Rayen Reval Közzétéve: Június 6, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 6, 2010 Vér Pisti karialkotás:A karaktert 31481 Tp ből kell megalkotni (igen pontosan ennyiből)Ebből kell megvenni a karakter szintjét, képesség pontokat, fajt és felszerelést.Ez rögtön az első oldalon látható, de gondoltam jobban mutatna, ha a végleges verzióba is benne lenne. Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Június 6, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 6, 2010 Sikerült elolvasnom átgondolnom és leírnom a biztosan nem teljes de ahhoz nagyon közel álló karakteralkotást.Szerintem addig "semmi" értelme nincs agyalni a karakteren, amíg nem kerül ki a teljes karakteralkotás! Valaki kombóz és agyal egy hétig, aztán kijön valami új és bukta az egészet! :SLegelső nap este lesz a sorsolás nyilvánosan. Ha valaki nem olvas fórumot és nem tud a versenyről annak is van fél napja kidolgozni egy karaktert.Hogy egyenes kieséses vagy körmérkőzések lesznek a helyszínen döntöm el a beadott karakterek föggvényében. Agyaltam már a konkrét lebonyolításon, ha ott leszünk, ebben szívesen segítek!Nyilvános meccsek lesznek a karakterek titkosságát garantálom az első küzdelemig, több forduló esetén van mód felkészülni a többi karakter ellen KIZÁRÓLAG stratégiai. A többi résztvevő is nézheti a riválisok összecsapásait?(Szerintem ez naggyon rosssz ötlet!!! Ráadásul rontja a játékélményt is!)Uff,Hulla Link a hozzászóláshoz
Catsmile Közzétéve: Június 7, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 7, 2010 Nyilvános meccsek lesznek a karakterek titkosságát garantálom az első küzdelemig, több forduló esetén van mód felkészülni a többi karakter ellen KIZÁRÓLAG stratégiai. A többi résztvevő is nézheti a riválisok összecsapásait? (Szerintem ez naggyon rosssz ötlet!!! Ráadásul rontja a játékélményt is!) Uff, Hulla Hulla: szerintem meg életszerű... miért rontaná a játék élményt? nem mindent kell nyíltan tolni? és a külső, látszódó változásokból 1. nem biztos, hogy rá tudsz jönni, hogy mi is történt 2. ha jól játszod ki a vérpistikét () akkor nem biztos, hogy az ismeretei alapján tudhatod, hogy mi történt (max. játékosként)... Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Június 7, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 7, 2010 Hali Rayen Reval: jogos észrevétel. Javítva Hulla írta:Mosquito írta:Sikerült elolvasnom átgondolnom és leírnom a biztosan nem teljes de ahhoz nagyon közel álló karakteralkotást. Szerintem addig "semmi" értelme nincs agyalni a karakteren, amíg nem kerül ki a teljes karakteralkotás! Valaki kombóz és agyal egy hétig, aztán kijön valami új és bukta az egészet! :S[/quote:19y4v6s1] Kis félreértés ez a karialkotás a teljes és végleges radikális változtatások nem lesznek már benne. Ha valami agyhalott kombót benne hagytam az az én felelősségem, de a szabályok attól függetlenül már nem változnak. Hulla írta:Idézet:Nyilvános meccsek lesznek a karakterek titkosságát garantálom az első küzdelemig, több forduló esetén van mód felkészülni a többi karakter ellen KIZÁRÓLAG stratégiai. A többi résztvevő is nézheti a riválisok összecsapásait? (Szerintem ez naggyon rosssz ötlet!!! Ráadásul rontja a játékélményt is!)[/quote:19y4v6s1] Az első csatákat fix párok fogják megvívni vagyis nem tud senki felkészülni a másik ellen. a második fordulóra meg mindenki tudni fogja ki milyen karakterrel van ha nem ő nézi meg akkor elmesélik neki innentől kezdve tök mindegy szvsz. Ha tudod mivel jön a másik ha nem a saját karaktereden változtatni már nem tudsz. A saját kariat meg a-tól z-ig ismerned kell ha túl akarod élni. Tehát mindenki nyugodtan kezdje el megalkotni az életképtelen kis kariját További észrevételeket várom Üdvözlettel Mosquito Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Június 7, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 7, 2010 Na, örülök, hogy végleges. Lehet keresni a bennhagyott kiskapukat. Hulla: igaza van Mosquito-nak. Ha nem is nézheted meg más meccsét, azoktól, akik látták, úgyis visszahallhatod. Ez elkerülhetetlen. Az egyetlen, amit lehet tenni: úgy próbálsz küzdeni, hogy ne derüljön ki, hogy mivel jössz. Ez vérpisti... láttam én már varázslót teljesvértben. Hajrá mindenkinek, jó tápolást, és köszi a szabályzatot Mosquito! Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Június 7, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 7, 2010 Belső idő játéktechnikai megoldása: Té: +100 Vé: +100 kezdeményezés automatikusan az övé Cé: elleni vé-je+100 ,de az őt ért sebzés 5-szörös (csak a fizika) Ennyi amit a Belső idő ad? Szóval nincs akko semmi x meg y-nozás? Csak a harcértéket ad meg nagyobb sebezhetőséget? Ez okés csak akkor az lenne a kérdésem mivan ha a galád belső időt használo még varázsolni is tud? Link a hozzászóláshoz
Catsmile Közzétéve: Június 7, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 7, 2010 Na, örülök, hogy végleges. Lehet keresni a bennhagyott kiskapukat. Hulla: igaza van Mosquito-nak. Ha nem is nézheted meg más meccsét, azoktól, akik látták, úgyis visszahallhatod. Ez elkerülhetetlen. Az egyetlen, amit lehet tenni: úgy próbálsz küzdeni, hogy ne derüljön ki, hogy mivel jössz. Ez vérpisti... láttam én már varázslót teljesvértben. Hajrá mindenkinek, jó tápolást, és köszi a szabályzatot Mosquito! TAO: pont erre gondoltam... ha meg mégis lebuksz... akkor lehet, tudnak készülni ellened... ez van... és mint mondtam... mesélőként korlátoznék azért dolgokat... ha az adott vérpisti karakterként nem tudhatja, hogy mi történt pontosan, bár ez meg nehezen kivitelezhető... ezt még segítheti a zártan kapja a mesélő, hogy mit akar lépni egyik másik karakter... és csak a hatást meséli le... Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Június 8, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 Frosty az X Y -ok ugyanúgy megmaradnak ha úgy alakul a helyzet, ezzel csak a bármit megcsinálhatok, megfogom a nyílvesszőt, körbe pi..lem mert belső időbe vagyokot küszöbölöm ki. Catsmile: bízz bennem pár vér pistit lemeséltem már meg játszottam is párat már. Hidd el fílinges lesz Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 Frosty az X Y -ok ugyanúgy megmaradnak ha úgy alakul a helyzet, ezzel csak a bármit megcsinálhatok, megfogom a nyílvesszőt, körbe pi..lem mert belső időbe vagyokot küszöbölöm ki.Akkor ha jól értem a belsőidős karakter tám/köre is megtízszereződik? Persze kör-re vetítve! Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 A Belső Idő esetleg tényleg több kifejtést igényelhet még. Mire gondolok: - a támadások száma a te leírásod szerint nem többszöröződik, csak + TÉ és VÉ jár. Tehát egy belső időben lévő karakter sem támad többet, mint egyébként. - a leírás szerint a belső időben lévő karakter gyorsasága játéktechnikailag nem változik. - a leírás szerint a belső időben lévő karakteré az automatikus kezdeményezés. De mi van, ha én bedobok egy pszi-rohamot? Pszi-rohamozó karakteré az automatikus kezdeményezés. Na most mindkettőnk automatikusan megkapja a kezdeményezést... kié az első ütés? Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 - a leírás szerint a belső időben lévő karakteré az automatikus kezdeményezés. De mi van, ha én bedobok egy pszi-rohamot? Pszi-rohamozó karakteré az automatikus kezdeményezés. Na most mindkettőnk automatikusan megkapja a kezdeményezést... kié az első ütés? Aki megnyeri a hagyományos KÉ-t!? Egyébként kár, hogy a célpontnak járó +SFÉ-t nem mentetted át Mosquito a VP-be! Így megint mindenki arra megy majd rá! Továbbá javaslom, hogy az általad meghatározott harcértékek csak duplázódjanak (és ne tízszereződjenek) ha valaki kikombózza a legbelsőbb időt, azaz az X-et! (Erre reagot kérek!) Link a hozzászóláshoz
@huszár Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 (Erre reagot kérek!) sorry kihagyhatatlan... én meg Shulurt! Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 (Erre reagot kérek!) sorry kihagyhatatlan... én meg Shulurt! Link a hozzászóláshoz
Frosty Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 Nos igen a belsö idö nem lett valami részletesen leirva, ha megmarad az X Y nozás akkor minek kap még plus harcértéket a használoja.Nem azért kapott HM-et hogy ne keljen az X Y nokkal foglalkozni és nem ezért lett a megnövekedett gyorsaság harcértékben kifejezve De igazábol ez a része már nem izgat engem a legutobbi írásom második része érdekelne inkább. Mégpedig ez: Ez okés csak akkor az lenne a kérdésem mivan ha a galád belső időt használo még varázsolni is tud? Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Június 8, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 No akkor tisztázzuk! Azt hittem egyértelmű amire gondoltam, de nem . A belső időben lévő emberke 1 szegmens alatt 1 kör-nyi cselekményt hajthat végre azaz 10 X-nyit. Pl.: Harcművész 2 szegmensnyi időt belső időben harcol azaz 2 kör (20 X-nyi) ideje van cselekedni alapesetben 1 kör alatt 2 szer támad/kéz tehát 2 kör alatt 8-szor. Az ellenfélnek 2 szegmensnyi ideje marad, de hogy ne az legyen hogy "én belső időben vagyok te meg nem egy támadásommal elvágom, kitöröm a nyakad stb." mert akkor meghalt és vége a fight-nak. Hanem a másik játékosnak megadatik a lehetőség a védekezésre csakhogy az ellenfele piszok gyors +100/+100 harcérték modosítóval harcol. Ha az aktuális harcművészünk alapból kevés Té vel rendelkezik a másiknak viszont nagy a Vé je plusz a kocka dobás is szerencsén alapul előfordulhat hogy a másik ellenfél nem meghal hanem csak egy kevés sebet kap hiába volt az első karakter belső időben. A kezdeményezés dolog meg logikus ki a legyorsabb ... a belső időben harcoló az első X-ben elkezdi a támadását míg a pszi rohamban lévő csak az első szegmens akárhanyadik X-ében tehát mindenképp lassabb. Tehát a sorrend a következő 1. Belső idő 2. pszi roham 3. meglepetés szerű támadás 4. normál támadás a Ké alapján Remélem most már mindenkinek világos hogyan képzeltem el a belső időt játéktechnikailag. Ha nem akkor addig magyarázok míg mindenkinek nem lesz tiszta. Frosty remélem neked is válaszoltam? @ plz. a hozzászólásodat magyarázd el mert kicsit noob vagyok thx. üdv Mosquito Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Június 8, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 8, 2010 Nekem ennyire nem egyértelmű, hogy a Belső idő beelőzi a Pszi rohamot. De elfogadom, hogy ez KM döntés! A kérdésem pedig még megválaszolatlan, hogy mi van a "Legbelső" idővel? Milyen harcértékmódosító jár, a normálidejű karakterrel szemben? Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Június 9, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 1. karakter = F2. karakter = G1. Eset F harcol G vel normál időben. Nincs semmi extra TÉ VÉ stb.2. Eset F harcol G vel aki belső időben van. F normál Té, Vé, vel harcol annyiszor támad amennyiszer 1 kör alatt tud. G viszont amíg belső időben van +100 Té-t és +100 Vé-t kap (mivel piszok gyorsan mozog), amit vége a belső időnek a normál értékeivel folytatja a harcot. Támadásainak a száma pedig tegyük fel 5 szegmensnyi idő alatt, 5 környi támadása van és az 1 körből fennmaradó 5 szegmens alatt (ha körönként 2 szer támadhatott) még egy támadásra jogosult. Ezzel szemben F-nek csupán az 1 környi ideje van támadások leadására.3. Eset F és G is belső időben van. Semmi extra normál Té, Vé stb. vel harcolnak, ha ugyanannyi ideig vannak belső időben, ha viszont az egyik tovább tartózkodik belső időben a 2. eset lép érvényben lásd. fenn.Na így érted ha nem akkor plz. írd le hogy hogyan képzeled el és valahogy összerakjuk hogy én hogyan gondolom el. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Mosquito: Hulla szerintem arra célzott, amilyen kérdéssel most megpróbálom kiegészíteni a te példádat. 3. karakter = H, aki Belső időben és Kizökkent időben is van egyszerre. (Ennek a szerepjátékos megítélésébe most ne menjünk bele, csupán elméleti példáról van szó. ) 4. eset G harcol H-val. G belső időben van, de H "még belsőbb időben" van. Gondolom itt egyszerű a megoldás, ugyanaz, mint a 2. eset. 5. eset F harcol H-vel. F "normál" időben van, H hozzá képest "2szeresen" is belsőidősítve van. Na most H milyen plusszokat kap? Link a hozzászóláshoz
Lord Gwain Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Nah ezt a legbelsőbb időt már én sem értem.Ha arra gondoltok, hogy váltott kasztú harcművész/varázsló, a Szúnyog mesterrel történő pszi üzenetemben ezt tisztáztuk:Slan pszit csak az tud használni, akinek aktuális kasztja Slan.MTK szerint csak gyerekkortól oktatnak Slant, tehát, vagy kezdetben voltál az, és váltottál, vagy nem leszel az, tehát nem tudsz slan pszit használni váltott /ikerkasztban, ha nem a jelenlegi azaz az első kasztod a slan.Ha jól sejtem, akkor ez kiküszöböli, a belsőidőben lévő varázslókat.Mosqito, jól emlékszem, erősíts meg. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Ez így is van. Van azonban egy kiskapu... a szerzetes is képes Slan-pszire, de ő nem harcművész főkasztú, és a szigorú szó szerinti értelmezés szerint nem esik az a szabály alá, amit említesz. Éppen ezért volt példa pár éve arra, hogy valaki szerzetes / kyel-pappal jött (ehhez már kell pofa ), belső időbe ment, majd Kizökkent időt varázsolt belső időben... (hiszen sehol sincs leírva, hogy belső időben nem lehet varázsolni ) Elég bonyolult vitákat eredményezett, és el is vesztünk a szabályok értelmezésében. A készítők valószínűleg a legvadabb rémálmaikban sem gondoltak ilyen állatságokra. Szóval a kérdés még mindig áll. Link a hozzászóláshoz
Mosquito Közzétéve: Június 9, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 TAO írta:Éppen ezért volt példa pár éve arra, hogy valaki szerzetes / kyel-pappal jött Vajon ki volt az az agyament aki ezt kitalálta?????? "akkor az első Y-odban (Y=1 századmásodpercnyi időtartam) mit szeretnél csinálni " És a háttérből halk kacagás szűrődött a fülembe .... Lord Gwain: Tao válaszolt helyettem. Hulla: legbelső idő módosítói: Té: +400 Vé: +400 kezdeményezés automatikusan az övé Cé: elleni vé-je+400 ,de az őt ért sebzés 25-szörös (csak a fizikai) Senki ne kérdezze meg hogy jött ki ez az eredmény Ha 6 db szerzetes / kyel pap karaktert kapok VP-re letiltom a kombót. további kérdések? Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Ha 6 db szerzetes / kyel pap karaktert kapok VP-re letiltom a kombót.további kérdések? Szerintem tiltsad le most... Sok kérdést és potenciális problémát egyszerűsítene. Link a hozzászóláshoz
Ceripapa Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Kizökkent időben sztem nem akar senki nagyon csapkodni mert akkor max 1 mecset nyer meg. Csak hogy értse mindenki mire gondolok: "Kyel nem tűri azonban, hogy ez idő alatt bárki életében is kár keletkezzen, ezért jól meg kell fontolnia a papnak mit cselekedjen, illetve , hogy kit ruház fel a hatalommal. Ha hibát követ el (Ép sérülés, maradandó károsodás, stb)bizonyos lehet benne, hogy istene büntetése nem várat magára sokáig" Következmény : sztem : minimum hogy elvesziti istentől kapott hatalmát, sőt a varázslat meg is szűnhet, de ha már kyelről beszélünk aki a sorsnak is parancsol ennyi erővel visszaálithatja az eredeti sérült embert teljes egészségre és a attól megvon minden kegyet + büntetést kap . De a km jogköre ez eldönteni ,csak megfontolandó mivel a könyv megelíti hogy lesz seggrepacsi utána. Illetve én már fp sebesülésnél is elgondolkoznék, mivel az is kár , "kárba veszett az fp-m" , mert ekkor kínokozással lehetne tolni belső idő + kizökkent időt. Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Ceri: arra az idézett mondatra is van kiskapu. Nem muszáj megölni / megsebesíteni az ellenfelet kizökkent időben... elég, ha - amíg ő egyet pislant - te körberohanod 100 méternyi kötéllel. Foglyul ejted, összecsomagolod, satöbbi, anélkül, hogy 1 Fp-t is sebeznél rajta. Utána leülsz pihenni egy kicsit, megvárod, míg elmúlik a kizökkent idő, akár a belső idő is. Majd odasétálsz és elvágod a torkát. Örülök, hogy Vérpapa is építően becsatlakozott a társalgásba. Link a hozzászóláshoz
Ceripapa Közzétéve: Június 9, 2010 Megosztás Közzétéve: Június 9, 2010 Azt csinálhatod XD megvárom mig körbetekersz kötétlel + megcsomozod és elbírod a 60 kilós kötelet ha nem több XD És ha pont ez a tervem ? XD hogy leülj majd pihenni xD Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés