Con Salamander Közzétéve: November 1, 2013 Megosztás Közzétéve: November 1, 2013 Üdv!Jöhetnek a kérdések/válaszok. Ha triviális dolgot kérdeztek, pazarolva a KM-ek idejét (azaz olyan dolgot, melyet a szabálykönyvek és/vagy a karakteralkotás segítségével egyértelműen meg lehet határozni), büntetést kockáztattok! Link a hozzászóláshoz
Saghir Közzétéve: November 4, 2013 Megosztás Közzétéve: November 4, 2013 Magiszter Uram!A kérdésem nem éppen a karakteralkotással kapcsolatos, de talán nem nem küldesz el Kránba...Egy csapat maximum hány játékosból állhat? Bizonyára megadtátok vhol, de sajnos öreg, félig vak szemeimmel nem találtam meg.Darton öleljen keblére, amikor az elrendeltetett!Shagirtalpas Link a hozzászóláshoz
Con Salamander Közzétéve: November 4, 2013 Szerző Megosztás Közzétéve: November 4, 2013 Üdv!A Téli táborokban hagyományosan 4 játékos szokott minden csapatban lenni. Ha ettől eltérő létszámban jönnétek, valószínűleg meg tudjuk oldani, de kérlek privát üzenetben, vagy e-mailben keress ezzel kapcsolatban. Link a hozzászóláshoz
Aion Gildes Shiffer Közzétéve: November 15, 2013 Megosztás Közzétéve: November 15, 2013 Heyho!Elkezdtem megnézni a karakteralkotást és felmerült bennem egy egyszerű, de számomra nem egyértelmű kérdés: - A KESZK-ben szereplő könyvek alapján kell a Fajokat a Kasztokhoz párosítani. Viszont mi a helyzet a Igen* esetében? A csillaggal jelölt a KM-től és előtörténettől függő alapjáraton...(Nagy valószínűséggel később még lesz egy-két hasonló horderejű kérdésem, majd megpróbálom csokorba gyűjteni) Link a hozzászóláshoz
Dekker Közzétéve: November 16, 2013 Megosztás Közzétéve: November 16, 2013 A karakter alkotás 2. lépésének(Faj) második mondata rejti a választ: "Faj-kaszt párosításokból csak az I és az I*jelűek választhatóak." A karakteralkotás megtalálható a Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban témában. Csak nyugodtan legyenek hasonló horderejű kérdéseid, eddig egy pálinkát számláztam fel neked. Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: November 19, 2013 Megosztás Közzétéve: November 19, 2013 (szerkesztve) Magánba kaptam pár kérdést a karakteralkotással kapcsolatosan. Elhoztam, hogy segítsen másnak is:Mikor és hol játszódik a kaland? A kaland Psz.: 3695-ben játszódik. A helyszínt nem árulom el, mert nem szükséges. Nincs kihatással a karakteralkotásra (igen, jól mondom, tényleg nem ez számít).Milyen jellegű vagy jellemű csapattal lehet jönni?Azért nincs megszabva a karakteralkotásban, mert bármilyennel lehet jönni. Az egyetlen megkötés az, hogy a csapat valamely ismert és játszható ynevi hatalom/rend/szervezet/klán titkos küldetésekre bevethető emberi legyenek (nyilván ez markánsan meghatározza majd a csapat jellemét, összetételét). A csapatkoncepciót ez alapján hozzátok össze.Miért van leírva, hogy mennyi pénzbe kerül a varázslóbot, illetve szent szimbólumok, ha azokat alapból megkapják az érintett karakterek?Mert véletlenül benne maradt egy korábbi karakteralkotás nyomán. Természetesen azokért a dolgokért, amit alapból megkap a karakter, azért nem kell fizetni. Tehát a szent szimbólum és a varázslóbot árt tessék figyelmen kívül hagyni. Köszi! Szerkesztve ekkor: November 19, 2013 , Daru által Link a hozzászóláshoz
stewenson Közzétéve: November 21, 2013 Megosztás Közzétéve: November 21, 2013 Hello!Kérdésem lenne, mi a véleményetek a bárd dalmágia ill. hangszer közötti összefüggésről. Konkrétan arra gondolok, ha fúvós hangszert használ a bárd (furulyát pl.) használhat-e dalmágiát (mert ugye nem tud a hangszer használat közben dalolni)? Köszönöm! Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: November 21, 2013 Megosztás Közzétéve: November 21, 2013 Konkrétan arra gondolok, ha fúvós hangszert használ a bárd (furulyát pl.) használhat-e dalmágiát (mert ugye nem tud a hangszer használat közben dalolni)?Természetesen így is működik a Dalmágia, ahogy azt az ETK. 134. oldalán olvashatod:"A bárdnak, mint fentebb említettük, énekelnie sem feltétlenül szükséges, elég, ha hangszerén játszik, a Dalmágia ez esetben is megidézhető." Link a hozzászóláshoz
Aion Gildes Shiffer Közzétéve: November 21, 2013 Megosztás Közzétéve: November 21, 2013 Oh na igen, Dekker pont arra volt a kérdés, hogy akkor nyugodt szível lehet a I*-os megoldást is választani. Jól van, pálinkát te szoktál hozni, nem én. (Vagy legalább névben az ) Ismét egy valószínűleg ostoba kérdés, de azért felteszem: Egy csapat kezdő pénze 30 arany. Ezen felül kezdő 10 arany, amit képességpont növelésre lehet fordítani. - Ezen kívül nincs más kezdeti pénzforrás igaz? Vagyis akárhogy nézzük a csapatnak a kiegészítő árlistából nem igazán lesz lehetősége választani, sőt egy kardművész még a vértjét sem fogja viszont látni nagy valószínűséggel. Drágakövek meg egyebekről még csak gondolatban sem lehet elmélkedni, varázstárgyak terén meg talán egyedül a kis gyógyitalok esélyesek. (Ja meg persze a trükkös olcsó boszorkánymester tetoválások) - Mi a helyzet azzal, amit az adott karakter képes szintjének köszönhetően önmagától legyártani? Természetesen mágiahasználó téren érdekelt a téma. Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: November 22, 2013 Megosztás Közzétéve: November 22, 2013 Egy csapat kezdő pénze 30 arany. Ezen felül kezdő 10 arany, amit képességpont növelésre lehet fordítani.- Ezen kívül nincs más kezdeti pénzforrás igaz? Így van. Összesen 30a, plusz fejenként 10a. (összesen egy középnemes éves jövedelméről van szó!) egy kardművész még a vértjét sem fogja viszont látni nagy valószínűséggel. Teljesen jogos a felvetés! A kardművészhez ugyan úgy hozzátartozik a tradicionális vért, mint a slan kard készlet. Tehát aki kardművésszel szeretne jönni, az alapból megkapja a kardművész vértet is (elvégre 7. szinten már csak megvan neki). Drágakövek meg egyebekről még csak gondolatban sem lehet elmélkedni, varázstárgyak terén meg talán egyedül a kis gyógyitalok esélyesek. (Ja meg persze a trükkös olcsó boszorkánymester tetoválások) Akkor ennyire futja. Majd tessenek szerepjátszani... Boszmester tetkókkal óvatosan. Ha nem boszorkánymester a karakter, akkor kíváncsian várjuk az indoklást az előtörténetben. (pl.: domvik paplovag a hatán fullframe-es bossz.tattooval). Ha nem meggyőző a story, akkor a KM-nek jogában áll lehúzni. - Mi a helyzet azzal, amit az adott karakter képes szintjének köszönhetően önmagától legyártani? Természetesen mágiahasználó téren érdekelt a téma. Jogos a kérdés! Akkor plusz egy kiegészítés: Azok a mágiahasználó karakterek, akik képesek szintjüknek megfelelően varázstárgyat készíteni (tehát megvan hozzá a megfelelő mennyiségű MP) azok csupán anyagáron készíthetnek egy darab varázstárgyat. Csak és kizárólag olyan varázstárgy készíthető ezáltal, amit a mágiahasználó karakter képes elkészíteni. Link a hozzászóláshoz
stewenson Közzétéve: November 22, 2013 Megosztás Közzétéve: November 22, 2013 Teljesen jogos a felvetés! A kardművészhez ugyan úgy hozzátartozik a tradicionális vért, mint a slan kard készlet.Tehát aki kardművésszel szeretne jönni, az alapból megkapja a kardművész vértet is (elvégre 7. szinten már csak megvan neki). Hopp-hopp, akkor bennem is felmerül egy kérdés: a bárd miért csak a hangszerét kapja alapból?! Esetleg a tőrkard vagy a hosszú íj nem járna neki? 7. szinten már biztos megszerezte... De ha pölö Ilanori, akkor a lovat hozza magával, mint például egy Dhuni (ilanori Vágtázó) is esetleg? Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: November 22, 2013 Megosztás Közzétéve: November 22, 2013 A kettő nem ugyan az. Eleve nincs megadva, hogy mi a bárd tradicionális fegyvere (amit örököl, vagy iskolában megkap). Ezért nem kapja meg alapból. 2a egy tőrkard... "Ne filléreskedjen... Hemond is itt szúrta el". (Jurassic Park).Másik: Nem tértünk ki minden alkasztra, de vannak olyan alkasztok, ahol le van írva egyértelműen, hogy milyen egyéb dolgokat kap meg kaszt képviselője. Ilyen esetben jelezzétek, és megvitatjuk a kérdést. Az Ilanori Vágtató konkrétan kap egy lovat induláskor, ahogy az le is van írva a kasztnál. Link a hozzászóláshoz
The Eternal Crow Hero Közzétéve: November 22, 2013 Megosztás Közzétéve: November 22, 2013 Akkor ha lovagot hozok teljes vért OK mithrillből csak hogy ne garasoskodjunk esetleg lehet abbitacél is nem vagyok nagyravágyó Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: November 22, 2013 Megosztás Közzétéve: November 22, 2013 Oké. Most idekészítettem az aquir ereklyémet, az éj fekete TP levonó csatabárdomat... Van még kérdés? "One-Time Dog Market at Buda" Link a hozzászóláshoz
Dekker Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 Oké. Most idekészítettem az aquir ereklyémet, az éj fekete TP levonó csatabárdomat...Van még kérdés? "One-Time Dog Market at Buda" Nem gondolod, hogy a TP levonó csatabárd elővétele túlzottan veszélyes? Ha netán egy - teljesen ismeretlen, 8. szinttű - tolvaj ellopja tőled, és nekiáll használni (már karakteralkotásnál felvette rá a fegyverhasználatot), akkor sok bajt okozhat még. A legvalószínűbb, hogy beveti egy csapatmegbeszélés során, és hopp - 1. szinttű karakterekből álló csapat jön a táborba. Ezek a karakterek pedig bármilyen ráhatás nélkül, spontán kihalnak, ezzel elvéve a KM-ek feladatát. Én azt javaslom, hogy dobd vissza azt a csatabárdot a vulkánba a gyűrű mellé, és használj helyette alattomos KM mosolyt. Link a hozzászóláshoz
Scylla Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 erre semmi szükség, ez a specko csatabárd mindig visszateleportál a km-hez még csak hivni sem kell mint Mjölnirt... Link a hozzászóláshoz
The Eternal Crow Hero Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 Akkor az a csatabárd a Munchkinből van szóval nem használható a MAGUS-ban. (Yes tudtam hogy a KM-eket is meg lehet fogni) Link a hozzászóláshoz
Scylla Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 ez a specko csatabárd fel van sorolva a "TT2013 NJK karakteralkotási szabályok KM-eknek" nevü hivatalosan kiadott(confidental) pdf-ben mint alapból járó rendi fegyverzet...ja hogy te ezt nem olvashatod? bocsi.... Link a hozzászóláshoz
Scylla Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 ja, még egy. meg lehet fogni a KM-eket, de nem érdemes. mindig karakterhalál a vége! Link a hozzászóláshoz
The Eternal Crow Hero Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 Ez nem ér, én mindig elolvasom a kalandmestereknek leírt részeket is, hogy tisztában legyek a szabályokkal. (Tudod minden kis apró részt ismerni kell hogy megtaláld a kíbúvót a karakterhalál alól) Link a hozzászóláshoz
Scylla Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 tudod a legvégén:km: hirtelen egy nyilvesszö áll a szivedbe, halott vagy.jk: de ezt most hogy is/miért?km: csak Link a hozzászóláshoz
Saghir Közzétéve: November 25, 2013 Megosztás Közzétéve: November 25, 2013 Mf idomítással (ló) és lócsiszár (Mf) képzettségekkel könnyű harci lónak hány trükköt (füttyel hívható, stb.) tud a karakter megtanítani? Link a hozzászóláshoz
Daru Közzétéve: November 26, 2013 Megosztás Közzétéve: November 26, 2013 Ír erről a Bestiárium a lovaknál, ott ki lehet dobálni ezeket az értékeket. Első sorban a ló képességeitől és gazda törődésén múlik. De a verseny egységessége miatt legyen ez a szám most kettő. Tehát 2 különleges képességet írhatsz fel a ló mellé és a rossz szokásoktól most eltekintünk. Link a hozzászóláshoz
The Eternal Crow Hero Közzétéve: November 26, 2013 Megosztás Közzétéve: November 26, 2013 De Scylla ez nem ütközik semmilyen szabályba szóval azzal nincs gond, jöhet a nyílvessző max a morális szabály megment Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés