Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban


Recommended Posts

Lassan alig van több hátra a táborig, mint egy hónap.. ezért szeretném megtudakolni azt az állásfoglalást, amit azzal kapcsolatban ígértek nekem, hogy lesz-e legjobb szerepjátékos csapat cím, és ezzel egyidőben kötelezettségem ezeknek a díjaknak az elkészítésére. Jó lenne mihamarabb tudni, mert némi időbe azért betelik ezeknek a dolgoknak a legyártása..

Köszönöm!

Szia!

Legjobb szerepjátékos csapat cím lesz (1.,2.,3.), ez magában foglalja a modulmegoldás és a csapat szerepjátéka során produkált teljesítményt! Külön kategóriát szerepjátékos csapatra nem hirdetünk.

Z

Link a hozzászóláshoz

Nos, sajnálom, mert szerintem sokkal fontosabb a szerepjáték, mint a modulmegoldás, de megértem a döntéshez fűzött indokot, hogy nem lehet objektív véleményre alapozott, igazságos döntést hozni.

Azért nem változott az azirányú véleményem, hogy az egyéni legjobb szerepjátékos kategória sem jobban megalapozott, mint egy csapat esetén lenne.

Köszönöm, hogy foglalkoztatok a kérdéskörrel.

Link a hozzászóláshoz
Nos, sajnálom, mert szerintem sokkal fontosabb a szerepjáték, mint a modulmegoldás, de megértem a döntéshez fűzött indokot, hogy nem lehet objektív véleményre alapozott, igazságos döntést hozni.

Azért nem változott az azirányú véleményem, hogy az egyéni legjobb szerepjátékos kategória sem jobban megalapozott, mint egy csapat esetén lenne.

Köszönöm, hogy foglalkoztatok a kérdéskörrel.

Nem hiszem hogy a kettőt feltétlenül ketté kéne választani. Vannak játékosok akiknek személyiségükből fakadóan nem akarnak/nem tudnak annyi energiát fektetni a szerepjátékba mint mondjuk ezek szerint te, viszont remek ötleteik támadnak és magas összpontszámmal teljesítik a kalandot. A szerepjáték ott jön be, hogy nem elég fifikásan megoldani a modult, hanem a karaktered gyengeségeinek és erősségeinek, képzettségeinek és tulajdonságainak megfelelő és hiteles módszerekkel oldják meg a feladatokat.

Tegyük fel, hogy nagyon hangulatosan és hitelesen játsszák ki a karaktereket, de ha a problémák megoldása gyengén megy, akkor azok a kalandozók bizony kaksi kalandozók :D Hiszen minden kalandozó célja valamilyen formában gyarapodni, előrébb menni. Nem? És akkor nem is olyan jól sikerült kihasználni a karakterekben rejtőző lehetőséget, nem tudták betölteni a szerepüket. A célok elérése ugyanúgy a szerepjáték része. Szerintem. De persze vannak kivételek, hiszen lehet hogy lesz aki egész tábor alatt szerencsétlen lesz a kockákkal.

Link a hozzászóláshoz
Dark Zala nevében is köszönöm Silvernek a karakterlap fájlt.Jó hasznát vesszük!

Örülök, hogy hasznát veszitek. Közben apránként még került bele javítás (pl a szerzetes HM -ét nem számolta szintenként). Valamint ha vannak ötletek, hogy mit lehetne még beleépíteni akkor írjátok meg, és elgondolkodom a megoldáson.

Üdv, Silver

Link a hozzászóláshoz

Valamint ha vannak ötletek, hogy mit lehetne még beleépíteni akkor írjátok meg, és elgondolkodom a megoldáson.

Üdv, Silver

Először is szép munka! :)

Én azt vettem észre, hogy ha van mgt akkor nem a módosítottat veszi figyelembe az ügyesség, gyorsaságnál, mikor számolja a harcértéket.

Link a hozzászóláshoz

Üdvözlet!

karakteralkotással kapcsolatban a kérdése(i)m - a Dzsambia értékei megtalálhatóak valahol, és én vagyok vak, vagy mindenünnen kimaradt? Illetve hogy a földön "medvekaromként" ismert kis késecske értékei melyek lennének? Esetleg az ököltőrnek megfelelőek?

Valamint a mászókarom fegyverként való felhasználása, milyen szinten lehetséges? Részemről párhuzamba állítanám a Ninják Tigriskarmával...

Lig

Link a hozzászóláshoz

Valamint ha vannak ötletek, hogy mit lehetne még beleépíteni akkor írjátok meg, és elgondolkodom a megoldáson.

Üdv, Silver

Először is szép munka! :)

Én azt vettem észre, hogy ha van mgt akkor nem a módosítottat veszi figyelembe az ügyesség, gyorsaságnál, mikor számolja a harcértéket.

Helló

Köszönöm. Azért nem az mgt -vel csökkentett ügyesség, gyorsaság számolódik a harcértékbe, mert nem feltétlenül van rajtad a vért. Hasonló elgondolásból, az ugrás % képzettség ötödét sem adtam hozzá a védekező értékhez automatikusan. Végül is helytől, harcmodortól, szituációtól függ, hogy használod-e vagy sem.

Ennek a megoldása valószínűleg a harci rész bővítése lesz, és bekerülnek olyan plusz mezők is, hogy vértben, illetve ugrással.

Üdv, Silver

Link a hozzászóláshoz

Valamint ha vannak ötletek, hogy mit lehetne még beleépíteni akkor írjátok meg, és elgondolkodom a megoldáson.

Üdv, Silver

Először is szép munka! :)

Én azt vettem észre, hogy ha van mgt akkor nem a módosítottat veszi figyelembe az ügyesség, gyorsaságnál, mikor számolja a harcértéket.

Helló

Köszönöm. Azért nem az mgt -vel csökkentett ügyesség, gyorsaság számolódik a harcértékbe, mert nem feltétlenül van rajtad a vért. Hasonló elgondolásból, az ugrás % képzettség ötödét sem adtam hozzá a védekező értékhez automatikusan. Végül is helytől, harcmodortól, szituációtól függ, hogy használod-e vagy sem.

Ennek a megoldása valószínűleg a harci rész bővítése lesz, és bekerülnek olyan plusz mezők is, hogy vértben, illetve ugrással.

Üdv, Silver

Igen, utólag én is rájöttem, h emiatt nem így írtad meg! :oops:

De magunk közt szólva... nincs olyan kalandozó, aki vért nélkül merne aludni egy versenymodul során... még ha nincs is neki :D

Link a hozzászóláshoz
Üdvözlet!

karakteralkotással kapcsolatban a kérdése(i)m - a Dzsambia értékei megtalálhatóak valahol, és én vagyok vak, vagy mindenünnen kimaradt? Illetve hogy a földön "medvekaromként" ismert kis késecske értékei melyek lennének? Esetleg az ököltőrnek megfelelőek?

Valamint a mászókarom fegyverként való felhasználása, milyen szinten lehetséges? Részemről párhuzamba állítanám a Ninják Tigriskarmával...

Lig

Dzsambia: T/k: 2 Ké:10 Té:8 Vé: 4 Sp: K6 Ár: 3e

Medvekarom: T/k: 2 Ké:10 Té:4 Vé: 0 Sp: K3 Ár: 50r

Mászókarom: T/k: 2 Ké:9 Té:5 Vé: 2 Sp: K3 Ár: 50r

Fegyverként alkalmazható eszköz, akár Af-on, akár Mf-on elsajátítható a használatata.

Link a hozzászóláshoz
Sziasztok.

Hulye kerdes.

Most akkor van kf vagy nincs?

K6+12+kf lehet 20 vagy max 18?

"az adott kaszt ? Kf nélküli ? minimumának/maximumának meg kell

felelni"

Tehát a példádnál maradva 18 a max. Persze csak akkor, ha emberről és módosító nélküli korkategóriáról beszélünk! (Bízom benne, hogy ez az utolsó mondat nem zavar meg jobban a kelleténél! ;) )

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

A Félelf NEM kapja meg a Futás Af képzettséget.

A leírás szerint bár jól fut, mégis "gyengébb", mint a képzett futó. A félelf annyi órán át képes futni, mint az Állóképessége tíz feletti része.

Az Af-ú futó annyi óráig, amennyi a teljes állóképessége. Lényeges különbség...

Hátbaszúrást NEM lehet kézi nyílpuskával véghezvinni. (a nyílpuskalövedéket nem irányíthatod a kilövés után) És a képzettséget átgondolva nem is logikus... ez csak a Gamers-ben működik... igaz, ott ballistával! :lol:

Link a hozzászóláshoz

Igen és ballisztával is, ahogy a Gamersben is láthattad... Gondolkozz már picit ember! :roll:

Egyébként ha arra gondoltál, hogy ráraksz egy mini szuronyt, akkor biztosan. De a képzettség neve is HátbaSZÚRÁS és nem HátbaLÖVÉS...

Amúgy meg írja is az ETK; "A képzettséggel bíró karakter halálos pontossággal támad hátulról: pontosan tudja hova, milyen erővel kell DÖFNIE, VÁGNIA, ÜTNIE..."

Futásról is minden le van írva.

- Félelf: "annyiszor 1 óráig képesek könnyű futással haladni, amennyi Állóképességük tíz feletti része."

- Futás Af: "... pontosan annyi óra hosszat, amennyi az Állóképessége."

Szerintem igencsak van közte 10 órányi különbség... :roll:

Link a hozzászóláshoz

Jogos. :D

De nehogymár azt gondoljátok hogy hülye vagyok a MAGUS-hoz.

Csak jó volt elöadni valami hülyeséget. :tuzes:

Viszont van 2 tényleg komoly kérdésem.

A csapattársaktól lehet-e kölcsönkapni aranyat úgymond?

A tolvaj megkapja-e a mellébeszélés Mf-ot?(valahol olvastam csak nem tudom hol)

Link a hozzászóláshoz
×
×
  • Új...