Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Vér István verseny


Recommended Posts

Egyet kell értenem TAO-val, a tízszeres gyorsaság nem azt jelenti, hogy a Képesség értékét beszorozzuk 10-el. Egyébként nem hiszem, hogy jó úton járunk, ha ebből akarunk kiindulni!

Hmm meglehet nekem is gyanús ez a dolog ezért is írtam le a gondolataimat, én csak elmélkedek és nem az igazamat, próbálom bizonyítani ,ha félre érthetően írtam akkor sorry :?

De tulajdonképpen volna pár dolog, ami nem tiszta ,ha a Belső idő 10x-es fizikai gyorsítást jelent. Akkor mennyivel növeli meg a gyorsaságot? Pl.: egy kalandozó 40km/h órával tud futni akkor ez a szám szerintetek mennyivel fog megnövekedni?

A Gyorsítás mozaik és a Belső idő egyaránt fizikai jelenség, tehát lényegében ugyanarról a dologról van szó!

Biztos ,hogy ugyan az a kettő? Gyorsítás-nál nem a gyorsaságot növeljük meg hanem az idő múlását gyorsítjuk fel a Belső idő meg a fizikai gyorsaságot többszörözi meg(10x-es vagy mi :D )

A Gyorsításnál, bár nem írják le direktbe, de könnyen kikövetkeztethető, hogy 2x-es fizikai gyorsítást jelent! Hogy miért? Mert a Gyorsított személy "kétszer annyit támadhat" a mozaik hatása alatt, mint máskülönben.

Nos ez egy jó megközelítés én is gondoltam rá ,de mivan ha csak az idő gyorsabb mulása teszi lehetövé a több támadást és nem is a látszolag megnövekedett gyorsasága. Ha mégis a gyorsaság teszi lehetövé akkor valamit nem vettünk számitásba.Mégpedig a belsö idő a megnövekedett gyorsasággal nem csak harcértéket add hanem rengeteg Tám/kör-t is kéne adnia ami megint kimaradt :roll:

A gólemfamília csatoltteleportálásáról pedig hiszem, hogy TAO nem erre gondolt!

Hát én is tudom ,hogy nem "családi" telepotálásra gondolt csak furán és talán nem befejezetten irta le.(vagy velem van a baj mert mindig éjfél után fáradtan irok a forumra :mrgreen: )

Link a hozzászóláshoz

Bár nem olvastam végig a beszélgetést (kinek van erre ennyi ideje?), de nekem úgy tűnik, hogy egyesek bár nagyon lelkesek, de tévúton járnak. :)

A VP pont a szabályok kihasználására vonatkozik. Ha belső idő leírásában nincs olyan, hogy tulajdonságértéket ad, akkor nem ad. Hiába ír a könyv tízszeres sebességet, ha ehhez pl. nem járul semmilyen gyorsaságbónusz. Ez itten a mágia kérem...

A gondolatmenetet tessék továbbfolytatni és minden egyes kérdésnél a a szent betűkhöz igazodni. Csak az játszik, ami kerek-perec írva vagyon. PONT. :char:

A gólemes, testőrös példára is választ ad az alap cél: ki tudja a legtáposabb karaktert létrehozni?

(szóljatok azért, ha más lenne a lényeg és én vagyok tévúton) :twisted:

Speciel sem a gólem, sem a testőrök, de még a varázstárgyak sem feltétlenül a karakter részei... Ez kb olyan, mint a gyerekeknél azt mondani, hogy a bátyám majd jön és jól megver... Az igazzy Vér István maga intéz mindent, sosem hagyja másokra a piszkos munkát! :roll:

No offense, csak szerény véleményem szerint mintha eltávolodnátok a lényegétől az egész kihívásnak... :pajti:

Link a hozzászóláshoz

Speciel sem a gólem, sem a testőrök, de még a varázstárgyak sem feltétlenül a karakter részei... Ez kb olyan, mint a gyerekeknél azt mondani, hogy a bátyám majd jön és jól megver... Az igazzy Vér István maga intéz mindent, sosem hagyja másokra a piszkos munkát! :roll:

No offense, csak szerény véleményem szerint mintha eltávolodnátok a lényegétől az egész kihívásnak... :pajti:

Sziasztok! :)

azt hiszem, egyet kell értsek... :) tényleg az a lényeg, hogy a vérpist legyen erős, ügyes, okos, stb. :) és ne az általa előkészített tárgyak... és itt elgondolkoztató az idézés is, mert a különböző kasztok különféle módokon tudnak idézni, de érdemes mondjuk ezek varázslási idejét is megnézni... :)

amit én még lényegesnek tartok... hogy szerintem, aki akarja, az nézhesse meg a párviadalok első fordulóját... és mondjuk nrm kell nyíltan mondani a KM-nek, hogy mit csinál, megírhatja egy cetlin is, és a KM majd lemeséli, hogy mi történik... és ez lehet információ is, de lehet, hogy nem jól tippeltél az adott dologban, de a néző konkrétan nem biztos, hogy fogja tudni, hogy mi történik... arról nem is beszélve, hogy a vérpisti is szerepjáték valahol, tehát a karakter értékeinek és szakképzettséginek is érdemes lenne érvényesülni... és hiába tudod játékosként, hogy az adott dolog pl. egy tv. varázslata volt, ha a karakter nem tudhassa... :-PPP lehet, hogy ez így túlbonyolítanád, de sokkal életszerűbbé tenné, szerintem... :)

és a vérpisti tényleg face to face az igazi... amit a karakteralkotás alapján a karakterből ki lehet hozni, a kiskapukkal ki lehet hozni...

gondolom e tekintetben érvényesülni fognak a faj-kaszt korlátozások is? vagy nem? ;) illetve iker/váltott kasztnál szintén vannak korlátok, vagy nem lesznek?

üdv, Sanyi

Link a hozzászóláshoz

hulla javaslata a legjobb egyenlőre beszélgessünk a felmerült problémákról és amikor már nem lesz újjabb problémás kérdés és mindenki kifejtette a véleményét eldöntöm a véglegest.

A legvégén leírom a végleges kiírást kiemelve a problémás szabályok én általam meghatározott megoldását, játéktechnikai megoldását.

amit én még lényegesnek tartok... hogy szerintem, aki akarja, az nézhesse meg a párviadalok első fordulóját... és mondjuk nrm kell nyíltan mondani a KM-nek, hogy mit csinál, megírhatja egy cetlin is, és a KM majd lemeséli,

A párviadalok mindenki számára nézhető lesz nem fogunk elvonulni és titokban lejátszani a meccseket.

Előző táborokból tanulván nem fogom kiírni hogy csütörtök 8-tól kezdünk és tart a meccs végéig mert riptig akkor van az aqvír vérfoci, vagy egy freemodul vagy éppen a ciklust nem sikerült lemesélni és akkor fejezik be ezért találtam ki azt hogy megbeszélés alapon összeszedjük a 2 játékost meg magamat meg aki kiváncsi és leülünk játszani.

A lemesélés idáig is úgy zajlott hogy amit az egyik játékos kitalált és nem szeretné hogy a másik ténylegesen megtudja azt elvonulva elmesélte nekem én meg lemeséltem.

Link a hozzászóláshoz

A lemesélés idáig is úgy zajlott hogy amit az egyik játékos kitalált és nem szeretné hogy a másik ténylegesen megtudja azt elvonulva elmesélte nekem én meg lemeséltem.

ez szinte maga tökély... :)

persze, gondolo, ha a dolognak látható jelei is vannak, akkor azt a részét viszont nyíltan mesélted... és aztán abból mindenki olyan következtetést vont le, amit akart... és amit a karakter (nem a játékos!) a tudása szerint le tudott vonni :)

újabb kérdések:

- győzelem esetén mennyi a felkészülés a következő fordulóig? a közbenső viadalok ideje, vagy egy nap, vagy? ezzel pl. ha folyamatosa viadal (játékidő szerint), akkor korlátozhatja a mágia- és a pszihasználók lehetőségeit, mert úgymond be kell osztani az erejüket... :)

- a fentiekhez kapcsolódóan a mágikus kifáradás szabályai érvényesülnek-e?

- illetve mi a helyzet akkor, ha egy boszorkány a lelkének egy darabját a familiárisába menti át, és ezáltal hiába ölik meg? úgy emlékszem, hogy használt valaki egy ilyen varázslatot az egyik KCSSK versenyen... de még utána kell néznem, hogy ez pontosan melyik is volt...

ha még valami felmerül, jelzek... több szem többet lát alapon... :)

Link a hozzászóláshoz

Mosquito: köszi a válaszokat, remélem nem ijeszt meg a sok hozzászólás. Inkább fogd fel úgy, hogy nagy az érdeklődés. ;)

Összefoglalom akkor, hogy mire kell pontos leírást adnod (Hulla már elkezdte, én folytatom... úgy látszik szeretjük kiegészíteni egymást :pajti: ). Ezeknek egy jó részére már adtál választ, csak azért írom le újra, hogy össze legyen egy helyen foglalva.

1. Karakteralkotás

- használható szabálykönyvek pontos felsorolása

- szint, faj, kaszt, Tp megkötések és elosztások

- faj-kaszt megkötések (pl csillagozott párosítások élnek?)

- képességek: mágikus úton a faji maximum fölé is vihetőek? (erőkesztyű, ...)

- felszerelés megkötések és árak (gondolj itt gólemekre, csatahajóra, mérgekre és alkímiával készített molotov-koktélokra is...), térj ki a mennyiségre és a méretre is (hogy ne tudjanak lőporral megrakott harci szekérrel indulni)

- mágikus tárgyak. Ez röviden megoldható azzal, hogy csak olyan mágikus tárgyat lehet venni, ami a szabálykönyvekben leírva szerepel (és ezzel megoldottad, hogy a varázslók nem tudnak saját készítésű ketyeréket csinálni, nincs jelmágiázás).

- csatlósok (testőr, élőholt szolga, stb...) mit lehet, mit nem. Gondolj bele a másik oldalába is! Ha letiltasz mindent, akkor hogy néz ki egy racklalovas rackla nélkül? Lovaskopjás lovag harci ló nélkül. Boszorkány familiáris nélkül? (ez nem "csatlósnak" számít, ha eggyéválást alkalmazott, hiszen a boszorkány saját lelke lakozik benne!)

2. A csata helyszíne

- Az aréna pontos méretei és formája.

- Az arénában található összes objektum leírása, vagy ha nincs semmi, ennek jelzése. Az aréna fedett / nem fedett. (Varázslatoknál ugye számít, illetve repülésnél.) Az aréna talajának anyaga. (Fontos ez az apróság is, pl homokban vagy hóban látható egy láthatatlan ember futása is.) Az aréna fényviszonyai és láthatósága. (Teljesen ki belátható minden része, vagy vannak sötét / ködös / speciális részei?)

- A játékosok lehetséges kezdési pontjai, és egymástól való távolságuk.

- Az aréna minden mágikus korlátozása. Minden olyan mágiaforma vagy varázslat felsorolása, ami nem működik. (Pl.: természeti lények idézése, satöbbi.) Érdemes azt leírni, hogy az aréna végtelen erősségű bebörtönző és körbezáró varázskörökkel van körbevéve, tehát amit az arénában létrehoznak, az garantáltan bent is marad. Így nem lehet kihatni belőle semmilyen módon (ez tehát egy mondatban letiltja az összes térmágiát, a pap természeti lényidézéseit, satöbbi). Ellenben nem tiltja le az arénán belüli idézéseket, tehát meghagyja ezt a lehetőséget.

3. A küzdelem szabályai

- Startpozíció. A karakterek hogyan helyezkedhetnek el. Milyen hatás élhet rajtuk, és mi nem a csata kezdetekor. Javaslat (a korábbiakat egyértelműen összefoglalva): a karaktereken nem élhet semmilyen közvetlen, speciális hatás (legyen az mágia, méreg vagy bármi más). Statikus pajzsok, dinamikus pajzsok és membrán engedélyezettek, de csak saját maga által építettek. Nincsenek tetoválások és jelmágiázás. Meglévő varázstárgyak hatásai érvényesülnek, de csak azok, amik folyamatosan kifejtik a hatásukat. Amik nem folyamatos hatásúak (pl varázsital), azokat a csata ideje alatt kell aktiválni.

- Pontosan definiált győzelmi feltételek. Mikor számítunk valakit vesztesnek (meg kell halnia, vagy elég harcképtelennek lennie?). Javaslat: akkor veszít valaki, ha az arénában tartózkodó porhüvelye meghal (elkerülendő a többfelé osztott lelkeket, nekromancia segítségével feltámadó varázslót, satöbbi). Mikor számítunk valakit győztesnek (pl akkor is nyer, ha ő is meghal?). Előfordulhat-e döntetlen? Ha igen, mi történik ebben az esetben?

- Kockadobások. Kidobunk minden dobást? Vagy mindig átlaggal számolunk? Vagy mindig maximummal számolunk? (Gondolj az olyan esetekre is, ha az egyik vérpisti kihoz 100K6-os sebzést, és végig kéne dobálni...) Nem mindegy, hogy a szerencsének mekkora szerepe van a játékban (volt már 01 is, és 00 is vérpistin).

- A nem egyértelmű cselekedetek időtartama. Köztudott, hogy minden szegmens számít itt. Mennyi időnek számít 1 varázsital felhörpintése? Mennyi időnek számít 1 szó kimondása (pl tűzkard aktiválásához)? Stb.

- Ynevi számítás szerint a meccsek 1 nap alatt zajlanak le, ha igen, mennyi idő telik el köztük? A gyógyulás, a mágikus kifáradás, a felszerelés fogyása (1x használatos tárgyak, megrongálódott vért) mind továbbszámít a következő csatára? Az aréna minden induláskor tökéletes állapotúnak számít, vagy annak az állapota is továbbszámít a következő csatára? (pl. megcsappant manaháló, az aréna közepén egy hasadék, stb)

4. Lebonyolítás

- Sorsolás hogyan és mikor történik. Javaslat: legyen első este és nyilvánosan.

- A meccsek nyilvánossága és hirdetése.

- Az induló karakterek nem-nyilvánossága.

- Egy-egy meccs időtartama. Javaslat: legyen időlimit (nem ynevi, hanem földi viszonylatban, különben órákig tudnak játszani 1 kört...). Például egy meccs legfeljebb 30 perc, és a KM-nek kell pörgetni a dolgokat (elvileg mindenki kész stratégiával érkezik, az időhúzás nem itt, hanem mindig a szabályértelmezéseknél van).

- A versenyrendszer leírása. Egyenes kiesés, körmérkőzés, vígaszág, pontozási rendszer, satöbbi... természetesen ez nagyban függ az indulók létszámától, de jó, ha van valami irányelv.

- Versenyzőkkel való egyeztetés, és meghirdetés. Javaslat: az ebédlő melletti hirdetőfalra (központi helyen van) rakjuk ki mindig az aktuális versenyállást, a pontokat, a továbbjutási hierarchiát, és a következő meccsek időpontjait. Ez tök jó hangulatot kelthet, lehet napközben lesni az eredménytáblát, meg fogadásokat kötni. :D És nem utolsósorban tájékoztató, hogy mikor lehet megnézni a meccseket.

Mosquito:

Én sem fedtem le mindent, de ez tűrhető irányadónak tűnik. Ha ezeket összefoglalod egy doksiba, meg betömöd az esetleges lyukakat, akkor lesz egy elfogadható szabályrendszerünk.

A lebonyolítás párosítás, versenyrendszer részében javaslom, hogy kérd ki esetleg Hulla segítségét, van tapasztalata ezekben a pontrendszeresdiben, és induló létszámtól függetlenül le tudjátok előre fektetni a rendszert.

Üdv :)

Link a hozzászóláshoz

TAO: még annyit hozzátennék... hogy a karakterek leadásának is legyen határideje, monduk mint az alapmodul karaktereié, már csak azért is, hogy a szervező le tudja ellenőrizni annak szabályosságát, és ha esetleg módosítási javaslata van (kizárólag a szabályokból fakadó), akkor azzal ne a helyszínen kelljen húzni az időt... egyébként nagyon jól összefoglaltad a lényeget, olyan dolgokra is kitértél, ami éppen most ötlött az eszembe, hogy rákérdezzek... :)

és leszek a 2. jelentkező :)

Link a hozzászóláshoz

Jah és a legfontosabb, ahogy SirTom is említette, bele kell foglalni a szabályrendszerbe, hogy

Amire a vérpisti szabályrendszer nem tér ki, abban a szabálykönyvek betű szerinti értelmezése a mérvadó, illetve szabálykönyvek ütközése esetén az Első Törvénykönyv álláspontja a mérvadó.

Link a hozzászóláshoz

TAO ezt tényleg nagyon jól összefoglaltad és remek VP szabály lehet ebből (nekem nagyon bejönne :) ). Csak egy kis probléma van vele, ami szegény Mosquito-t érinti. Mert erre mind neki kell majd választ adni :D , kikeresni a szabálykönyvekből az érintett részeket és ez nem kis meló lesz. Egyébként is a tábor még viszonylag messze van, így bőven van ideje az egészet átgondolni és megírni.

U.i.: Mosquito ha szükséged lenne segitségre akkor pár dologban besegithetek.

Link a hozzászóláshoz
TAO ezt tényleg nagyon jól összefoglaltad és remek VP szabály lehet ebből (nekem nagyon bejönne :) ). Csak egy kis probléma van vele, ami szegény Mosquito-t érinti. Mert erre mind neki kell majd választ adni :D , kikeresni a szabálykönyvekből az érintett részeket és ez nem kis meló lesz. Egyébként is a tábor még viszonylag messze van, így bőven van ideje az egészet átgondolni és megírni.

U.i.: Mosquito ha szükséged lenne segitségre akkor pár dologban besegithetek.

Frosty: ebben nagyon igazad van... de egyrészt lehetünk annyira jók vele, hogy alkalmasint segíthetünk is neki egyes kérdésekben, másrészt meg a több szem több szem(pontból) lát, egyes kérdéseket akár érdemes itt a fórumon is megvitatni...

meg el lehetne kezdeni az előzetes jelentkezéseket is szervezni, hogy egyáltalán lesz-e elegendő érdeklődő a szervezéshez, mert eddig vagyunk ketten... esetleg veled hárman... :)

Link a hozzászóláshoz

Köszönöm a segítség felajálásokat, első körben messze még a tábor és ha a cégnél nincs nagy hajtás lesz annyi időm hogy összeírja ha netalántán a körülmények másként alakulnak szólok mindenkép.

Taonak köszönöm a hossssssszú hozzászólását hogy ténylegesen mit is kell leírnom és átnéznem. :)

Bárkinek eszébe jut valami ami tao kihagyott plz írja le

Segítséget pedig egyenlőre abban tudtok hogy a kényes kérdéseket (pl. belső idő játéktechnikai megoldás) mindenki leírja a véleményét róla így olyan dolgok is felmerülnek amire én nem gondoltam tehát nagyobb perspektívám lesz a végső szabály leíráshoz.

Azt mindenképp kérem hogy akik 99% hogy indulnak a VP-n azok jelezzék mert nagyban befolyásolja a meccsek számát és a kiesési rendszert. (egyenes kiesés vagy körmérkőzés) Nagyon kevés jelentkező esetén meg elmarad.

Köszönettel

Mosquito

Link a hozzászóláshoz

meg el lehetne kezdeni az előzetes jelentkezéseket is szervezni, hogy egyáltalán lesz-e elegendő érdeklődő a szervezéshez, mert eddig vagyunk ketten... esetleg veled hárman... :)

Előre mondhatom leszünk annyian ,hogy nem hiába lesz megszervezve a VP. Az előre jelentkezés tényleg jó ötlet ,de az tuti ,hogy nem a végleges létszámot fogja visszadni. Sokan nem vagy csak ritkán jönnek fel a forumra és álltalában a helyszinen tudják meg ,hogy lesz ilyen is. Így nehéz előre megtudni a létszámot.

Link a hozzászóláshoz

Húú de hosszú volt végigolvasni.

Hogy ne legyünk jelentkező hiányban, én is jelentkezek.

Mielött nekiláttam a hozzászólásnak elolvastam az ETK-ban ideillő szöveget, mert végül a betüforma adja meg Vér Istvánnak, hogy mi is fog történni vele.

Amit mindenképpen tudunk: Belső időben lévőé a kezdeményezés joga, harcmódósízóról nem ír a könyv, de azt írja, hogy teljes köre van cselekedni akár pszit használni is, ezek szerint tud belső időben Chi-harcolni-bár ez ellentmond a Chi-harcban leirtakkal, de szerintem ha a belső idővel kezdünk akkor még lehet felgyorsultan egy befejezett diszciplina mellé másikat elkezdeni.

Gyorsítás: gyorsasága 21-re nő, bármennyi is volt.

Lassítás: gyorsasága 3-ra csökken bármenyni is volt.

Szeretnék kicsit beszélni a belső időről, és a gyorsítás varázslatról, mint fizikus (lassan frissdiplomás)

Mivel a szabályrendszertben leírtakat kell figyelembe venni, ezért csak leírom, hogy a valóságban mi a reális.

Egy felgyorsított tárgynak nagyobb a mozgási energiája, játéktechnikailag többet sebezne a kevesebb helyett.

Saját szememmel láttam, hogy felgyorsított pingpong labda összetört egy 3 mm-es üveglapot, illetve felgyorsított normál ceruza 2 db 3 cm vastag Balzafán ment keresztül, úgy, hogy a hegye még csak picit sem csorbult ki. (a gyorsítás mértéke közel hangsebesség 340 m/s)

A pontos fizikát nem tenném hozzá.

Mindemellett a belső idő szerintem nem nagyon hasonlítható a gyorsítással.

Azt meg már le se kell írnom, hogy a 20-as tulajdonság skála nem lineáris ezt már mások megtették.

Link a hozzászóláshoz

Amit mindenképpen tudunk: Belső időben lévőé a kezdeményezés joga, harcmódósízóról nem ír a könyv, de azt írja, hogy teljes köre van cselekedni akár pszit használni is, ezek szerint tud belső időben Chi-harcolni-bár ez ellentmond a Chi-harcban leirtakkal, de szerintem ha a belső idővel kezdünk akkor még lehet felgyorsultan egy befejezett diszciplina mellé másikat elkezdeni.

Hal jól emlékezem és mivel tényleg így van.

A könyv a Chi-harc használatánál már megelíti ,hogy semmilyen más diszciplinával együtt nem alkalamzható kivéve:

-pajzsok fenntartása, aranyharang.

Ebből kitünik , hogy van egy kis ui is ami így szól:

Azokra az esetekre is vonatkozik, amikor az alkalmazó olyan Y hatást hoz létre, aminek fenntartásához nincs szükség további koncentrációra, és még ezen disciplina lejárta előtt megpróbál chi-harcot folytatni.Ilyen esetekben vagy egyik vagy másik hatás nem fog működni.

ergo=> egyik leesik:D

És ahogy

Belső időt és chi harcot egyszerre nem lehet alkalmazni, erre külön szabály van az általános diszciplinák előtt.

említette, ez tényleg le is van írva. Tehát itt nincs ellenmondás, a szabályok tisztán leírják mit szabad.

Link a hozzászóláshoz

+1 dolog Mosquitonak átgondolásra:

Az opcionális szabályokat (ETK, 83-84. oldal) használjuk-e? Ha igen, melyikeket? (eszméletvesztés, kötelező Ép-vesztés, ...)

Nem mindegy. Például kötelező Ép-vesztés használata nélkül egy táposabb JK egy 10k6-os tűzgolyó után leporolja a vállát és röhögve megy tovább, míg kötelező Ép-vesztéssel valszeg földön marad.

Ceri: akkor jer hát, és lássuk ki a pistikébb! Ezt tekintheted kihívásnak is. :twisted:

Link a hozzászóláshoz

Hmm... hazafelé sétálva néhány gondolat jutott eszembe... hogy hogyan is lesz ez az egész... egyszerűen belépünk a kapun és már tüzelünk is? vagy visszaugrunk a kapupánt mögé, ha nincs elég bátorságunk? :D inkább adjuk meg az egésznek a módját egy kis show-al (hogy meglegyen az élet sava meg borsa :D) vagyis, lehessen üdvözölni az ellefelet, meg lehessen egy kicsit bemutatózni (legalább leírni a karaktert, vagy esetleg bemutatni egy-két dolgot, amit tud, vagy amit akar... :D), persze ezen időszakban már nem lehet készülni, illetve nem lehet (még) a másik ellen cselekedni... :) mert azért mondjuk valami bünti jár... mondjuk a kezdés időpontjánál 1 szegmenssel később kezd, stb. :) aztán egy megadott jelre indulhatna a viadal...

jah, és még az jutott eszembe, hogy ha lementek az egyéni viadalok, akkor lehetne 2-3 csapatba sorsolással szétdobni a vérpistiket... és lehetne vérpisti csapatverseny is... :) ahol már egy kicsit a csapatjáték is érvényesül, nem csak az egyéni képességek... :) hogy ez tisztán homokon, vagy egy kicsit labirintussal megtüzdelve... ez már a szervező dolga... :)

és így talán egy kicsit szerepjátékosabb is lehetne...:) de nyugodtan szólhatok rám, ha csak reszelgetem a körmöm és hülyeségeket beszélek... :D

Link a hozzászóláshoz

A bemutatkozás, stb jó ötlet. De ezt szerintem egyébként is hasonlóan tervezte Mosquito. Nem csak annyiból áll az egész, hogy belépsz és kámehámeeeeeeee.

Lesz aréna-leírás a KM-től, aztán a karakterek kinézetének leírása, aztán vezényszóra indul majd a csata.

Csapatverseny már nagyon sok dolgot vet fel, de a még nagyobb probléma az idő. Így is elég sok időt visz majd el önmagában a vérpisti verseny. 1vs1-ben is egy meccs (időlimit nélkül) nagyon el tud húzódni a szabályértelmezések miatt. El tudom képzelni, amikor 4 vs 4 ember kiabál egymás szavába vágva... sose lenne vége. :)

Szerepjátékosabb lenne?? A Vérpisti verseny? Áruló! Ez a Júdea Népe Front! :D

Link a hozzászóláshoz

AZ elmúlt években amikor én szerveztem a Vér István emlékversenyt volt környezet/aréna bemutatás, a szemben álló karakter vagy magát írja le vagy én teszem meg teljesen mindegy tehát adunk mindig egy keretet az egésznek.

A csapat vér pisti viszont felkeltette érdeklődésemet nagyon jó ötlet amit tao bácsi is írt sooook időbe fog kerülni de poénnak mindenképp jó ha van rá min 4 de max 6 fő szívesen lemesélném azt is :)

Link a hozzászóláshoz
Az ár az csak a manapont-tól függ? vagy hozzátartozik az alapár?

Vagy ha nekem van egy runázandó cuccom, amiért lecsengettem az aranyakat, akkor mivel nem értek hozzá manaopontonként 2 aranyért felrúnáztathatom ugye?

A másodikra biztos vagyok benne, hogy igen a válasz, az elsőre majd Mosquito válaszol. :)

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...