Con Salamander Közzétéve: Október 19, 2010 Megosztás Közzétéve: Október 19, 2010 Üdv!Várjuk a kérdéseket!Üdv! Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Október 20, 2010 Megosztás Közzétéve: Október 20, 2010 Üdv, akkor lenne pár kérdésem. A karakterek szépségének legalább a képesség?minimum +3?nek kell lennie. Tehát papoknak MINIMUM 13-as, bárdoknak 15-ös, boszorkányoknak 17-es szépsége KELL, hogy legyen? Akkor nem lehet jönni 60 éves, öreg pappal, vagy élete során randa sebet szerzett bárddal? Ebből jön is a következő kérdés: kormódosítók számítanak? Az előtörténetet kell valamihez igazítani? Pl időpont, helyszín, esemény? Meg van szabva, hogy hol kezdődhet, hol végződhet, stb? Az udvari ork faj és a Darton-pap kaszt támogatása gyorsan szemet szúrt. Köze van a hangulatkeltő novellához? Ha igen, akkor az udvari ork JK-knak fehérorkoknak kell lenniük? Vagy sima udvari orkként is megkapják a bónuszt? A Darton-pap miért kap bónuszt? A Darton-papok nem kötődnek Al-Maremhez és Alex con Arvioni-hoz, sőt, szakadárnak tekintik a Darton-paplovagokat, szinte ellenségek... hiszen ebben az évben, amikor a hangulatkeltő játszódik (3691) még meg sem alapult, vagy éppen most alakult, vagy éppen most alakul csak meg a Rowoni támaszpont. Előre is köszi a válaszokat. Üdv TAO Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: Október 20, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Október 20, 2010 Üdv!A szépség-követelményről:- Ezt a szabályt alkalmaztuk két évvel ezelőtt is, az aránytalan főérték-elosztás miatt tettük akkor is, és most is. Lehetőség van alacsonyabb szépségű karakterrel jönni, azonban a pontelosztásnál kérnénk mindenkit, hogy ezzel az értékkel számoljon. Később ez az érték csökkenhet (ahogy bármi más is).Az előtörténeteknél valóban kimaradt, mihez kellene igazítani, ezért kérnénk mindenkit, hogy időben Pyarron szerint 3691-ben, a hideg évszak legvégével érjen véget.Az udvari ork fajnak és a Darton-pap fajnak is a versenymodulhoz van köze, azért kapnak "könnyítést", mert ezen faj és kaszt igen kevéssé favorizált, és valamivel nehezebb dolguk is lesz a versenymodul teljesítésében. Tisztában vagyunk vele, hogy nem kötődnek Al-Maremhez, és a szakadárokhoz, hisz itt már jócskán elkülönültek az ortodox dartonita irányzattól.A dátum-találgatás is helytálló.Üdv! Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: Október 21, 2010 Megosztás Közzétéve: Október 21, 2010 Köszönöm a válaszokat! Két kérdésre azonban nem válaszoltál: 1. Kormódosítók számítanak az értékek számolásánál? 2. Udvari ork JK nem lehet, lehet, vagy esetleg kötelezően fehérork? Üdv Link a hozzászóláshoz
Ceripapa Közzétéve: Október 21, 2010 Megosztás Közzétéve: Október 21, 2010 1. Kormódosítók számítanak az értékek számolásánál?2. Udvari ork JK nem lehet, lehet, vagy esetleg kötelezően fehérork?1. Kormódosítók csak a tulajdonságpontok elosztása után lépnek érvénybe.2. Udvari ork lehet JK, és nem lehet fehérork.3. Dobások értéke: K6=4, K3=2 ...4.Utolsónak ami kimaradt ,vagy csak én nem vettem észre, hogy egy főkasztból csak 2 karakter indulhat 1 csapaton belül. Link a hozzászóláshoz
@huszár Közzétéve: Október 24, 2010 Megosztás Közzétéve: Október 24, 2010 HI!A karakteralkotásból nem derül ki az Amazon, a Bajvívó és a Barbár induló felszerelése, holott a leírtak alapján mind a három kaszt játszható.Üdv,@ Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: Október 26, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: Október 26, 2010 Üdv!Ez valóban kimaradt:Amazon: általa választott közelharci fegyver és hosszú íj.Barbár: általa választott nehézfegyver.Bajvívó: rapírja. Link a hozzászóláshoz
Tyrion Közzétéve: November 2, 2010 Megosztás Közzétéve: November 2, 2010 A karakterek szépségének legalább a képesség?minimum +3?nek kell lennie.A képességminimumnál kell azzal számolni, hogy a dobásból (+k6) fakadóan minimum 1 még járul a szépséghez? Pl. bárd szépsége 12+k6, akkor a kari szépségének 15-nek vagy 16-nak kell lennie? Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: November 2, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: November 2, 2010 13+3=16. Link a hozzászóláshoz
tetra Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Akkor most hogy kell érteni ezt a képességminimumot? Nem 3? Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Tetra, példán keresztül bemutatva: Bárd szépsége: 12+K6. A minimum, amit a bárd kidobhat szépségre, az 13 (= 12 + 1). A karakteralkotásban való kikötés szerint ehhez 3-at hozzá kell adni, tehát nem indíthatsz bárd karaktert 16-os szépség alatt. Szvsz nem feltétlen éri el a célját ez a dolog, feltéve hogy a KM-ek célja az, hogy ne a Szépségen spóroljanak a karakterek, hogy korlátozzák a tápolást. - Számos karakternek, akiknek nem fontos a szépség, mert a többi képességre akarnak tápolni, ez semmi megkötést nem jelent. Harcos főkasztúak, BM, varázsló, stb továbbra is ugyanúgy kihozhatják a 10 alatti szépséget, randák lesznek és erősek/okosak. - Az olyan karakterek, amiknek fontos a szépség (pl. boszorkány), úgyis magas szépséget hoznának maguktól is, mert kell a karakter érvényesüléséhez. Így hát őket sem befolyásolja. - A maradék esetekben pedig kb fele arányban jogosan befolyásol (megakadályozza a szépségtől való pontelvonást más képesség tápolására), fele arányban pedig igazságtalanul befolyásol (akkor is kötelező a magas szépség, ha totál nem illik a karakteredhez). Nem teljesen értek vele egyet, de elfogadom. Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: November 3, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Üdv!Ez a megkötés anno -remélem emlékezetem nem csal- azért született, mert egy NYT-ben a karakterek körülbelül 30%-ának szépsége 10 alatti volt, viszont 18as erő-gyorsaság-ügyesség-állóképesség-egészség kombók voltak szép számmal... Így azért egy 3k6-os dobáskódú karakter is legalább 6os értékkel kell induljon, azoknál a kasztoknál pedig, ahol valóban fontos a szépség, úgyis rátenné az adott illető, negatívan nem befolyásolja. Ezért írtam, hogy ha valaki randa, öreg bárdot szeretne, akkor számoljon 16-tal, aztán vonjon le, amennyit szeretne.Ennél jobb magyarázatot nem adnék most.Nem szeretjük a 4es szépségű korgokat.Üdv! Link a hozzászóláshoz
tetra Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Mármint szeretjük, de az a 4 az legyen 6-ként (vagy ami) számolva Link a hozzászóláshoz
Sir Thomas Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Tao: Ceripapával majd leülünk egyszer és írunk egy buildig point-ra épülő karialkotást, ami ezt is kivédi, oks? Link a hozzászóláshoz
tetra Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Az ideális az volna, ha a KM tudná "büntetni" azt, akinek indokolatlanul alacsony (értsd csak azért alacsony, mert kellett máshova a ponty) ez az értéke (sokkal jobb szó lenne rá a karizma, de az nem ugyanazt jelenti, és itt keveredés van). Link a hozzászóláshoz
Renia Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Kinéztem magamnak majdnem az összes csillagos wier kasztot...szóval egy normális wier, aki rendszeren iszik (állatokból, vagy emberekből, ahogy jobban kijön), az lehet-e tolvaj, illetve milyen papnak és paplovagnak mehet el? (A válaszba számoljátok bele, hogy finom muffint csináltam NYTre is, és palacsintában is jó vagyok...) Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: November 3, 2010 Szerző Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Üdv!A Wier karakter komoly kihívást jelent, gondold meg alaposan!A kalandmodulban tolvaj kasztot választhat , pap főkasztbeli karakter választása esetén vallása Ranagol, Tharr vagy Orwella lehet.Üdv! Link a hozzászóláshoz
Renia Közzétéve: November 3, 2010 Megosztás Közzétéve: November 3, 2010 Köszönöm a választ! Link a hozzászóláshoz
TAO Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Tao: Ceripapával majd leülünk egyszer és írunk egy buildig point-ra épülő karialkotást, ami ezt is kivédi, oks? Meg feltaláljuk a perpetuum mobile-t is, igaz? Link a hozzászóláshoz
Aion Gildes Shiffer Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Renia! Én személy szerint nagyon szeretem a Wier fajt, de az én nézőpontomból egy wiert sértés tolvajnak megcsinálni. Már csak az alapvető gondolkodásmódjuk miatt is, hogy uralkodásra hajlamosak, de természetesen, mint bárhol a világban itt is vannak kivételek és lehetséges, hogy egy wier arra kényszerül, hogy lopjon. (Bár én szerintem akkor már inkább keményen megdolgozik érte:D) Ez az én meglátásom/véleményem. Ja amúgy én is Wier-rel szeretnék jönni a TT-re. Link a hozzászóláshoz
Sneer Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Aion én még úgy tudnám a wier tolvajt elképzelni, mint az Ocean's mozifilmekben a tolvajokat.Igazi mestertolvajként.Aki kedvtelésből űzi a szakmát.Az élvezetért, hogy túljár mindenki eszén és közben olyan ereklyéket szerez meg amik hatalmat adnak neki . Szerintem azt sajnálják legjobban a wier tolvajok,hogy Yneven nincsenek vérbankok... Link a hozzászóláshoz
Ceripapa Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Tao: Ceripapával majd leülünk egyszer és írunk egy buildig point-ra épülő karialkotást, ami ezt is kivédi, oks? Meg feltaláljuk a perpetuum mobile-t is, igaz? Hogyne, mindent csak sorjában Link a hozzászóláshoz
Renia Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Aion én még úgy tudnám a wier tolvajt elképzelni, mint az Ocean's mozifilmekben a tolvajokat.Igazi mestertolvajként.Aki kedvtelésből űzi a szakmát.Az élvezetért, hogy túljár mindenki eszén és közben olyan ereklyéket szerez meg amik hatalmat adnak neki . Szerintem azt sajnálják legjobban a wier tolvajok,hogy Yneven nincsenek vérbankok... Ez az egyik megoldás, a másik pedig az, hogy a tolvajok már gyerekkorukban elkezdik a szakmájukat, a wierség pedig csak később derül ki. De le lett szavazva a tolvaj, szóval marad az instant haláááááááál Ha elhullik egy kari, akkor hányszor van lehetőség a pótlásra a modul alatt? (Csak hogy hány karit alkossak.... ) Link a hozzászóláshoz
Aion Gildes Shiffer Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Sneer teljesen igazad van ebben...( pont a hsz.-em után néztem meg a 3. részét az Ocean's-nak..) Hmm.."Vérbankok"... Egy új piaci iparág. Már látom is magam előtt ahogy a wierek összegyűlnek és egy saját várost alapítanak ahol vérraktárak/bankok és üzletek nyílnának. Természetesen a vérutánpótlást más területekről cserélik el a népekkel. Főként a rabszolga kereskedelem lenne az irányág mivel csak úgy jó az áru, ha friss... Érdekesen hangzik. Ha elhullik egy kari, akkor hányszor van lehetőség a pótlásra a modul alatt? (Csak hogy hány karit alkossak.... ) Reina már alapból úgy készülsz, hogy meghalsz? Ez így nem túl optimista nézőpont. Link a hozzászóláshoz
tetra Közzétéve: November 4, 2010 Megosztás Közzétéve: November 4, 2010 Ez az egyik megoldás, a másik pedig az, hogy a tolvajok már gyerekkorukban elkezdik a szakmájukat, a wierség pedig csak később derül ki.Ez így azért sántít, mert a wierség ott van, még ha nem is derült ki. Tehát a személyisége nem kezd el változni csak attól, mert rájön, mi ő. Ez most olyan, hogy az oroszlán füvet eszik, aztán rájön, hogy ő oroszlán, és onnantól ragadoz.Amúgy meg ha a magus haladna a dnd-vel, ahol már átnevezték a tolvajt rugónak, több értelme lenne a kasztnak, mármint a nevének. Mert így félrevezető, ahogy látom is a hozzászólásokon. A tolvajnak nem muszáj lopnia. Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés