Elvendale Közzétéve: November 12, 2013 Közzétéve: November 12, 2013 (szerkesztve) Sziasztok! ... 1994 óta játszom M.A.G.U.S.-t, ... Keresnék egy csapatot, akiknek még nincs ki a négy kereke Elérhettek itt privátban vagy a berec.attila80@gmail.com e-mail címen. Aztán van Skype, twitter, face, MSN, Vízkereszt, vagy amit akartok Szerkesztve ekkor: November 12, 2013 , Con Salamander által Atmasolva altalanos beszelgetobol a relevans reszek
The Eternal Crow Hero Közzétéve: November 14, 2013 Közzétéve: November 14, 2013 Hát ahhogy eddig kinéz én is csapatot keresek Kezdő vagyok de gyorsan tanulok , ha lessz Tábor én bandázom veled Elvendale.
Elvendale Közzétéve: November 14, 2013 Szerző Közzétéve: November 14, 2013 2003 szeptemberében csatlakoztál a fórumhoz... hmmm ennél kezdőbb csapattársat kívánni sem tudna az ember fia! Akkor már csak két embert kell a nyertes csapathoz (na persze meg egy tábor )
Aion Gildes Shiffer Közzétéve: November 15, 2013 Közzétéve: November 15, 2013 Jelentem, hogy egy lelkes majdnem, kezdő, de mégsem annyira kezdő szintúgy csapathiányban szenved, szóval, ha valaki igényt tartana hihetetlenül felemelő társaságomra, akkor az itt vagy az útszéli fogadóban megtalálhat és felbérelhet csengő aranyérmékért cserébe.
Vassi Közzétéve: December 2, 2013 Közzétéve: December 2, 2013 keresünk 4. embert, lehetőleg nem szabálykönyv/táp huszárt
TAO Közzétéve: December 2, 2013 Közzétéve: December 2, 2013 keresünk 4. embert, lehetőleg nem szabálykönyv/táp huszárt Jelentem, hogy egy lelkes majdnem, kezdő, de mégsem annyira kezdő szintúgy csapathiányban szenved, szóval, ha valaki igényt tartana hihetetlenül felemelő társaságomra, akkor az itt vagy az útszéli fogadóban megtalálhat és felbérelhet csengő aranyérmékért cserébe.