Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

A fejvadászok életútja és mentalítása


Xant

Mi a legfontosabb egy fejvadász karakter megalkotásánál  

127 szavazat

  1. 1. Mi a legfontosabb egy fejvadász karakter megalkotásánál

    • Asztrál, mentál
    • Fizikai képeségek
    • Szakértelmek


Recommended Posts

Közzétéve:

Üdv!

Aham, nah ilyen trükökkre volnék kiváncsi. Pontosabban arra, hogy ezek a játékban hogyan is neznek ki, es hogyan is szerepjatékozna egy lány a karaktered helyzetében, azt is mondhatnám, hogy rád vok kiváncsi... (Mert ilyenben meg nem volt részem...)

Közzétéve:

Véleményem szerint nincs akkora különbség egy férfi és egy női fejvadász között. Mert ők is fejvadász kiképzést kaptak, fejvadász eszközöket, módszereket tanultak. Szóval, ahogy Andoron is írta, ugyan olyanok. Az egyetlen különbséget talán az okozhatja, hogy a nők ugyebár szépek, bár, nem hiszem, hogy egy fejvadász kiképzés sokat használna ennek a szépségnek. Mindenesetre mivel Yneven a vezető posztokon javarészt férfiak vannak - mint azt valaki ár előttem helyesen megjegyezte - éppen lehetőségük van a nőiességüket kihasználva az áldozat közelébe kerülni.

Ám ne feledjük, hogy a csábítgatás, bájolgás a boszorkányok sajátja, a feajvadásznők nem tanulják ezt, nem ez az első, ami az eszükbe jut, nem ezt verték a fejükbe a hosszú kiképzések során.

Jó példa ezen véleményem alátámasztására a Kráni krónikák című novella, abban meg lehet nézni a fejvadászlányt, milyen.

Ettől függetlenül nem zárom ki, hogy egy női fejvadász alkalmazzon "női" eszközöket, sőt, el tudok képzelni külön ilyen kiképzésű fejvadászokat is, bár szerintem nem ez a tipikus. Ezért a női fejvadászt ne képzeljük el alapból olyan "lefekszek vele, aztán amíg alszik, megölöm" típusnak.

Még egyszer megjegyzem, csak a biztonság kedvéért, hogy lehet és van is kivétel, de "A fejvadász" az ugyan olyan, ha nő, ha férfi.

Közzétéve:

Elátkozott

Hát majd egyszer látsz :) Elvileg barátod, tupac fog is valamikor pont ezzel a karakterrel játszani látni :) Majd mesél :)

MagyarGergely

Nem minden lány szép. Mielőtt még történt volna az én fejvadászommal valami különös esemény, igencsak csúnya volt, szálkás, és vágás volt az arcán is, egyszóval nem tudott hazsnosítani semmilyen praktikát. Viszont sokkal ügyesebb, mozgékonyabb és gyakran kegyetlenebb volt (ahogy kukac írná most is az ;) ) mint a férfiak többsége, és mivel a családja meggyilkolása és saját szenvedése igencsak keserűvé tette, valahogy könnyen ölt, és minden gond nélkül, gondolkozás és érzelemmentesen, gyorsan és tisztán.

Ahogy egy jó fejvadász.

A helyzet akkor változott meg, amikor egy KM-i fortély során új testet kapott. Ugyanis gyönyörű lett (18-as szépség), ám teljesen megváltozott a kinézete. Nehéz volt feldolgoznia, mindkét változást, és nagyon sokáig nem érdekelte, hogy ilyen lett, folytatta, ahol abbahagyta. Aztán ismét egy KM-i fortély, ami titok :), és mostanra már használja is ezt az adottságát, megtanulta.

Szóval a nőszemély igen bonyolult, és nem tipikus fejvadász, így csak jó ellenpélda-példa, de nem stantard fejvadász. Nem teljesen pontosabban.

Közzétéve:

Ja, ja, bizony!

A legegyszerűbbet ki is felejtettem, addig okoskodtam. Igen, ahogy Andoron írta, bizony nem minden fejvadászlány szép ám!!

Csak azért beszéltem ennyit erről, hogy nehogy már a fejvadásznőket sequoros-barbibabakénk képzelje el mindenki!

Andoron, valahol irtam is már erről, hogy pont ez a lényeg a kalandozókban, hogy más, mint az átlag, szóval így a jó. Eddig tetszik a fejvadászod, bár nem sokat tudok róla...

Közzétéve:

Még szinte semmit nem tudsz róla.

Szegény olyan torz előélettel rendelkezik mostanra már, hogy csoda, hogy épelméjű maradt...

Azért én szeretek vele játszani, egy év alatt teljesen beleszoktam a szerepébe, és nem adnám ki a kezem alól semmi pénzért. Lehet hogy nem a legegyszerűbb fejvadász akit hordott magán Ynev világa, de azért jól csinálja, amit csinál, és egyelőre mindenből kikecmergett valahogy :)

Egyébként pedig a kalandozókról. A lány nem kalandozó típus. Benne van a vérében, jobban mint egy átlag embernek, ő is él-hal a veszélyért, de családja és céljai vannak a jövővel (van egy kedvese és egy gyermeke ettől a kedvestől, valamint egy unokaöcsi, egy fogadott papa, és egyebek :) )

Szóval mostanra vegyültek ismét a jellemek, és bizony nem megy fejjel a falnak most már, mint akkor amikor kiírtották a klánját, és vele együtt az első családját. Megfontoltabb lett, és van miért élnie. Szóval kicsit már másképpen gondolkodik, és otthon, a gyerek előtt csak akkor ölne, ha muszáj lenne...

Egyébként maradt a mentalitás, tehát hogy ha kell, gyors kiméletlen és tiszta munkát hagy maga után, mint egy vérbeli fejvadász, de sosem volt igazi kalandozó, mindig vágyta a függőséget egy klántól, a hűséget, ami megkötheti, és ami támaszt is ad neki.

Közzétéve:

Hát az sajna nincsen leírva :)

És nem is modt lesz emgalkotva, mivel még vannak "homályos" részek benne :)

Közzétéve:

Üdv :!:

Andoron eléggé megfogott az amit írtrál és a honlapodra is ellátogattam :!: mindezt eggyüttvéve énis alővettem a jóöreg kacagót és szeretném megköszönni mind neked mind Gergelynek és a többieknek , hogy felnyitottátok a szemem.

NOS:

ezzel a karival 1 1/2 évet játszottam egyfojtába és igencsak élvesztem sőt - éltem.

szóval,

Kérdés: mit gondoltok a fejvadász "megtéréséről" ????????????

aztán

én -ha jól emlékszem- akkor a képzettségekre szavaztam , hogy miért azt már kifejezték ezért nem ismétlek:!:

MIVEL AZ ELEJÉN KÉRTÉTEK , HOGY LEHETÕLEG

Közzétéve:

Üdv!

Nem rossz.

Az eleje szerintem egy kicsit sablonos, aztán kezd érdekesebb lenni, majd egész eredeti elemek is vannak benne. Külön tetszik, hogy beillesztettél egy MAGUS regényt is, így jobban passzol a világba, de nem vitted túlzásba, hogy zavaró legyen.

Szerintem nem Toron-szerű, hogy egy külországi - ellenséges - rabszolgából fejvadászt képezzenek, bár nem kizárt éppan. Szerintem inkább gladiátor lenne az ilyenből.

Nem tudom, hanyadik szintű karakter előtörténete, bár előtörténetet az első szintűnek szoktak írni, ezért annak veszem, és NEM tetszik, hogy Regitor Imperialisnak nevezed. Azok nem első szintűek, nem is akárkik.

Nem tudom, hogy mit jelent pontosan a félvér, illetve a félember szó itt - ez nem derül ki - de akkor máginkább nem fogadja be a Toroni társadalom, és FÕLEG nem lesz belőle Császári gyilkos, szerintem.

Ami még nem tetszett, az a klánból való kimesélés, ez egy kicsit valótlan. Persze, megverhetik, miért is ne - ez az elem tetszik hiszen sajátos, egyedi - de a klán, pláne az Ikrek Toronban, és Pláne, ha tényleg Mortor Imperialis - megkeresik, és meg is találják. Ennyivel nem lehet eltűnni.

KM-ként nézve pedig egy kicsit olcsón megúszod így a klán kötöttségeit, és mégis az egyik legerősebb toroni klánból akarsz származni. Egy névtelen klánnál ez esetleg elmenne, de az Ikreknél...

Tetszik benne az első küldetés, meg hogy próbálsz benne nem csak szárazon fogalmazni, de érzéseket, meg jellemformáló dolgokat is említeni. Szerintem élvezetes olvasmány, nem csak a "meghaltak a szülei ezért kalandozó lett" sablon.

Nem tartom benne szerencsésnek, hogy a harcművészeket egy egységes kasztként kezeled, mintha a karakter nap-mint nap hallana róluk, meg ismerné őket (is). Gyakori játékos hiba, hogy keveredik a Játékos és a Karakter tudása. Yneven nincs híradó, nem hall a harcművészekről, meg "végre kijöhetett a föld alól". Nem az a baj, hogy tudja, hogy vannak, csak úgy fogalmazol, mintha a karakter csak úgy válogatni a kasztok között, mint egy továbbtanuló az egyetemek közt. Ez egyébként nem olyan nagy hiba.

Összefoglalva az összbenyomásom jó, de a Mortor Imperialis fokozottan nem kéne bele.

Közzétéve:

Üdvözlet!

Réges régóta elösszőr, most ismét írok eme fórumra. (Az emlékek még megmaradtak, a stílusom is ugyan az, az írásmód változhatott, lévén, hogy a lineage2 chat ablakjában nem látszanak az ékezetek...)

Szal, olvastam Elion történetét, es azt kell mondjam nekem tetszik. Mármint maga a mód ahogyan leírtad, a sztory sem utolsó, de ahogyan Gergely mondotta túl nagy clánt erőltettél. Az Ikrek közé be sem kerüsz félverként, akár melyik korcs fajjal keveredett ember szülőd.

A lényeg, hogy 10-13 éves hülyegyerek, legalabbis aminek néznek Toronban, nagyon valószínű, hogy meg sem eri a felnőttkort. Ha meg is vásárolnak, valszeg papok teszik, ők is azért hogy legyen félvér véráldozat is a háromfejű oltárán. Hogy miért ezt a példát hozom fel? Mert úgy gondolom rabszolgakereskedő vézna kölyökkel ugysem tud mit kezdeni. A Tolvajkálánok elvannak a saját kölykeikkel, az Ikreknek meg megvan az a kiváltságuk, hogy a legjobb hejekről válogassák a leendő tanoncokat.

De jó, más téma, tegyük fől tényleg különleges voltál, es Tharr jele volt aurádba vésve. Milyen kiképzésen is mehetsz keresztűl, végül is jól vázoltad: szenvedés, fájdalom, ----> mind azért, hogy megtőrjék elmédet és feltétlen hűségre neveljenek. Ismétlen: Feltétlen Hűség!

Megverhetnek, és akár Kránban is magadhoz térhetsz, de te önszántadból indúlsz a tieid keresésére...

De tőlem akár, sok sok kaland után ha én elnnék a KM-ed idővel renegat is lehetsz, (megfelelő indokkal és háttérrel persze) de nem engedném, hogy startból így indúlj. És garantálnám, ha igy teszel az a karaktered életét a végéig meghatározná, és sehol sem bújhatnál el, mert az Ikrek nem felejtik el az övéiket, és ha jól emlékszem Észak Ynev legjobb fejvadász klánja...

Közzétéve:

Ave

Végigolvastam, és néhány epitő jellegű kritikával élnék.Elöször is tényleg erős klánt szemeltél ki ,olyanokat akik semmilyen eszközzel nem engedik ki kezeik közül a titkaikat, és bezony egy kiképzett fejvadász annak számít már...de nálam a fejvadász karik ha nem akarnak kötötségeket, akkor sokkal jobban szeretem ha a "küldetés közben eltűnt" vagy "életét vesztette" figura, mire is gondolok, pl egy rajtaütés balszerencsésen alakul, rosszul felmért terep, esetleg erőviszonyok miatt, és igy egyetlen tulélőként megvan az esély a menekülésre, esetleg egy hatalmas vizesés feltt vivott harc az ellenfél primortelével egy elég rozoga függőhidon, de öszintén ha egy kicsit jobban részletezed ezt az agyonszurkálos dolgot, pl rabszolgafelkelés volt és rossz helyen voltál rossz időben akkor még ez is jó , amásik a vége amit már tényleg, már megbocsáss de mintha ha csak "Életem eddigi története, extra rövid változat" cimű művet olvasná az ember, ami a 2 orás befektetett munka eredménye ugyan de nem igy kellet volna lezárni, hiszen egy fejvadász főleg ha ilyen nivos klánbol "szökik" el annak élete bizony nem arrol szol hogy minnél nagyobb bulikban benne lenni hanem szép csendben a legaprobb részletekig odafigyelve tulélni hiszen mint tudjuk ezeknek a szervezeteknek szinte mindenhol, najainkban közkedvelté vált szoval élve vannak "alvó ügynökeik" akik bizony hamar felfigyelhetnek klánjuk titkos modszereire estleg harci stilusukra 8) hát dióhéjban ennyi lenne :lol:

Közzétéve:

Üdv!

Egy másik téma kapcsán jutott eszembe a fejvadászok fegyveres szokásainak a kérdése. Sokan úgy játszák a fejvadászokat, hogy teleaggatják mindenféle fegyverrel, mondván, ő a nagy fejvadász, aki midenkit legyőz. Én ezt kicsit hibásnak látom.

Szerintem az egy harcos szintje, hogy van minden testrészén egy-két fegyver, aztán eléáll a megölendő ellenségnek, hogy - "na gyere".

A fejvadászt pont azért képzik annyira ki, (lásd képzetlen fegyverhasználat) mert ő a legtöbbször nem áll egyenesen a célpont elé. Belopózik, mászik, ereszkedik stb. Ezt elég nehéz megtenni egy fegyvertárra való fegyverrel, ráadásul hátrányt is jelenthetnek neki az őrzött személyek közelébe férkőzni. (akit könnyű megölni, azellen nemigen szoktak fejvadászt fogadni...)

Szerintem a fejvadász sokszor minden fegyver nélkül juk be, vagy közel, és mindig képes azzal harcolni, amit talál. (gondoljunk csak Geor pipájára). Már eleve puszta kézzel is jobb harcosok általában, mint bárki más átlagos halandó, és szinte bármely fegyvert jól használnak. Nincs tehát arra szükség, hogy a fejvadász állig fegyverben lopózzon be a kapun, hiszen simán besétálhat, aztán csak elvesz egy fegyvert valakitől, és kész.

Én ezért nem szeretem az olyan állig felfegyverzett fejvadászokat, akiknek a gatyagumija is garottból van. (Persze itt egy kicsit túlzok, mert általában mindenkinek van kedvenc dugifegyvere, de aki látott már ilyet, érti, mire célzok...)

Erről mi a véleményetek?

Közzétéve:

Van benne valami igazság, de azért nem lehet garantálni, hogy odabenn talál majd fegyvert :)

Ez nem vallana a felkészült orgyilkosra...

Az oks, h ne legyen nála kétkezes csatabárd, meg három rövidkard, meg ötszáz dobótőr... de vannak kis fortélyok, amelyekkel nagyon kis helyen is el lehet bújtatni egy-két fegyvert, vagy arra szolgáló pengét.

Ami nem jön rosszul :)

Közzétéve:

Andoron: Kezdjük ott, h a fejvadász és az orvgyilkos nem minden esetben fedi egymást, nézd+ pl. az Embervadászokat, akik, egyenesen küzdenek, hiszen ez az életfelfogásuk, klánjuk rendje ezt diktálja nekik. Emellett KM-ként elég komolyan ki lehet szúrni azzal a fejvadásszal, aki dobótőrök, s egyéb fegyverek arzenálját vonultatja fel. Ottvan pl. a fegyverek súlya, ami igencsak húzza a fejvadászunkat pl. háztetőkön való ugrálás közepette, h követhesse célpontját. Emellett a fejvadásznak alap az észrevétlenség, mégha egyébként nem is bír magasfokú rejtőzés/lopózás képességgel, ha a fegyverek össze vissza csörögnek rajta, s markolatuk vagy egyéb részeik révén nyugodtan akadályozhatják viselőjüket a szabad mozgásban. (Ennek akár játéktechnikai vonatkozásai is lehetnek.) Szerintem a fejvadászok egyik nagy értéke a specializálódás; nem véletlen h anno az ET-ben is volt pár szó erről. Ja és még valami, fejvadász ugyebár lehet kém is, aki a puszta kezében bízhat, ami pont elegendő a célpont eliminálására, s az utána következő eltűnésre nem árt egy álcázás/álöltözet képzettség sem. Emellett egy ilyen akció jó szerepjátékot kíván a JK-tól, nem pedig egyszerű vérontást.

Bármely hozzászólást szívesen várok, ugyanis nem csak Andoronhoz szóltam e pár sorban :)

Közzétéve:

Akkor kezdjük valahol máshol is...

Egy dobótőr súlya, éppen azért mert ezzel ugrálni, rohangálni kell, elenyésző, és bizony nem olyan helyen kell tartani, ahol a hegye felvagdossa az ember ingujját, vagy éppen a bőrét, továbbá nem kell belőle ezret magaddal cipelni, mivel amit eldobsz, illdomos vissza is venni. (már ha erre van lehetőség, de fejvadászként lehet úgy alakítani az eseményeket, hogy így történjen.)

Egyetértek veled, a fejvadász nem egyenlő az orgyilkossal. (nem értem mért pont nekem jegyzed ezt meg, mivel egy szóval sem említettem.)

Azért előfordul, hogy a fejvadász feladata szükségessé teszi az orgyilkolást.

A klánokba szerintem most ne menjünk bele, mindenre van példa, éppen ugyanúgy, ahogy ellenpélda is. Ami egy dologra ellenpéldát ad, a másik éppen megcáfolja azt.

A specializálódás szerintem nem előny, éppen hogy korlátozás. A Fejvadász nagy előnye, ahogy már fentebb is említették az, hogy nem kell specializálódni sem fegyverre sem mozdulatsorra, vagy attitűdre, hiszen ami a kezébe akad, azzal boldogul. Persze mindenkinek vannak kedvenc módszerei, eszközei, amik valahogy mindig a kezébe akadnak, de egy specializált fejvadásznak az esélyei csökkennek. (emellett írsz a kém-ként funkcionáló fejvadászról, ez nem ugyanolyan lesarkítás, mint az orgyilkos lenne? :) )

Egyébként eléggé lúzer és "mozgó hulla" az a fejvadász, akin csörögnek a fegyverek :) Az a KM meg, aki a jó ötleteket ennek a kiküszöbölésére nem fogadja el, az ki akar szúrni a karakterrel.

Ha jól tudom a fejvadász emellett alapból megkapja az álcázás/álruhát Af-en, és később Mf-en is tán, bár erre nem mernék megesküdni. Mindenesetre aki gyakorlott, az bizony ezt a képzettséget elég gyakran használja is, mivel ezzel túl lehet élni nagyon sok mindent, vagy éppen a feladatok ezzel oldhatóak csak meg.

A játék és a karakter.

Nagyon sokat játszottam már fejvadásszal, és mindig elképedek rajta, hogy a rengeteg megkötés (klánhűség, függetlenség hiánya, stb) ellenére is mennyire színesen lehet vele játszani, és mennyi ötletet lehet bele vinni. Éppen ezért is, nagyon nehéz vele játszani, de ha valaki rákap kicsit az ízére, akkor biztos, hogy nem a tápossága, hanem a játékélvezete miatt akar majd fejvadásszal játszani.

Üdv

Andoron

Közzétéve:

Mint írtam is levelem nem csak hozzád szólt Andoron, de a válaszoddal kapcs. van némi hozzáfűzni valóm, melyek a következőek: A dóbótőrökkel kapcsolatban teljesen igazat adok neked, valóban nincs szükség "ezer darabra", hiszen amit eldob a JK vissza is veszi, ha van módja rá, ahogy magad is mondtad. (A sok fegyvert a legalább egykezes fegyverekre értettem, a dobótőrt, hajítóbárdot kivéve). Azért neked említettem, mert volt előző leveledben egy olyan mondat, h "Ez nem vallana felkészült orvgyilkosra" - de ez a rész se csak neked szól természetesen. A példákba és ellenpéldákba tényleg ne menjünk bele, hisz akkor oldalakon keresztül irhatnánk mindenféléről. A specializálódásról másképp gondolkodunk, én erre szerepjáték szempontból, míg te főleg játéktechnikailag vonatkoztatsz úgy érzem, s ez így igen érdekes kompozíció. :) A fejvadász ki a rendje által használt fegyvereket használnja, harcmodorban küzd, és itt nem egy kráni messorra v. mortelre célzok, hanem egy egyszerű "mezei klán" fejvadászára; attól még bármely fegyverrel bánhat, s szükség esetén kell is speciális képességeit használnia, olykor pszivel is megtámogatva egyes akcióit. A kém szintén egy szerepjátszási forma, nem vagyok ugyanis híve a különféle tömegkasztok kidolgozására, mint pl. a fejvadásznál a kém v. az orvgyilkos, mivel AK szerint játszunk, s mindent szerepjátékkal és a megfelelő képzettségek, képességek összeválogatásával oldunk meg a minél színesebb karakterért. A kövi bekezdésedben említett "mozgó hulla" karakterrel sajnos találkoztam KM-ként :( A jó 5leteket viszont természetesen támogatom, s az e bekezdésben írt utolsó soroddal ismét egyetértek. Emellett előfordul, h egy képzettség ügyes alkalmazását sokkal többre tartom (tp szempontjából is) mint az öldöklést, ahogy szerintem te is. Emellett nagyon sokrétű kaszt valóban a fejvadász, s öröm vele minden tapasztalt játékosnak játszania.

Közzétéve:

Üdv!

A klán hagyományos, esetenként szent fegyvereihez szólnék hozzá. Szerintem ezek használata van a leginkább megkötve.

A fejvadászok feladatra történő eligazításán biztos, hogy esik külön szó róla. Mert amikor érzékeltetni akarják, hogy a klán volt a hunyó, például valami klánháborúban, vagy szent bosszú esetén, olyankor azt kell használni, amikor pedig le akarják tagadni a részvételt, akkor gondolomtilos a klán tradicionális fegyvereit alkalmazni.

Aztán olyan eset is lehet, amikor a megbízó külön kiköti, hogy ilyen-meg ilyen fegyverrel akarja az áldozat végét, persze bizonyos felárral.

A renegátoknál pedig nem lehet kérdés, hogy milyen jelentősége lehet egy hirtelen felbukkanó klánra jellemző fegyvernek...

Közzétéve:

Üdv

Nálunk van olyan ember aki csak azért játszik fejvadászal mert az táposab aharcosnál hisz harcolni úgy is tud mint a harcos képzetségekben pedig felülmúlja azt.És azt mondja hogy a fejvadász nem is olyan erős kaszt.Azzal érvel hogy a harcos meg 12 kp-ét kap és azt vesz belőle amit akar a fejvadász meg nem.A fegyverekhez annyi hozzászólásom van ha már fejvadászal játszom hagy használjam már a hozzá tartozó fegyvereket sequor,mara-sequor,lagoss,pugoss,fejvadász kard,ramiera,ha felismerik akkor meg vállalnom kell a felelőséget ugye.Főleg ha renegát vagyok de szerintem ez is megoldható.Én sem szeretem a nyakig felfegyverzet fejvadászokat nálunka legtöbb ilyen tisztelet a kivételnek.Mehetek én ugye fegyver nélkül is mert járatos vagyok a harcművészetekben elvehetem az ellentől a fegyvert és használhatom.Ezért van 15-öt fegyverhasználatom és ezért sújt engem kevesebb módositó a képzetlen fegyverhasználat miatt.Hát ennyi a rövid hozzá fűzni valóm.

Közzétéve:

Üdv!

aki csak azért játszik fejvadászal mert az táposab aharcosnál

Minden kaszt csak a saját területén (értsd: neki kedvező körülmények között) erősebb egy másiknál. A fejvadász akkor lesz erősebb, ha lopakodhat, besurranhat, meglephet egy harcost, általában nem is kell, hogy hosszú harcra sor kerüljön.

Ha elkezd "harcost játszani", azaz nem a fejvadászságát használja ki, hanem egyenesen nekimegy, meg fog lepődni, hogy mennyire nem is erősebb, mint a harcos. És nem csak a Hm-ek fejezik ezt ki, mert a harcos a több Kp-ből előbb fog magasabb fokú harci képzettségekkel, meg többel rendelkezni, mint a fejvadász.

Persze megteheti a fejvadász is, hogy erre az összecsapásra gyúr szinteken keresztül, csakhogy ekkor el fogja veszíteni fejvadászságát, mert amikor meg szembetalálja magát egy neki méretezett feladattal, rájön, hogy hopp, mindenből harci dolgokat vett, és nem tud pl. bemászni egy falon... (lényegesen leegyszerűsített példa)

A hagyományos fejvadászfegyverek használatában igazad van, hiszen ez is hozzátartozik a fejvadász sajátosságaihoz és szépségéhez, de nem árt meggondolni, mikor, mert a fejvadász pont az eszéről is ismerszik meg, ettől is több, mint a harcos, akinek azt mondják, erre menj "oszt ölj meg mindenkit!" Nem fogja vállalni a veszélt fölöslegesen, ha nem kell. Ha meg igen, akkor a KM-re vár a feladat, hogy megmutassa, mivel jár a hiba... Mint minden kasztnál, itt is a KM-nek rajta kell tartani a karaktert a "választott" úton, azaz a fejvadászén.

Közzétéve:

Nem tudom számoltátok-e már, de egyszer ha van kósza fél órátok, nézzétek, meg, hogy a nagy zöld szerint egy induló karakter kasztonként mennyi kp-ból van felépítve, illetve mennyi képzettséget kap szintenként és lepődjetek meg:)

Esélytelen utólérni egy bárdot, és a fejvadász simán körberöhögi a nála akár két szinttel magasabb páncélos lovagot...ami megközelítőleg is annyira életszerű, mint Alíz és a nyúl.

Sajnos azt kelle megállapítsuk, hogy a nagy zöld - népszerűsége és nyilvánvaló előnyei dacára - nincsen kisúlyozva, és ezt nehéz mese közben kézzel utánaigazítani.

Közzétéve:

Ett!

Erre jön a talán kissé eretnek nézetem, de úgy kell csinálni, mint a WarcraftIII/Frozen Trone DotA pályáinál. Újabb és újabb verziók alapján majd egy év (meg inkább még több) volt mire úgy-ahogy kisújozták a karakterek erejét.

Ha érdekel mi ezt hogy csináltuk, akkor küld egy mailt, aztán majd megírom.

Közzétéve:
Nem tudom számoltátok-e már, de egyszer ha van kósza fél órátok, nézzétek, meg, hogy a nagy zöld szerint egy induló karakter kasztonként mennyi kp-ból van felépítve, illetve mennyi képzettséget kap szintenként és lepődjetek meg:)

Esélytelen utólérni egy bárdot, és a fejvadász simán körberöhögi a nála akár két szinttel magasabb páncélos lovagot...ami megközelítőleg is annyira életszerű, mint Alíz és a nyúl.

Sajnos azt kelle megállapítsuk, hogy a nagy zöld - népszerűsége és nyilvánvaló előnyei dacára - nincsen kisúlyozva, és ezt nehéz mese közben kézzel utánaigazítani.

Ezen jót mosolyogtam, mert nagyon is igaz :)

Szegény paplovagunkat én a fejvadász körberöhögöm kétszer :) Volt is ebből egy kis mosolygás, meg egy kis dac is :)

Szóval az biztos, ha valaki vállalkozik arra, hogy kisúlyozza a karaktereket megfelelően, azt "Hail to you" köszöntéssel üdvözlöm, pláne, ha jó is, amit csinált.

Közzétéve:

Jómagam hiszek ebben a HM, KP stb. dolgokban, meg a "gyors fejvadászban", de ahová egy lovag csatabárdja odatalál, ott repülnek szerteszét a végtagok :) Emellett sokan szidjátok az AK-t de például a fejvadászok és lovagok / paplovagok közötti űrt le sikerült csökkenteniük valamelyest, legalábbis az ET néha ordító túlzásaihoz képest.

Hozzáteszem, hogy a régi rendszerben velem is megesett néhány érdekes dolog: Történt egyszer ugyanis, hogy egy toroni renegát fejvadászom kb. 6. Tsz környékén egyetlen chakram csapásával (dobásával) úgy elintézett egy Kyel papot, hogy az nem kelt fel egy darabig. A szomorú az egészben, hogy a fejvadász és a pap egyaránt JK-k voltak, viszont a modul és a történések megkövetelték karakteremtől ezt a lépést...

Tengermély tisztelettel:

Agis

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...