok? Nos én úgy vettem le Mosquito írásaiból ,hogy ez egy 1v1 gladiátor viadal szerű küzdelem lesz, ami valahogy úgy lesz szerintem(csak elmélet/ötlet) ,hogy a két ellenfél nyugodtan éli a kalandozói életét. Majd az egyik pillanatról a másikba be teleportálódnak egy zárt terembe ahol mozogni sem lehet és nem tudnak semmit sem cselekedni (varázslat,pszi,stb?).Nemsokára az ajtók kinyílnak és a felek egymással, szembeállnak, akik teljesen véletlenül és megmagyarázhatatlan módon ősi ellenségek és legfőbb vágyuk a másik halála. Nos tehát így nem lehet nálunk a megvásárolt légiónk vagy a házi kedvenc gólemünk sem. Csak az, ami a személyes auránkkal egyűt ide teleportálódott. Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Játéktechnikailag nem lehet belekötni abba, hogy egy varázsló ne csináljon egy év alatt 365 fős gólem-hadsereget. Ez úgy előttem van, ahogy futószalagon gyártják a gólemeket homlokukon kis almacsutka lógóval. De igen: Játéktechnikailag lehetséges. Szerepjáték szempontjából meg nem. (Bestiáriumban pl. pont erről olvasmányos leírás van a gólemnél, de még sok-sok ilyen dolog van, mai külön topikot töltene meg) A Vérpisti versenyben viszont a játéktechnika számít, így ebből a szempontból neked lészen igazad. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Lehet számolni mit jelent ez egy 10 szer gyorsabban mozgó kalandozónál. Tételezzük fel ,hogy egy átlagos kalandozónak (harcművész) van 15-ös gyorsasága a belső idő ezt meg 10 szerezi. Tehát 150-re szökken fel a gyorsasága, ami azt jelentené... Véleményem szerint a számítási módszered nem helyes, az alapjainál van egy kis baki. A tulajdonság-értékek nem lineárisan nőnek! Példa: a 8-as gyorsaságú karakternél a 16-os gyorsaságú karakter nem 2x, hanem többször gyorsabb. Ez az ETK-ban szereplő tulajdonságleírásoknál kiderül. Példa: egy 10-es erejű karakter fel tud nyomni fekve mondjuk 40 kilót. Egy 20-as erejű karakter valószínűleg úgy 300 kg körül (300 kg fölött nyomnak a világelsők a Földön). Tehát a 20-as erejű karakter nem 2x erősebb, mint egy 10es erejű, hanem sokkal többször. Emiatt egy 15-ös karakternél 10x gyorsabb karakter ügyessége nem 150, sokkal kevesebb... természetesen nem lehet meghatározni pontosan, csak hasra becsülni. Más téma: Csatlósok, állatok, gólemek, sárkányok? ... Nos tehát így nem lehet nálunk a megvásárolt légiónk vagy a házi kedvenc gólemünk sem. Csak az, ami a személyes auránkkal egyűt ide teleportálódott. A gólem azonban a varázsló személyes aurájához tartozik. akár 25 darab is, mert mindegyik magán viseli a varázsló bélyegeit, meg kezemunkáját. Ugyanez igaz a boszorkány familiárisára is, ésatöbbi... Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Emiatt egy 15-ös karakternél 10x gyorsabb karakter ügyessége nem 150, sokkal kevesebb... természetesen nem lehet meghatározni pontosan, csak hasra becsülni. Nos jelenleg nem arrol van szo ,hogy 10 szer gyorsabb hanem hogy meg tíz szerezi a használója gyorsaságát és az már más. A gólem azonban a varázsló személyes aurájához tartozik. akár 25 darab is, mert mindegyik magán viseli a varázsló bélyegeit, meg kezemunkáját. Ugyanez igaz a boszorkány familiárisára is, ésatöbbi... Mielött csunya következtetéseket vonok le akko szerinted ,ha egy varázslót teleportálnak akkor az általa készitett gólemek is vele eggyüt a cél helyre teleportálodnak? Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Május 10, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 ÁLJJJJJJJJ!!!! Banyek bocsi de nekem nincs ennyi időm a tábor még messze kicsit lassítsunk plz Alig bírom végigolvasni nem hogy még reagáljak is mindenre megpróbálok a teljesség igénye nélkül válaszolni párra idézgetés nélkül Fenntartom ha valamire nem egyértelmű vagy nem adok válszat tegyétek fel még egyszer. Az aréna elipszis alakú 10 ajtóval a kerülete mentén teteje nyitva a kezdés k5 dönti el az elején és sorba a távolságok 1=30 jard 2=35 jard 3=45 jard 4=60 jard 5=100 jard az aréna területéről oldalra kivarázsolni, elhagyni nem lehet felfelé nyitott fenntről érkező varázslatok működnek, de a játékos csak 10 jard magasra emelkedhet maximum kiteleportálni ezen területről nem lehet se beteleportálni egy előre bekészített mindent elpusztítót (kivétel ha más síkról idéznek pl. elementálok, démonok stb.) de kössetek belém nyugottan ha hülyeséget írtam már késő van a játékosok 1v1 ben kezdenek magyarul se testőr, se gólem, se hátas, se élőholt viziló, se félóriás aqvir nem lehet mellette. a harc elindulása után bármit idézhet ha van rá ideje és lehetősége (nem előtörténetből sem használhatja a pap segélykérést varázslatot mert neki van egy dzsinn akire rányomta már a bélyegét) ez arra vonatkozik hogy pl. tv tűz harcost idézhet meg hasonlók. A természeti lények meg élőholtak hívása szólítása nem működik mert több 100 km távolságban semmi nincs. varázs tárgyak lehetnek ami szerepel az etkban és akár rajtad is lehet (igen akár láthatatlanság köpenye is) aktív varázslatra a tűzaura, szépségvarázs stb értettem ami alapból lehet rajtad az CSAK pszi statikus pajzsés a membrán. Az alap felszerelés annyi lehet a karakternél amennyit elbír reálisan nincs szekér de feneketlen táska lehet, de onnan idő kivenni valamit. Varázsjelek, varázskörök, bélyegek sem lehetnek a karakteren (tudom ellentmondásos kis untáp a varázslóknak mert dugig lennének minden kombós szutyokkal az etk végén hála égnek kevés a kész varázstárgy és annyira nem tápok szvsz) italok is lehetnek a karaktereknél elkézsítése és ára lásd a varázstárgyaknál (alap kiírás) győzelem aki elsőként öli meg a másikat és legalább 1 percig még életbe marad különben ujrajátszatom és a kezdő ajtó is ujra sorsolásra kerül. (kérem az öngyilkos rarakterek mellőzését) A belső idő is kicsit untápolódni fog ahoz még jó pár dolgot el kell olvasnom meg átgondolnom de elsőre a gyorsításhoz fog hasonlítani Nah egyenlőre ennyire futotta amint lesz egy kicsit több időm összeírom az egészet nehogy véletlen magam ellen írjak valamit plusz a belső idő játéktechnikáját is kitalálom az instant kill biztosan nem lesz. A változtatás jogát továbbra is fenntartom Tisztelettel Mosquito Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Legbelsőbb idő Ez van! Szóval kezelni kell a dolgot! Amihez egyébként lenne is egy ETK-ból való levezetésem... TAO lelőtte a poént, valóban a varázslói Gyorsítás mozaikra gondoltam (ETK 321.old.), csak a késői órán már nem akartam belebonyolódni. Most viszont levezetném. A Gyorsítás mozaik és a Belső idő egyaránt fizikai jelenség, tehát lényegében ugyanarról a dologról van szó! A Belső idő 10x-es fizikai gyorsítást jelent, mert ott 1 szegmens alatt cselekszi meg a karakter 10 szegmens eseményeit. A Gyorsításnál, bár nem írják le direktbe, de könnyen kikövetkeztethető, hogy 2x-es fizikai gyorsítást jelent! Hogy miért? Mert a Gyorsított személy "kétszer annyit támadhat" a mozaik hatása alatt, mint máskülönben. Itt nagyon egyszerű lenne azt mondani, hogy ha 2x gyorsítás +40 TÉ-t és VÉ-t jelent, akkor a 10X gyorsulás ötször annyit jelent, azaz +200 TÉ és VÉ. Ám ez nekem valamiét sántít, túl egyszerű. Tehát folytatom... Nézzük, milyen gyorsulás mellett, milyen módosító járna. Vegyük alapul mindig az előző értéket és duplázzuk meg, így egymáshoz képest mindig jár az ETK szerinti +40 TÉ és VÉ, mig a bázisidőhöz (azaz a normálishoz) képest összevonódnak a módosítók. 2x +40 TÉ, +40 VÉ, +4 SFÉ 4x +80 TÉ, +80 VÉ, +8 SFÉ 8x +120 TÉ, +120 VÉ, +12 SFÉ 16x +160 TÉ, +160 VÉ, +16 SFÉ Itt már túl is léptük a Belső idő 10x-ét. Tehát - tudom matematikailag csak megközelítően ad pontos értéket - de oldjuk meg aránypárral a dolgot. 40 pontot kell elosztani 8x-ről 16x-re való növekedés során, ami azt jelenti, hogy 1x-es növekedésre jut (40/8) 5 pont, azaz 10x (azaz a Belső idő) +130 TÉ, +130 VÉ, +13 SFÉ Namost TAO említette, az elszenvedett sebzésre vonatkozó szorzót arra az esetre, ha a lassított (azaz lassabb) objektum "eltalálja" a gyorsítottat (azaz gyorsabbat). Ezt játéktechnikailag nem a Gyorsítás, hanem a Lassítás mozaiknál fejtik ki. Erről a Gyorsításnál direktbe nem írnak, csak céloznak rá, ezzel a mondattal: "A felgyorsított tárgy kevésbé képes kárt tenni a többiben, ám annál könnyebben rongálódik." A lényege az, hogy a lassabb tárgy a gyorsabbon (emlékszünk itt 2x-ről van szó!) kétszeres sebzést okoz! Egyszerű volna rávágni azt, hogy akkor 10x sebességnél tízszereződik a sebzés. Ám ha a fenti számítás a tetszetősebb, akkor az jön ki, hogy 6,5-szöröződik! Mindenki döntse el a kerekítésnél, mi a szimpatikusabb neki! Röviden és tömören amit én javaslok a következő: a Belső idő Harcérték-módosítói automatikus KÉ, +130 TÉ, +130 VÉ, de +13 SFÉ a célpontnak, ráadásul a normál időben végrehajtott sikeres támadások hatszoros sebzést okoznak a Belső időben cselekvő karakternek! a CÉ módosítók elbírálása KM hatáskör, ám mindenképp előre meg kell határozni Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Május 10, 2010 Megosztás Közzétéve: Május 10, 2010 Mosquito Javaslom(!), egyelőre maradjunk abban, hogy baráti beszélgetést folytatunk itt a VP versenyről, mert nagyon kiforratlannak tűnik a dolog. Aztán pár hét múlva, ha megteheted rá szánsz 1-2 órát és egy 4-6 oldalas normális versenykiírást szerkesztesz majd össze, az itt elhangzottak alapján! Sokkal jobban járnak vele a résztvevők (és te is), misemhogy itt toldod foldod a dolgokat! Persze te vagy a szervező, eszem ágában sincs belefolyni ebbe, (jelen állás szerint én csupán néző leszek), szóval Te mondod ki a végső szót! Frosty vs TAO Egyet kell értenem TAO-val, a tízszeres gyorsaság nem azt jelenti, hogy a Képesség értékét beszorozzuk 10-el. Egyébként nem hiszem, hogy jó úton járunk, ha ebből akarunk kiindulni! A gólemfamília csatoltteleportálásáról pedig hiszem, hogy TAO nem erre gondolt! Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés