Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték
Sir Thomas

SirTom TT mese előkészületek - The Walking Dead

Recommended Posts

Nos, íme a szabályok...

Kasztok

- A gyors (R30/A1)

- Az erős (R28/A1)

- Az okos (R25/A2)

- Az ügyes (R32/A0)

- A szerencsés (R35/A0)

Tulajdonságok

A karaktered mindenben átlagos, kivéve a kaszttól függő tulajdonságodat. Emellett van még két speciális tulajdonságod.

Remény ®: Remény a túlélésre. Ha 0-ra csökken, akkor a karakter feladja a harcot. Megáll, visszafordul, megöli magát, vagy valamilyen más módon írja magát ki a történetből. Persze nem teljesen, zombiként még visszatérhet.

Alkalmazkodás (A: 0-5)

Azt jelzi, hogy mennyire vagy képben a zombiveszélyt illetően. Minél magasabb, annál jobban tudod, hogy tudsz a leghatékonyabban életben maradni.

0 - Mik azok a zombik? Én ezt nem értem.

1 - A zombik veszélyesek. Ha elkapnak, megesznek.

2 - Fertőzést terjesztenek. Ha megharapnak, elkapod a kórt. Ha elkapod, csak idő kérdése, hogy zombivá válj. Fejbe kell lőni őket, hogy meghaljanak.

3 - Egy karcolás is elég, hogy megfertőződj. Lassúak, de csak amíg észre nem vesznek. A szaglásuk kiváló, ezért akkor is megtalálnak, ha nem látnak a sötétben. Az agy kell megsérüljön, hogy a zombi kimúljon.

4 - A fej levágása sem elég, az egyes testrészek önállóan is mozgásképesek és megpróbálnak elkapni. Amíg a hordozó agya nem pusztul el, addig a levágott darabok is "életképesek". A hallásuk átlagos, a látásuk gyenge és fókuszálatlan. Folyamatosan rohadnak, ezért előbb-utóbb elpusztulnak.

5 - Tűz, sav hatékony fegyverek ellenük. Az öreg zombi gyenge zombi. Ahogy rohadnak, sérülnek az érzékszerveik, így egyre kevésbé vesznek észre. Előbb-utóbb eltompulnak és "halálos" álomba merülnek. Lehetséges, hogy valaki immunis legyen a kórra. Ha valaki eleve lázas, akkor nehezebben kapja el a kórt, mert a szervezet jobban harcol ellene.

Speciális szabályok

Zombimester:

A játékot a Zombimester őkegyelmes méltósága vezeti le. Szava szent, mindenki az ő utasításait követi. Aki nem, az rövid úton meghaland.

Vezető:

A csapatnak választania kell egy vezetőt. A vezető kap egy adag tekintély pontot, amiből gazdálkodhat. A vezető döntése mindenkire kötelező, de a parancslás rendszeres használata csökkenti a tekintélyt (ez akkor van, ha valaki dacolna a vezető döntésével - be kell jelenteni és megmagyarázni). Ha elfogy, akkor a csapat új vezetőt választ.

Kezdeményezés:

Nincs, a cselekedetek a csapat sorrendje szerint jönnek egymás után.

Csapat sorrend:

A vezető az első a sorrendben és ő dönti el, hogy mi lesz a többiek sorrendje (mögötte). Vezetőváltáskor a sorrend változhat, máskor nem. Minden sorrendet meg kell magyarázni. A sorrend egyben a közlekedésben is segít, a parti libasorban halad (javarészt) - legalábbis így kezeljük, ha valami miatt fontos lenne.

In character:

A játékban végig karakterben vagy, tehát amit kimondasz, azt a karaktered is kimondja.

Szabályok ismerete:

Ez egy szerepjáték, tehát a karakterek nem ismerik a szabályokat. Ha a Zombimester rajtakap valami szabálykodáson, azonnal csökkenti a Reményedet 1-6 ponttal.

Próbák:

D6 kockákkal kell dobni a célszámra. Az egyes kockák külön-külön el kell érjék a célszámot. Minél több siker, annál sikeresebb az akció. Ha 0 siker van, akkor az akció nem sikerült. Ha minden kocka 1-es, vagy 2-es, akkor Balsiker következik be. Ha az összes kockával azonosat dobtál, akkor különleges hatás jön létre (függetlenül a sikerességtől).

Célszámok:

2 - nagyon könnyű

3 - könnyű

4 - közepes

5 - nehéz

6 - nagyon nehéz

Példák nehézségre:

- Nagyon könnyű: lekötözött, mozgásképtelen zombit fejbecsapni.

- Könnyű: neked háttal álló zombit fejbecsapni.

- Közepes: A zombit fejbecsapni, miközben meg akar téged karmolni/harapni.

- Nehéz: A közeledben egy kislányra támadó zombit fejbelőni, mikor a zombik teljesen körülvesznek téged és rád is többen támadnak.

- Nagyon nehéz: Tetőről levetődve a levegőben visszafordulni, és a felbukkanó zombit zuhanás közben fejbelőni.

Siker típusa:

1 siker - épphogy

2 siker - teljes siker

3+ siker - kritikus siker

Épphogy: ugyan a próba sikerült, de előnytelen helyzetbe kerülsz a következő körre.

Kritikus siker: Kapsz 1 Remény pontot.

A próbák csökkentik a Reményed. Minden próbánál meg kell mondanod, hogy fogadsz, elfogadsz, esetleg hajrázol.

- Elfogadás: Próbánként vesztesz 1 Reményt

- Fogadás: Hiszel a szerencsédben. Ha sikeres a próba, nem vesztesz Reményt. Ha sikertelen, akkor 1d4+1 Reményt vesztesz.

- Hajrázás: 5 Remény veszteséggel +2 kockát kapsz a dobásodhoz.

Átgondolom az életem: Fordulónként 1x lehet használni. Monológot kell mondani, amiben fel kell eleveníteni az eddigi eseményeket és az ehhez fűzött érzelmeket, gondolatokat. Ha negatív a kicsengése, akkor 1-gyel nő az Alkalmazkodás képesség, de 3d6 ponttal csökken a Remény. Ha pozitív a kicsengése, akkor 2d6-tal nő a remény, de 1-gyel csökken az Alkalmazkodás.

Harc:

A támadások elől érdemes kitérni. Ha nem teszed, rövid úton véged. Ha tehát testközelbe kerül egy Zombi, akkor kitérés próbát kell dobnod. A kitérés nehézsége változó. A célszámot a Zombimester mondja meg, de beleszámít a kasztod és az esetleges védekezésre, vagy támadásra használt képességek (Előnyök és Hátrányok). Sikertelen próba esetén sérülsz. Az első zombitól szerzett sérülés karmolás, a második harapás, a harmadiknál komoly seb, amitől mozgásképtelen leszel. A Balsiker automatikusan komoly sebet jelent. Épphogy siker esetén a ruhádat szaggatja meg, hajadat tépi, vagy valami hasonló kellemetlen szitu jön, ami a következő körre előnytelen helyzetben fog megnyilvánulni (például elesel).

Az élőkkel való harc is ugyanígy működik, csak a célszámot kissé bonyolultabb lesz kiszámolni.

Hátrányok

- Lassú (sánta, lassú, tolószékes, stb) +5 Remény

- Szükség (hasmenéses, vagy beteg, akinek gyakori ellátás kell, vagy egyéb okokból kell sokszor megálljon néhány percre) +3Remény

- Állatgyűlölet (utálják az állatok, morognak rá, nem engedik a közelükbe, megtámadják) +1Remény

- Fösvénység (ha valamit megkaparint, azt többet le nem teszi) +2Remény

- Hazudozó (Kérdésre sosem mond igazat, és meg is van győződve a hazugságról) +2Remény

- Törékeny (gyorsan elérzékenyül, megijed) +3Remény

- Szerencsétlen (valahogy mindig pechje van. Próbák dobásakor a sikertelen dobás automatikus balsiker) +5Remény

- Jelentéktelen (a zombik nem nagyon vesznek róla tudomást, de sajnos a parti sem. Bárhol kihagyják a leírásból, akkor lemarad, kimarad, ottmarad) +4Remény

- Fóbiás (sötétségre és koszra vehető fel) +4Remény

- Gyermek (összes tulajdonsága átlag alatti) +5Remény

- Falánkság (minden alkalmat megragad, hogy egyen, továbbá a falánknak bármi jó, ami ehető) +2Remény

- Fétis (betegesen ragaszkodik egy tárgyhoz, sosem távolodik el tőle messzire, mindig magánál tartja. A tárgy elvesztése traumát idézhet elő -10R) +4Remény

Előnyök (-15 Remény darabonként)

- Tűzfegyver használat (tényleg tud a fegyverekkel lőni)

- Zárnyitás (kocsik feltörése, ajtók kinyitása)

- Emberfeletti erő (csak erős kasztúak vehetik fel, igazi erőember lesz a karakterből)

- Élettapasztalat (+1 Alkalmazkodásra)

- Induló tárgy (egyeztetni a Zombimesterrel)

Egyelőre ennyi, változtatások joga fenntartva. :)

2011.11.18 - Kiegészítés

Próbákhoz használt kockák száma

3d6 - alap

+1d6 - ha a próba a kasztodhoz kapcsolódik

+1d6 - ha van hozzá képzettséged vagy előnyöd (kumulatív: ha mindkettő van, akkor +2d6)

+2d6 - ha hajrázol

-2d6 - ha van hozzá hátrányod

további kockákat adhatnak vagy elvehetnek különböző tényező, amelyeket a Zombimester határoz meg.

2011.11.18 - új hátrány: Falánkság

Kérésre bekerül a Falánkság, lásd a többinél.

2011.11.21 - új hátrány: Fétis

Leírást lásd a többinél.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Karakteralkotás:

Több lépcsős lesz, itt a fórumon letoljuk, de ez nem zárja ki, hogy a helyszínen is lehessen karaktert alkotni.

Mindenki alkosson karaktert, akinek szándékában áll játszani. Ha valaki kimarad, a karakterei még remek njk-k lehetnek.

Karakterkészítés 1. forduló

- 3 karaktert kell készítened

- A sorrend fontos. Lesz tehát 1, 2 és 3-as sorszámú karaktered.

- kasztot választasz

- előnyt/hátrányt választasz

- kiszámolod a Remény és Alkalmazkodás pontjaidat.

- adsz neki nevet

- kitalálod a foglalkozását

- írsz róla 3 sornyi hátteret neki a fertőzés előtti időkből

- mindezt egy bejegyzésként ide beteszed

Karakterkészítés 2. forduló

Ha befutottak a karik, akkor jön a kapcsolatrendszerek kiépítése

- a karaktereid közt nem kötelező a kapcsolat, de ha akarsz, lehet

- választasz a többi játékos karakterei közt 3-at

- 1 lesz, akivel erős a kapcsolatod

- 1 lesz, akivel ismeretségben vagytok (megvan a bizalom alap szintje)

- 1 lesz, aki számodra nem szimpatikus

- mindezt felírod ide, a fórumra

Karakterkészítés 3. forduló

A kapcsolatokat összeboronáljuk.

- ha az erős kapcsolat bejelölések egymásra találnak, akkor az ott egy létező és erős kapocs.

- ha nem találnak egymásra, akkor a mese alatt próbálod meg ezt kiépíteni

- ha két unszimpátia találkozik, akkor gyűlölitek egymást

- Ezután röviden jellemezned kell a kapcsolataidat. Mindegyikről jöhet a sztori. Az ismeretség alapesetben fertőzés előtti, de ha a fertőzéssel kapcsolatos történetet akarsz írni hozzá, akkor az 2 Reménypontba kerül.

- mindezt felírod ide, a fórumra

A többit meglátjuk.

Egyéb tanácsok:

- A játék komoly, tehát úgy áljatok hozzá. A trollkodókat kitiltom ;)

- További előny/hátrány ötletek jöhetnek, tehát ha szeretnél valamit, akkor azt nyugodtan írd meg itt, vagy PM-ben.

- A meglévő hátrányok melletti leírás példajellegű, tehát valamit választanod vagy kitalálnod kell, nem mindegyik ötlet vonatkozik rád természetesen. Fóbiánál például vagy a koszra, vagy a sötétségre leszel fóbiás, de kérhetsz is valami merőben különbözőt.

- 0-ás, vagy alacsonyabb Reménnyel nem lehet indulni.

- Előre szólok, hogy az OSTOBA vagy TÁPOLÓ kérések reflexből el lesznek utasítva és még Reménypontokban megnyilvánuló büntit is kap az adott karakter. :!:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Az egyértelműség kedvéért még1x:

- The Walking Dead csak munkacím, de a szabályokból és a címből is látható, hogy valami zombis túlélős sztoriról van szó.

- A mese nem 100%-os, mert még kérdéses, hogy mely estére tudunk befutni.

- Bárki részt vehet a karakteralkotásban, aki szándékozik játszani TT-n. Ha ez több, mint a max jk szám (azaz 6 fő), az sem baj. A helyszínen úgy is ki szoktak esni és csak a legkeményebbek bírják végig az éjszakázást.

- Elsőre csak az első forduló alatt leírtakat kell elkészíteni. A többi akkor jön, ha az elsőt lezártuk.

Asszem kb ennyi. Ha valami mégsem kerek, szóljatok kérlek. Nem kizárt, hogy kihagytam valamit, ami még csak a fejemben létezik és így csak nekem egyértelmű. :pajti:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Miért emlékeztet engem ez nagyon a Paranoiára? :D

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Frosty: ha jól emlékszem, akkor tavaly nagyon kitartó voltál, de sajna akkor már nem fértél be a csapatba. A te helyedet akkor most biztosnak veszem. Persze ehhez kellenek a karakterek is. :)

Tao: A hasonlóság nem véletlen. Pár hasznos mechanizmust kölcsönzök, mert jót tesz a játéknak. De például a dobásrendszer SR-ből lehet ismerős. Az egydobásos harc Pendragonból, az előny-hátrány ötleteket pedig Kult könyvből szemezgettem. :)

Venes, Ceri: Örülök, hogy tetszik. Hol vannak a karaktereitek? 8)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Pár kérdés:

- A karakterek lehetnek különböző kasztúak? Mi van, ha az első karakterem "gyors", de aztán meghal, és a következő bejövő már "erős", és így a csapatban már 2 "erős" lesz, és 0 "gyors"? Nem gond?

- A korszakrol, a világról nem írtál semmit, így nehéz beilleszteni a karaktereket. Például most írhatok olyat, hogy orvos a karakterem, vagy épp artista? Mit vegyünk alapul?

- Hogy nem ismerhetjük a szabályokat, ha már elmondasz néhányat? :) Most nem a karakteralkotásra gondolok, mert az nyilván szükséges. De például az "Alkalmazkodás" rész alatt már világspecifikus infót osztasz meg, amit ezáltal már minden játékos ismer, a karakter alkalmazkodás-értékétől függetlenül. :char:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

A karakterek lehetnek különböző kasztúak. A 3 karakter - kissé hasonlóan a Paranoiához - tulajdonképpen a karakter pool. Ha az egyik meghal, akkor a másikkal mehetsz majd tovább. Azt hiszem ez eddig is kikövetkeztethető volt. Nem gond tehát, ha teljesen különbözőek, de az sem gond, ha hasonlítanak.

Világ:

A történet napjainkban játszódik, a helyszín pedig az USA (elkerülendő, hogy valaki túlzott helyismerettel rendelkezzen). Ez szerintem kb elég kell legyen, a pontos helyszín lényegtelen, tehát nem érdemes elősztorit helyszínekhez kötni.

Alkalmazkodás: A karakter nem tudja (vagy nem fogja fel), amit a játékos tud és ismer. Egy példa: ha a karakter Alkalmazkodása csökken, akkor az nem azt jelzi, hogy a karakter elfelejtette, amit tudott, hanem hogy nem tudja hasznosítani, mert nem jut eszébe (érzelmi okok, lelki blokk stb)

A játékbeli alkalmazása is egyszerű lesz és rendkívül gonosz: aki nem az aktuális Alkalmazkodás szintjéhez mérten akciózik, azt rövid úton elintézik a ...

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ehhe.. ebben a játékban simán le lehet cserélni a BOSS-t, ha akarja, ha nem :) Tetszik :)

Karakterek hamarost :)

Viszont, ha jól értelmeztem, TAO arra akart rákérdezni, hogy csapaton belül nem gáz-e, hogy valamelyik kaszt hiányzik, némelyik meg nem lesz, ha úgy oszlanak meg adott körben a játékosok "klónjai"..

Szvsz ezt nem lehet szabályozni, mert lesz aki előbb hal meg, tehát előbb cserél, mint a többiek, és már ott is lehetnek 'ütközések' majd.. Vagy rosszul gondolom?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ezek kasztok, nem szerepek. Ha egy partiban csak fejvadászok vannak, akkor az egy fejvadászokkal teli parti. Tehát.... dobpergés... nem számít, nem gáz, ha nincs minden kasztból valaki a partiban. Ez nem megkötés és nem is feltétlen jó, ha erre törekedtek.

Mellesleg ez már optimalizálósdi kérdés felé hajaz, szóval csak óvatosan. :twisted:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Csak emlékeztetőül, akik eddig jelentkeztek (nem is volt olyan sok, többre emlékeztem)

- Scylla

- Felon

- Matebilic

- Frosty

- Dekker

Az ő helyüket stabilnak veszem (ha jönnek a karik).

Egy stabil hely biztos van még, de ha valaki a fentiek közül nem készít karaktert, akkor a helyére szabadon lehet nyomulni.

Illetve, ha 6 főnél több ember alkot karaktert, akkor esetleg ki tudjuk tolni a létszámot. De ez már extrém eset, csak akkor vállalom, ha nagyon jók a karik. De ezt csak azért, mert nem szeretném lerontani a játékélményt azzal, hogy túl sok a játékos. 17 játékosom is volt egyszer (mondjuk az úgy nem is volt élvezhető). :)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Nem emlékszem, hogy jelentkeztem-e, de most megteszem. :)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Egy újabb végső befutóként én is szívesen rohanok az agyzabáló zombihad elől. Már, ha lesz rám is idejük ennyi önkéntes öngyilkos mellett... :D

Ha felfogom holnap (most már este van és nem meg :P), hogy mi is kell a karakteralkotáshoz neki is látok. :D

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Venes nem is? És TAO?

Nos én mennék... (Ez másik topicból már kiderült, azt hiszem. :)) De nem tudom, h mikor megy le Sir Tom a táborba... :S

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Jelentkezők:

- Scylla

- Felon

- Matebilic

- Frosty

- Dekker

- Tao

- Fenix

- Aion

- Venes

Ez sok lesz, de lássuk a karaktereket... :)

Példának bedobok egyet, csak hogy érthető legyen, hogy mi az elvárás.

Sorszám: #1

Név: John Smith

Kaszt: Ügyes

Előny: Élettapasztalat

Hátrány: Fösvény

Remény: 19 (a32+h2-e15)

Alkalmazkodás: 1 (a0+e1)

Foglalkozás: boltos (műszaki bolt)

Háttér: John 62 éves, de jó karban lévő öregúr, akinek saját műszaki boltja volt a fertőzés előtt. Ifjúkorában műszaki tanulmányokat végzett, majd eladó, később tulajdonos lett a műszaki boltban. Mindenféle háztartási műszaki cikket ismer, korlátozottan szerelni is tudja őket, de nem áll messze tőle semmilyen barkácsolás jellegű tevékenység. Imád kártyázni és szereti a kutyákat. Néha kissé feledékeny, ezért inkább jegyzetel, ha valamit meg kellene jegyeznie. Fanyar humorával sok embert megnevettetett már.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Milyen sokan vagyunk, legalább a zombiknak is jut elég kaja :)

Nemsokára kiötlöm a karikat ,de egy kérdés: mindenképpen kell előnyt vagy hátrányt választani?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Az előnyök és hátrányok színesítő elemek, de csak opciók, nem kötelező felvenni egyet sem közülük.

Megjegyzem, hogy az első posthoz betettem az első kiegészítést, ami a próbákhoz ad további támpontokat.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Zombik ellen melyik a hatásosabb: Ak47, Uzi, Baseball-ütő?

Az AK-nak nagyobb az energiája (kisebb űrméret, de karabély lőszer), és rombol-lyukaszt, ami az zombit nem biztos, hogy meghatja. Ha a Rasident Evil fejbelövős-meghalós zombijai jönnek, jó lehet. Esetleg letép egy végtagot... Az acélmagvas lőszere miatt harctéren is hatásos, nagy az átütőereje. Nagyobb lőtávolság, pontosabb találat.

Az Uzi kisebb távolságon, de nagyobb tűzgyorsasággal működik, és az általában ólommagos pisztolylőszerével nagy stopphatású... az ólommag szétkenődik, megpattan a csontokon, és nagyobb sérülést okoz kisebb energiával is.

A baseball ütő magáért beszél... ahhoz forgató is kell, ellenben nem fogy ki a lőszere. :)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Sorszám: #1

Név: Jamaizumi

Kaszt: Erős

Előny: Emberfeletti erő (-15r)

Hátrány: Lassú (+5r), Falánkság (+2r), Fétis (+4r)( elhunyt mesterétől kapta, mindig ezzel lépett fel a harcmezőre persze jól kimosta minden meccs után :D )

Remény: 20

Alkalmazkodás: 1

Foglalkozás: Szumó birkózó

Induló tárgy: Szumó öv

Háttér: Jamaizumi, azaz Mike Bowman az amerikai szumó ligában ozeki rangú harcos, azon kevesek közé tartozik, akik kijutottak külföldre a világversenyekre. Gyermekkora óta űzi a sportot és 32 évesen már öreg rókának számít. Nyugodt, magabiztos és céltudatos férfi, nem lehet könnyen kihozni a sodrából, szeret kérkedni az erejével. Mellesleg 2méter 10 centi magas, és csupán 173 kiló, mivel sérülései miatt már inkább csak edz, mint küzd.

Belső kapcsolat: Mike és Adolf ismerősök, (Mike a barátnője kiscicáját vitte el beoltani Adolfhoz párszor.)

Külső kapcsolat: Edward Fox (Frosty#2) -> Szimpátia [Talán az egyik meccsén találkozhattak futólag, küzdő sportol Õ is, rendes családapa -> szimpi]

Külső kapcsolat: Telly Aleksandros (Tao#3) -> Ellentét [A vallás köpönyege mögé bújt élősködő zsarnok, ki tudnám lapítani!]

Álom Szakács szeretne lenni :D

Mottó WINETOO

Kép https://www.blacktie-colorado.com/captu ... shi057.jpg A baloldali csávó vagyok, a többiek cimbik.

Sorszám: #2

Név: Adolf Schlüssel

Kaszt: Okos

Előny: Élettapasztalat (-15r)

Hátrány: Szükség (+3r allergiás, naponta többször kell szem és orrcseppet használnia, gyakran fúj orrot) Törékeny (+3r)

Remény: 16

Alkalmazkodás: 2

Foglalkozás: Állatorvos

Induló tárgy: Allergia cseppentői

Háttér: Adolf 44 éves, és a saját rendelőjében ápolja a háziállatokat feleségével. Emellett egy menhely vezetője is, melyet az "Árván Hagyott Háziállatok Alapítványán" keresztül tart fent. Szülőhazáját, Németországot 10 éve hagyta el, amikor első felesége elhagyta. Nagyon kedves, és érzelgős férfi, nem szereti a konfliktusokat, gyakran keveri bele magát mások vitáiba, mint békebíró, kisebb nagyobb sikerrel. Gyűlöli az erőszakot, segítőkész, nem bírja nézni ahogy mások szenvednek legyen szó állatról, vagy emberről.

Belső kapcsolat: Mike és Adolf ismerősök

Külső kapcsolat: Alfonz Honvart (Aion Gildes Shiffer#3) -> Szimpátia [Német tesó haver cimbi jóbarát! :D]

Külső kapcsolat: Jack az ács (Scylla#3) -> Ellentét [Katonaság, erőszak, gyilkolás, vér - PFÚÚJJ!!! :char: És ami még rosszabb még büszke is rá]

Álom Õ csak vissza akar térni a normális életéhez, amikor mindene megvolt, elutazni a bahamákra a családdal, ilyesmi.

Mottó Az állatokkal gyakran jobban szót lehet érteni, mint az emberekkel

Kép http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... _fx_wb.jpg

Sorszám: #3

Név: Beatrix Ferrel

Kaszt: Gyors

Előny: Zárnyitás (-15r)

Hátrány: Fösvény (+2r), Állatgyűlölet (+1r), Hazudozó (+2r), Szerencsétlen (+5r), Gyermek (+5r)

Remény: 30

Alkalmazkodás: 1

Foglalkozás: Pitiáner tolvaj

Induló tárgy: Zárnyitó készlet (2 acél drót)

Háttér: Becenevén Beebee, egy 14 éves csajszi, aki az anyjával él, de mivel anyukája éjjel-nappal gürcöl, hogy megéljenek, ezért nincs igazán nevelve. Életkorához képest elég nőiesen néz ki. Lobbanékony természete miatt barátai sincsenek igazán, hozzászokott a magányhoz, senkiben sem bízik. Ahhoz, hogy kielégítse egyéb szükségleteit, gyakran próbál lopni, viszont elég ügyetlenül. Rendszerint elcsábítja áldozatát, vagy gyámoltalan kisgyermekként tünteti fel magát, majd megfosztja a csőbe-húzottakat értékeiktől és elillan. Utálja a (házőrző) kutyákat, többször is megjárta már velük. Kétszer is volt már javítóintézetben, ahonnan mindig megszökött. Csak saját magára gondol, egy kis beképzelt nagyszájú kölyök.

Külső kapcsolat: Henry Williams (Mate#1) -> Szimpátia [Teccik a stílusa, szívesen össze jönne vele :pajti: ]

Külső kapcsolat: Edafaell Fortuenno (Felon#2) -> Ellentét [Annak ellenére, hogy a legtöbb csajszi ajnározta őt, Beebee szerint egy kivénhedt túlkoros vén bolond, utálja a zenéit.]

Álom Gazdagság, hírnév, és egy háremnyi pasi.

Mottó Megszerzem amit akarok, más nem számít.

Kép http://2.bp.blogspot.com/-ZBU9uc60MHc/T ... 0/girl.jpg

Uff! Én szólottam :mrgreen:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...